Jump to content
Bizzito

Поръчка от Amayama. Мнения.

Recommended Posts

преди 9 минути, diezz написа:

На този телефон, който съм посочил не могат да помогнат за неща свързани с отказ на поръчката или корекции на нещата в нея. Успях да се свържа днес сутринта и това ми обясни човекът отсреща. Каза ми за тези въпроси, които съм посочил по горе изцяло само в messaging система в сайта. Там обаче доста по-трудно може да се разбере човек, пък и отговора не ти го връщат на момента, мен ме забавиха 2 дена. Пак съм им писал пък да видим какво ще ми върнат, първият отговор беше, че каквото съм поръчал това ще ми изпратят ....

 

Поръчката движи ли се? Пише ли ordered from supplier?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На този телефон, който съм посочил не могат да помогнат за неща свързани с отказ на поръчката или корекции на нещата в нея. Успях да се свържа днес сутринта и това ми обясни човекът отсреща. Каза ми за тези въпроси, които съм посочил по горе изцяло само в messaging система в сайта. Там обаче доста по-трудно може да се разбере човек, пък и отговора не ти го връщат на момента, мен ме забавиха 2 дена. Пак съм им писал пък да видим какво ще ми върнат, първият отговор беше, че каквото съм поръчал това ще ми изпратят ....


Един път платил ли си поръчката почти невъзможно е да се спре.
Ако вече е поръчана от доставчик, "механизма" е задвижен и трудно спира...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, разбрах се с човека отсреща през messaging системата на сайта. Ще ми канселира поръчката, тъй като частта, която съм искал да взема я нямат налична, а обърканата част няма да ми я изпратят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да имате предвид, че ако объркате поръчката си, те по принцип не ги канселират. Просто някакъв компромис направиха с моята поръчка, и то добре, че тази част, която я исках я нямаха налична иначе може би щяха да ми пратят обърканата. Ето това са ми написали последно:

 

Order #11239710 will be canceled shortly and a full refund will be made within 1 to 2 business days.
*Please note, we usually cannot cancel orders after we receive payments, but we can cancel only this time

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново злато :)

Две седмици от плащането до получаването.

Този път мина митница няма как.

IMG_20200207_153456.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко време се бави митницата с документите?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам услугите на бг пощи. В сряда вечерта ги подадох. Днес , петък на обяд ми се обадиха, че са готови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също, ни никой не ми се е обадил вече 5 дни, откакто пуснах документите.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си? Във Варна на мен ми казаха първоначално 4-5 дни, защото в момента били заринати с работа, но стана за ден и половина. Предния път стана за един ден. От днес за утре. 

 

А някой знае ли защо плащаме ддс и мито и върху доставката? В слуачая на мен частите са ми 380 лв, а доставката 120. Пратките си пътуват с официални документи с цени, печати, митническа декларация, кое колко струва и какво съдържа. Защо трябва да плащам и за доставката, егати? Този път беше много изнервена обстановката, че имаше голяма опашка не ми се занимаваше да разпитвам. Опитвам се да намеря нещо в интернет , но не мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото така е по тъпия закон.

Плащаш върху общата сума - стойност + транспорт. Да ги е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От къде си? Във Варна на мен ми казаха първоначално 4-5 дни, защото в момента били заринати с работа, но стана за ден и половина. Предния път стана за един ден. От днес за утре. 
 
А някой знае ли защо плащаме ддс и мито и върху доставката? В слуачая на мен частите са ми 380 лв, а доставката 120. Пратките си пътуват с официални документи с цени, печати, митническа декларация, кое колко струва и какво съдържа. Защо трябва да плащам и за доставката, егати? Този път беше много изнервена обстановката, че имаше голяма опашка не ми се занимаваше да разпитвам. Опитвам се да намеря нещо в интернет , но не мога.


От София.
Звънях им няколко пъти и накрая звъннах в Агенцията.
Казаха, че са затрупани от работа и затова не вдигат тел.
Ще изчакам и др. седмица и ще отида на място.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и др седмица ще изчакам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път чаках 30 дни за освобождаване от Митница през БГ Пощи, защото имали страшно много работа...
Добре че не ми бяха спешни нещата, че щеше да стане панаира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно хващам такъв момент, а й сезона е гаден.
Цяла седмица тел. им или даваше свободно без да се вдига или директно даваше заето.

Бях тръгнал жалба да пиша, но се отказах, щом са затрупани им влизам в положение.
Става дума за ЕМС Булпост, а не БГ Пощи, защото са различни отдели.
БГ Пощи вдигнаха веднага, но по тракинг номера казаха, че тези пратки не идват при тях.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее, 10 дни. Тогава по-добре ползвай услуга за попълване на митническа деклрация и сам си я освободи. Или нямаш време да киснеш там 1-2 часа? Предполагам толкова ще отнеме. EORI се вади безплатно. Другия път мисля да пробвам сам, да видим. До входа на митницата във Варна попълват декларации за 15тина лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам сам, но в София се чака доста повече.
На летището съм чакал половин ден, когато беше пристигнала пратка с ДХЛ.
Беше едно разкарване и висене.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bizzito написа:

До входа на митницата във Варна попълват декларации за 15тина лева.

В София е 25лв. плюс паркинг 3лв. на час ,а ако е на Столична митница -2лв . /час за зелена зона.Това е при положение ,че имате EORI номер.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях до митницата... жал ми е...скоро няма са си получа пратките...шанса да получат мейлите са като при тототоnew9gag_excl.png

 

 

Един човек обработваше документи за ЕМС...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискай ги. И аз се карах онзи ден с тях. Имаше голяма опашка и един човек минаваше за 15 мин. Влизам вътре и викам навън сме 12 човека ако не знаете. С тия темпове до 5 часа няма да стане. Ами извинетИ господине, само една каса сме. После като дойде моя ред бяха отворили още една каса и един обработваше документи. Не мога да си представя какво е за цяла София един човек да обработва документи.

Моите части вече са сложени. Всичко точно :)

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре пак ще ходя...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни образи са японците от Amayama :). Първо си бях объркал поръчката, с 300 зора я канселирахме, тъй като частта, която исках "уж" не е налична и няма как да ми я подменят с обърканата, а на сайта изписва, че имат наличност. В крайна сметка реших пак да направя една поръчката на същата част, която твърдят, че я нямат, а на сайта им излиза, че я имат, пък си викам каквото такова хаха упорит съм :), и днес - О чудо, минали са 5-6 дена и вече е в статус shipped ... :). Сега остава като дойде да видя какво са ми изпратили и дали ще ме суровакт митничарите, с пътя стъпва към 55 долара.

 

Capture.thumb.PNG.f03e07a4b556d9f0bb239becc34f515d.PNG

 

 

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си получих частите.
Още не съм ги отварял.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, може ли малко инфо поръчките от Amayama?  Какъв адрес точно се оставя при поръчка през този сайт? На пощата в съответният район на града или личен адрес с пощенски код? Има ли начин да не се ходи до митница да се вземе пратката а това да го върши пощата да кажем? До каква сума не се минава митница?
Благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш си домашен, служебен, какъвто адрес искаш не на пощата. 

Да, пощата имат услуга, срещу 12 лв да ти освободят пратката и си я вземаш от пощ. клон след това. Това включва и попълването на митническа, което си е супер оферта.

Границите бяха нещо от рода - до 30 лв не минава митница. От 30 до 150 лв минава митница и плащаш само 20% ДДС. Над 150 лв плащаш ДДС и 4% мито за авточасти. Но ако е нещо дребно минава, даже и да е по-скъпо. Това е общо взето.

Пратките идват за 10-15 календарни дни

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес що-годе имах време да проверя какво е пристигнало.

 

Ами, японците са ненормални - бяха сортирали всичко по компоненти според това за кой раздел от автомобила са, точно според моя светоглед ...

 

С изключение на бавната ни митница, всичко е ток и жица.

 

И все пак, успях да се запозная с човек който може да "ускори" процеса, стига да не се наглее.

Първата пратка я взех 9 работни след пристигане и подаване на документи, а втората за 2 ...

 

С пощите си е направо без пари да ти освободят пратка/пратки, иначе излиза 5-6 пъти отгоре.

 

За спешни части не разчитайте за бързо освобождаване от митница и получаване (поне за София), освен ако не сте "голяма" фирма

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчката ми дойде. Точно 10 дена отне всичко, крайната цена е 55 долара. ДДС и мито нямаше, директно от пощата си го взех. Пратили са ми част с друг номер, тъй като този, който съм поръчал вече не го произвеждат и original replacement-a е с друг номер и е съвместим с този за следващаат генерация crv. Същата, част от Бултрако е със 110 лева отгоре и ми бяха обявили дата около 29.02., т.е. близо 19 дни чакане ако бях минал по тяхна линия.

Общо взето съм много доволен!

 

IMG_20200220_194828.thumb.jpg.3691fcd913ec81d22d53e50bcf2ea3ca.jpg

Редактирано от diezz
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Някой поръчвал ли е с Japan Post Surface опция за доставка и за колко време идват горе долу нещата с нея?

Че гледам, че е на половина цената с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм поръчвал с тях преди няколко години, всичко перфектно, чаках около 20-30 дена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момчета, да попитам частите за смяна на веригата на к24 мотор бензинов на акорд 8 дали някой е поръчвал. Чудя се от хонда или от този японски сайт да ги поръчвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих търсил гаранция за извършената услуга и съответно бих ги поръчал чрез сервиза който ще ми ги сменя, все пак не става въпрос за 100лв. А той вече ако е на ти к24 ще знае какви и от къде ще ги вземе. Иначе в Пловдив си имаме доставчик и повярвай разликата в цената не си заслужава разправията и чакането. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marto_bo, e разликата е повече от двойна, кое не си заслужава? Частите нямат 600лв от Япония, тука най-евтината "оферта" на ОЕ е 1100лв? Гаранция не дават майсторите, защото трябва да си вземат процента и от частите които ти продават. Като носиш ОЕ части, каква е драмата да ти дадат гаранция за труда, че всичко са монтирали както трябва? 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от направените 2 поръчки от миналата година до сега. При поръчката с Vtec уплътненията и гарнитура капак клапани  гледах да запълня до покритието на доставката (6.56 Е) с проблемните щипки на лайсните отстрани на предния прозорец. Успях да включа щипките само на едната страна, но нищо, другия път с другата страна :) . За 42,28 Евро митото ми беше 21лв и стотинки, хайде 22лв :). Получих ги във Варна като явно митниците са се обновили, та всичко си беше готово и направо си отидох до местния по местоживеене клон и си платих без да се занимавам с документи и допълнително чакане. Другата ми поръчка от миналата година беше пълния комплект за профилактика на хидравличната помпа. Нещата бяха по-тежки и съответно доставката беше 17,86 Евро. Общо частите + доставка 41,8 Евро + 25 лв и стотинки мито. Тогава ходих да освобождавам от митница. Последната ми поръчка дойде за 2 седмици. За сръвнение тука офертите бяха по 2 + риска да са ментета.

Поръчка 1.JPG

Поръчка 2.JPG

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla, майсторите не дават гаранция защото "така сме ги научили", същото важи и за търговците: поръчваш част по вин номер на автомобила:пращат ти друга, грешката, разправията, разкарването до магазина, куриерските са за сметка на клиента. Майстора каква гаранция може да ти даде за твои части, знае ли от къде си ги поръчал, дали са оригинални или с надписчета "honda". Сменя ти веригата и понеже голяма част от тях не ползват динамометрични ключове, не четат ръководства кое болче как и колко се стяга, превърта го с  винтоверта  и след една седмица примерно веригата се охлабва, прескача зъб и в двигателя става мазало. Да предположа ли какво ще каже майстора? Защо трябва да го раздаваме "куриери" между магазина и сервиза?
Другата хипотеза: отиваш в сервиза и казваш имам проблем: веригата ми е за смяна, записвай час, поръчвай части и сменяй, отиваш взимаш си автомобила, плащаш, взимаш фактура със стокова разписка примерно, пак по някаква причина след седмица веригата прескача зъб ... връщаш се при майстора(сервиза) ... няма да има какво да отговори освен да започне ремонта за негова сметка.

Сега ако искаш сам да си смениш веригата, разполагаш с необходимите инструменти, условия, умения, тогава вече е изгодна поръчката от чужбина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marto_bo, чакай сега. Като начало, ментетата се виждат с просто око, кое как е направено и дали въобще трябва да се монтира. Както майстора ти, така и ти можете да си купите нечовешките боклуци и да си ги забоде човек в колата. Майсторът затова е майстор, да ти даде гаранция за труда  а не да ми монтира както ти казваш с пистолета на 400нм бананите и ролките и после да каже - то прескача, ебати боклука си ми донесъл. 
Искам единствено гаранция за неговият труд който той полага, нищо повече. Ако имам гаранция, че ги е монтирал правилно, аз си нося отговорността за частите които съм му ги донесъл. А то какво става? Отиваш някъде и ти се казва - гаранция не давам, защото ти ми носиш частите а в същото време ти му носиш ОЕ части от Япония които може би са по-истински от тези които той ще ти поръча за "оригинал". Цялата работа е в процента който се взима, защото няма как да ти вземе още +40 - 50 % отгоре за частите. 
Не коментирам, че има случаи да се носят невероятни евтинии и искат да им се монтират по колите и търсят гаранция за всичко после, има такива, да. Както има и такива които носят части за монтаж, ангажират подемник и всичко останало и частите не стават, грешни са. Но като изключим това, ако клиента е читав и носи ОЕ части, няма причина да му се откаже смяната им с гаранция за труда

P.S Това е малко като с ремонта вкъщи. Шпакловката, казанчето и бойлера, ти ли ще ги взимаш или майстора? Майстора ако не ти е приятел, ще ги вземе от 1-вият магазин на XXXX пари. Ако имаш приятел обаче, ти ще ги купиш за XXX. Майстора ги монтира, довиждане и всичко хубаво. Ако прокапе някоя тръба, уплътнение или мека връзка, кой е виновен сега? Майстора, че не ти е взел нещата или ти? 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И бягаме от темата и нека се затрият коментарите ми ама един от форумните препоръчани сервизи за времето си тогава преди години ей така, не работел с части на клиента вече. Нищо, че там са ми сменяли маса неща и ходя от години, просто така, нова политика. Нося ОЕ части от Япония и USA, нови, пресни. Можем да ти предложим същите на “555” ако бързаш 🤣 Кви 5-ци, кви 6-ци, за какво говорим въобще. 

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат интерес.

Техният е над твоят.

И като чуеш - "Сори, нищо лично", отиваш да дириш друг, който освен себе си цени и теб. А ако не намериш, вариантите са 2:

1. "Бай гаражния майстор"

2. Пари за инструменти и ставаш гаражен майстор

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.11.2023 г. at 9:49, Mkilla написа:

@marto_bo, чакай сега. Като начало, ментетата се виждат с просто око, кое как е направено и дали въобще трябва да се монтира. Както майстора ти, така и ти можете да си купите нечовешките боклуци и да си ги забоде човек в колата. Майсторът затова е майстор, да ти даде гаранция за труда  а не да ми монтира както ти казваш с пистолета на 400нм бананите и ролките и после да каже - то прескача, ебати боклука си ми донесъл. 
Искам единствено гаранция за неговият труд който той полага, нищо повече. Ако имам гаранция, че ги е монтирал правилно, аз си нося отговорността за частите които съм му ги донесъл. А то какво става? Отиваш някъде и ти се казва - гаранция не давам, защото ти ми носиш частите а в същото време ти му носиш ОЕ части от Япония които може би са по-истински от тези които той ще ти поръча за "оригинал". Цялата работа е в процента който се взима, защото няма как да ти вземе още +40 - 50 % отгоре за частите. 
Не коментирам, че има случаи да се носят невероятни евтинии и искат да им се монтират по колите и търсят гаранция за всичко после, има такива, да. Както има и такива които носят части за монтаж, ангажират подемник и всичко останало и частите не стават, грешни са. Но като изключим това, ако клиента е читав и носи ОЕ части, няма причина да му се откаже смяната им с гаранция за труда

P.S Това е малко като с ремонта вкъщи. Шпакловката, казанчето и бойлера, ти ли ще ги взимаш или майстора? Майстора ако не ти е приятел, ще ги вземе от 1-вият магазин на XXXX пари. Ако имаш приятел обаче, ти ще ги купиш за XXX. Майстора ги монтира, довиждане и всичко хубаво. Ако прокапе някоя тръба, уплътнение или мека връзка, кой е виновен сега? Майстора, че не ти е взел нещата или ти? 

 

Както домашният майстор, така и този на колата може да разпознае читавите части от ментетата, ако наистина е "майстор". А ако е "човек", ще си каже, че няма как да монтира части на клиента за същите пари, както ако сам ги поръча.

 

Сега по темата. В сайта има неща, които иначе нямат намиране или се намират само алтернативи. Аз си поръчах оригиналните крушки по таблото на Акорд 6 преди 3-4 години. Не че тук нямаше същите крушки и то за половината пари, но оригиналните бяха изкарали по 20 години. Тези също държат фронта засега.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...