Jump to content
Angelov_88

Покупка, Преглед, Внос от Швейцария на Акорд 8 2.4 автоматик

Recommended Posts

Честито, Колега. Безаварийно каране и все интересни места да посетите с твоето семейство. Багажника не е ле малко малък на седана за семейна кола?
Моята също я взех сам от Швейцария. Много съм доволен, но за съжаление малко е обрана от към екстри, липсват ми автоматик и парктроник.178a13b006524b734ef8ff947b1bda45.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Браво - честито за придобивката и много безаварийни!

Има нещо, което незнам защо за акордите с кожен салон, не го дават като екстра, а именно - вентилация/обдухване на седалките .... Вашата поне е с перфорирана кожа.

p.s. това за лошото качество на горивото  все повече ме плаши, но ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Randyy  Благодаря ти! изглежда много добре колата, от пъри собственик ли я взе, как е разходът с ръчните скорости, 6-та помага ли за по нисък разход по магистралата.Липовете и праговете  за "S" отварят много колата.

Относно багажникът , на седана е по голям от на Tourer-a като литраж, единствения недостатък е че не може да товариш обемни неща, щото няма как да ги вкараш вътре :) , ако взема да ни идва малък, ще и купя едно thule за ваканционните пътувания.

 

Аз държах да си намеря такава със пълния пакет екстри, затова и чаках толкова време и направих компромис със всички неща които има да ремонтирам сега. За малко да взема едно комби, бяло, "S" , на 147к, 2011, от първа ръка. Пичагата си беше местен и беше някъв манияк, беше и сменил всички дискове, всички минимални дефектчета по външния вид ги беше оправил и т.н. , смяна на масло на 10к по сервизна книжка, абе.... колата я беше пуснал за вътрешно продаване, не беше от така наречените за "export" :D , цена 8200 CH

 

Да те попитам доволен ли си от климатика като е тъмен цвят копето? Аз след черния Акорд 6 основен критерий за следващата ми кола беше цветът, не знам дали е заради подобрена изолация или цветът но съм много доволен от климатика успява да направи равномерна температура в купето и да я поддържа при 35 градуса на вън.

От кой град / регион я купи? 

 

Аз мислих да се връщам през Италия, че пътя предлага повече гледки ама реших да спестя някой лев и се върнах през Германия - Австрия - Унгария - Румъния. Искаха ли ти депозит като си вади транзитна декларация или и ти си решил да пропуснеш вденето и в Швецария за 250 CH :D . При мен така се получиха нещата че трябваше да отида първата половина от месеца и транзитните + застраховка ми излезнаха 350 CH , понеже колата е с една идея повече коне иначе е около 280-300 CH, но пък за сметка на това си намерих евтини нощувки. 

https://www.booking.com/hotel/ch/nyon-hostel-nyon.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-wTAMuVFMLzQvu3zrKRSSDAS267754240709%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C541%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=6df50d4c681edcca7040df45ef157820

Обща продължителност на пътуването 33 часа с 5 часа сън около Немско-Австрийската граница.

 

Виждам че живееш в Мюнхен, как стоят нещата със мито и ДДС като ги плащаш в Германия :) 

 

Mironch0 Благодаря ти! Покрай търсенето на нова кола разглеждах и други марки и модели и да основното нещо което ми липсваше като екстра при Акорда е вентилацията на седалките, наистина е готино като я има, наскоро имах шанса да се порадвам на тая екстра е E каласа :) , кожата е перфорирана ама без обдухване ти се поти ..... :D 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Mironch0 написа:

 Има нещо, което незнам защо за акордите с кожен салон, не го дават като екстра, а именно - вентилация/обдухване на седалките .... Вашата поне е с перфорирана кожа.

Има китове, ако на някой му се занимава де.

https://www.zr.ru/content/articles/918746-ventilyaciya-sidenij-svoimi-rukami/

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Ceco ,

 

Интересен кит, може би някой ден ще остане време и за това :)

 

Благодаря за инфото

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.08.2019 г. at 10:57, Angelov_88 написа:

Здравейте,

 

Randyy  Благодаря ти! изглежда много добре колата, от пъри собственик ли я взе, как е разходът с ръчните скорости, 6-та помага ли за по нисък разход по магистралата.Липовете и праговете  за "S" отварят много колата.

Относно багажникът , на седана е по голям от на Tourer-a като литраж, единствения недостатък е че не може да товариш обемни неща, щото няма как да ги вкараш вътре :) , ако взема да ни идва малък, ще и купя едно thule за ваканционните пътувания.

 

Аз държах да си намеря такава със пълния пакет екстри, затова и чаках толкова време и направих компромис със всички неща които има да ремонтирам сега. За малко да взема едно комби, бяло, "S" , на 147к, 2011, от първа ръка. Пичагата си беше местен и беше някъв манияк, беше и сменил всички дискове, всички минимални дефектчета по външния вид ги беше оправил и т.н. , смяна на масло на 10к по сервизна книжка, абе.... колата я беше пуснал за вътрешно продаване, не беше от така наречените за "export" :D , цена 8200 CH

 

Да те попитам доволен ли си от климатика като е тъмен цвят копето? Аз след черния Акорд 6 основен критерий за следващата ми кола беше цветът, не знам дали е заради подобрена изолация или цветът но съм много доволен от климатика успява да направи равномерна температура в купето и да я поддържа при 35 градуса на вън.

От кой град / регион я купи? 

 

Аз мислих да се връщам през Италия, че пътя предлага повече гледки ама реших да спестя някой лев и се върнах през Германия - Австрия - Унгария - Румъния. Искаха ли ти депозит като си вади транзитна декларация или и ти си решил да пропуснеш вденето и в Швецария за 250 CH :D . При мен така се получиха нещата че трябваше да отида първата половина от месеца и транзитните + застраховка ми излезнаха 350 CH , понеже колата е с една идея повече коне иначе е около 280-300 CH, но пък за сметка на това си намерих евтини нощувки. 

https://www.booking.com/hotel/ch/nyon-hostel-nyon.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-wTAMuVFMLzQvu3zrKRSSDAS267754240709%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C541%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=6df50d4c681edcca7040df45ef157820

Обща продължителност на пътуването 33 часа с 5 часа сън около Немско-Австрийската граница.

 

Виждам че живееш в Мюнхен, как стоят нещата със мито и ДДС като ги плащаш в Германия :) 

 

Mironch0 Благодаря ти! Покрай търсенето на нова кола разглеждах и други марки и модели и да основното нещо което ми липсваше като екстра при Акорда е вентилацията на седалките, наистина е готино като я има, наскоро имах шанса да се порадвам на тая екстра е E каласа :) , кожата е перфорирана ама без обдухване ти се поти ..... :D 

Здравей Angelov_88,

не бих казал, че има особена разлика в разхода между автоматика и ръчната скоростна кутия. Разхода ми е колкото на твоята, да не кажа и малко по-висок. 

Аз когато си взех колата, мислех да я карам няколко месеца, докато реша какъв друг по-скъп автомобил да си взема и дали да е чистно нов или употребяван на една, две години. Затова, за мен не бяха важни екстрите, а да е здрав и бюджетен автомобил. Задължително исках комби и 2.4 мотор, които са голяма рядкост  и тогава имаше много малко обяви и се намираха трудно. Сега съжалявам, че не си взех автоматик с повече екстри, защото колата ми хареса и си я карам. 

Климатроника охлажда перфектно, но много ме дразни, че се отразява на мощността, когато е пуснат.  От Германия се прибирах  Юни месец  и беше 36 градуса по време на пътя и климатроника беше пуснат през цялото време. 

Колата я взех от St. Gallen от представителство на Волво. Те я обслужиха точно преди да я взема. Има пълна сервизна история само от Хонда в  Швейцария. Имала е само един собственик и беше с оригинални летни гуми с ДОТ от 2010 година. Возеше като каруца и като ги смених заспа. 😀 Минах прегледа в Германия безпроблемно, без забележка. Платих мито и ДДС в Германия и сега съм с немски номера. Няма разлика между Германия и България, освен това, че аз нямаше как да напиша по-ниска цена и платих всичко, както си беше по-договор с продавача. Хубавото е, че те ми върнаха ДДС-то, което платих в Швейцария. Това, което ми създаде проблем е един документ, който ми трябваше от хонда с техническото описание на автомобила. Чаках го един месец докато пристигне. Без него не можеше да мине преглед, понеже е внос от срана извън ЕС. Call центъра на Хонда за Европа е в България и доста често трябваше да им се обаждам, за да им давам зор. 

А за пътя, аз винаги се прибирам през Австрия и Унгария. Пътя от Германия е около 1450 км и ми отне около 18 часа и половина. Имаше на места задръствания и чакане по границите. 

Поздрави,
Ранди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Randyy написа:

 Сега съжалявам, че не си взех автоматик с повече екстри, защото колата ми хареса и си я карам.

Това е проблема на Хондите. Седнеш ли да покараш някоя - влиза ти под кожата и после не ти се разделя с нея. Предният ми Акорд го дадох насила, щото ме нападнаха да ми дават пари (карах го 11 години), а Сивика още си е мой. :)

Да, автомата е по-икономичен на дълъг път, а за комфорт и т. н. е излишно да говорим. Оглеждай се за същият но фул екстри (не че са много).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но и осезаемо си взема своята такса мощност като не е заключен (при всяко изпреварване, нерядко по баири). За мен има и плюсове и минуси, не са само плюсове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Но и осезаемо си взема своята такса мощност като не е заключен (при всяко изпреварване, нерядко по баири). За мен има и плюсове и минуси, не са само плюсове
Абсолютно вярно е!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Няма "безплатен обяд". Без пари е само сиренцето в капана за мишки.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минусите са му толкова малко а плюсовете са му толкова много, че с радост се преглъщат. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Angelov_88,

не бих казал, че има особена разлика в разхода между автоматика и ръчната скоростна кутия. Разхода ми е колкото на твоята, да не кажа и малко по-висок. 

Аз когато си взех колата, мислех да я карам няколко месеца, докато реша какъв друг по-скъп автомобил да си взема и дали да е чистно нов или употребяван на една, две години. Затова, за мен не бяха важни екстрите, а да е здрав и бюджетен автомобил. Задължително исках комби и 2.4 мотор, които са голяма рядкост  и тогава имаше много малко обяви и се намираха трудно. Сега съжалявам, че не си взех автоматик с повече екстри, защото колата ми хареса и си я карам. 

Климатроника охлажда перфектно, но много ме дразни, че се отразява на мощността, когато е пуснат.  От Германия се прибирах  Юни месец  и беше 36 градуса по време на пътя и климатроника беше пуснат през цялото време. 

Колата я взех от St. Gallen от представителство на Волво. Те я обслужиха точно преди да я взема. Има пълна сервизна история само от Хонда в  Швейцария. Имала е само един собственик и беше с оригинални летни гуми с ДОТ от 2010 година. Возеше като каруца и като ги смених заспа. 😀 Минах прегледа в Германия безпроблемно, без забележка. Платих мито и ДДС в Германия и сега съм с немски номера. Няма разлика между Германия и България, освен това, че аз нямаше как да напиша по-ниска цена и платих всичко, както си беше по-договор с продавача. Хубавото е, че те ми върнаха ДДС-то, което платих в Швейцария. Това, което ми създаде проблем е един документ, който ми трябваше от хонда с техническото описание на автомобила. Чаках го един месец докато пристигне. Без него не можеше да мине преглед, понеже е внос от срана извън ЕС. Call центъра на Хонда за Европа е в България и доста често трябваше да им се обаждам, за да им давам зор. 

А за пътя, аз винаги се прибирам през Австрия и Унгария. Пътя от Германия е около 1450 км и ми отне около 18 часа и половина. Имаше на места задръствания и чакане по границите. 

Поздрави,
Ранди

 

 

Randyy

Документът за който говориш беше някакъв евро сертификат и аз също проверявах за него и да беше няква голяма драма, трябва да се свържеш със производителят, той да ти издаде подробна информация точно за твоята кола по номер на рама, да я завериш и т.н. , всъщост този документ ти е вместо тех. тест, но в България това е отпаднало преди години, така че сега става и без него. Ако го нямаш и не ти се занимава да го вадиш, може да идеш на тех. тест в БГ вместо него. Аз лично не съм го вадил, но и не са ми го искали. 

 

Относно митото и ДДС, аз се договорих с продавача, да опишем забележките по колата и да напишем по ниска цена в договорът, така че в този случей и там можеше да я обмитя колата, но не го направих и си я обмитих в София Запад.

Защо си плащал в Швейцария, там ивентуално само депозит ти искат, като гаранция че ще я обитиш след това, и на мен ми искаха, затова им бих шута и се пребрах без транзитна декларация и без да плащам нищо?

 

Аз пътувах през Юли, температурата беше 32 градуса, карах на климатик през повечето време, изключение само вечер. При мен пътя Женева-София беше ~2400км , но минах малко повече защото минах през Румания и малко се обърках та се връщах (+200км) , минах от там за да не ме занимават за транзитна декларация в Сърбия, а и да не чакам на границата. каквото и да си говорим разлика в бензинът има, жалко че няма как да заредя от западна Европа и да направя едно пътуване София-Пловдив за да направим точно сравнение.

 

И аз исках задължително 2.4 , без значение комби или седан. Не виждам много предимства на комбито, багажникът му е по малък, музиката е с една идея по зле, много трудно да намериш executive-plus модел, ..... като цяло бях харесъл две коли тази която купих и едно комби "Type S", радвам се че избрах седана.

 

Поздрави,

Желязко

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Аз нямам сравнение между ръчка и автомат на 8 генерация, но ако сравня 8 автомат и 7 ръчка разликата е голяма, въпреки това едва ли ще ми трябва пълната мощност на мотора някога, просто това не е спортна кола, а семеена и мощноста ми е напълно достатъчна.

За мен автоматът е по-добрия избор понеже ще я изпозвам да ходя на работа а и жена ми ще я кара :) .

 

Относно екстрите: Ceco_Accord не мога да се съглася със твоето мнение (не са много)! ще ти изброя тези които аз намирам за полезни и ще използвам:

1) камерата за задно виждане - използвам я почти при всяко паркиране за да се ориентирам за дистанцията и да мога да паркирам на по малки места

2) дясно странично огледало (движение на долу по време на заден ход) - също го използвам всеки път, за да не надирам джантите 

3) памет за позиция на седалката - когато има двама ползватели е много удобно нещо

4) автоматично затъмняване за огледалото за задно виждане - готино е като караш вечер, особенно в БГ като се доближават зад теб и ти пресветват

5) Хладилна жабка и подлакътник - не е нещо кой знае какво но  върши работа за по дълги разтояния

6) GPS - работи добре и в нужда е по удобен от поставянето на някакъв на предното стъкло

7) CMBS, LKAS,.... - аз лично харесвам тези функции и ги използвам, много по удобно е да се кара на дълъг път с тях. Даже CMBS е удобен и за между градско, слагаш круиза на по висока скорост от тази на движение и го оставяш да следи предната кола и да кара след нея.

8 ) Автоматичния режим на фаровете също е много удобен, особенно със наличието на дневни светлини

9) Видях негативни коментари за "премиум аудио систамата", аз съм доволен от моята доста добре се чува

10) Подгревът на седалките определо е нещо което ще използвам зимата :) 

11) Voice control-a  е малко безполезен според мен :) , мисля че ще използвам само този за телефонът

 

Не знам кои от тези ги има при Type S-a и кои не, но това са нещата които на мен ми допадът от екстрите и мисля че ще ги използвам.

 

Поздрави,

Желязко

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Няколко колеги, ме попитаха на лично за разходът на масло, писъл съм в темата за разхода на масло при К24 моторите, но ще напиша и тук.

 

Учудващо, колата не бара маслото, минал съм ~7k до сега с маслото което смениха в Женева , паднало е няколко милиметра по щека. След като го сменя и направя отново 10к ще мога да кажа дали разходът се е запазил или се е повишил. Все пак може да са го нахакали с добавки.

Силно се надявам разходът да се запази, колата е карана с 5W30 от HONDA , за първите 100к е сменяно на 20к, от 100к до 200к е сменяно на 10к. 

 

Ще пиша отново ако има промяна след смяната. 

 

Прикачам и "TSB-то" от Honda по този въпрос вътре има кратко описание на проблемът. Това е официалния документ с който хонда уведомяват своите клиенти за проблемът и за удължената гаранция.

TSB II-4-11.pdf

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Един колега от работата ме питаше за сайтове за коли и т.н. , докато му показвах излезна една добра оферта, колата е на 265к и няма да има голям интерес търгът може и да не достигне горната си граница, мисля че тази може да се вземе на доста добра цена. < 6k CH 

https://www.ricardo.ch/de/a/honda-accord-tourer-2.4i-16v-executive-plus-automatic-1078211234/?_ga=2.68562004.476407977.1566290543-2138305412.1557391447

 

Поздрави,

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много полезна тема, браво.

Да си помечтаем малко :)

https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-accord-limousine-2012-occasion?vehid=6664058&amp;backurl=%2Fautos%2Fhonda--accord%3Fyearfrom%3D2012%26make%3D29%26model%3D233%26vehtyp%3D10&amp;yearfrom=2012&amp;make=29&amp;model=233&amp;vehtyp=10

CHF 17'500 +20% + 10% + 10% = в небесата като за нова :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази фейслифтовата осмица дори белият шев на скоростния лост не е мръднал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, h5rov написа:

Колега, много полезна тема, браво.

Да си помечтаем малко :)

https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-accord-limousine-2012-occasion?vehid=6664058&amp;backurl=%2Fautos%2Fhonda--accord%3Fyearfrom%3D2012%26make%3D29%26model%3D233%26vehtyp%3D10&amp;yearfrom=2012&amp;make=29&amp;model=233&amp;vehtyp=10

CHF 17'500 +20% + 10% + 10% = в небесата като за нова :)

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25332796

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.08.2019 г. at 9:45, h5rov написа:

Колега, много полезна тема, браво.

Да си помечтаем малко :)

https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-accord-limousine-2012-occasion?vehid=6664058&amp;backurl=%2Fautos%2Fhonda--accord%3Fyearfrom%3D2012%26make%3D29%26model%3D233%26vehtyp%3D10&amp;yearfrom=2012&amp;make=29&amp;model=233&amp;vehtyp=10

CHF 17'500 +20% + 10% + 10% = в небесата като за нова :)

 

Здравей колега, 

Ами тя и не е много стара, попринцип :) , нова е около 40-45k CH

 

Съгласен съм, ако ще даваш толкова пари по добре направо нова :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Реших да пиша относно успешното отстраняване на някои от болежките :)

 

Първата серия от ремонти мина, повечето бяха успешни. (само проблемът със тресенето от карето не се оправи)

 

Смяна на масло филтър на автомата:

- Първо да кажа че маслото беше доста черничко като го изпуснахме, но за радост нямаше метални отлагания или стружки по магнита на пробката както и по филтърът. Пртотивно на това което знаех се оказа че външен филтър за маслото на автомата има и се сменя лесно, цената е ~50лв. Намира се под въздухуводите на филтъра за въздух.

Ето и снимка от маслото :D 

image.thumb.png.c671a0a47a070fba5626f677e00dd9aa.png

Няма значителна промяна в работата на автомата след смяната.

 

Лагери на ролки на пистов ремък и пистов ремък.

Сменята се много лесно, а най хубавото е че се избиват лагерите и не е необходимо да се копуват нови ролки.

Цена на лагерите 15лв за двата.

Цена на ремък ~50лв

Снимка на ролките със избити лагери.

image.thumb.png.f90241b9aa183b90c5b09de78208fdb5.png

 

Накрайник на рейка (десен)

Останах много доволен от този ремонт, получи се много добре.

 

Човекът който оправя рейките от Бултрако беше в лятна отпуснка заедно със всички от сервизът и нямаше никой, та се наложи да викаме неволята.

няколко думи които мога да кажа за това какво прави той, при него има подходяща шлайф машина с която може да направи прецизен шлайф на целия прът ако се налага, това вече не е евтино и лесно, понеже се сваля и разглобява всичко. Хубавтото е че при мен не се наложи. 

 

След като брат ми ми направи инструмент за свалянето на накрайникът успяхме да го свалим на място (около 20 мин.), хубавото е че даже и стенд не е необходимо да минаваш, понеже накрайникът се сваля от ябълковидната сглобка и се монтира до крайна позиция, след това.

Втулката я направих, при стругар в Пловдив, препоръчан от бащата на мой-познат, цента за втулка + набиване в държача беше 15лв.

Материалът за втулката го купих от склад на Ангел Стоилов. намира се на Кукленско в Пловдив, в София се намират в Дружба, цена за прът ф31x 200мм е около 20лв.

 

След свалянето на накрайникът на кормилнтата рейка, се сваля вътрешната скоба на маншона и идва ред на развиване на държача.

image.thumb.png.f36c777227ba8920cf029cf2461864af.png

Оригиналната втулка не е втулка а черупка :D и се избива не толкова трудно.

image.thumb.png.628ea9b2cd920bedf5b5b810c9e82333.png

 

Старата втулка в държача

image.thumb.png.494bfee6d8721d00e639c18bc4eeb44b.png

 

Новата втулка набита в държача.

image.thumb.png.14bafbf45f27645b0c34da5c06d59a19.png

 

 

Пружини на окачването

Колата както писах беше със спортно окачване на H&R слагано в Швейцария, но не особенно подходящо за нашите пътища. Смених пружините със афтър-маркет пружини отговарящи на оригиналните, които успях да намеря, поръчах ги от интернет.

 

Старите пружини (снимки на колата със тях има в първия пост от темата)

Пружините са в добро състояние, боята им е ОК все още и нямат ръжда.

 

Със старите пружини

image.thumb.png.0325f56461289081ffd8f0846512ea9c.pngimage.thumb.png.987d5b7785430cb8f6f2cc861f9bd6ac.pngimage.thumb.png.2435283a56b63b7ef1d59d10df477792.png

 

Със новите пружини, колко 3-4см се вдигна колата 

image.thumb.png.eabff6d747662546de35224281abe298.png

 

Колата вози доста по добре от преди, но и се държи по зле по завоите, вече тествано :D , няма значение за моите нужди стабилноста е повече от достатъчно.

 

Двигателно масло

Към този момент колата е изминала 7.5к от последната смяна, но като гледам как изглежда маслото на щеката реших да си го изкарам до 10к и ще го сменя като се върна от Гърция.

Ето и снимка (не съм доливал)

image.thumb.png.425356eb2d3e7f5b40cb0da12a8469bf.png

Изгорила е малко от маслото около 2-3мм по щека. Интересното е че това се случи в последните 1000км в които се отпуснах със витеците и пробите на максимална скорост :)  ама имах пътувания сам и реших да се позабавлявам малко, разходът извън-градско при напрегнато каране скочи до около 14-15л :D

 

Филтри на купе и двигател

Снимки не съм правил, но бяха доста зацапани, филтърът на мотора беше миещ се, след като го измих добре, разходът спадна малко -0.5л , филтърът със активен въглен за купето ми харесва, не знам дали се заблуждавам но за сега имам чуството че доста намаля външните миризми.

 

Лагер-Главина

И двата лагера на задните главини изглеждаха и звучаха много добре, та се отказах да ги сменям за сега, искам да пробвам със други гуми първо че може да се окаже че шумът е от големите гуми, въпреки че за мен си е от лагер, но ще видим като дойде време за зимни гуми.

 

Разочарованието от ремонта 

След успешните ремонти и тестове, да се оплача:

Смених вътрешно каре дясно, тресенето в ниски обороти не се оправи, оригиналното каре си беше перфектно но реших да пробвам да го сменя, оказва се че не е от него обаче. Ако някой има идеи да споделя?!

 

Ще пиша отново като сменим капака на камбаната на скоростите и/или като намеря

 

П.С.

Тази седмица бях в командировка в Германия, та чисто нова кола, служебно гориво и не ограничени магистрали = ....... 

Взех си Инсигния на 4к , честно казано ако имах избор бих си избрал моята кола на +200к  :D  пред тоя таралясник дето се клати като лодка дори и по немските магистрали и гори като стар зил :D  па не върви накрая.

 

Поздрави,

Желязко

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации за подробните и форматиарни ъпдейти. Относно маслото, може да пишеш в маслената тема, но има вероятност да е почнало да гори заради попривършен ресурс на маслото. Напълно е възможно и да е от витеците :D Следи го по-изкъсо до смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

И аз това си мисля, между 0-6.8к маслото спадна със около 1мм по щека, а между 6.8-7.5к спадна със 2-3мм, но и колата я карах по доста различен начин :D

Със сигурност няма да вилиза в лютеницата често, или по скоро изобщо дори, както казах семейна кола ми е. Просто и се радвам все още, а сега имах и възможност. 

 

Купих си 1л Мотул 5W30, ако се наложи докато въм в Гърция ще доливам (надявам се да не се налага). Ще видим дали е от ресурса на маслото или от витеците, следващите 2.5к витеци няма да има, ще са магистрално на круиз. Ще пиша пак като го сменя края на Септември. 

 

П.С.

Мисля да разхвърлям информацията от ремонтите по различните теми за различните неща, не ми остана време просто :)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото - вероятно са сработили присадките в него, но все още изглежда поносимо. Тоя разход е нормален. Имайки предвид консумацията на гориво работата е била "напечена". :)

Инфото за рейката наистина е добре да прехвърлиш в подходящата тема.

Шумът на задните лагери не зависи от гумите. Ако направо го няма, а в завой се чува бучене (не пищенето на гумите), значи лагерите не са ОК.

Иначе колцата визуално стои по-добре с нормалните пружини, а и джантите и отиват, само да не си отидат гумите по нашите шосета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Прехвърлих я току що.

 

Няма пищене от гумите, дори и при пълно натоварване в завоите, по скоро е неприятен звук от лагер какъвто съм имал и преди на сивиците.

Просто като вдигнахме колата и завъртяхме гумата, нямаше никакъв шум, абсолютно никакъв, очаквах да има поне леко шумене, звучаха като нови.

Знам че в не натоварено положение е друго, но преди като съм го имал този проблем се чуваше при завъртане на гумата, а сега не се чува нищо.

 

Ще го сменя скоро, просто преди него е газовата и капак на скотостите :)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно карането в Гърция – ако ще се разкарваш по някой от островите, имай предвид, че там има-няма всичкото каране е само изкачване и спускане :Dспокойно каране при изкачване с комби с 4 човека си обикновено около 2500 оборота без климатик. Със климатик и леко по-тежък крак много лесно скача на 3–4000 по баирите.

 

Просто споменавам, защото и аз утре се прибирам от гръцките о-ви. Лека и безаварийна почивка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Angelov_88

 

Относно вибрацийте ,прочети това:

https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/

 

Спрямо диапазона в който ти тресе се ориентираш към проблемната част. Оказва се че може да тресе от доста неща. При мен тресеше при набираме от 100 до150, под и над това - никакви вибрации. Оказа се отромема малка люспа от вътрешната част на вътрешното дясно каре. Смених цялата поуоска и се оправи. :) 

 

п.с. тъйкато не пишеш за проблемите в съответните им теми,не получаваш и адекватма информация от хората минали през подобни проблеми. Примерно аз подразбирам от заглавивто на темата ти,че е тема за обсъждане на покупка на кола от Швейцария и  не съм я отварял,а можех да ти кажа по-рано за тресенето.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Прав си, просто почнах да пиша и за ремонтите..... някои от нещата ги прехвърлих в правилните теми вече, тресенето мисля че го прехвърлих в "Вътрешно Каре - Как изглежда и кое точно се прецаква" , има ли друга тема по въпросът, малко трудно се ориентирам още :D .

 

При мен тресенето по скоро е в ниски обороти при голямо натоварване, сега със пълен багажни го усещам повече. Примерно при ускорение започва от 60км/ч и след 110-120км/ч изчезва, като карам 140-160км/ч няма тресене. След смяната на карето тресенето намаля доста, но го има още.

 

Карето изглеждаше добре, нямаше никакъви видими щети, видях че друг колега е имал проблем със крив прът, може би ще проверя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... дали проблема при мен не от пръта. Появи се и лека вибрация при спиране, след смяна на задни накладки, може би са малко по широки и работят по повърхноста където предните не са работили :) 

 

Между другото останах със впечатление, че има и лек луфт между чашката на вътрешното каре и мястото където се монтира, мисля да проверя и това.

 

Не вярвам да е от тампон на дригателя, няма вибрации в копето когато съм спрял на "D" , съвсем леки може би на пуснат климатик, но почти недоловими, ако имаше прецакан тампон щеше да се осеща. (видях в линка който прати, че може и това да е причината :)

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Павел,

 

Не съм ходил по островите от 3 год. (откакто се роди малката) , че много обикаляне с малко деде не си е работа, засега ходим на Халкидики :) , инче най-много ми харесва Корфу от близките (зеленина и готини плажове ;) ) и на теб приятна почивка

 

Поздрави

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...