Jump to content
inspektora

Няколко въпроса за CR-V 3G

Recommended Posts

 Yozo, от стила ти на писане ми става лошо! Оправи си пунктоацията, моля те!

 

2.4 на ЦРВ е 166кс за 3 поколение. Карам го от 7 месеца и 22к км. Има  незабележима разлика между газ и бензин. Върви доволно, но не очаквай чудеса. колата има голямо челно съпротивление и си е тежичка, не е острилка като някоя нова бензинов с турбо. Читава 2.4 в Германия има 3 4 в момента, 2 стоят от 6 месеца, имаше 2 хубави за по 13 000 евро и са се продали за седмица (отварям сайта от любопитство 2 пъти в месеца). За читава кола под 11 000 евро няма да сръпиш.

 

Ръжда -моята няма засега, но я Германия попаднахме с кума ми на една тотална ръждилка за 12500 евро ( и там е в пълно с измамници, не ми св говори каква кола гледахме).

 

Повече инфо - из форума или на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Yozo написа:

2.0 = 150 коня

2.4 = 166 коня

До колкото разбрах и намерих инфо,може и да греша за 2.4-то може и повече да е 

Ем искам да разбера извън града заставам зад тир с и 4 човека и 2 сака, багаждали ще мога, да изпреваря тира на баира да речем, или ще карам зад него и ще се мъча да дигна 120-40... за да успея.Не съм карал хонда бензин и нямам никакво понятие от каква тяга и мощност разполага.И не познавам нито 1 със бензинов двигател за да сравня или разбера за какво идва реч.Като четох на ляво на дясно,разбрах,че ако се сложи обикновенна газ,даже още по муден ставал.

 

Това го чата вече две страници.

 

4 човека и 2 сака, багаждали ще мога, да изпреваря тира на баира да речем, или ще карам зад него и ще се мъча да дигна 120-40...

С това с което си в момента колега можеш ли да го направиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма някои неща, които ми трябват, но допускайки че предавателните числа с акорда са еднакви (за които имам данните), коефициентът на съпротивление (според декларираната максимална скорост), прекъсвач на 6500 (предполагам само), и леко бутната кривата на мощността след 5000 оборота. Изчислението е за равен път, не баир.

 

Ето числата за кола само с 1 човек и пълна кола (максимална технически допустима маса 2160кг)

 

празна / пълна

0–100км/ч: 11сек / 14.3сек

60–100км/ч на 3та: 7.8 / 8.9

60–100 на 4та: 19.9 / 27.0

80–120 на 4та: 20.6 / 28.3

 

максимално ускорение с превключване:

60–100: 5.7 / 7.5

80–120: 7.1 / 9.3

 

Относно изпреварването на тир:

Дистанция за изпреварване на тир от 14м + 4.6м дължина на колата + 4м минимална дистанция отзад и отпред на тира = 22.6м за изпреварване + изминатото разстояние по време на самото изпреварване:

 

Ако изпреварването стартира от 70 км/ч:

 

Празна кола / пълна кола

Изминато време: ок. ~6.5сек / ~8.5сек

Крайна скорост: ок. 105–110км/ч

Изминато разстояние:

    кола: 151м / 189м

    тир: 127м / 165м

    разлика: ~24м, близко до нужната минимална за изпреварване

 

Смятал съм през телефона с ексел, така че е по-скоро ориентировъчно, особено с огледн на допусканията ми в началото.

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 000 евро ми е  над бюджета.И да ги имам не бих ги дал за 3та ген.Застъпва се със 4-та ген.

 

Митко Йотов - него казвам напразно,Вчера патувах до шумен с 4-пътника общо с мене.В багажника имам куфар с инструменти с 206 части,акумулатор 110 ап който се мърда,пътя е Шумен - Варна нямам представа как се води Е-70 или нещо друго.На този баир със сичкия този товар 150км може и още.Баира се намира, след едно село Струино мисля,че беше не съм сигурен.Мойта кола е 140 коня дизел,няма как да ги сравнявам с бензина и то с ЦРВ 3.

Редактирано от Yozo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам да видя кога ще им изчерпиш търпението на хората,засега са доста търпеливи.Куфара с 206 части и акумулатора, който ходи насам-натам може да ги возиш и в друга кола,защо се спря да Хонда.По начина на писане и и изразяване нямаш още 20г. познах ли?Според мен едно бе ем венце 5-тичка тдс,идеално ще ти пасне на стила и интелекта.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение (без практически опит с колата) е, че 150 коня на това купе с багаж, на баир ще държиш високи обороти, за да можеш да имаш някакъв по-приличен въртящ момент на колелата. Или ще превключваш често, ако търсиш икономия. Разликата м/у К20 и К24 за това црв е само 16коня, но К24-ката има повече въртящ момент в по-ниските обороти и това е плюс, ако ще возиш тежко. Дизела в това отношение, разбира се, не може да бъде стигнат. Но говорим ли за маскимално ускорение, там гледай конете и теглото основно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zograffa като си фен на БМВ,какво правиш тука?Като нямаш мнение и ЦРВ,защо следиш темата,карам ли те да четеш?

На 26 години съм,женен съм,планивум или може би ще ставам баща,дай боже секи му.Защо искам ЦРВ?? Защото съм Хонда Фен.Баща ми почина миналата година в катастрофа останах с 3 жени,съвсем сам до 3-то коляно дето се вика.Хонда ЦРВ е здрава,удобна,висока,по голямо и надеждна на завой-те,Да си призная,честно Хондата ме е спасявала 3 пъти от смъртта.Затова искам по горен клас и по надеждна в катастрофите.В Америка са славят с най малко загинали по време на катастрофа.Не искам да се отклонявам повече от темата.Като гледам тебе.Ти си тук да се заяждаш,да търсиш внимание,да избиеш комплекси,да нараниш/на кърмиш достойнството на някого,най вероятно си на 18-9 години.И пак ще кажа който има ЦРВ Ген 3. Нека си сподели инфо-ако иска на сила не карам,затова и питам,ако си играя с някого търпението да ме извини,с каквото съм го засегнал да каже и няма да питам и да се мъча да взема информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Славко - Ей това дето го писа,го чаках 2 дена.Много съм ти благодарен,напълно изчерпателен и информативен ! Ей това исках да знам да си правя сметка между кола на бензин/газ или дизел да е.Защото в момента съм на дилемата ЦРВ 3 Ген Фейслифт 2010-2012 задължителен автомат,или запазен бензин пак автомат за същите пари.Трябва да имам в предвит и обслужването на 2-те коли.Това което каза за каретата... малко съм в шок с цените на уплътнителите на хонда,тампон за двг на аккорд е 600 лв сега и каретата от какво са тия гумени уплътнения..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно автомата...ами някой неща се износват ,при мен се наложи да рециклирам хидротраснсформатора ..не е болка за умиране но е скъпо.

 

Какви са симптомите на износването му?За да знам при оглед на кола как мога да разбера? Ако трябва ми отговори на лично,да не дразним аудиторията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Yozo написа:

Относно автомата...ами някой неща се износват ,при мен се наложи да рециклирам хидротраснсформатора ..не е болка за умиране но е скъпо.

 

Какви са симптомите на износването му?За да знам при оглед на кола как мога да разбера? Ако трябва ми отговори на лично,да не дразним аудиторията

Преди време пуснах една тема "Автоматична кутия или вътрешни карета" прочетия там е описано всичко от начало до края ....темата е в този раздел малко по назад...ще я видиш ...дано ти помогне при избора...😃

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Yozo написа:

Да си призная,честно Хондата ме е спасявала 3 пъти от смъртта.Затова искам по горен клас и по надеждна в катастрофите.

Не разчитай да те спаси и четвърти път. Щом на 26 години си преживял толкова, вземи се замисли. Карай внимателно и отговорно и помни, че зад волана не носиш отговорност само за себе си, а можеш да нараниш и убиеш много други хора.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сте го нарочили това бензиновото црв. Ако си спокоен шофьор няма да имаш никакви грижи. Това за вървенето е много относително и индивидуално. Всеки си има различно възприемане кога една кола върви и кога не. Идеята на тази кола съвсем не е да се гониш по пътищата. Ако това е основната ти идея колега се насочи към нещо съвсем друго. Модела е леко скучноват, но за сметка на това си върши работата перфектно относно предвижване, комфорт и багаж. Разхода на газ е много приятен особено извън града. Аз например като недостатък (защото тука ровим за такива) много повече се дразня от слабата звукоизолация на купето и пластмасите из купето. Ако си се насочил към бензин, вземи си автомат, сложи си газ и търси модел по възможност екзекютив, защото ще получиш разни глезотийки и повече премиум усещане. Успех.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня малко.Не говоря за високата скорост,а за стабилноста на пътя,който хонда дава.Спасенията ми от хонда бяха заради катастрофи и разбира се по новините не ги дават тия катастрофи,там друго е важното,както и да е.Хонда ме спаси предимно от разляла се нафта на пътя и ако ги нямаше тия системи за буксуване и VSA,щях да съм в канафката.Втория път беше същото,но с пясък и там щях да изляза от завоя.3-тия път щях да се блъсна,заради румънец който искаше да ме изпревари на забранено място и там малко конете помогнаха.След 1 ден ще изтрия повечето си постове за живота ми,за да не гледат хората глупости.ДА не се отклоняваме от темата. Търся и 2та модела на хонда црв, бензинов и дизел.Повече съм се спрял на бензиновия заради дизелгейта,който нз дали ще дойде в България.Фриззанте мерси,точно това търся в момента,в град Варна имаше точно такъв екземпляр обявата му още седи,обаче е продадена за жалост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах един клип за ускорение между Тойота фортунер 2.7 ръчка и Хонда црв 2.0 автомат, хондата ускоряваше по-бързо. Има достатъчно клипове в тубата, които дават обективна представа за динамиката на автомобила, така че е много лесно да прецениш дали те устройва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Yozo написа:

Да уточня малко.Не говоря за високата скорост,а за стабилноста на пътя,който хонда дава.Спасенията ми от хонда бяха заради катастрофи и разбира се по новините не ги дават тия катастрофи,там друго е важното,както и да е.Хонда ме спаси предимно от разляла се нафта на пътя и ако ги нямаше тия системи за буксуване и VSA,щях да съм в канафката.

Аз лично не разчитам на системите, дори съм малко скептичен конкретно в този VSA, но веднъж на магистралата минах със 130 през насъбрала се доста вода в лява лента, което води принципно до аквапланинг и загуба на контрол, а с автоматична трансмисия, при която нямаш възможност да натиснеш съединителя си е голям филм чисто психически, особено когато не очакваш подобно нещо и нямаш шанс да намалиш безопасно, но в случая VSA моментално реагира и колата си мина през водата като пич и си продължи сякаш нищо не е станало. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rakeem, през тази, твойта, локва минах и аз, ама със 160. Добре беше, доволен бях аз - поразклати се баба Хонда, ама добре издрапа, леко врътна ляв хълбок, само. Стабилна си е колата, сигурен се чувствувам и аз в нея. Не си я давам и за 5-чка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа,петичката беше нарицателно спомената,понеже в България масово се кара от бързо каращи и бавно мислещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, inspektora написа:

Не разчитай да те спаси и четвърти път. Щом на 26 години си преживял толкова, вземи се замисли. Карай внимателно и отговорно и помни, че зад волана не носиш отговорност само за себе си, а можеш да нараниш и убиеш много други хора.

 

На 17.09.2019 г. at 22:34, zograffa написа:

Чакам да видя кога ще им изчерпиш търпението на хората,засега са доста търпеливи.Куфара с 206 части и акумулатора, който ходи насам-натам може да ги возиш и в друга кола,защо се спря да Хонда.По начина на писане и и изразяване нямаш още 20г. познах ли?Според мен едно бе ем венце 5-тичка тдс,идеално ще ти пасне на стила и интелекта.

 

Без нарицания и прибързани твърдения колеги, моля. :) Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.09.2019 г. at 21:25, inspektora написа:

Ако и когато сменя хидравличната течност, непременно ще напиша как съм го направил и дали е имало някакъв ефект.

Преди време имахме една дискусия в тази тема, за нуждата от смяна на течността на хидравликата на волана. Вчера смених (или по-точно освежих) течността с един литър Honda PSF-S по най-елементарния начин с изпомпване на казанчето и доливане. Направих го четири пъти, докато свърши течността, разбира се с междинни развъртания на волана. На последното, четвърто изпомпване, течността си беше пак толкова тъмна, колкото и на първото. Не усещам някаква разлика във волана. Смятам, че цялото упражнение беше безмислено, но го направих ей така, да ми е чиста съвестта.

Чудя се дали да не сложа някаква добавка за намаляване на триенето като Bardahl Sumolub например. Това е универсална добавка и става за двигателни, трансмисионни и хидравлични масла. Изпробвал съм я за двигател и скоростна кутия и върши много добра работа. За хидравлика обаче не знам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, inspektora said:

Преди време имахме една дискусия в тази тема, за нуждата от смяна на течността на хидравликата на волана. Вчера смених (или по-точно освежих) течността с един литър Honda PSF-S по най-елементарния начин с изпомпване на казанчето и доливане. Направих го четири пъти, докато свърши течността, разбира се с междинни развъртания на волана. На последното, четвърто изпомпване, течността си беше пак толкова тъмна, колкото и на първото. Не усещам някаква разлика във волана. Смятам, че цялото упражнение беше безмислено, но го направих ей така, да ми е чиста съвестта.

 

Колега и аз по същия начин като си смених хидравличното масло като сравнявах по цвят беше същото като старото, но след някой друг ден се избистри, изглежда се е смесило добре със старото. Проблемът беше, че след като го смених след около седмица ми протече помпата :), вече е оправена де, но беше неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, diezz написа:

Проблемът беше, че след като го смених след около седмица ми протече помпата :)

Смяташ ли, че има връзка между двете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, inspektora said:

Преди време имахме една дискусия в тази тема, за нуждата от смяна на течността на хидравликата на волана. Вчера смених (или по-точно освежих) течността с един литър Honda PSF-S по най-елементарния начин с изпомпване на казанчето и доливане. Направих го четири пъти, докато свърши течността, разбира се с междинни развъртания на волана. На последното, четвърто изпомпване, течността си беше пак толкова тъмна, колкото и на първото. Не усещам някаква разлика във волана. Смятам, че цялото упражнение беше безмислено, но го направих ей така, да ми е чиста съвестта.

Чудя се дали да не сложа някаква добавка за намаляване на триенето като Bardahl Sumolub например. Това е универсална добавка и става за двигателни, трансмисионни и хидравлични масла. Изпробвал съм я за двигател и скоростна кутия и върши много добра работа. За хидравлика обаче не знам ...

По-добре  смени още един път там течноста кото изчакаш тази да  поеме всичко от старото масло.

Понякога  ефекта идва от втората смяна. 

Но какъв точно ефект очакваш.

Когато сменяш на двигателя маслото има ли очеваден ефект.

Не слагай  добавки на Хонда не и понасят ,но ако си видял ефекта  от спомената върху твоята Хонда ,пробвай и ще кажеш. 

Смени я цялата течност  като свалиш и измиеш казанчето което има цедка финна почти на дъното.

Мога да обясня цялата процедура също е елементарна.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

Смени я цялата течност  като свалиш и измиеш казанчето което има цедка финна почти на дъното.

Нямам намерение да се вкарвам в повече филми. Нямам проблеми и не искам да си създавам.

Sumolub-а не съм го пробвал на Хондата досега, но като сменя маслото, може да сложа. Слагал съм на помпа-дюза и определено мотора утихваше. Приятел си сложи по мой съвет на скоростната кутия, защото му влизаха трудно скоростите. Скоро след това ми се обади да почерпи, че не можел да си познае колата :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля  те упоменавай марки .

Приятелят ти на каква Хонда  сложи модел. 

Ако  я изпробваш добавката сподел тук  няма много информация за изпробвани добави освен  негативни, мисля че беше с едно Хадо в двигателя. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, CARPERA написа:

Не слагай  добавки на Хонда не и понасят

Откъде произлиза този мит?

 

Не съм спонавал Хонда. Колата беше Рено.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не визирам нищо  на Бардал.

В темата  на Фена беше  май за двигателя  отворен след Хадо и не можела да се измие дори с сериозна химия. 

На друг му почнала да вие помпата или нещо по двигателя пак с тази  добавка. 

Затова  попитах на кой модел Хонда имаш наблюдение  с добавка. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, inspektora said:

Смяташ ли, че има връзка между двете?

Нямам си и на идея, просто споделям какво ми се случи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера на таблото кога VSA е включен зная че работи и аз минах приключението с аквапланга?Бърсах таблото и натиснах бутона няколко пъти /необмислено от моя страна/,но сега не мога да чакам заледяване да съм наясно какво става !Не разчитам на него но определено помага.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е изключен, би следвало да свети индикация VSA на таблото при работещ двигател. Ако не свети, значи е включен.

Редактирано от inspektora
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се активира при лоши пътни условия ще видиш иконката за VSA - триъгълник с удивителна. Същата лампичка би трябвало да свети като подсещане ако си изключил VSA от бутона. Виж упътването, от стр. 402.

PS. Писали сме едновременно с колегата :)

Редактирано от note
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да си я изключила, след всяко гасене и палене на колата , тя си се включва.

Когато е изключена, на таблото ти свети жълт триъгълник с удивителен знак в него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих топлата  Н2О!!Номера е в задържането на бутона за няколко секунди!!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега @Митко Йотов !

В една друга тема за акорд 7 дизел си писал, че от скапан дизел са ти заминали дюзи и маховик.

Ако се сещаш в една моя тема бях писал за тропане в двигателя от време на време, съмненията бяха за демпферен маховик, но след смяна на демпферната шайба нещата се нормализираха. Явно са изпадали двете в някакъв резонанс. Та сега след повече от половин година това тропане отново се появи и то след като смених вида дизел и сложих в него добавка за прочистване на горивната система (но много разредена, за профилактика). Според теб може ли горивото да влияе на маховика, който е към края на живота си явно (над 220 хил) и какво се случи при теб, за да се скапе, смени ли го?

Въпреки, че вече осигурих парите за смяна на маховика със съединителя, все още се замислям дали да го чакам още малко, защото тропането го прави на моменти, веднъж седмично примерно, а и съединителя е сменян. От друга страна няма много смисъл да го чакам, тъй като според мен няма да изкара още много. Върна се и притрисането при гасене и се засилиха вибрациите на празен ход.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.За съжаление при дизела всичко е възможно.

Аз бих те посъветвал до се допиташ до хора които го разбират точно този мотор на Хонда и да не предприемаш нищо прибързано.Много е важна правилната диагноза.

Като се сетя само колко пари потроших по разни акъли,и говорят така умно,професионално и накрай нищо не разбират от турбиниран дизел и карат на проба грешка но за моя сметка. Не искам колега да минаваш по този път.

Иначе на празен ход тресенето идва от маховик или не добре работеща дюза.Хващат се.

Да не е да изсипеш мотора на земята,че аз и тази глупост правих.Щях да го гръмна онзи.Нови бутала,лагери,че ги бяха надрали при свалянето,гарнитури и още какво ли не.Филма си е трилър направо.

След смяна на дюзите и комплект съединител с маховик. Почистваш клапата за меко гасене,че лови гняс и не може да спре въздуха на 100% със спрей за карбуратори (иначе тресе при гасене),прегледай и главният тампон на двигателя да не е заминал и това е.При мен мотора мъркаше направо,с такава лекота работеше.Но бях им набрал вече на дизела и разпродадох всичко.

Не трябва да се обвиняваш колега,че късмета ти е такъв.Просто всички дизели минават по този път,едни обаче си признават други не.

След смяна на демфера един съвет само.При ползване на мотора за спирачка,когато от горна предавка минаваш на по малка и оборотите рязко скачат гледай да не надхвърлят 2600/2800 защото демфера точно това го скапва,обратният камшичен удар,винаги помагай на мотора с крачната спирачка (по добре да сменяш накладки от колкото маховици). Един демфер мога да го смажа за 50 км ако се напъна.Изключително капризен детайл,здрав е ако се експлоатира правилно.

Карай си леко,не се гони по светофарите,сипвай само хубава нафта,не надценявай възможностите на мотора и дизелчето ще ти се отблагодари с надеждност и икономичност.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Митко Йотов написа:

Здравей колега.За съжаление при дизела всичко е възможно.

Аз бих те посъветвал до се допиташ до хора които го разбират точно този мотор на Хонда и да не предприемаш нищо прибързано.Много е важна правилната диагноза.

 

Благодаря за мнението!

Забравих да спомена, че когато прави номерата блъска педала на съединителя. Като цяло си показва всички симптоми на маховик, за които съм чел.  Явно скоро ще сдава багажа и засега само се обажда от време на време. За съжаление единия ми майстор е по бензините, но според него лятото нямаше проблем с маховика. Втория също каза че е ок. Двамата са Хонда майсторите във Варна. Третия вика карай, не е самолет да падне  🤣Може да кара много така 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то може но не бива.

Само за справка при Пасат 6 ТДИ-то при заминал маховик при по продължително каране колегите от ВАГ се оплакват,че се сриват двата основни лагера на скоростната кутия,та се налага и кутия да се прави по някога заради едно забавяне на демфера.Да не говорим,че вибрациите смачкват и тампоните на мотора,шайбата на вала и кой знае още какво.

Не знам колега какво да кажа.Ти най добре си чувстваш колата и можеш да прецениш какво се случва.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Митко Йотов написа:

Да то може но не бива.

 

Да, наистина не си заслужава риска. Ще отида тия дни пак при Дидо Миямото. Мисля, че той разбира повече от дизелите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.12.2019 г. at 15:35, inspektora написа:

Откъде произлиза този мит?

 В книгата на колата изрично го пише!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, benjamin4o написа:

 В книгата на колата изрично го пише!

Пише го в книгата на всяка кола. С какво Хондата е по различна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...