Jump to content
Друмев

Термолента, въздушен филтър

Recommended Posts

Здравейте, 

имам Акорд купе 6 с F20B7 мотор. Атмосферката ми е тромава но не ми се занимава с проекти. Обаче ми е влязла една муха в главата, та се чудех.... След като загрее двигателя, въздуха в двигателния отсек е.... колко? 80 градуса може би.... 

Някаква идея дали термолента на изпускателния колектор ще намали температурата в двигателния отсек? 

Или как да изведа всмукателния отвора на въздушния отвор нанякъде така че да засмуква въздух по хладен въздух богат на повече кислород. Не знам дали ще има разлика, някой опитвал ли е нещо подобно? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от ролите на термолентата е да намали температурата в коша. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е много дълбока тема. Възможности за подобрение има много! При температура на въздуха от порядъка на 30 градуса твърде вероятно температурата на отчетения от температурния сензор да е в рамките на 45-60 градуса. Всичко много зависи разбира се. 45 бих дал при постоянно движение със скорост 130 км/ч. 60 бих дал при катерене на стръмен наклон с 80 км/ч и голям товар на двигателя.

В коша каква е температурата трудно мога да ти дам обективен, точен и реално релевантен отговор.

Принципно изпускателите имат термощитове. Едни ламарини над колектора. Аз мислех, че просто тежат, но всъщност работят. Обвиването на изпускателя ще намали температурата в коша, но пък деградира по-бързо изпускателя. Особено ако е тръбен изпускател с тънки стени ще изгние много бързо.

Идеалистичния вариант за шосеен автомобил е някакъв вход от предната страна на колата. Води се един въздуховод до филтърна кутия. Филтъра се затваря в кутия и цялата всмукателна система, която е в коша се термоизолира. Има много неща обаче да се мислят.

Реално най-добрата всмукателна система може да се види на колите във формула 1. Те притежават много прецизно оформен вход на въздуховода. Той е кратък с плавни преходи в сеченията и посоките на водене и се взема въздух от частта на автомобила където въздуха ще е с най-висока скорост и най-ламинарно течение.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...