Jump to content
Pi6ligara

Нов собственик с доста въпроси

Recommended Posts

Изпънал съм я още в 8 часа пред гаража, дано не слънчаса 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах една капачка между двата маншона, явно е отдушник или нещо подобно, мисля да покарам така няколко дни и дано излезе влагата от нагряването на фара като свети. Само не знам като седи без капачка през ноща дали няма да влезе още влага по принцип я държа в гараж но.... 🙄

IMG_20200102_123854.jpg

IMG_20200102_123902.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че отново ще влезе влага. С повече търпение ще се оправи сама на пролет. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ново проблемче. Вентилаторчето, което е зад решетката, от дясно на волана е ужасно шумно и много дразни. Понеже работи постоянно като карам по дълго направо откачам. Свалях го и го почистих, след това го пръсках с тефлонов спрей, но няма ефект, даже след почистването на пепела и мъховете стана още по шумно, мисля че оста се е разбила или нещо подобно. Някой да продава такова здраво или да знае от къде да намеря? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси от морга. Не мисля, че са често проблемни, та няма да ти е трудно да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От морга ще намеря, но ако се окаже бръмчащо като моето? Ще ми го пратят по еконт, ще го сложа и ако е същото после няма как да го върна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава си купи ново. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш го и няма да те дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не върши ли някаква работа за климатроника това? Ако е безполезно да го изключвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще е безполезно :D като си на място или с ниска скорост как ще се охлажда питата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално на истина върши ли нещо това? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Pi6ligara написа:

Реално на истина върши ли нещо това? 

Обдухва датчика за температурата в купето. Ако го изключиш нямада работи коректно климатроника. Аз моето го смазвам с една смазка за механики. Бях я купувал преди време да смажа меканиката на едно касетофонче за колата. С такава смазка изкарва около година .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смазвах с тефлонов спрей, но мисля че е рязбита оста или нещо подобно, защото като го сваля и го държа под прав ъгъл не издава никакъв шум, когато се монтира на място стои леко под ъгъл и скърца ужасно 😡

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, утре ще пробвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Ааа сега разбрах за кое говориш. Аз реших, че за перката на радиатора на климатика пишеш 🥴

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодаря на колегата Glavanov, направих всичко както той каза и вентилатора спря да се чува, дори и да се залепиш за него пак не чуваш шум. Само искам да допълня, много е тънък момента с болта и контра гайката, защото като затегнах болта колкото беше нужно и след това затегнах контра гайката тя завъртя още малко болта и вентилатора затегна. За това за да се получи всичко точно затягах вс едновременно, като бях включил буксата за да отцеля точния момент между презатягане и стържене. Накрая капнах върху гайката от на жената лака и всичко заспа. Съветвам всеки, който има някакъв шум от там да направи тази процедура и ще останат доволни. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет. Не слагайте силиконова грес. Силиконът има свойство да се изпарява. Слагайте някаква обикновена грес за по-фини механики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 2-рия опит направо го оствих на сухо.

Краищата на оста са конусни. С каквото и да се смже след 100 оборота е вън и минаваме на фул контакт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гледах темата за маслата и темата за общите поръчки, с маслата съм невеж и по прочетеното стигнах до извода, че трябва да взема 

MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30

Видях, че хората които поръчват от Германия имат и собствен сайт, и в него видях налично това масло

RAVENOL USVO SSV SAE 0W-30

Разликата за 6 литра е грубо 10 лева в повече за Реванола, но го има налично и ще дойде при мен до края на седмицата, та въпроса ми е това добро масло ли е за 2.2i cdti на ЦРВ - то или да поръчам Мотула? Ще е голям скок, защото както бях писал по-назад в темата Хондата до сега е карана с 10w40. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с такова масло и съм доволен, нодъм без ДПФ. Ако си с ДПФ не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое от двете? Без дпф съм мисля, нали црв 2.2 2005-2006 е без дпф? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За равенола говоря, извинявай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип как да разбера дали имам ФАП(ДПФ) филтър? За да знам със сигурност какво масло да взема и друго със сигурност ли събира 5.9литра,и има ли нужда да се вземе повече масло за доливане? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поглеждаш от долу (под пасажерското място отпред) и ще разбереш. 

Реално, купуваш 6 литра, но винаги ти остава 0,5 л.

И на двете CR-V та, (едното е с ДПФ, а другото без) съм с въпросния Motul-8100-eco-clean-0w-30 и вече съм им направил по 2 смени и съм доволен.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото да се запиша, десния тампон на макферсона беше скъсан и ги смених и двата с Кортеко днес, тъкмо ще видим и тези дали са читави. 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потропваше ли тампона, или след като я разглобихте видяхте, че е скъсан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имах голямо скърцане от дясно, като отидох на майстор се оказа, че тампона на носача е монтиран неправилно някога, когато са го сменяли при предишния собственик и в следствие на това се е скъсал. Смених тампоните на носачите, на стаб. щанга и шарнирите, след което започна да се чува едно скърцане, не чак да тропа, но скърцаше и понеже вс. друго беше сменено явно беше от този тампон. След свалянето видяхме, че е скъсан. Смених и двата тампона заедно с лагерите на Кортеко за 120лв.Ще видим колко ще изкарат. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега видях в сайта moto25.bg това масълце

PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30

Пише, че става за бензинови двг и такива на газ, никъде не е упоменато дали е подходящо за дизел. Моля вещите по маслата да ме ориентират дали може или не, защото цената му е доста атрактивна. 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ви е мнението за тази добавка за почистване на двигателя? 

https://oilgroupbg.com/pro-tec-engine-flush-375ml.html

Някой ползвал ли я е? Мисля да я сипя в старото 10w40 преди да го източа, да почисти вътре че като го гледам на щеката колко е черно не ми се мисли какво ще се случи с новото масло след точно 100 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По начина който искаш да я изсипеш в черното масло, по добре я изсипи на асфалта. 

Начина е ново масло и добавката  за да има ефект.

Тук е разисквано 

За тази цел има и промивни масла. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и  да ти обясня :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, golfy написа:

Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и  да ти обясня :)

ФЕНА вече ми каза, кое е добре да сложа в моя случай и в края на месеца ще го поръчам от него, но понеже са я карали с 10w40 преди мен и е яко черно си мисля как да почистя ДВГ,за това питах дали е удачно да ползвам и добавката при смяна, а ти не е лошо да махнеш вече обявата за Хондата, че вече си я направил ТОП, карай си я!Иначе за пиенето в лесна работа 😋

Редактирано от Pi6ligara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събрах доста информация за тези добавки за почистване и мисля, повече да не използвам. Ако ще мия, ще е с масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз примерно използвам това когато промивам

 

 

56449942_1_800x600_promivno-maslo-4l-prista-oil-gr-sredets.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам, на вас като заключите с централното и после дръпнете от вътре дръжката отключва ли ви се колата или трябва да се дръпне първо лостчето? Някъде бях чел че като заключиш веднъж и после в рамките на няколко секунди натиснеш пак бутона се активирало някакво супер заключване или нещо подобно и то деактивирало възможността да отключиш от вътре с дръжката. Дали и аз не съм натиснал без да искам някога 2 пъти и сега да не иска или си е така по принцип? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга марка, да.Твоята, не. Така си е първо лостчето нагоре, после отваряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, docev написа:

Друга марка, да.Твоята, не. Така си е първо лостчето нагоре, после отваряне.

Мерси колега, замислих се точно защото на предишната ми кола(пежо) се отключваше така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно натискане на дистанционното заключва вратите. Не можеш да отвориш врата нито отвън, нито отвътре. За да отвориш врата отвътре вдигаш бутона на шофьорската врата и централното отключва всички врати.

 

Две бързи натискания заключват и вратата (с първото натискане), и бутоните за отключване (със второто натискане). На английски май му викаха "master lock". Така заключено, единствения начин да влезеш в колата със взлом е счупване на голямо стъкло.

 

Механизъма за заключване така е направен, че не блокира дръжките за отваряне и бутоните за отключване, а ги освобождава. Значи, дръжките и бутоните  се мъндахерцат свободно, и нищо не се случва. Това е направено с цел да не счупим дръжка или бутон при опит за отваряне на заключена кола.

 

Аз лично, откакто научих за тази екстра, ми стана навик да я ползвам постоянно, при всяко заключване с дистанционното. Поне на последните 4 Хонди в семейството.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...