Jump to content
Aleksandar_Stoyanov

Проблем със скоростен лост CR-V MK2 2.0 150hp 2002 бензин

Recommended Posts

Здравейте, реших да споделя моя казус. От една две седмици скоростния лост на CR-V -то (ръчни скорости) има някакъв голям луфт, който до преди това го нямаше изобщо. И самото превключване се усеща по различен начин, сякаш някакви пластмасови части се наместват като превключвам. Самото превключване на скоростите си остана лесно, както беше и преди това. Така се е ухлабил лостта, че като съм на трета скорост в баир от вибрациите самия лост подзвънка като опира и аз незнам къде в гнездото си.  В същото време ми скърца педала на съединителя, като същия е и доста твърд. От както съм я купил преди година и половина не съм сменял съединител, на таблото показва 126 000км, което може и да не са истинските километри. Според майстора ми съединителя е за смяна. Някой борил ли е проблем със скоростния лост или май аз съм единствения? Дали пък няма нещо счупено или разкачено по механизма на лоста, пък съединителя да си е отделна работа, да е за смяна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Сашо! Проблемите са различни и ще трябва отделно да ги решаваш. Съединителя според шефа зад волана изкарва от 90 до 200к км.,Естествено има значение кой и как кара,също и марката на съединтеля. Скърцането може да бъде от вилката на съединителя ,от лагера на съединителя или от самите пружини на притискателя.Естествено това всичко е в камбаната на кутията и няма външна диагностика.Като се вземе и предвид пробега ,който е между 200 и 300 к км скоро може и да ти се наложи да сваляш скоростна кутия.Най вероятно ще откриеш ,че съединителя вече е сменян един път...

Управлението на скоростната кутия е отделен механизъм и няма нищо общо със съединтеля. Там има лостове ,жила...общо взето механика,която е доста добре измислена и много рядко се чупи.Общо взето се разглобява тунела и се вижда от къде е луфта...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Ще доложа на моя майстор какво са ме посъветвали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам съвет само за скърцането на педала.При мен направо ми бъркаше в "мозъка"!!!Не съм вярвял че може такова нещо

да ме изкара извън релси......С един приятел свалихме педала(не е сложно) и смазахме със силиконова грес навсякъде....особенно 

около едни плстмасови втулки.В момента е като нов,никакво скърцане вече месец....дано изкара повече....да се надяваме!😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Markony всичките ти предположения се оказаха верни. Съединителя е бил сменян веднъж, като вече си е позаминал - сменихме със нов. Резултата, вече не се набирам на съединителя като го натискам, мек е като памук (Преди смяната не съм имал претирсане или проблем при превключването, майстора каза, че е за смяна и аз му вярвам). Луфта се оказа една разпаднала се втулка при механизма на скоростния лост - последва побългаряване и сега лоста си е както преди, много съм доволен. Скърцането си остана, но доста по лека и по рядко го чувам. Ами това е от мен за сега. :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...