Jump to content
Ivan B

Нов съединител, тресе при потегляне

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!

От месец съм собственик, на CR-V 2005г дизел. Педалът на съединителя, беше тежичък и на 1200 оборота демпфера влизаше в резонанс и тресеше двигателя. Въпреки това, колата потегляше, абсолютно без тресене, направо, като автоматик. Реших да го сменя. Вчера ми сложиха комплект съединител LUK и днес отивам да си взема колата. Педалът мекичък, ОК, но тръгвам да потеглям на първа и колата се разтресе и така при всяко потегляне напред или назад. Другото неприятно нещо е че когато обера празния ход на педала на съединителя, усещам силни вибрации на крака ми. Погледнах вилката и на празен ход, видимо се тресе хоризонтално. Ако изфорсирам двигателя, усещането при обран ход на педала си остава и само честотата на вибрациите се повишава. Дойдоха двама души от фирмата доставчик на съединителя, правиха допитване до тоя, до оня и мнението им е че съединителя, ще улегне, като покарам известно време. За вибрациите във вилката, бяха убедени, че това е нормално. Моля за компетентно мнение, ако някой е имал такъв проблем, щото ми се струва, че ме пързалят. Да карам ли с тресящ при потегляне съединител? Има ли опасност, да скапя скорости или нещо друго. Благодаря предварително.

Редактирано от Ivan B
правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те пързалят, е повече от ясно - какво улягане на съединителя чакаш!?!

Или са ти сложили нещо много измислено, или не са направили монтажа както трябва, или вилката на лагера нещо е изметнала/изпуснала като са сглобявали.

И какво имаш в предвид като казваш, че си сменил "комплект съединител" - маховика и лагера влизат ли в този комплект и ако да, сигурно ли е че са ги сменили и тях ?

Връщай им колата ,за да си оправят нещата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях до човек, който поправя само хонди и е работил в Хонда. Оказа се, че съм изтеглил късата клечка, крив феродов диск. Шанс едно на 500 според неговия личен опит. Утре ще ми сменят гаранционния феродов диск, в сервиза, в който го монтираха. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отговори на въпроса,който ти зададох.

Както и да е, сменявай, ама дано не остане същото положение пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям ти. Смених всичко, пълен комплект от 4 части, а дали реално е сменено всичко съм сигурен, защото видях, стария, точно след свалянето и той си стоеше там, когато си взимах колата. От години, този сервиз ми поддържа колите и имаме добри взаимоотноошения с управителя. Просто сега, мал шанс, ама аз , като редови напатил българин, трябваше да сондирам мнение от баш хондаджия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво, действай и дано се оправи, (макар че по-голяма е вероятността, да е от скапан притискател, или маховик).

Така и така ще разглобяват, да ги прегледат и тях за всеки случай.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, сагата свърши. Днес ми сложиха съединител Айсин, но....само на кутията пишеше Айсин. Вътре за изненада ( моята беше, че не знае причината) на управителя на сервиза, имаше съединител LUK. Обясних му, че различните производствени толеранси, са причина за различните наименования върху кутията и тук е парадокса. В кутия с надпис LUK  беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката).

С AISIN, колата ми потегля без газ, като автоматик. Никакви вибрации. Вече няма и вибрации по вилката, които да се предават на педала на съединителя. Освен това на около 1200 оборота, с LUK имаше бучене в купето, ако карам на по висока предавка. Това явление, изчезна с AISIN. Педалът е лек, като перце, а с LUK беше осезателно по-тежък. Никога вече, продукт с опаковка на LUK! 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Ivan B написа:

.......В кутия с надпис LUK  беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката).....

 

 

Еми то си е твърд съединителя- по принцип.

Явно си попаднал на някакво пълно менте, дано и останалите части от "комплекта" не са със същото качество, като феродовия диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха целия комплект от 4 части.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем,съединител LUK, тресе и вибрира цялта кола при потегляне, дигам оборотите до 2к, нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си земите направо оригинален и не се занимавате с глупости.Аисин,маисин и после....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мераклия да чукне на Бултрако да ни светнат каква е секирата за пълен кит?! :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, който си е поддържал колата там, ми каза 3000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.07.2019 г. at 15:54, todor88 написа:

Що не си земите направо оригинален и не се занимавате с глупости.Аисин,маисин и после....

Щото и "оригиналния" не е Айсин, не е и майсин, :D а е ЛЮК .

Разликата е  само в цените, Люк държат патента за демпферни маховици и всичко минава през тях, лошото е, че винаги може да се случи дефектна бройка и най лошото е когато се падне на твоята кола .:)

Хубавото е, че са с гаранция и при рекламация се поема и смяната на детайлите безплатно, но това е само ако си ги закупиш от уважаващ себе си вносител на авточасти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1200-1300 излиза да си го поръчаш от Англия до вратата у вас.Колко е аисин.И опигиналния е люк но като е партида за хонда качеството е по-високо.Има варянт с оригинален съединител и демфер люк,или оригинално всичко.

Редактирано от todor88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...