Jump to content
didko89

Покупка на CRV III генерация

Recommended Posts

Привет на всички във форума.Както съм написал сериозно обмислям да мина във клуба на собствениците на CR-V .Насочил съм се към бензин с опция да сложа газ.Бих искал да знам дали се срещат читави екземпляри до към 15000-16000лв ,какво преди всичко е хубаво да се гледа ,имат ли някакви детски болести,във Варна има ли форумен сервиз и тнт.Всичко ще ми е от голяма полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масов проблем при тези Хонди е компресора на климатроник,кормила рейка, увиснала задница. Като всеки автомобил и този си има своите проблеми, като сложиш газ ще ти се налага да регилираш клапаните на двигателя през 40000 км. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по нагорнище да минаваш на 4-та.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже наскоро търсих същото, но дизел и вече се сдобих с такъв, мога да дам следните съвети:

  1. Опитай се да намериш кола с автентична сервизна книжка/история. Не се ограничавай до Варна, тук предлагането не е добро и цените са високи. Сигурно си забелязал, че бензиновите CR-V-та са по-редки и скъпи от дизелите. Търси из цяла България. Най голям избор има в София, разбира се.
  2. Гледай задницата да не е много клекнала и гумите разтворени - това е признак на уморен автомобил. Аз ги мерих с рулетка (за изненада на търговците), от земята до пластмасовата част на веждата на задния калник - трябва да е поне 77-78 см.
  3. Съединителя, предполагам, знаеш как се изпробва. На бензиновите няма двумасов маховик, но пак си е скъп ремонт, ако се сменя.
  4. Доколкото знам, веригата на двигателя е подобна на дизела, така, че се ослушвай за шум и/или тракане от двигателя при работа. Също така за шумове от скоростната кутия и диференциала.
  5. Гледай волана да не е претапициран - това също е признак на голям километраж. На кожените салони също претапицират част или цялата шофьорска седалка. Това може да се забележи при внимателен оглед.
  6. Както е казал колега по-горе, изпробвай внимателно климатроника.
  7. При възможност преди купуване закарай колата в сервиз за преглед на техническото състояние.
  8. Състоянието на салона е огледало на това, как се е отнасял собственикът към колата. Избягвай коли със занемарен салон. Доброто му състояние, обаче, не е гаранция за останалата част.
  9. За бензиновите мотори и автоматиците не мога да кажа повече, нека друг колега да помогне.

Успех!

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено няма да търся автомобил във Варна,дори има възможност да видя из Германия макар че не знам до колко вече е изгодно и рентабилно от там,защото и там като цяло доста често са наредени колите.Иначе виждам че се предлага много дизел ,но в момемта карам Алфа Ромео дизел и сякаш искам да избягам малко от дизела.Добър сервиз ми трябва точно за това ако колата се падне от региона да я заведа при човек който знае какво прави,знае болежки и тнт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Иво Маринов said:

Като всеки автомобил и този си има своите проблеми, като сложиш газ ще ти се налага да регилираш клапаните на двигателя през 40000 км. 

На 40 хил  ако го провиш ще правиш много скоро ремонт на глава .На газ  на 25 хил се прави. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
 
 
 
Преди 4 часа, didko89 написа:

Определено няма да търся автомобил във Варна,дори има възможност да видя из Германия макар че не знам до колко вече е изгодно и рентабилно от там,защото и там като цяло доста често са наредени колите.Иначе виждам че се предлага много дизел ,но в момемта карам Алфа Ромео дизел и сякаш искам да избягам малко от дизела.Добър сервиз ми трябва точно за това ако колата се падне от региона да я заведа при човек който знае какво прави,знае болежки и тнт.

 

Във варна има два сервиза само за Хонда, които си разбират от работата и понеже се занимават само с Хонда познават болежките. Аз като купувах и двата бяха свободни за след 7-10 дни и нали съм си магаре не ми се чакаше толкова и отидох на друго място, където не видяха елементарни неща. Сега малко съжалявам за това, но не е болка за умиране.

Мой колега си докара от Германия. Доста е доволен, въпреки, че човека който я избира там не разбира кой знае колко от коли. За сега смао климатик е ремонтирал. Крайната цена идва колкото вървят в България, така че е въпрос на избор и на късмет.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да спомена и аз нещо което би могло да е полезно... 

1) увиснала задница - смяна тампони и пружини - грубо около 800 - 1000 лв, има опции и по-евтини;

2) не разбрах от предния пост как да пробваш много внимателно климатроника... Ремонт около 250 лв, на предната кола изкара 60к км след ремонта;

3) за кормилната рейка още няма изпитан и доказан лек, освен нова, или поне аз не знам., въпреки че го играх това хоро. Ще я усетиш по тракането при въртене на волана на място. Нова от Бултрако е около 2500 лв..... 

Не знам дали не те отчаях с това инфо, но според мен не е лошо да имаш идея за какво иде реч.. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tanas4o_ За електрическата рейка на бензинките ли имаш предвид? Поне аз с такова впечатление съм останал, че на бензина са ел. Не че на дизела хидравликата е много читава.

За ремонта на климатика има няколко варианта. Реле - 40 лв (за щастие аз се разминах само с това). Електромагнитна шайба (често срещано) - 100-200 лв. Или компресор - на старо около 350 лв. Нов около 700 лв. Това поне са моите впечатления за цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с климатика на какъв пробег се проявяват? Не е ли доста рано, преди 100 х?

Любопитно ми е дали и американките с двигател 2,4 бензин имат такива проблеми с рейката (при тях е хидравлична).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече е на 190 000 и климатика си работи,рейката също е чук,смених и течноста разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги уточняване какви двигатели карате. Бензиново CRV 3ген с  електрическа рейка и дизелово CRV 3 ген с хидравлична рейка.Праблемите не са сходни както и цените за ремонтите им.

Колегата иска бензиново което значи електрическа кормила рейка.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bizzito

Става въпрос за бензиново црв, или поне аз останах с това убеждение. А сега се сетих и за друго - наложи се да сменя вътрешни карета заради вибрации във волана при ускорение.... Оригиналните са сериозна цифра... 

Рейката е електрическа..... Нейната кожа.... :)

Редактирано от tanas4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плашите човека само. Клапани не се регулират на този пробег. За 140к км с ГИ (без омасляване) съм ги регулирал първия път на 80к км зимата посред минусови температури (без критики, подгрял съм двигателя преди това до необходимата температура) с начален час 22:30 само за да докажа на един приятел-майстор, че мога сам и нито времето, нито часът, нито пък метеорологичните условия ще ме спрат. А вторият път преди 2 дни от хорска срам и за да видя 60к км след реглажа в онзи студен ден дали е вярно това, което пишат разни хора, че трябвало на един си колко км да се регулират (всмукателните бяха към 25 при толеранс 18-22, а изпускателните нямаха нужда, бяха в норма от 25, +/-2).

Рейката се оправя за <100 лв или в най-лошия случай за 350 лева ако някой върши работата вместо вас.

Ще напиша статия скоро време, просто не ми остава такова да кача снимки и към тях да добавя обяснения.

Колата е много хубава, обаче добрите екземпляри струват повече от бюджета ти. За читава и наистина гледана си приготви 18-20к лв. Горублянските с двигатели 2.4 винаги можеш да удариш джакпота я с плувала, я с издирвана от Интерпол кола.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60к на газ без реглаж на клапаните и няма никакво затягане (хлабините на изпускателните клапани са си в норма) , това ли искаш да кажеш,колега?

Това е нещо ново.Мен явно са ме наплашили излишно :).Когато ми поставиха ГИ, ми казаха - реглаж на всеки 25к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, bbozhanov said:

Плашите човека само. Клапани не се регулират на този пробег. За 140к км с ГИ (без омасляване) съм ги регулирал първия път на 80к км зимата посред минусови температури (без критики, подгрял съм двигателя преди това до необходимата температура) с начален час 22:30 само за да докажа на един приятел-майстор, че мога сам и нито времето, нито часът, нито пък метеорологичните условия ще ме спрат. А вторият път преди 2 дни от хорска срам и за да видя 60к км след реглажа в онзи студен ден дали е вярно това, което пишат разни хора, че трябвало на един си колко км да се регулират (всмукателните бяха към 25 при толеранс 18-22, а изпускателните нямаха нужда, бяха в норма от 25, +/-2).

 

 

В момента ти твърдиш че всички газаджии ни лъжат за това  че се прави регулиране на клапани на 25хил на газ.С тези 60-80 хил км за които ти твърдиш че няма проблеми на на газ.

Опровергай наистина ако ни мамят.

Моля дай данни че това е така стойности по ръководство,какви са  били преди да започнеш да ги регулираш и след това.На какво  температура ги регулираш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да уточня: двигателят е R20A2. Не мога да коментирам за другите (особено на 2-ро поколение, където от където може би идва объркването с този съвет).

В началото карах 80к км и не помня какви са били стойностите. Направил съм ги 0.20мм всмукателните и 0.25мм изпускателните клапани като толерансът е +/- 0.2мм.

В неделя реших да отворя да видя какво е станало 60к км по-късно. Всмукателните всичките бяха на  около 0.25, притегнах до около 0.20, а изпускателните не бяха мръднали от 0.25

Аз вярвам, че ще чуя по работата на двигателя дали хлабината е голяма или малка и затова отворих да видя дали съм прав с това си мислене или не съм. Ами не бе лошо да се регулират, но нямаше реално нужда. Това и споделям.

Както казах - нямам допълнително омасляване на клапаните заради ГИ и ДВГ работи повече от перфектно вече такъв пробег.

 

/Off topic/

За последните 5 седмици имах двама кандидат-купувачи, с които за 1к се разминаваме (реално не ми се продава колата). Мога да се разделя с тази кола и да си купя 4- или 5- поколение (ще донадя 15-30к) само за истински ценител, който иска да седне и да кара. Затова и казах на автора на темата, че поддържаните автомобили си струват цената. Аз дадох 6-8к отгоре на този принцип и 6 години по-късно не съжалявам и за стотинка. Докато приятел от заклет Хонда фен след 7к строшени още първите 3 месеца на дизела, вече е Хонда антифен...

Редактирано от bbozhanov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, bbozhanov написа:

толерансът е +/- 0.2мм

Корекция, толерансът е 0.02мм. Техническа грешка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, bbozhanov написа:

Корекция, толерансът е 0.02мм. Техническа грешка :)

Моят двигател, също е R20A2.Регулирах клапаните преди няколко месеца в Бултрако след като преди 2 години му поставих ГИ.Интересното е ,че при мен нямаше затягане на клапаните (за 25К каране на газ) - всмукателните бяха малко хлабави ,а изпускателните в норма. Та оттам ми казаха след 25К отново да отида за реглаж на клапани.Затова питам.Благодаря за изчерпателния отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което съм чел съм стигнал до извода, че на R моторите клапаните на газ по-бавно пропадат (при правилна горивна смес) от колкото на B и K моторите, чисто технически нямам наблюдения, нека някой по-компетентен да се изкаже.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...