Jump to content
todorov_bs

Honda Cr-v 3g 2.4.. 166k.Бензин-внос от САЩ -Мнения за модела....

Recommended Posts

Здравейте колеги ,предстои ми да закупя хонда цр-в  2,4  бензин внос от Америка ...Ако някои има наблюдения на този модел моля да пише   предимства и  недостатъци.И най- важното ще има ли проблем с намирането на части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да провериш колко ще ти е данъка. Звънни в бултрако да видиш дали ще ти издадат документ, че автомобила покрива съответната евронорма. Поради това, че ЦРВто е правено за Америка има голяма вероятност да ти откажат, а от там идва и по- скъп данък. Ако това не ти е проблем и екземплярът е читав мисля, че няма да имаш други проблеми по- различни от европейските модели. Носят на газ и като цяло са здрави. Части се намират. Имат някои глезотии, които ги няма в европейските модели, като например да ти показва налягането в гумите /ти преценяваш дали ти е + или -/. За мен е по- скоро минус тъй като когато се повреди някой от сензорите /до колкото съм чел се повреждат на около 6-7г./ постоянно ти свети на таблото и не можеш да изключиш VSA когато се налага. Ако вземеш втори комплект джанти пак трябва да им търсиш DPS сензори. Зимата не отчитат много точно. Но ако колата си заслужава това са дребни проблеми. Успех! :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първата буква от номера на рамата може да се разбере къде е правена колата, лично аз мисля, че колите от Америка си ги сглобяват там. Което означава, че ще имаш проблеми с намирането на части. Двигателя е 2.4i но не е i-VTEC и e 170 коня. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията . Хондата е вече е  факт ,закупена е....Сега  възникват  редица  въпроси..Ако   може някой да даде  информация  за трите режима на работа на скоростната кутия D1,D2 и D3..че нещо не намирам...Благодаря предварително..става  въпрос за хонда cr-v 2,4 бензин 2010г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен, повече инфо след няколко дни като се прибера... 

D1 - кутията заключена на първа

D2 - до втора. Тръгва на първа, минава на втора и дотам. 

D3 - като д2 ама до трета и нищо повече, доколкото си спомням, може да се включва в движение. 

Ако ти трябва повече инфо по-скоро, виж някъде из темите имаше споделени ръководства, а там има подробно инфо. 

Д1 и д2 основно зимата. Д3 като моторна спирачка при наклон. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В движение ако ти трябва да ускори и си на висока скорост, можеш да натиснеш Д3, ще слезеш на 3та и ще имаш мощност за изпреварване. Ограничението за Скорост е по спомен до 150км/ч за Д3. Същото се случва и при режим кик даун - рязко и до долу натискане на педала на газта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на позиция 2 тръгва направо на втора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да стане това Тони.По- горе е описано правилно как работят положенията.

Интересно ми е какво стана с Евросертификата ...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже от скоро в семейството имаме подобно кола и писах до Бултрако....отговориха ми, че не е произведена за Европа и няма да ми издадат становище за Евро нормите ..... Сигурен съм, че може да се издаде документ стига да има желание от тяхна страна все пак евро нормите са на база емисии и прочие... Които няма начин да не са упоменати документално...но нямам нерви да се занимавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, колко по-различна е кутията на CR-V 2012-а, каквато е на Танасчо, от кутиите на CR-V '95-а JDM(2бр.), CR-V '03-а и Rover 416 с D16Y3?

Щото на изброените 4 Хонди автоматикът тръгва(ше) на 2-ра, както каза Тони, ако съм сложил лоста на 2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам и ще доложа. Възможно е аз да съм дал невярна информация, което определено не е било нарочно. Това е един от режимите (д2) който специално аз ползвам изключително рядко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д2 съм ползвал само зимата или в кал,тръгва си направо от втора и до там.Това на 1 ген.но си мисля,че няма смисъл да си на д2 и да тръгваш пак от 1-ва като имаш и д-1 като обция.

Само си разсъждавам де та......може и да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм запознат с кутията, но поведениете, което описвате, обикновено е с надписи на режимите: 1, 2, D3 и т.н. Т.е. 1ва и 2ра се фиксират с лоста на 1 и 2. Отново – не знам каква е кутията, но би било подвеждащо да пише D2, ако работи само на 2ра :D

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах отново. Сигурен съм, че колата тръгва на втора предавка. Колата е 2009г.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2.4 автомат, 2009 края, тръгва на втора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2 тръгва от втора и си остава на 2 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разясна малко.Колата при първото палене и тръгвате тръгва на първа,но след това  на втора.При рязко тръгване тогава на първа.Д1 означава че само на първа ще върви,д2 означава само на 1 и 2 но както казах като тръгва на 2 ра и затова и на д2 тръгва на втора.Това е направено при хлъзгав терен и пребоксуване  да не реди скоростите 1,2,3,4 а да си движи на 2 ра.,или 1 ва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа какъв диск се взема за навигацията на този модел./хонда цр-в 2,4..166к..внос от америка/...или по скоро от къде  ...Взех от Англия и не тръгна.Опитах с диск от БГ  .но ми казват ,че за европейки имат но за американки за този модел нямат.   Ако някой има инфо.нека сподели Благодаря предварително....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсил съм от много хора и отговора винаги е един и същ "щом е за американска не мога да помогна". Предполагам, че и за ЦРВто ситуацията не е по- различна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...