Jump to content
NOVIQ

Прекъсва студена

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем с англичанката( D14A8) последно време. На кратко от години когато колата е изложена на слънце дълго време когато се кача да я паля въртя около 10 сек. докато запали иначе при студен двигател няма проблеми пали си от раз, това едното последно време забелязвам друго при студен двигател като я запаля известно време има някакво прекъсване на празен ход(като че ли някой цилиндър се губи) това за около 20-30 сек. ако я изфорсирам се оправя(докато прекъсва ми мирише на не изгоряло гориво- бензин)прекъсва само при първото палене сутрин после няма проблем. Няма разлика във вървежа или разхода на гориво. Гледах дистибуторната капачка- почистих я ,проверих свещите рег. им хлабината-почистих ги, почистих и дросела,смених бензиностанцията ефект няма. Искам да попитам каква е ролята на този елемент от горивната с-ма и подменя ли се периодично? Някой ако се е сблъсквал с тези проблеми нека сподели ще му бъда благодарен :)

IMAG0197.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема за тая "болест" . Говореше се, че е регулаторчето за налягане на горивото, дето е на горивната рейчица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ака не бъркам, ограденото е "канистър" и май служи са улавяне на бензиновите изпарения от резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам без канистър. Никакви проблеми нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този регулатор има ли някакви настройки, защото гледам има един регулируем винт

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че имаше. Нека по-компетентен се изкаже, за всеки случай. Аз също се интересувам, защото и аз имам същия проблем.

И ако някой знае, този регулатор може ли да се почисти или трябва нов ? Също и играе ли роля на газ ?

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводските регулатори нямат реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз явно не се изразих както трябва говорих за този клапан той е с винт за регулиране

image.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е гайка,развиваш и разкачаш рейката от маркуча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг да се е сблъсквал с тези проблеми !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как почисти дросела свали ли го целия,IACV клапана почисти ли го ако имаш такъв ,ха виждам че си градски може и наЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите имат едни малки филтърчета. Горе над О пръстена се намират. Погледни ги. Аз моите ги смених, оказа се че  едва  минава въздух през тях като надуя с уста. А новите не бяха така, минава си нормално въздуха като надуя. 

 

https://www.google.com/search?q=филтърчета+за+дюзи&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXjqHuw8rjAhXn0qYKHaAQBKsQ_AUIESgB&biw=1280&bih=689#imgrc=XIMh7pLvaKeGJM:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...