Jump to content
Sign in to follow this  
ganovski

Ръжда на задните вежди

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Интересива ме при 7-ма генерация, комби, може ли да се смени целият детайл, който формира веждите при задните колела? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Повечето виждам, че го изграждат от ламарина, заваряне, кит, шкурене... 
Забелязал съм, че повечето Акорди имат проблем със задните вежди, и сякаш винаги дясната е по-зле от лявата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно може и целия калник, но е по-голяма "играчка", отколкото да се изреже само гнилото и да се сложи ново парче на веждата. Аз процедирах по втория вариант, но имах добър и доверен майстор, защото е важно да докара формата и цвета да са 1 към 1. При мен обаче бе лявата задна вежда. Дясната си е ОК, но може вече да е правена - за 4 години откак е при мен не е избила ръжда.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

 

 

Има разлика от гаражна и не гаражна кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено и тя е в полза на негаражната.

Ако ти се стори странно - обяснявам:

Мокра кола вкарана в сух гараж и без вентилация остава мокра няколко дни.

Мокра кола оставена на улицата изсъхва час след спиране на дъжда.

Най-съсипващо обаче е мокра от сняг и луга, оставена в гаража с тях. На комбито са 2 ламарини и пластмасов подкалник, и точно там гноясва и требе да се реже.

Грозната гледка загатваше за себе си още миналата пролет, но тази вече напомняше настоятелно че е време за операционната. Снимка на готовият калник нямам, но е като нов и не си личи че е правен.

 

IMG_4942.JPG

IMG_4945.JPG

IMG_5110.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги здравейте, и моя акорд е на пьт към Този процес.. виждам чё по руските обяви сё продават готови шаблони на веждите , някой знае ли в бг намират ли сё , в нета не открих за 7 ген?! Как-то и читав тенекеджия?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Моят съвет е намерете си читав майстор и не се занимавайте с готови елементи.

   Дори и да му дадеш готови вежди,а има нужда да се изреже по голяма част от старата,трябва да снажда допълнително.

   Добрият майстор ще ти изпъне детайла без да го различиш. По важно е да отстрани ръждата на цяло.

    Веждата  мисля е видимата част на корозията. Проверете и праговете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...