Jump to content
leethax

Обтегач на пистов ремък

Recommended Posts

Здравейте, имам малък проблем с тоя обтегач. Когато не е натоварен ремъка ( при изкл климатик) няма проблеми никакви, не се чува изобщо, но включа ли климатроника и започва да се чува едно като чукана на пружинка ли не знам какво има вътре. Разбрах, че не може май да се направи нищо по въпроса, освен смяна на обтегача. Гледах има няколко модела от 200-400 лв. Някой ало може да даде акъл каква марка ии от къде да го поръчам? Оригинален ли да е или не? Хонда Акорд 7 2.0 155

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"оБтегач"- редактирай и заглавието...

Свали ремъка и на ръка виж лагера има ли луфтове/шумове. Ако е добре, значи нещо пружината... и се сменя. Ако е само лагера, сменя се само той.

Иначе не знам от къде да се поръча...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как се сменя тази пружина на обтегача ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сменя. Сменя се обтегача.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, jungles написа:

Колега как се сменя тази пружина на обтегача ?!

Казах за лагера, че се сменя ако проблема е в него. Иначе се сменя обтегача... Виж и по моргите каква е цената, не мисля, че се поврежда често, та да попаднеш на повреден, а може да се уговориш и връщане ако не е ОК...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз моя го сменях, но беше около 100 лв. по спомен. Сигурен ли си, че се чува от него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, JapCar написа:

"оБтегач"- редактирай и заглавието...

Свали ремъка и на ръка виж лагера има ли луфтове/шумове. Ако е добре, значи нещо пружината... и се сменя. Ако е само лагера, сменя се само той.

Иначе не знам от къде да се поръча...

ох, съжалявам за грешката, много добре знам как се пише :D не знам как се е получило така. Не знам как се редактира/изтрива тема. Относно обтегача съм сигурен, че е от пружината, защото съм сменял лагера вече и не е от него. Просто има много марки, и не знам кое е читаво, и кое не е.
Ако може да кажеш как да го оправя това заглавие няма да е лошо :Д Срамота..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има от 80 до 180  алтернативни , обтегачи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, fenabg написа:

Има от 80 до 180  алтернативни , обтегачи .

Значи, сигурно няма голяма значение, дали ще е скъп или евтин? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят беше от евтините и вече кара около 50к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, leethax написа:

Ако може да кажеш как да го оправя това заглавие няма да е лошо :Д Срамота..

Мисля, че известно време (не знам колко) след като публикуваш има опция Редактиране, после изчезва.

Питай на лични някой модератор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Pascualle написа:

Моят беше от евтините и вече кара около 50к км.

значи, ще сложа от по евтините.. или средния клас някакви. Благодаря.

 

Преди 12 часа, JapCar написа:

Мисля, че известно време (не знам колко) след като публикуваш има опция Редактиране, после изчезва.

Питай на лични някой модератор...

да, изчезва :D оправихме го вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към края на юли смених моя с евтин (не помня точно какъв - от около 120...150лв) и сега мяй пак трябва да го сменям. Като го дръпна с ключа е много стегнат и не се движи плавно, а заяжда. Старият видимо мърдаше при натоварване на двигателя и празен ход, а този е като закован. Мисля, че ще ми счупи нещо. И от както го сложих, смених вече 2 ремъка - сега третия е на ред. Първите два (Gates) след около 300...400 км започваха да шумят много странно - като отлепване на валкро. Като ги сваля, имаха нещо лепкаво на места по каналите. След първия измих всички колелета с разредител, станаха като нови. Вторият изкара една идея повече и пак същото. Сега съм сложил един дайко, който изкара вече около 2 пъти повече, но и той започна да се обажда вече. Имам чувството, че и ремъците са ментета и се "насират" от зор 😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от това, което съм чел, консултирал с монтьори, а и от личен опит за афтърмаркет ремък препоръчително е Continental. Моят мотор е к20а4 (crv 2) и вече 23к km нямам проблем с този ремък (само се чува един лек шум, тъй като има гравиран надпис по него). За обтегачи също изчетох доста и за афтърмаркет решения INA е добър избор. Със същия обтегач вече 12 000+ км нямам ядове, старият и при мен почукваше при пуснат климатик. Един колега с crv 3 и мотор k24z1 има също драми с нов обтегач SNR само след 100 км пак се е разтропал, дано съм бил полезен, ето я и темата:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегача има белязка,ако при поставен ремък триъгълничето е в тази зона на белязката,не е нужно да се сменя той.

Моят ремък е оригинален и вече на 70к.,дали му е време незнам?Всичко с него и по него,включително и обтегача узглеждат добре.

Все си мисля,че оригинален ремък,трябва да изкара 100-така.

Предишния,с който купих колата беше на 89к.и също нямаше накосявания.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До JHM на дизелите го дават на 60k да се сменя не са ли множко хези км които описваш за зоната си прав,когато излезе от нея е за смяна,при мен до към 60к си е на ръба после незнам.Ролката и тя е за смяна може да издържи до 120к,обаче и на обтегача към 120к започва да се обажда ролката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по горе,нямам паразитни шумове и дефекти по ремъчния сектор и само от презастраховане, ще трябва скоро време, да го поменя.

Мисля да поръчвам от "amayama".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 50 000км сложих оптяжен механизъм с ролка INA Линк - ОЕМ part номера е 31170-PNA-023 за 120лв. Нямам дори намерение да се презастраховам. Ако се закриви или умори, тогава би подменял.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е наложило подмяната на обтяжния елемент,а не само ролката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпроса е към мен... самото рамо на което е ролката стоеше видимо на криво. Нямаше шумове от ролката и беше стегнато, но посукано.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...