Jump to content
Power_Of_Dreams_84

Honda Odyssey 2005-2008

Recommended Posts

Привет, колеги! Някой да има опит или наблюдения за модела, че семейството расте и си търсим по-сериозен миниван (заради удобството на плъзгащите врати и багажното пространство), а специално този модел вади и добра визия/возия, качествен интериор и прилични екстри. Въпросът ми е по-скоро свързан с реален разход на гориво (ще се кара основно извънградско и не бих сложил LPG), поддръжка, консумативи и части. 

Също така, на Одисей за продажба, къде бихте ми препоръчали да извърша сервизен преглед в София (като изключим Бултрако)?

Благодаря предварително на включилите се в дискусията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега преди доста години имаше тук във форума тема за този кораб:D. Момчето го караше като служебна кола някъде в чужбина. Понеже питаш за сервиз, отивай при Омбре, само той има опит с тях и винаги е карал Odyssey. Аз не ти го препоръчвам все пак 14,15 литра бензин е неоправдано много. Това е автомобил правен за Америка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! И един приятел от Канада, въпреки че казва добри думи за модела, който е масов там, смята че разхода ще е доста сериозен, при все, че сега сме свикнали с между 8 и 9/100 с Акорда. Пусто Хонда нямат някой по-малък модел с плъзгащи врати, удобен за семейство с малки деца...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак май се насочвам към този "кораб", просто защото не мога да харесам друг модел с плъзгащи врати и голям багажник, който в същото време да е с комфортна возия, добър и качествен интериор и приличен мотор. 

Някой знае ли този софийски Одисей и може ли да сподели мнение:

 https://mobile.bg/11560099886468115

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам километрите да са реални, ако няма сервизна книжка, можеш да си напълно сигурен, че не са, а и 15000 ми се струва много за 12г. кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 37 минути, Rakeem написа:

Силно се съмнявам километрите да са реални, ако няма сервизна книжка, можеш да си напълно сигурен, че не са, а и 15000 ми се струва много за 12г. кола.

Разбира се, че км не са реални, най-малко от факта, че стойността е грешно или нарочно записана в км, а не както е реално в мили, т.е. колата по одометър е на 110 000 мили или около 180 000 км., което също е съмнително за толкова години, но да кажем, че е възможно. Аз я гледах вече веднъж, вътре изглежда горе-долу запазена, ако изключим, че е пушено доста в купето, което е кофти... Външно има забележки, но четох че боята на този модел по принцип е слабо място и след време почва да се лющи. Собственикът е фен на марката и твърди, че автомобила е поддържан изцяло в сервиз Омбре и има документи за всичко.

Именно затова се допитвам и до вас, да не би някой да познава собственика (и автомобила респективно), за да каже дали са читави...

Редактирано от Power_Of_Dreams_84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Парите даже са малко за този "кораб", пък и е екзотика за Европейския пазар. 

А писали сме заедно. Аз вече те посъветвах да минеш през Омбре. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За такъв тип кола бих разбрал по-малкото километри. Все пак е по-насочена за семейни пътувания отколкото ходене на работа например. За 2007ма година може и да са реални. А и да не са, най-вероятно доста от тях са извънградски. И в крайна сметка поддръжката е по-важна, така че е голям плюс това, че собственикът е фен и се е грижил за нея.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Pavel_Pavlov написа:

За такъв тип кола бих разбрал по-малкото километри. Все пак е по-насочена за семейни пътувания отколкото ходене на работа например. За 2007ма година може и да са реални. А и да не са, най-вероятно доста от тях са извънградски. И в крайна сметка поддръжката е по-важна, така че е голям плюс това, че собственикът е фен и се е грижил за нея.

Абсолютно! То и аз мисля да запазя Акорда за къси дестинации и градско, а ако го вземем "кораба", да се ползва само на дълъг път. 

Със сигурност ще минем през Омбре (доколкото разбрах той кара предишната 2ра генерация) и ще й направя пътен тест, че чета притеснителни оплаквания от проблеми, свързани със системата за изключване на цилиндрите VCM (вибрации) и спирачките (потъване на педала). 

Дано всичко е наред и скоро да се похваля с нова придобивка...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време и аз съм залитнал по Одисей. Не съм се задълбочавал в проучване на модела, просто ми харесва и го искам,не че ми трябва. ;)

 

За разлика от вас, Европейците, ние островитяните сме леко облагодетелствани. Тук такива се намират под път и над път, внасят ги от Япония, т.е. всички са JDM-ки. Плюсът е, че са на малко километри, да кажем около 8-10К на година (километри, не мили). Минусът е цената, която е почти пропорционална на годината на производство - '05-а е 5000 паунда, '07-а е 7000 и т.н. Горе-долу, колкото показаната в линка.

 

Другото предимство при мен е, че имам лееееко по-евтини алтернативи, също JDM - Toyota Alphard, Toyota Estima и Nissan Elgrand. Като порастна още малко (финансово) ще се метна на някое от изброените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата я няма, явно колегата трябва да се похвали с придобивка.

 

Аз пък да питам, не че не изчетох доста - ако да е JDM колата, ако двигателя е К-серия след 2004г - същите ли проблеми с износването на вала има като при CRV бензинките след 2004?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да се види кода на двигателя, за да се получи някаква яснота.

 

Както казах, не съм проучвал, но подозирам, че К20  вграждан в JDM кола няма нищо общо с К20 на европейките. Най-малкото мощността и въртящия момент са завишени.

Обикновено, т.е. повечето от JDM двг нямат цифра накрая на кода. На моите CRV-та кода беше В20В. Доколкото съм чел за него, разбрах, че този JDM двг е както 128, така и 147 коня. Моя трябва да е бил 147, защото колата вървеше повече от европейско 128 коньово CR-V. Вървеше повече и от настоящето ми 150 коньово К20А4. 

 

Предполагам (надявам се), че в Одисея е вграден К20А с неговите 212 до 221 коня и т.н. ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе мераклия, хайде само хубави спомени с нея!

Един съвет - колата няма ЕВРО4, а съм виждал същата с вписан такъв. Виж в града си, преди или по време на регистрацията...гледай да си го уредиш! Ще спести някой лев от данъка..

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря много за пожеланията и за съвета за Евро-то! Ще поразпитам как може да се случи това...

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито и много безаварийни и комфортни киометри.

 

Не знам, ако щеш го наречи фанатизъм (не просто фенщина), ама аз не бих сложил в ск.кутия нещо различно от HONDA ATF. Правил съм го и никога няма да повторя.

Как ще я промиваш кутията, машинно, през охладителя, или с няколкократно опресняване?

 

Любопитно ми е, с кой двг е колата?

 

п.п. Ти си от моята порода. Отварям autotrader UK, харесвам си Хонда и до една седмица е в гража ми (образно казано). Разни там дребни кусури не ми пречат. Купувал съм Хонда със светещ "чек", който, след самодиагностика, се оправи със промивка на системата и смяна на маслото. Клапана на vtec беше задръстен от не сменявано скоро масло.

 

п.п.п. Разхода изглежда добър, като за начало. След като я покараш пенсионерски, "компотите" на двг и ск.кутия ще се обучат, и очаквам да се похвалиш с по-нисък разход.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 12 часа, Krasi-mir написа:

 

Благодаря, колега! За маслата и аз бях като теб и не признавах нищо друго освен Хонда. Докато не се получи проблем с вибрации от трансмисията на моя Акорд. След много ровене, четене, търсене и консултации, стигнах до един извод - продуктите на Хонда далеч не са най-доброто, което може да се сложи в автомобила (а в същото време е може би най-скъпото)...

И така, след като направих промивка през охладителя и налях от американското Amsoil Signature Series колата стана друга! После минах на такова и за мотора, както и за масления филтър. Колата работи вече 40-50 000 км. като швейцарски часовник, а разхода ми падна с повече от 2/100 ( за да бъда максимално коректен, имам и рефлаш при Боби, както и резонаторно гърне вместо катализатор). Така че аз съм вече фен на тази марка и слагам всичко, което мога на тях. Последно смених антифриза на Акорда с такъв на Амсойл, за който се твърди, че многократно надхвърля изискванията на всички автомобилни производители. 

Сега вече в Стара Загора има сервиз, който предлага машинна промивка, Акорда наскоро го минах през процедурата и съм доволен, та мисля тези дни да мина и с Одисея. 

Колата е с двигател J35A7, снабден с VCM системата за изключване на 3 от цилиндрите. Единственото лошо на мотора според мен е, че не е с верига.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много без аварийни километри и от мен. Радвам се за теб, че в момента в който тръгна да търсиш излезе този кораб на пазара. Според мен изобщо не сбърка с покупката и споделяй тук мнение. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Цъкни някоя фотка. Аз също по едно време зяпах Одисеите (просто щото са по-така) - не че ми трябва такъв танкер. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еехее, тя е страхотна! Честито и от мен!

Да те радва много безаварийни километри!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как върви Одисеята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви и вози доста добре, даже вчера правихме разходка до Хисаря със семейството (4 възрастни + щерката, количката и 100 литра мин. вода на връщане) и ни беше много удобно. Свалих напречните греди от покрива, тъй като не се ползват, а увеличават съпротивлението и ми даде разход по компютър 10.5 литра на 100, което си е доста прилично постижение. 

Иначе все още имам доста работа по нея. Онзи ден я взех от бояджия за козметични процедури и разкрасяване и предстои да я давам за основно почистване и пране, че особено като е стояла няколко часа без да се проветрява, като влезна ме удря много неприятна миризма на смес от цигари и ароматизатори...

Почти всичко като консумативи съм сменил, тази седмица ще правя промивка на хидравличната система с подмяна на хидравличното казанче с ново, което се надявам да ми реши втвърдяването на волана при въртене на място. Чакам комплект маркучи от неръждаема стомана, за да сменя гумените на спирачките, които явно с годините се раздуват от налягането и педала е твърде мек и съответно спирачното усилие твърде слабо. После ми остават ремонт в Пловдив по 2 сервизни акции + проверка за сходимостта/стенд и реглаж на клапани, нови свещи и ще е напълно готова за пътешествия :)

Още свиквам с по-меката в сравнение с Акорда визия и като цяло с окачването, което на хубав път с леки неравности е като лодка, но появят ли се процепи, дупки и дупчици става твърде раздрънкано и е леко неприятно усещането в купето. Конкретно в предно дясно колело чувам едно тъпо тропане и ще търся проблем там...

В общи линии това е! Има доста неща за оправяне, но явно преди мен не са й обръщали особено внимание. Иначе автомобила е чудесно замислен и има супер готина и респектираща стойка на пътя...

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите и сполай ти за усилието да го вкараш в пътя. Все пак вас ще вози и трябва да му се върне класическата надеждност и реноме.

Края на септември имам път към Ст. Загора. Дали ще е удобно да се видим и да го разгледам / тествам - с цел преки впечатления, че са рядкост? Просто искам да разбера дали се доближавам до тоя тип кола.

Ако да - драсни ми едно Л. С. с име и тел. за връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Power_Of_Dreams_84, аз съм със същия мотор и същата VCM-2 система за гасене на цилиндрите. Това е и най-големия проблем на този двигател. Системата води до прекомерна консумация на масло, вибрации и misfire по цилиндрите. Аз съм с Хонда Пилот II 2009 и засега разхода ми на масло е горе долу поносим около 400-600мл на 3000км. Проблемът с горенето на масло е свързан с проблем със сегментите при цилиндрите, които се гасят от VCM системата. Лошото е, че трябва регулярно да следиш маслото на двигателя, защото има опасност да падне под критичен минимум без да светне индикатора на маслото, което да доведе до проблем и с разпределителните валове. Всички тези проблеми са описани много детайлно в американските и руските форуми на марката.

Не прави никакви компромиси с маслото! Аз карам с Amsoil Signature Series 5W20, но както казах малко го гори. Като цяло автомобилът е много комфортен, но този проблем с V6 VCM системите е едно от големите недоразумения на Хонда.

 

Аз съм изключил моята VCM система като лъжа ECT1 температурния датчик, че температурата не надхвърля 75 C.

 

Пожелавам много безаварийни километри!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от любопитство: има ли индикация на таблото, когато VCM системата гаси някои цилиндри, колко са и винаги ли са едни и същи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, да има светодиодна индикация "ECO". Когато светне значи VCM системата се е включила и е загасила някой от цилиндрите. Колко цилиндъра са загасени 2 или 3 (при VCM-2 могат да се загасят 2 или 3, докато при VCM-1 и VCM-3 се гасят 3 цилиндъра от съответния блок) се определя от компютъра в зависимост от натоварването, скоростта и т.н. Скоро закачих един китайски четец, който показваше в реално време, кои цилиндри се гасят. На таблото няма информация, колко цилиндъра са загасени. Да споделя и още нещо, което е свързано с разпределителните валове. Трябва да се прави проверка на хлабините на клапаните на 30-40 000 км и да се прави своевременен реглаж ако е необходимо, тъй като се износва разпределителния вал(качественото масло изобщо не го коментирам. То е задължително). Руснаците карат този двигател с 5W40 и дори с 10W40 и се чудят защо имат проблеми с разпределителните валове.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Power_Of_Dreams_84 по отношение на сервизните акции как се случиха нещата? Бултрако се свързаха с теб или ти се свърза с тях? Бихте посъветвал ако ще правиш реглаж на клапани да не е в сервиз на Бултрако Пловдив. Ако се чудиш защо? Има доста детайлна тема за това какво могат да причинят на един двигател закаран за реглаж на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гаси различни цилиндри (както би било по-умно) значи не би трябвало да има различно износване на сегменти, валове и т.н.

Колко е реалната икономия, ако има такава (и ако си засичал)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се гасят различни цилиндир, а се гасят или само 3 от първата банка или 1-ви и 4-ти (когато се гасят само 2 цилиндъра). Икономия практически няма никаква. аз поне не съм усетил. По документи би трябвало да има 1mpg в полза на ECO режима. Но това е пренебрежимо малко. Това е най-малоумната система, която са измислили от хонда. Освен, че има актвнно окачване на двигателя (част от тампоните са хидравлични и се управляват електрически от ECU-то) има и система, която е свързана с аудио системата, която да подтиска шумовете, които се пораждат при активиране на VCM системата.

Ако исках да карам 4-ри цилиндров автомобил или 3-цилиндрово немско неблагоразумие щях да си взема такова! Аз съм си купил V6-так и искам да му се радвам през цялото време. Поне да бяха сложили бутон, с който да може да се изключва тази система вместо ние да мислим какви ли не хватки, за да можем да я разкараме. Само ако Highlander-a беше малко по-голям и не беше с такова идиотско разпределение на седалките ... сигурно нямаше да карам Honda Pilot.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място (мин. обороти) и при изключени консуматори, пак ли работят и 6-те цилиндъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За празния ход не съм сигурен. Ето тук може да погледнеш как точно работи системата и да видиш коментарите на собствениците - 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет! Извинявам се, че доста време не съм писал и отговарял, но поради някаква причина изобщо не съм получавал известия, че има отговори в темата. Откъде да започна - както казва колегата qnkomu, системата за управление на цилиндрите VCM (при мен версията е такава, че изключва винаги 3 цилиндъра, около 5-6 сек. след като светне ECO индикацията) е най-голямата тъпотия, която от Хонда са измисляли и се убедих в това лично и по трудния начин по време на семейната ни почивка в Гърция през септември. Там ми светна check engine light-a и след като сканирах за грешки се оказа споменатия от колегата multiple cylinder misfire проблем. Оправи се от само себе си след ден-два каране по-агресивно, но след като се прибрахме в БГ първото нещо бе да си поръчам модул за деактивиране на тази чутовна глупост, която освен споменатите детонации в цилиндрите и износването на скъпите тампони на двигателя, нарушава работата и на трансмисията, а в дългосрочен план скапва хидротрансформатора. През 2013 г. има заведено колективно дело на собственици срещу Хонда във връзка с VCM, което собствениците печелят и въпреки това, продължават и до ден днешен да я вграждат и съм чел за същите проблеми и на модел от 2017 г., което е пълен абсурд. Там логиката им е, че благодарение на нея ги класират в по-благоприятен емисионен клас, но това е за сметка на клиента. След като вече си карам колата винаги на 6 цилиндъра, машината стана друга - скоростната кутия работи много по-плавно и динамиката също се подобри осезаемо. Иначе вече съм се заредил с 5 литра Amsoil Sygnatute Series 5W-20, както и с техен маслен филтър, така че и аз, както колегата qnkomu се доверявам изцяло на американците относно маслата. По принцип, хора, които са си деактивирали VCM докладват, че мотора спира да харчи масло.
Някой нагоре попита за сервизните акции. Историята се разви така - писах на owners.honda.com за това, че по автомобила има 2 неизпълнени сервизни акции и бях дал мои контакти. След около седмица получих обаждане по телефона от тях и ми казаха, че ме завеждат с клиентски номер и ще изпратят всички части и инструкции до Хонда България, и че ще мога в последствие да избера удобен сервиз, където да се извърши манипулацията. Минаха около 2 месеца, докато пристигнат нещата и преди 2 седмици ходих до Пловдив да ги оправим. Там им споменах за проблемите с окачването и спирачките, обезвъздушиха ги, прегледаха ходовата част и ми казаха, че ще оправят всичко за има-няма...4-5000 лв. :D Реглажът направо ми отказаха да го правят, защото си купих гарнитурите за 350 лв. от Щатите, а не за 700 лв. от тях, така че ще търся някой в СЗ, който да ми направи реглажа. На студено се чува едно тракане, а и за този двигател е характерно да натяга изпускателните клапани, което образно казано му пречи да диша нормално, оттам страда от липса на мощност и предполагам влошава разхода. Предполагам, че никога не й е правен, така че това ще е следващото нещо, което ще се прави. По окачването, след Пловдив тук я гледаха още 2 сервиза и в крайна сметка имам за смяна вътрешен кормилен накрайник (възможно е да има отношение към вдървяването на волана при въртене на място), също задни тампони на носачите, предни амортисьори и единия заден, но той търпи отлагане и ще се прави догодина сигурно. Тук никъде, където имам познати и се занимават с части, не могат да ми ги намерят, та всичко ще се поръчва от Щатите и с доставка и митница цифрата ще е около 2000 лв., което си е кофти тръпка, но няма как - 4 години по родните, и особено по софийските "пътища", са си казали тежката дума.
Сложих си и чип-тунинг от проверена американска фирма (посочваш модел, година и двигател и го програмират индивидуално), който се връзва през ODB порта и прави газта много по-отзивчива, вдига engine output power с до 35%, но при мен още е в обучителен етап и предстои да усетя пълния ефект, особено след реглажа на клапаните, когато мотора ще започне да издиша правилно.
Спирам вече, че стана цял ферман. Явно ще трябва да влизам от време на време, за да проверявам за нови коментари.
Поздрави на всички! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord беше питал дали VCM системата се активира при работа на място и отговора е отрицателен. Активира се при достигане на оптимална работна температура и скорост между 20 и 80 мили. Точно такъв е принципа на модулите за деактивиране - лъжат температурния сензор на антифриза, че колата не си е стигнала оптималната температура и е все още в процес на загряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, Power_Of_Dreams_84 said:

Сложих си и чип-тунинг от проверена американска фирма (посочваш модел, година и двигател и го програмират индивидуално), който се връзва през ODB порта и прави газта много по-отзивчива, вдига engine output power с до 35%...

Това „до 35%“ увеличение на мощността звучи много подозрително за джаджа, ръгната в OBD порта. Интересно, ако споделиш впечатление след този обучителен период.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Power_Of_Dreams_84 написа:

ceco_accord беше питал дали VCM системата се активира при работа на място и отговора е отрицателен. Активира се при достигане на оптимална работна температура и скорост между 20 и 80 мили. Точно такъв е принципа на модулите за деактивиране - лъжат температурния сензор на антифриза, че колата не си е стигнала оптималната температура и е все още в процес на загряване.

Лъжейки, че не е достигната оптималната темперетура включва ли се автоматичният смукач?

По-скоро би трябвало друго да лъже!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pavel_Pavlov написа:

Това „до 35%“ увеличение на мощността звучи много подозрително за джаджа, ръгната в OBD порта. Интересно, ако споделиш впечатление след този обучителен период.

Да, веднага се усети разлика в респонса и ми е интересно да видя докъде може да стигне ъпгрейда. Ако ти е интересно, ето линк към статията-ревю на джаджата, която ме зариби да опитам:
https://www.performancechipreviews.com/st8pro-performance-chip/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, darius написа:

Лъжейки, че не е достигната оптималната темперетура включва ли се автоматичният смукач?

По-скоро би трябвало друго да лъже!

Това лъже, защото модула се включва директно в датчика за температура на охлаждащата течност, но тъй като лъже компа, че е под нормата със съвсем малко, мисля че не остава включен смукача...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз след 6 месеца изключена VCM система мога да кажа, че това е задължително да се прави! Смених предния хидравличен тампон на двигателя (вече не е електрически, защото го напълниха с гума за 80лв пълнене + 80 лв демонтаж и монтаж). Колата спря да се олюлява при превключваме в покой P-R-N-D и обратно. Сега се подготвям да сменя и задния, но него го взех от US за 100$. За частите съм намерил решение и идват до БГ за 10 работни дни. Ще дам контакти на лични. По отношение на горенето на масло ... в момента доливам около 1.5 л на 6000 км 5W20 Amsoil Signature.

За този двигател има доста информация в руските сайтове и там доста хора се оплакват от смяна на разпределителните валове. Руснаците обаче са специална порода ... там карат този двигател с 5W40 и 10W40 ... няколко пъти питах и никой  не каза, че кара с 5W20 както се препоръчва от производителя на двигателя. Предполагам, че това е и основната причина за толкова рапортувани проблеми с разпределителните валове.

Колега Power_of_Dreams_84 всичките системи за изключване на VCM системата при J35 страдат от един неприятен недъг ... спират възможността от включване на двете скорости на вентилаторите на радиатора (Low/High speed). При използване на такава система вентилаторите работят само на ниска скорост. Аз в момента разработвам един малък модул, който отчита реалната температура от температурния датчик; предавам я за визуализация в таблото; модулът изработва максимална стойност на напрежението от температурния датчик към ECU-то(PGM) така, че да отговаря на 75C; следя немодифицираната температура от датчика и когато надхвърли 98C включвам и втората степен на вентилаторите. Когато съм готов мога да сложа gerber файловете, BOM файла и кода (HEX файла), за контролера така,  че някой да си го произведе и инсталира. 

Редактирано от qnkomu
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Power_Of_Dreams_84 може ли да споделиш как е при теб разхода масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...