Jump to content
XEPAKOBO

Непозната грешка 9275 - имобилайзер

Recommended Posts

Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? 

IMG-88f2db286f50e3b1c2e0067c4f8961e0-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зеленото ключе е имобилайзера явно той е сработил  не разпознава ключа.Нещо слабо има в тази връзка.

Потърси тук в темите имаше някъкво обучение на ключа.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да е стояла колата със слаб акумолатор и да е въртяно докато умре напълно ? И да е подаван ток някак не както трябва ? 

А чека светва ли? Ако не светва провери шоковият датчик.  Ако светва намери някой да направи синхронизация на модулите с HDS примерно.

Редактирано от docev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.07.2019 г. at 15:25, XEPAKOBO написа:

Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? 

IMG-88f2db286f50e3b1c2e0067c4f8961e0-V.jpg

Такаааа.. Проблемът се оказа откачането на акумулатора. Смяна или временно откачане се прави с байпас, за да не крашне компютърът. В моя случай са крашнали и 2та ключа. Надявам се друг да не е имал този проблем и да не му се случва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно...аз моя съм го откачал няколко пъти и никога не е имало проблем ,нито при бензиновия ,нито при газовия компютър, нито при другите автомобили...моята е 2.0 r20 a2 ....според мен не е само от откачането на акумулатора,вероятно има и друг проблем...няма как да крашне компютъра от липса на напрежение,тези неща са достатъчно защитени от случайна липса на напрежение,по скоро прилича на ошашавен компютър от грешно подадено напрежение ,/например късо съединение по инсталация или друг модул,датчик....🤔

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случи се при смяна на масло и откачане на +, защото пречи за въздушния филтър. Интересното е, че при предната смяна пак е откачен, но явно е или или и сега се е случило. Майсторът каза, че трябва да се случва това с байпас, за да не се бъгва компа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И въпреки всичко това не трябва да се случва...в указанието на нито един автомобил производителите не пишат че трябва да се поставя байпас....при смяна на акумулатора / примерно/...но може и да не съм прав..🙂..поздрави и успех...

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 21 часа, XEPAKOBO написа:

Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. 

 

ОК!...поздрави

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам къде го държиш твоят червеният ключ по принцип. За приятел питам.

Това че е откачан не е проблем . Проблемът е че е както му казваме е прецърквано няколко пъти при закачане и от там е загубило синхронизация на имобилайзера с компютъра.  Ключове на ЦРВ3 не се трият току така . А изтрият ли се после голям филм с голям харч , освен ако не дойде оня с качулката и ОБД тапата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и акумулатор не се сваля така.Сваля му се масата а не плюса,а ако се наложи да се разкачи и плюса пак първо масата и тогава плюса.Поставянето по обратен ред,първо плюса и после минуса.Следващият път колега ако пак ти пречи плюса разкачи първо минуса,иначе пак ще препрограмираш ключове.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-полезния пост до момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.07.2019 г. at 15:27, Wyvern написа:

Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?

Може и да е бил. Като чета колегата по-надолу за реда и начина на откачене и закачане на + и - и стигам до извод, че доста неща май са се случили, за да губя нерви и пари последните дни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, dindin написа:

Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш:)

Точно.Той колегата пак е минал метър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...