Jump to content
Pi6ligara

Нов собственик с доста въпроси

Recommended Posts

Колеги, какви са крушките отзад за осветлението на номера, предишния собственик е сложил някакви диодни, които обаче са изгорели и на тях не пише абсолютно нищо? 

 

15701179095595757114818713777436.jpg

Редактирано от Pi6ligara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е номерът на OEM-ската крушка:

34103-S2K-003

12V 5W

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, diezz написа:

Колега това е номерът на OEM-ската крушка:

34103-S2K-003

12V 5W

Мерси колега! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По примера на колегата zmiata29 реших и аз да си боядисам грозната и жълта емблема в черен мат.Първо облепих, после махнах остатъците от старата боя и накрая спрея. Ето резултата. 

IMG_20191005_125613.jpg

 

IMG_20191005_135317.jpg

Редактирано от Pi6ligara
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре се е получило!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, diezz написа:

Браво, добре се е получило!

Благодаря, според мен добре изглежда. 

IMG_20191005_135403.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преси малко влизам аз в колата да си тръгвам след работа, давам контакт и гатното копче за рециклиране на въздуха свети, натискам гасне, натискам светка и после край. Изглежда че копчето не дава хубав контакт, как се разглабя това копче, или да го напръскам с контактен спрей от вън дано влезе на вътре? 😤

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали модула с врътките и го разглоби .

Чак тогава реши къде ще пръскаш и за какво, а не пръскай произволно по копчето, че после може да те боли главата за този модул.

Свалянето на модула съм го описал в тази тема в пост №2 :

 

Ето ти едно примерно видео за по лесно:

 

Успех.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз модула знам как се сваля колега, питам за врътките как се свалят от самия модул? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби модула и ще видиш платките. Като свалиш тази с крушчиците ще видиш каквото ти трябва. 

Не дърпай и не напъвай врътките от вън, че после.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих модула, развих всички болтове на тази с крушките на съответния бутон, но не иска да излезе, като я дърпам се мести целия бутон, има 2 дупки сега ме е яд че не ги снимах, та тези дупки явно с нещо се натиска по някакъв специфичен начин за да се отдели бутона от платката. Мислех да натисна с нещо, но реших че може да има някакъв специфичен начин, достраша ме да не счупя нещо и да откаже целия бутон, и затворих всичко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, нормално ли е да напълня резервоара до ръба, минал съм 680км, от тях 600км магистрала със 120,130 на 6та и лампата светна 😲

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си е нормално да гори 9 на 100 извънградско със 120 на темпомат, щом никой не казва нещо различно! На мен ми се видя доста, на фона на всеобщите мнения, че горяла 6.5 извънградско, но здраве да е! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така гори само преди да я купиш, в завода, и колеги  като ти я хвалят пак преди да я купиш. После  е реалност. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pi6ligara написа:

Явно си е нормално да гори 9 на 100 извънградско със 120 на темпомат, щом никой не казва нещо различно! На мен ми се видя доста, на фона на всеобщите мнения, че горяла 6.5 извънградско, но здраве да е! 

 

Можеш ли да смяташ?

Защото, на примависта, на база написаното от теб (тук гадаем колко точно си изгорил - защото след светването на резервата, не си напълнил гориво пак до капачка) и ако приемем,че резервата светва на оставащи 6/7 литра,  означава че ти е изхарчила около 7,5 л. на 100 км.

Отделно,круиза вдига разхода с около 1-2 литра на 100 км. - ако не знаеш, вече да знаеш.

И какво излиза - грешката е вярна. :)

 

п.п. Понеже питаш, забравих да ти кажа, моята извън града гори между 6,0 и 6,5 на 100 км.

Обаче без круиз, ама за сметка на това на климатик и на моменти където пътя позволява, със скорост над 140. 

Редактирано от Emicha
допълване
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да смятам, налял съм 60 литра нафта,като резервоара се напълни до ръба на гърловината, изминал съм 600км извънградско със скорост 120-130 на круиз и 80км градско, лампата като светне не знам колко литра остават, но ако приемем, че резервоара не е бил празен, а е имало поне 4,5 литра вътре значи до ръба на гърловината събира около 65 литра. За това разделям 60 литра на 680 км и се получава 8.8, а не 7.5.Или аз не го смятам правилно или са си 8.8 на 100. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сметки , много нещо. Пълниш до гърловината , светва жълтата , пълниш пак до гърловината и смяташ. Кое му е сложното?

Или пълниш , минаваш 600 пълниш и смяташ. Колко градски колко извън бла бла , много сложно. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така де, от светнала лампа пълня до гърловината и съм минал 680км и пак светва лампа, не е ли същото? Като знам колко литра е имало вътре излезе 8.8 и ми се стори множко, за това питах. Иначе колата гори колкото си гори, това не можеш да го промениш. 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pi6ligara написа:

Мога да смятам, налял съм 60........

.........но ако приемем, че резервоара не е бил празен, а е имало поне 4,5 литра вътре значи до ръба на гърловината събира около 65 литра. За това разделям 60 литра на 680 км и се получава... 

 

Пак криви сметки.

За протокола - резервоара на тази кола е 58 литра, барабар с резервата.

А ти си успял да заредиш 60 литра, на въпросната бензиностанция. 

Надявам се разбираш какво ти казвам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, защо смяташ, че на круиз харчи повече? Аз не съм забелязал такова нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казал че съм заредил на бензиностанция, лично съм налял 6 10литрови туби, пълни до горе и резервоара се напълни до ръба, лампата светеше, не знам колко е имало в резервоара, но със сигурност не е бил напълно празен. Знам че събира 58 литра, но колко литра събира тръбния път до гърловината? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pi6ligara написа:

... Като знам колко литра е имало вътре ...

 

Няма как да знаеш, само предполагаш.

 

Както каза Docev - пълниш, караш, пълниш, смяташ. Желателно е от една и съща колонка (оппа, ти пълниш от туба), за да си сигурен в количеството, и за да си сигурен че смяташ разход по правилния начин - отиване и връщане (а не само спускане).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, inspektora said:

Емич, защо смяташ, че на круиз харчи повече? Аз не съм забелязал такова нещо. 

Зависи от условията. Ако круизът също така сваля предавки на баири, ползва се за ускоряване до предварително зададената скорост, нормално да гори повече в сравнение с по-икономично ръчно каране. За сравнително равен път с предимно равномерна скорост, за мен разходът е сходен с ръчно управление. Но и говоря за Акорд 7, не ЦР-В.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без да се напълни по същия начин не виждам как ще е сигурно колко е изгорила

На бензин/газ, определено круиза харчи малко повече

Борд компютъра какъв разход е дали при това пътуване?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, Pavel_Pavlov написа:

Зависи от условията. Ако круизът също така сваля предавки на баири, ползва се за ускоряване до предварително зададената скорост, нормално да гори повече в сравнение с по-икономично ръчно каране. За сравнително равен път с предимно равномерна скорост, за мен разходът е сходен с ръчно управление. Но и говоря за Акорд 7, не ЦР-В.

Всъщност аз говоря за ръчна кутия. За автоматик не знам, там наистина може да сваля предавки и да вдига разхода..

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното - при ръчни скорости дава по-голям разход, а при автоматични би трябвало да няма разлика , или да дава малка икономия.

  • Нагоре 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Emicha написа:

Точно обратното - при ръчни скорости дава по-голям разход, а при автоматични би трябвало да няма разлика , или да дава малка икономия.

Не мога да го потвърдя от моя опит. На какво се дължи това според теб и как си го установил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата в тубички... ма да бе, земи си дизелче, супер яки са... и седни на кактуса... Поздрави от Ицо Хазарта.

По темата: възможно ли е да се съмняваме в качеството на нафтата, която е от тубичките?Или произхода е доказан? Питам , понеже и аз като заредя гадно гориво( имали сме дизел, безин и газ на персонални втомобили) ми се качва разхода, щот колата не върви.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година два пъти ходих до гр. Бургас с Акорда ,първият път на круиз контрол ,а вторият без. На борд компютъра от круиза 5,8 ,без круиз 4,6.Това с една и съща скорост.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, inspektora написа:

....На какво се дължи това според теб и как си го установил?

 

Установил съм го, от многократно засичане, по един и същ маршрут,  съответно със и без круиз.

А на какво се дължи - точно на това, че е ръчна скоростната кутия и не може да превключва на друга предавка.

При ръчните скорости (при CR-V то), дори когато спускаш,  круиза си подава постояно газ, за да поддържа зададената скорост.

А когато изкачваш, подава още повече газ, за да може да компенсира невъзможността да свали на по-долна предавка.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ivailopp написа:

Нафтата в тубички... ма да бе, земи си дизелче, супер яки са... и седни на кактуса... Поздрави от Ицо Хазарта.

По темата: възможно ли е да се съмняваме в качеството на нафтата, която е от тубичките?Или произхода е доказан? Питам , понеже и аз като заредя гадно гориво( имали сме дизел, безин и газ на персонални втомобили) ми се качва разхода, щот колата не върви.

Нафтата е от известна верига бензиностанции, да не кажа най-известната, сипана лично от мен в чисто нови туби от минерална вода, напълно сухи вътре. Резултата беше, че след 3 дни престой в гаража на дъното на 2 от 6 туби се беше отаила вода, като в едната водата беше доста. Какъв щеше да е резултата, ако бях сипал тези 60 литра директно от колонката, водата директно в резервоара! Това е по въпроса за качеството на горивото . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Emicha написа:

При ръчните скорости (при CR-V то), дори когато спускаш,  круиза си подава постояно газ, за да поддържа зададената скорост.

А когато изкачваш, подава още повече газ, за да може да компенсира невъзможността да свали на по-долна предавка.

При спускане подава толкова газ, колкото ще подадеш и ти, ако поддържаш дадена скорост. Ако сравняваш със спускане по инерция, това е друг въпрос. 

Като изкачваш, пак подава толкова газ, колкото ти би подал за дадената скорост, но много по точно. Аз, ако усетя, че е необходима по долна предавка, я превключвам.

Може би объркването идва от там, че аз ползвам круиза само на магистрала, на най-висока предавка, при подходяща скорост (над 110км/ч.). Така почти никога не е необходима по-долна предавка. Ускорявам при изпреварване или понякога намалявам (изключвам круиза), когато застигам по-бавен автомобил и същевременно ме изпреварват, и след това отново го активирам. При този стил на каране, твърдя, че няма разлика в разхода. Това на база около 40К км. - 5К на Хондата и над 37К на предишната ми кола, която също имаше темпомат. На шосе не ползвам круиз/темпомат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато карам по инерция, винаги съм на скорост (обикновено на 6-та и не подавам газ) - никога не изключвам от скорост.

Тази кола, вкарана един път в обороти, (съответно на километрите с които искаш да караш), после ако само леко галиш педала за газта, ще свалиш доста разхода - но стила на каране при всички е различен , а и усета е важен . 

При този начин на каране, когато съм достигнал желаната скорост и искам да я подържам, при мен моментния разход почти не отчита ( обикновено се движи от 1 до 3/4 , като рядко достига до 5 ), докато на круиз винаги е над 5,6 и нагоре но никога не спада надолу.

И тъпия компютър, никога не може да прецени и подаде по-точно газ от мен, първо защото няма мозък:), второ защото няма очи и не вижда от далече променящата се пътна обстановка, (било то спускане изкачване, или някаква друга ситуация),  защото и реакцията му в такива ситуации , е доста по-бавна от моето краче и преценка и така нататък...

Абе, може да си говорим още много, ама който както го разбира, така да бъде.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, Emicha said:

Точно обратното - при ръчни скорости дава по-голям разход, а при автоматични би трябвало да няма разлика , или да дава малка икономия.

Абсолютно точно написано, потвърждавам! Когато карам по магистралата на круиз имам икономия не повече от литър, даже литър в повечето случаи е много, грубо между половин и един литър, но видя ли голям баир изключвам круиза, тъй като сваля предавка надолу и отива в 4к+ оборота, при които не се чувствам много комфортно :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Emicha, а каква е причината при автоматика да няма разлика в икономията? Откровено питам, нямам опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

докато на круиз винаги е над 5,6 и нагоре но никога не спада надолу.

При мен не е така. Моментния разход на круиз спада точно толкова, колкото и без него. Но все пак ще пробвам някой път на магистралата без круиз, за да направя сравнение.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Pavel_Pavlov написа:

@Emicha, а каква е причината при автоматика да няма разлика в икономията? Откровено питам, нямам опит.

 

Не твърдя на 100%, че няма разлика в икономията при автомата, даже съм написал това:

Цитат

 ....при автоматични би трябвало да няма разлика , или да дава малка икономия.

която икономия според мен, би се получила точно на круиз, при извънградско каране, при зададена подходяща скорост и при нормални равнини теренни условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, следващото нещо което ме дразни и искам да променя е цд-то. Моето е alpine cde 9850ri, с него управлението от волана не работи, моля запознатите колеги да ми кажат какво цд  трябва да си купя, което да потдържа управлението от волана, или ако нещо друго допълнително трябва да се монтира на моето? Не желая да слагам мултимедия, добре си ми е с обикновено цд, дори и да не работи с диск, а само с флашка не ми пречи, стига да мога да го управлявам от бутоните на волана! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитирам се от друга тема:

 

 

"А управлението на музиката от волана ще ти тръгне, когато инвестираш още 100-на лева за необходимия модул, но това ще се получи и ако в новото устройство имаш букса, за да го включиш."

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Emicha написа:

Цитирам се от друга тема:

 

 

"А управлението на музиката от волана ще ти тръгне, когато инвестираш още 100-на лева за необходимия модул, но това ще се получи и ако в новото устройство имаш букса, за да го включиш."

Тъй де, нали за това съм си написал какъв модел е моето устройство, та някой по разбиращ да ме светне дали става с него и какво трябва да се купи, ако ли не какво друго устройство да си взема? 

Редактирано от Pi6ligara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...