Jump to content
inspektora

Няколко въпроса за CR-V 3G

Recommended Posts

Доста е писано във форума и има не един описани случаи, в които добавка влошава нещата, понякога значително. Аз нямам опит, но слушам от хора с такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има такива случаи, но ги има и при други марки. Аз имам изцяло положителен опит от различни добавки на различни коли. Сигурно ако се слагат безразборно и не по подходящ начин, могат да предизвикат негативен ефект. Много често на добавките се приписват и събития, които така или иначе са щели да се случат и нямат общо с тях. С две думи, не е правилно да се правят обобщения за добавките въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок дай с коя добавка си имал положителен ефект на твоята Хонда или на твой приятел.

Тук все пак е форум на Хонда и ни интересува какво става при добавянето им .

Стана ни ясно че при другите марки има положителни ефекти.

Преди седмица ползвах тази за почистване на катализатор на CRV 1 ген  https://autopro.bg/liki-moli-dobavka-za-pochistvane-na-katalizator

ефекта да колата се отпуши ,но явно моя не е бил толкова затлачен ,докато на приятел направил процедурата преди мен  на същата кола каза че е осезаем ефекта.

Това ни интересува ,да и аз съм слагал на  дугите си коли добавки,повечето не съм забелязъл ефект,единствено на дизела добавката на Бардал 6в1 за инжектори бях доволен.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хондата съм слагал само BDC и съм доволен от ефекта. Не виждам с какво Хонда е уникална спрямо другите марки. Щом една добавка върши работа при една марка, ще върши и при други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок сложи и други добавки в двигателя  в скоростната кутия  и ни кажи  коя е добавката  и какъв е положителния ефект.

Защото малко звучи изпробвайте вие и аз след вас  ако е добре. 

Незнам  в колко поста да ти го кажа  а ти пак ама защо не.

Постовете които към  чел тук  са били с негативен  ефект,ти ни покажи положителен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че не обвинявам добавката за проблемите ми. Protec 2101. Като цяло съм против само добавки от типа Engine Flush, Full metal и т.н. Там е сериозна работата и те създават проблеми. На теория си мисля, че може добавката за горивната система да е променила малко работата на двигателя и това да дразни умиращия ми маховик. Както разбитата демпферна шайба му влияеше. Иначе и аз слагам Бардал БДЦ, най-малкото за предотвратяване на конденз. Не се усеща по никакъв начин, че я има. Виж вече от Liquimolly SpeedTec съм супер доволен. Дава boost повече от турбото 😁 Това в кръга на шегата разбира се. Споделих с приятел и той също усеща разлика с нея и му хареса.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Bizzito написа:

 На теория си мисля, че може добавката за горивната система да е променила малко работата на двигателя и това да дразни умиращия ми маховик. Както разбитата демпферна шайба му влияеше. 

човеко човеко,кажи ми сега ти на мене какво общо има горивната смес и какво общо има демпферната шайба със пружините в маховика,айде за шайбата ще се съглася ама горивото...едно нещо ще ти кажа и то е най-важното от всички качественото и подходящо масло за този двигател не пази само него в случая,маховика,турбината и други.Просто пружинките омекват и си заминават на боклука а ние собтвениците се оплакваме що се чупи от нищото,всяко нещо си има живот а и не караме чисто нови коли.. 

 

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, benjamin4o написа:

човеко човеко,кажи ми сега ти на мене какво общо има горивната смес и какво общо има демпферната шайба със пружините в маховика,айде за шайбата ще се съглася ама горивото...едно нещо ще ти кажа и то е най-важното от всички качественото и подходящо масло за този двигател не пази само него в случая,маховика,турбината и други.Просто пружинките омекват и си заминават на боклука а ние собтвениците се оплакваме що се чупи от нищото,всяко нещо си има живот а и не караме чисто нови коли.. 

 

 

Има има. Като сложиш калпава нафта какво става? Почва да тресе и вибрациите се предават на всички останали системи. Ако маховика ти е на ръба това е предпоставка.

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като е така защо дюзите все още не са подскокнали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо те го правят.Но на никой не му се вярва.

Те са първите които понасят лошото гориво.На комшията новата джета миналата година за Коледа го дари с една цъфнала дюза.Ма така е като взима гориво от военните.Работи в летището в Долна Митрополия. Да не качвам снимки на на нафта при -10 гр.  как изглежда и при + 20.

Моят опит с дизеловите мотори е,че проблемите му идват от горивото.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не само аз съм на това мнение. Качвам изрязана информацията, която искам да споделя.

Който знае руски ще разбере.

 

За повече информация в пълното видео. Пълно видео

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2019 г. at 21:44, Митко Йотов написа:

Моят опит с дизеловите мотори е,че проблемите му идват от горивото.

Проблеми с дизела могат да възникнат и от горивото, и от маслото, но най-често са от многото километри. Имам наблюдение върху доста дизели - лични и служебни, карани с дизел от добри бензиностанции, обслужвани регулярно и с ГАРАНТИРАН пробег. Нито един от тях не дал дефект на двигателя до към 200 000 км. (след това нямам наблюдения на тези коли). Е, подгревна свещ, термостат, веднъж и някакъв клапан на турбо - случва се. Единствено изключение е едно Пежо Партнер 2004 г., което на 140 000 км. проби гарнитура на глава, незнайно защо.

Повечето проблемни дизели просто са на много, много километри. Е, да, има и някои концептуално объркани като на Мазда СХ5, но това са изключения.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една статистика за ремонтите на ЦРВ-то ми, която може да е полезна за ползвателите. Пробег на колата 148 000 км., 10 г. Пълна сервизна история с книжка и фактури от Бултрако, предоставени от предишния собственик:

  • На около 110 000 км. сменени прахозащитни маншони на предните амортисьори, предни дискове и накладки;
  • На около 140 000 км. сменени задни накладки;
  • При придобиването от мен, имаше едно тракане откъм задния мост, което се оправи след затягане болтове около заден амортисьор. (Имам тема за това)
  • На 145 000 км. допълване фреон на климатика.

Като изключим ранната смяна на предните дискове, което е известна слабост на модела, на практика няма никакви повреди и ремонти по колата, което потвърждава репутацията на Хонда. Колата е поддържана стриктно по сервизната схема, с масло 0W30 и оригинални експлоатационни течности и филтри. Към момента откъм веригата няма смущаващи шумове, съединителят е леко тръгнал, но има още хляб в него, маховик и окачване без проблеми. Дай Боже и занапред да е така :honda:

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега едно сравнение с предната ми кола ФВ Джета 1,9 tdi PD, 105 к.с. 2006 г. Купих я на 138К, със сервизна книжка и история, не чак толкова подробна. Със сигурност бяха сменени:

  • На около 110 000 км. ангренажен ремък, ролки и водна помпа;
  • Преден ляв амортисьор;
  • Компресор на климатика.

Скоро след като я купих, смених:

  • Задни накладки;
  • Два от задните носачи (многолостово окачване);
  • Тампони на предни носачи;
  • 3 бр. подгревни свещи;
  • Вътрешните дръжки и бутоните на ел. стъклата на предните врати. Бяха гадно надраскани, с бели петна от пластмасата отдолу. Проблем със софт лака на това поколение ФВ.

По време на експлоатацията, до 176К, когато я продадох:

  • Термостат;
  • Малкият вентилатор на радиатора;
  • Двете десни брави на вратите;
  • Шок тампоните на задните амортисьори;
  • Тракаше едната от въздушните клапи на климатроника, но си вършеше работата - не я смених.

Пак не е чак толкова зле. Бях доволен от Джетата и я смених само защото исках по-проходим автомобил.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да ти честитя от сърце и да ти пожелая все така да е занапред :)

 

Сега да се оплача, що пък не.

Я скивай тука какво става. Още малко и ще си я купя още един път тая кола.

 

https://www.carspending.com/bg/vehicle/13223-honda-cr-v-2-2-i-ctdi

 

Освен това ме чака, още един ремонт близките дни за около 400 лв. Отидох да сменям лагери на макферсона горе на амортисьора, че поскръцваше, нали каябата били боклуци, взех си оригинален. И какво да видиш, липсва тарелката (чашката) на пружината горе, върху която ляга този лагер и тампона. Пружината директно смазва лагера, който е пластмасов и до там, нямаш лагер. Малоумниците, които го сменяха май месец или са забравили тази част или я е нямало, никой не знае, ама егати (да не използвам други думи че съм бесен), такъв идиот ли си, че да не забележиш, че там нещо липсва и поне да ми кажеш да знам. Все едно за пръв път виждаш такова нещо.

Така че колеги, внимавайте къде ходите и в никакъв случай не се доверявайте на случайни сервизи. Масово само отвиват и завиват гайки, без грам мисъл какво правят и какви може да са последствията. Сега всичко е изпотрошено, накъсани маншони, тампони, пак пари за труд. А аз ходя два пъти на реглаж и се чудя що не става и не държи пътя.

В линка мисля, че може да се види къде са правени ремонтите. Повече никакви експерименти. За съжаление, когато правих окачването Дидо беше отпуска.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Двама  Дидовци са в Варна които се занимават с Хонда.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двамата съм ходил, но в Левски ходя от 9 години. И двамата са много добри. На линка се вижда кой какво е правил.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Bizzito написа:

Я скивай тука какво става. Още малко и ще си я купя още един път тая кола.

:wacko: Направо ще откажеш някой, който се чуди дали да купи CR-V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, inspektora написа:

:wacko: Направо ще откажеш някой, който се чуди дали да купи CR-V.

 

Донякъде това е целта. Има си доста плюсове, но... на каква цена.

 

Най се дразня някой като напише тука, аз смених съединител за 700 лв. Аз смених верига за 900 лв. Не, нищо не си сменил, направил си компромис с качеството и заблуждаваш четящите тук. Защото преди да я взема четох и обсъждахме надълго и нашироко какво може да се очаква и какви са цените. Също така, преди да направя всеки от по-големите ремонти съм отделял поне по еидн месец да се запозная с проблема, да се убедя на 100 процента, че това точно е проблема, за да намеря и най-добрия вариант за ремонта. За съжаление много от хората говорят без покритие и кой каквото чул. Аз също ползвам отстъпки на частите, по по-малко от 1400-1500 не можах да докарам цена на съединител. И някой като ми изръси 300 лв съединител полудявам.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай повече информация откъде купи автомобила и сигурен ли си, че пробегът е реален, а не е 300 к и нагоре. Доста проблеми си изредил, двигател, половината окачване и кормилна уредба - не ми се струва нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма как да съм сигурен. Вкарана е от Италия преди 2-3 години и е карана в България. По-скоро преоблемът на тази кола е в поддръжката преди мен, но как да разбереш като я купуваш? Много трудно. Ама то като цяло колко изкарва един демпфер 200-220 хил. Сега свалихме оригиниалния. Редки са случаите да изкара повече. Да, можеше да изкарам още малко, до 240-50, защото само се обаждаше от време на време, но реших, че не си заслужава. И добре, че го смених, сега като сравнявам новия и стария, доста е зле. По спецификация е на горните граници на допуските. Колата се усеща по друг начин, няма вибрации, като я набримчиш не бучи на умряло 😀

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доброволно минах по този път.Предпочетох да правя аз отколкото някой да ми разказва какво е правил.

Взех колата на добра цена 11500лв.Купувана от Бургас нова и карана само от собственика километрите бяха 180 000 и тъкмо беше дошло време са стандартните ремонти.Смених комплект съединител-1300лв.демпферна шайба-300лв.Така и така моста беше долу пратихме и рейката за рециклиране и подменихме тампони,семеринги,биалетки и други дреболии-още към 300лв.Рейката беше добре,но майстора каза,че семерингите са вече доста втвърдени така,че упражнението не беше напразно.Естествено всички течности се подмениха,но това си е стандартно упражнение и не го слагам в сметката.На скоро смених задни дискове с накладки-към 250лв. мисля че бяха,предните са сменяни веднъж и имат още каране.По мотора нищо не е пипано,може би след време ще сменя верига за мое успокоение,ДПФ нямам.

Като тегля чертата ми е излязла колкото стандартна цена от автокъща с всички сапътсващи изненади.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zograffa написа:

Аз доброволно минах по този път.Предпочетох да правя аз отколкото някой да ми разказва какво е правил.

Взех колата на добра цена 11500лв.

Мъдро. Взел си я и на добра цена. На какво положение беше маховика при тези километри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зле,последните 50-тина хиляди я беше карала жена му и според мен това е допринесло доста за лошото състояние.С маслото нещата също не бяха розови,в Апостолов са го сменяли на 20 000(такъв бил интервала за смяна),карана е с 5w30.За 5000 смених маслото 3 пъти,мотора се изчисти,сега е с 0w30 Мотул и слава богу не го пипа,а и мотора звучи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа и при мен. Жена, за две години 60 хил. км. Смяна на 15-20 хил. 5w30 масло. За съжаление тия неща ги разбрах след като я купих. В друга тема съм писал вече, че за тия 60 хил.  при нея хвърли верига. Може би твоята е оригиналната и още се държи. Според мен това е най-лошата комбинация за нашия дизел, така че ако някой чете това с цел покупка дори и единия от гореизброените фактори да е известен... И бегам бате 😂

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната е разбира се.Единственото по-специфично от сервизната книжка беше "смяна съединител на генератор",не броя консумативи,спирачки и т.н.Човека има възможност и кара само нови коли,щом дойде време за сериозен ремонт я дава на някой скъсан,като нас.Откъде взе твоята верига и колко горе-долу излиза с труда ако не е тайна разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тайна разбира се, по-горе на линка може да се види. Там си водя всички разходи. Общо 2500 с маслото. Веригите, със всички части 1650, семеринг колянов вал и гарнитури 150, работа 500 и масло 200 е разбивката. Аз си я поръчах от япония, но и тук в хонда е такава цената. Просто исках да ги пипна тия 1600 лв.

Редактирано от Bizzito
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Bizzito написа:

 

Донякъде това е целта. Има си доста плюсове, но... на каква цена.

Защото преди да я взема четох и обсъждахме надълго и нашироко какво може да се очаква и какви са цените. Също така, преди да направя всеки от по-големите ремонти съм отделял поне по еидн месец да се запозная с проблема, да се убедя на 100 процента, че това точно е проблема, за да намеря и най-добрия вариант за ремонта. За съжаление много от хората говорят без покритие и кой каквото чул. 

Off Topic

Колега тук ако имах възможност, бих ти сложил десет плюса за този коментар. 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, zograffa написа:

Единственото по-специфично от сервизната книжка беше "смяна съединител на генератор"

Това пък какво е? За АС компресора - ясно, но за генератор?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vespa написа:
  Скрий съдържанието

Колега тук ако имах възможност, бих ти сложил десет плюса за този коментар. 

 

За какво?

Че е попаднал на изтормозена бройка и е решил да я оправи -  вкара в кондиция? 

Или ей така -  просто защото е  дизел?

Само си питам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Емич в цитираният от мен коментар никъде не пише дизел или бензин. Става въпрос най вече за последното изречение. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, inspektora написа:

Това пък какво е? За АС компресора - ясно, но за генератор?!

Нямам представа,надявам се да се отнася за климатика и аз му се чудих,но така е вписано,заедно с него е сменен и ремъка.Сега загледах 650лв. му е излязъл ремонта ама за тоя сервиз е нормално,само за ремък са взели 150лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, vespa написа:
  Покажи скритото съдържание

Емич в цитираният от мен коментар никъде не пише дизел или бензин. Става въпрос най вече за последното изречение. 

 

Off Topic

От насочеността и коментарите , на предхождащите няколко поста, усещането ми на твоя коментар беше различно, затова и питах.

Другия път, може да цитираш само последното изречение, да не става объркване - иначе си абсолютно прав за това последното изречение :thumbs1:.

 

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли колко литра остават в резервоара на 2.2 дизел модела като светне лампичката? Ще слагам една добавка и ми трябва. В книжката не пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път е различно при коли с борд-комп.

Около 100 км което показва в момента борда при средният разход.

Ако средният разход в момчента на светването показва 7 то има в резервоара около 7 л.Ако показва 5.5 ти има около 5/6 л.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

 

Значи съм горе долу добре.  Имало е 9-10 литра. Аз налях 13. Добавката я дават за 20л. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това колега е по добре от колкото да са по малко,защото преди години с добавка за почистване на инжектори стопих маркучите от резервоара до мотора на Омегата. Сложих добавка която я дават за 20л. на 15л. да е по концентрирана и след един месец един по един протекоха всичките.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля.

Бардалче за инжектори сложих сега. 

Преди два месеца сложих Протек, но много разредена и нищо не стана.

Значи да гледам да я издухвам по-набързо. Тия дни смятам поне два пъти да се разходя по магистралата :)

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Митко Йотов said:

Всеки път е различно при коли с борд-комп.

Около 100 км което показва в момента борда при средният разход.

Ако средният разход в момчента на светването показва 7 то има в резервоара около 7 л.Ако показва 5.5 ти има около 5/6 л.

 

Сигурен ли си в това? Т.е. винаги борд компютърът ще показва оставащ range 100km при светване на лампата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичките коли с бордкомп които съм имал е било така.Имал съм и случай при светване на лампа да мина и 140.Но това беше инцидент.Маршрут Плевен-Велико Търново-Плевен. на излизане от Търново светва лампата,не сипвам на Лукойла (получаваха доставка) и продължавам за Плевен,Спирам климатроника и почвам да галя газта,съответно му свалям средният разход като имам и на предвид,че посока Търново-Плевен е и с по малък среден разход от колкото Плевен-Търново.На влизане в Плевен сипах на първата бензиностанция до горе и си събра неговото по каталог (късметлия).Иначе съм угасвал с кола която има само поплавък и стрелка на таблото. при тях е най точно.

Гадното на колите с бордкомп е,че ако си на наклон и светне лампа,лампата няма да угасне до като не се сипе,а в резервоара има гориво за 150 км примерно.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...