Jump to content
Anton_stype

Доверени сервизи Застрахователи- Автотенекеджийство

Recommended Posts

Здравейте. Може ли тук за мнения от доверени сервизи на застрахователи, където не"претупват" и сте останали доволни. 

Предстои ми поправка на 5 елемента за боя и дребни козметики на брони, калници и т.н. и дилемата в кой от доверените сервизи на Армеец да я вкарам е голяма. Последно съм се спрял на Бултрако Моторс АД (на ботевградско шосе) . По тел. ми казаха, че пръскат с боя на водна основа и използват само високо качествени материали, лакове и т.н., също работят и като доверен сервиз, не само като официален. 

 

В линка са останалите сервизи: 

https://armeec.bg/bg/contacts/teritorial_distributions?region=3 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ползвал услугите на "Карпласт" два пъти (може и три да бяха, не помня вече). Не е било за сериозни ремонти, само за пребоядисване на някои детайли заради леки драскотини.

Като цяло съм доволен, макар че: 

  1. Известно време след като ми бяха боядисали задната броня реших да пастирам цялата кола. Цвета е черен. Тогава момчето ми каза, че задната броня е с малко по-различен цвят, имало тъмно син "отенък". Виждало се много ясно на лампите, с които си осветява докато работи. Каза ми го просто, за да си го знам, едва ли съм го забелязал или ще го забележа на обикновена светлина. Ами и до ден днешен аз разлика не намирам. 

  2. Бяха ми надрали предния капак с ключ и я бях оставил там за пребоядисване. Случайно мои приятели минавали покрай сервиза (без да знаят, че колата ми е там) и я видели и я снимали, за да ме питат моята ли е и какво е станало. На снимката беше със свалена задна броня. Когато отидох да си я взимам първо огледах задната броня. Не видях нищо нередно. Питах ги защо са я сваляли, казаха че имало още една кола същата като моята за боядисване на задната броня и момчетата били объркали и свалили моята и т.н. Дали е вярно или не - не знам. Дори и да са и били направили нещо, след това са си го оправили, защото аз нищо нередно не видях по бронята. 

 

Въпреки тези неща, като цяло нямам оплаквания и съм доволен. Не знам дали ако не ги бях ползвал като доверен сервиз през Армеец щях да прибегна до услугите им, защото цените май са им доста височки, но в случая не ми пукаше за това :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и мерси за отговора. През 2017г също ползвах услугите на Карпласт ВМ ( на симеоновско преди околовръстното) за предна броня с възлагателно писмо от Армеец и като цяло също останах доволен, въпреки, че доста бързо бронята пак беше с видими напуквания от камъчета, въпреки, че карам доста леко колата и никога не се навирам зад други коли или камиони. Минах през тях да ги питам, естествено отговорът беше, че това е от камъчета, а не от некачествена работа. 

Сега пак минах през тях, но шефа им директно ми каза, че няма да ме вземат, защото от Армеец им бавят много плащанията и им плащат реално много малко(под100лв на детайл) . Директно ми каза, че няма как да работят качествено при тезни ниски цени и бавене на плащанията и ми каза да си сменя възлагателното за друг сервиз, а те чакали да им изтече договора с армеец и няма да преподписват. 

Цените им без възлагателно са 260-280лв на детайл, което и на мен ми се стори доста завишено. 

 

От Бултрако казаха, че работят по един и същи начин и като официален сервиз и като доверен с боя на водна основа и качествени материали, та сега ще ходя за смяна на писмата и ще пиша отзив след като я отремонтирам при тях. Другата опця е България Карс на бул. Сливница. Казаха ми, че са сервиз на компанията Аемеец, но и за тях нямам никаква информация.

 

Ако някои има мнение относно Автотенекеджииските услуги на Бултрако на ботевградско шосе или България Карс нека го сподели , ще съм благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... тва с Карпласт наистина е така. Аз имам леко зажулване на задната броня, което днес ще завеждам като щета и мислех пак при тях да я боядисвам. Звъннах им предварително, за да знам направо за къде да си взема възлагателното писмо. На мен по телефона, не ми го казаха така директно, но каза че са плътно заети до края на годината и не могат да ме поемат :lol: Явно ще приключват отношенията с Армеец.

Консултирах се с моя брокер, препоръчаха ми техния сервиз (на брокерската агенция) - АГРОН (кв. Бенковски), плюс още два, за които имат добри отзиви от клиенти - "Кар Пейнт" (на Ботевградско шосе) и "Техно Колор" (кв. Гео Милев, близо до 4-ти килметър бил, някъде около БАН). 
За "Кар Пейнт" и "Техно Колор" ми казаха, че отзивите са им от клиенти, които са останали доволни. Имало и случаи, при които клиента не е доволен от резултата и уж не се заяждали и не правили проблеми, признавали си грешката и връщали колата обратно за "дооправяне". 
Аз си избрах АГРОН. Освен, че много ми го похвалиха (не че съм очаквал и друго, след като си е техен :D), ми обещаха съдействие за по-бързо приемане на колата и отсраняване на проблема, както и за връщане обратно (ако трябва и многократно), ако поради някаква причина не съм доволен от резултата, докато не остана доволен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а какво мислиш за Бултрако на ботевградско? Все пак е официален на Хонда и работят като доверен сервиз също по застраховки?Когато взимах акорда, там му правих оглед и диагностика и всичко си беше така както казаха( то и нямаше нищо де, освен дискове и накладки и наистина нищо не съм ремонтирал по колата от както съм я взел вече 2 години)  Много хора не ги харесват, но все пак правят гаранционни коли и би трябвало да има гаранция за качеството...аз на там съм се насочил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам информация за тях. Не знам как се справят с бояджийството/тенекеджийството. 
Бях питал брокера дали имат някакви отзиви и за тях. Каза че нямат и допълни (цитирам по спомен): 
"... виж сега, това все пак е "ръчна" работа. Колкото и да те уверяват, че всичко се прави, няма невъзможни неща, че могат чудеса да сътворят и колкото и високо-качествени материали и оборудване да ползват, все пак там работи човек, работата се върши от човек, стават грешки... Въпроса е, ако след това не си доволен от резултата и оспорваш, да не се правят на интересни, да правят проблеми и да отказват всячески да си оправят "бакиите", а да си признаят грешката и да върнат колата обратно и да я направят както трябва..."

За сервизите, които споменах по-горе, каза че повечето отзиви, които имат са от доволни клиенти, но знаели и за такива случаи, в които клиентите са недоволни от работата и в сервиза уж безпроблемно се съгласявали да върнат обратно автомобила и да го направят като хората. Специално за АГРОН-а ми обещаха пълно съдействие и ме увериха, че няма да си взема колата без да съм останал доволен, дори ако се наложи неколкократно да се връща. Затова и избрах тях, макар че местоположението им ми е мнооого неудобно, пък да видим... 

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, разбирам. Аз ходих до Бултрско днес, оказа се , че тенекеджийството се извършва в друг сервиз много близо до този на ботевградско и се казва Астреко. Това е сервиз на Ивеко и други марки https://www.astreco.bg 

Приемчика ми обясни всичко и останах доволен от това, което ми каза. Единствено ми стана странно, че няма да свалят калниците, а ще ги пръснат на място, но ми обясни, че когато е само за боя не се свалят. Бронята, спойлера и предния капак обаче се демонтират. Ще я вкарвам на 12.септ и ще напиша след това какво ми е мнението . 

 

Относно дали си доволен и дали ще ти върнат колата за поправка ако има нещо, имай предвид, че преди да ти дадат колата трябва да подпишеш протокол, с който те си взимат парите след това от застрахователя. Ако не си доволен не го подписваш, обаждаш се на застрахователя, пращат техен представител и ако найстина нещата не са както трябва колата влиза пак за ремонт. Но дано не ни се налага да стигаме до там. 

 

Колега пиши и ти за Агрон след като я вземеш . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Може ли някой да ми препоръча добър сервиз, където няма да ме излъжат (защото съм жена и нямам понания по колите). Трябва ми доверен сервиз на Лев Инс защото там ми е застраховката, а след птп колата ми е смачкана отпред като трябва да се оправят предна броня, ляв фар и капак. Няма течове, но радиаторът е огънат навътре, както и решетката с емблемата. Ще трябва и боядисване. 

Колата е хонда джаз 2010г модел 1.4 бензин

Питам защото за пръв път ми се налага, а не знам лев инс с кои сервизи работят. Чакам възлагателното писмо. Четох темите нагоре за Юбико, Бултрако, Омбре, Агрон, Амарант. Като цяло към тези ли да се ориентирам?

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди да ти връчат възлагателно писмо, би следвало да те питат за кой доверен сервиз искаш.  Всички застрахователи предоставят списък на тези с които работят. Също така за да ти дадат възлагателно писмо, премията по каското трябва да е платена на 100%.

 

От личен опит аз съм доволен от Лазурит на бул. Б.шосе. Малко се чака докато вкараш колата, но поне според мен си заслужава. Като казвам малко имам в предвид макс седмица след като се обадиш в сервиза и си запазиш час.

 

След боядисване на врата по щета имах забележка, която отстраниха и по принцип за всеки детайл имам 6 месеца от дата на приемане след ремонт/боядисване за претенции към сервиза.

 

 

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя развоя на събитията.. 

Застрахователо събитие 29.09. Възлагателно писмо 04.10. Колата я приемат без час, защото застрахователят не е запазил (на добра воля я приемат в сервиза) на 14.10. Платих 120лв платен паркинг. Днес сме 09.12. и си получавам колата с куп забележки. Става дума за ремонт по каско, в доверен сервиз, за щета - предна броня, фар, радиатори, маска, греда, и преден капак и др дреболии отдолу - казанче за чистачки, държачи, ел. инсталация халоген, радиатори и други, няма да влизам в детайли. 

Първо никаква координация между застраховател и сервиз. Аз го играя посредник помежду им и въртя схеми да излизам от работа, за да ходя да питам какво става с моя автомобил. В крайна сметка толкова време спор кой да плати - защото сервизът поръчал оригинална броня за 800лв, а застрахователят не я признава. Днес си взимам колата без да плащам нищо, защото няма ясно решение кой ще плаща бронята, и гледам  - конденз във фаровете, фаровете- единият над бронята се подава, другият - хлътнал навътре. Сядам да карам - светва ми лампата check engine, чистачките ми се движат сами, когато климатикът работи. Застават ми по средата или отиват най-горе и се връщат до средата. Когато се движат, ми се изключват мигачите (ако работят в тоя момент). При ляв мигач, левият габарит ми примигва леко, при десните няма проблем. На място, на без скорост, купето се тресе. Абсолютно недопустимо е да издаваш автомобил след ремонт в такова състояние. Колата сега работи по-зле отколкото, когато я карах блъсната до сервиза. Това са два месеца разправии, спорове, празни приказки, убеждавания как аз нищо не разбирам, безсмислени телефонни и лични разговори, разнопосочна информация и в крайна сметка без никакъв документ аз получавам една развалена кола. 

Когато сагата приключи, ще споделя и имена. Пиша жалба до КФН и КЗП за неспазени срокове, некачествен ремонт, ненавременен отговор на първа жалба и т.н. 

 

Редактирано от SD_V
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех ти желая! Много тъжен развой на събитията. Дали се опитват да намажат/спестят пари или са некомпетентни, не е важно. Дано по-скоро се реши и си вземеш колата в добро състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с колата но защо си си я взела ако е била в такова състояние? Принципно първо я виждаш и ако не си доволна я оставяш да я дооправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я взех, не беше така.. В рамките на деня се развиха събитията с лампата и чистачките. Като я покарах малко и се появиха проблеюите. Иначе там като бях я върнах, да си дооправят нещата и ми я върнаха с изречението че не могат да определят от къде е проблема, вероятно акумулаторът е слаб, затова примигва светлинката, а за другите детайли ми казаха, че това е, така се сглобяват, така седят фаровете... А за чистачките казах че стоят много нагоре, а изречението беше ''така са, вие сте забравили как изглежда колата'' 

Питах защо гредата, която по опис е сменена с нова, е накъдрена сякаш е била удряна, усукана, изчукана и боядисана. Казаха ми че така идва от производител, нова е...

Редактирано от SD_V
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, между доверен сервиз на застрахователя и доверен сервиз на клиента има огромна разлика - в полза на втория вид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SD_V - много кофти работа. Съжалявам, че така се е получило и пожелавам успех с по-нататъшния развой на нещата. 
Би ли споделила поне кой е сервиза (въпреки че сагата все още не е приключила)? Ще е добре да се знае и да се има предвид, ако някой се е насочил към същия... 

 

Сега да споделя и аз развоя на нещата при мен със сервиз Агрон.
Извинявам се, че чак след толкова време, но бях забравил за темата, сетих се сега като видях че се е ъпдейтнала...  

 

Та, колата влезе в сервиза за отстраняване на щети по каско - боядисване на задна броня, преден капак и преден ляв калник. Имах леко зажулжане на задната броня и леки следи/люспички от камъчета по капака и калника. Оправиха нещата за 4 дни (вторник сутринта я закарах, петък в края на деня я взех). Когато отидох да я взема, поисках първо да я огледам, преди да подпиша какъвто и да е приемо/предавателен протокол. За съжаление, точно тогава беше мрачно, облачно и валеше дъжд. Беше ми ясно, че ако няма нещо фрапантно, едва ли ще го забележа в това време, но все пак... 
Отиваме при колата, тя запалена и работи. Не се замислих много за причината, помислих си че защото знаят кога ще отида и нарочно са я запалили, за да позагрее (бяхме се разбрали да отида възможно на късно - в 17:30 понеже тогава приключват, а и по пътя натам се обадих, че ще закъснея с 10-15 мин, понеже бях в огромно задръстване, ако може да ме изчакат). 
Поогледах колата, не видях нищо нередно. Загасих я, понеже исках да взема ключа, за да го закача за дистанционното на гаража и се върнах вътре в офиса да подписвам протокола. Всичко уж е наред и по живо, по здраво - да си ходя. 
Качвам се в колата и аха да запали ама... греда. Таблото пресветка като коледна елха и туй то. Връщам се вътре, казах че не мога да запаля, питам какво се е случило с акумулатора. Те се спогледаха един друг, почудиха се кой да отговори и единия каза, че не знаят, нищо и нямало до одеве. Два пъти я палили, нямало проблем. ОК, случва се (и без това този акумулатор вече живееше доста повече отколкото очаквах). Попитах дали имат кабели и ако може някой да ми даде ток. Излезна едно от момчетата и подвикна на друг колега, който тъкмо минаваше наблизо да донесе кабелите а той отговори "Е пак ли бе?! Нали преди малко я палихме.". Такааа лии... е защо не ми казахте бре, какво се правите на "дръж ми шапката", попитах ви нормално дали е имало проблем, казахте че няма, 2 пъти сте я били палили... как, с кабели ли? Имало да става - станало, защо не казахте като хората, да го имам предвид? Ако бях решил да спра за малко някъде или вземе че я изпусна и загасне на някое кръстовище...? 
Вдигам капака докато чакам за кабелите и гледам отдолу някакси неестествено ми изглежда, нещо не е както трябва. Между преден ляв фар и акумулатора "зее дупка". Не бях сигурен имало ли е там нещо или не. Сетих се че имам снимки в телефона, намерих - там капаче имало. Казах им че там "май" имаше капак, да не са го забравили. Отговора - "ааа не, така си беше, нищо нямаше". Вече изнервен и на по-висок тон казах, че капак трябва да има! Показах и снимката. Влезе единия вътре, след 2 минути излиза и го носи. Аха... нямало значи, така си била. Вали не вали реших да огледам и за други поразии. Гледах гледах - няма уж. Сложиха капака, дадохда ток, запалих и потеглих. 
По пътя, исках да взема нещо от подлакътника, вдигам капака - отваря се само горното ниво, гледам - счупено "палчето" за другото ниво. Ядосах се още повече, но след малко ми мина и си викам пак "айде, случва се, не са искали, може и да не са разбрали че са го счупили". Да де, ама след няколко дни, рових пак в подлакътника и намерих палчето там. Значи счупи ли го и го прибрали. Поне да бяха казали. Хора сме, всеки прави грешки, на всеки се случва, кажи "така и така, без да искаме... еди какво си", извини се. Щях да го приема, ама такова мишкуване... 
На другия ден, вече на хубаво време и на слънце загледах предния капак и се виждаха следи от полирането. Не знам дали са боядисвали целия капак или частично. И частично да е било, добре са го напаснали, цвета е ок. Но след това със сигурност не са го полирали целия, а само предната част и на определена светлина си личаха леки следи къде е минавала машината. 

 

В крайна сметка - боядисването е ОК, поне за моето око, аз не откривам разлики в цвета м/у детайлите. Не знам как биха се справили с по-тежък случай, ако е имало нещо за изправяне, китосване, подмяна на детайл и т.н. Все пак останах разочарован от отношението. Това мишкуване, тези дребни игрички и номерца "ако мине"... Не бих повторил с този сервиз (още повече след като брокерите ме убеждаваха колко били добри и как ще съдействат и т.н.). В моя случай "малките камъни обърнаха колата"... 

Редактирано от mitaka_t
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изненадвам. Явно във всеки сервиз работят с цел ако може да излъжат клиента или да мине номера. 

Аз, като си взех колата и на следващия ден се върнах за да ми оправят чистачките и светлините, попитах на какво се дължи тая ''дискотека'' и единият от там тръгна да ми обяснява как понеже колата има грешка и е запушена най-вероятно, двигателят не работи и грешката е за изгорелите газове, затова колата се побърква, може светлините по таблото да мигат, да прекъсват фарове, мигачи, да ми играят чистачките, да се движат сами както при мен. Т.е. тия проблеми не са от не добре свършвна работа, ами от самата кола и няма какво да направят. А грешката не е в следствие на удара и не могат да кажат от какво се показва. Според тях е защото колата е карана само градско. (За 1.5г само градско не ми е светвала досега тая грешка). Оказа се, че масите не са свързани добре и има следи от боята на гредата по свръзките, заради което няма добър контакт. Казаха ми че при оглед след щета не палят колата за да проверят как работи. Викам, вие за музеен експонат ли я правите или за да я карам след това? ...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

mitaka_t Много непрофесионално отношение към теб. Въпреки че са дребни неща, все пак по-добре да те информират, отколкото да се изненадваш после. Дано да няма следващ път. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Съд за такива престъпници! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите бяха полезни.Мен ми се наложи боядисване на брони и се насочих към сервиз Кар пеинт.Ще споделя отзиви! 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...