Jump to content
balin

Какви филтри ползвате колеги ? Filtron как са ?

Recommended Posts

Колеги , гледам филтрите Filtron ,че са на доста ниски цени спрямо други марки и искам да ви питам някой ползвал ли е такива и струва ли си да се вземат такива или да се ползват по-скъпи и реномирани марки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ползвам оригинални Хонда, но последният път сложих Mann (закупени от колегата fenabg) и съм доволен.

Ето и сравнение на различни филтри, направено от руснаците. В същия сайт има и информация за Filtron.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HAMP, OEM, MANN, Bosch, Mahle, Blue print

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам само

IMG-5c481d3ebafcbe3ecb613944905016e5-V.thumb.jpg.d3070513a109f4b20180441c54ce497d.jpg

С Filtron ако ти се рискува пробвай да спестиш 7лв.

Като казваш по-скъпи  не са с 30лв по скъпи. 

MANN го взимам на 14лв с отстъпка и това ме устройва.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено с горивния недей да рискуваш

1.Манн

2.Меле

3.Бош -( произвеждат се в България)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Filtron е собственост на MANN. Напълно читави филтри са. Нищо чудно MANN да се прави в завода на Filtron в Полша.

https://filtron.eu/bg/aktualno/wix-filtron-se-prisaedinyava-kam-grupa-mann-hummel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, inspektora написа:

Filtron е собственост на MANN. Напълно читави филтри са. Нищо чудно MANN да се прави в завода на Filtron в Полша.

https://filtron.eu/bg/aktualno/wix-filtron-se-prisaedinyava-kam-grupa-mann-hummel

 

Благодаря, това не го знаех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва преди три месеца  са станали собственост.

Определено ще проверявам дали вече  са произведени в Полша филтрите на MANN.

Досега съм купувал  само произведени в Германия.

Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации.

Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях.

IMG-b16413c0f693f29082371c83fc73f0b3-V.thumb.jpg.e7012264f7216af114311e00cc1417d1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
51 minutes ago, CARPERA said:

Едва преди три месеца  са станали собственост.

Определено ще проверявам дали вече  са произведени в Полша филтрите на MANN.

Досега съм купувал  само произведени в Германия.

Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации.

Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях.

Purflux е два пъти по-евтин. Аз такъв ползвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Защо ти е да даваш 25 лв.? Купи си Purflux LS350 за 8 - 9 лв. Същият е като ОЕМ-ския, само дето е черен на цвят.

LS350.jpg

За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
25 minutes ago, balin said:

Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца :)

Да Извинявай недоглеждане от моя страна.

Не мога да се наканя да използвам Purflux нещо евтин евтинджос ми се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го ползвал неколкократно без проблеми.

Между другото, толкова си им е цената на маслените филтри.

В amayama, японските NITTO 4HM113 са по 4 - 5 Евро. Само дето доставката до БГ оскъпява нещата...

Редактирано от dandilov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 minutes ago, dandilov said:

 

 

За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...

 

Точно това беше от единия магазин ми е познат и това каза  и колите оставяли хубава диря от масло по асфалта.

Не го използвам защото Purflux  освен специално нагънатата хартия техен патент,имат по особено уплътнение в основата прилепваща към блока. 

От снимките в сайтовете виждам доста разминавания.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм си Филтрон в момента на 10к. още нямам време да го сменя, взел съм пак Филтрон за следващата, просто такъв има винаги наличен, а и ме увериха, че са качествени, как се разбира, че байпаса не отваря, светва ли лампата, при мен досега никакви индикации за проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и ОЕМ-ския на Purflux е с нагънатата хартия. Само, че при него уплътнението към блока е с кръгло сечение и е по-тясно. Докато при LS350 е с квадратно (правоъгълно) сечение и е по-широко (сечението на гумата имам предвид). Това са разликите.

Иначе при тестовете в руския форум имат еднакви параметри.

Редактирано от dandilov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една тема и един филтър издънили се.

Постовете накрая доста добре обясняват защо трябва да са надеждни двата клапана в масления филтър и защо байпасния трябва да отваря точно на нужното налягане. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая тема е пълна с глупости от линка а като гледам и тази на там върви. Пак линкове и тн без капка наблюдение. Айде кацнете бре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата само за маслен филтър ли е?

Вчера смених въздушен и купе с ориг на Хонда (от бултрако) - 97лв ... 

Та тях мога да си ги сменя💪, ама с тая цена ще търся алтернативи. 

Та вие с какви филтри сте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези въздушния и купето  не робувам на марки . Предпочитам  по-къси смени след като ги видя замърсени отколкото като ги извадя да ги намеря в този вид

IMG-40559130cd583bac0e8d065318f80de9-V.thumb.jpg.c94dcf372d73b332b871d28eef3532c6.jpg

 На купето задължително с активен въглен  по фреш е въздуха след него.

За тези пари които си казал ще взема два въздушни и три на купето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. 

Ама повече от веднъж ... 

 

От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслен  и горивен ползвам само една марка MANN.

Другите пазаря там където ми дадат най-добра отстъпка от цената на определена марка ,взимам ги от магазините в града.Проверявам ги често въздушния е на лесно ,но е мъка този в купето на 1ген . В момента града е целия  разкопан и за 6 месеца въздушния е чернилка

За 1 год този в купето врабчета гнездо да свият, извода ако държите колата отвън не я спирате под дърво ,по това вътре в филтъра може после да познаете какво е дървото.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Krasimir_r_s написа:

СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. 

Ама повече от веднъж ... 

 

От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... 

Глей зад шарнира, филтри колко щеш и каквито щеш. 

20190813_145854.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Филтрон виждаме, значи ли това, че може да си отдъхнем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за маслените - на Авенсиса пробвах с Филтрон първо, но лампата за маслото гаснеше чак след 6-7 секунди. Оттогава слагам Ман.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , на какви километри сменяте горивния филтър на бензиновата хонда и къде се намира той ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топливният филтър не се ли сменя само при проблем?

Иначе се намира при резервоара, ако държиш да го смениш - ето как.

При мен не е сменян, колата е вече на 160 х. км.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Топливен" от руски = Горивен :) Иначе и аз не знам дали трябва да се сменя регулярно или само при проблем и затова питам тук :)

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В две ръководства пише две различни неща.На едното пише на 80 000 км, а на другото 120 000 км.Обаждах се в сервиз на Хонда за обслужване и като казах, че колата е на 80 000 км ми отговориха :"А рано е още за горивен филтър". Скоро се каня да ходя за регулиране на клапаните и ще питам подробно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...