Jump to content
Markony

Дребни газджийски номера

Recommended Posts

Кога знаеш .че си събрал най-големите боклуци и колата няма настройване се излиза от положение с гениален трик.Няма прекъсване ,няма придърпване и Харвито става от 105 на 70 коня :). Клиента кара колата така 2 години и решава да я продаде ,защото качва баирите на 2-ра. Добре ,че добри хора го упътиха...

IMAG3464.jpg

 

За какво им е хубава изолация на дюзите...тя колата нали ще върви на газ :)

 

IMAG3466.jpg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Объркан 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

И аз да споделя един номер.

За справка, ГИ е Заволи Зета N на Хонда црв РД 1, 1999.

Ги е слаган в Пловдив от инженери.

Аз не съм инженер - аз съм хуманитарист, който може да преинсталира Уиндоус, да омеся питка, да сменя спукана гума на колело и на автомобил.

 

Колата работеше добре за ок 6 месеца. След това започна да Светла жълтата чек енджин лампа и да губи мощност, падат оборотите на ниски, кютапата и гасне. Но не прехвърля сама на бензин. При ръчно прехвърляне на бензин, работи идеално.

Газаджиите ме овикаха да си сменя свещите, кабелите, да си оправя колата, не е газта. Брей!

Смених свещи и кабели - излезе че не били оригинални, пак аз виновен и не закачат колата на компа и не ги интересува.

 

Освен тази прелюдия, думата ми е за отоплението на редуктора.

Оставам снимките да говорят сами.

 

 

 

IMG_20210207_144000.jpg

IMG_20210207_144021.jpg

IMG_20210207_144039.jpg

IMG_20210207_144056.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последната снимка не можах да прикача

IMG_20210207_144111.jpg

 

 

 

 

И отдолу е какво успях като хуманитарист, а не инженер

 

 

 

 

IMG_20210207_133001.jpg

IMG_20210207_133025.jpg

Редактирано от шублер
Добавка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та проблема оправи ли се.

Тази снимка кой сътвори това,липсват още две три скоби

IMG_20210207_144000.jpg.92dcb1c231792be750a4f1a07c394418.thumb.jpg.a37f0f213b086840f03d9777e5ca69f7.jpg

Тази е съвсем друга и го няма това с скобите  на маркуча.?????

IMG_20210207_133025.jpg.664b5ac904bb710b8459311d5df50cca222.thumb.jpg.e12f86a4f219f320f6b9f0d1b5c15cea.jpg

 

Отоплението от тази плетеница от маркучи,е вързано към това на радиатора на парното нали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, посочих че първите снимки са на  инженерните експерти, последните 2 снимки във втория ми пост е моето творение.

От 8мм маркич и безумни преходници от отоплението на дросела,  към паралелно от парното отопление с 16мм маркуч.

 

Отоплението на редуктора в момента е мигновено и затопля и включва на газ до 3 мин. Преди това се беше влошило до след 10 км каране ако стигне топлината до редуктора, може и да включи, прекъсва, кютапа, теч на вода от преходниците въздух в системата  и тн

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че са ти включили отоплението на редуктора към  отоплението които минава първо през ICVE клапана после през термоклапана на дросела.

😆🤣😂

Пак че не са ти го включили в Y образното съединение,за да ти прегреят  двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при има по две скоби на маркучите, в които влизат колената за вода на изпарителя и от двете страни на темп датчик преди него какво ли не пробваха и си течеше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  @electric28 какво караш,и къде е включен твоето отопление на редуктора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, не е хонда. Колата е форд фокус. Изпарителя е вързан с тройници за парното. Но ми се струва, че през самата оплетка на маркучите избиват малки капки антифриз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са стари и нацепени смени ги.

Има  маркучи които се използват за газови уредби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нови бяха, пред очите ми ги смениха. Не знам дали не е нещо от начина, по който ги режат. Може би не трябва на ръка а с машина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...