Jump to content
rabbeat

Запушено нещо по генерацията

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

Няколко седмици карам сивика (англичанка) с пробита тръба между катализатора и средното гърне, като последните 2 дни нещо започна да се запушва и колата да губи мощност. Закарах я в Крафт, където сложиха втулка на мястото на пробития участък и я завариха. Същото направиха и точно на входа на задното гърне, тъй като и там откриха леко прогаряне на тръбата. Запушването обаче си остана, върнах се обратно и им казах, но на тях видимо не им се занимаваше и ме пратиха за зелен хайвер - да търся проблема при запалването - свещи, кабели, делко, дроселна клапа и т.н.

По запалването всичко е перфектно обаче, дори дроселната клапа почистих. Почти съм сигурен, че колата върви като спънат кон, заради нещо запушено по генерацията. Въпросът ми е как да разбера кое? Вариантите са 3 - катализатор, средно гърне или задно гърне. Според някой колеги катализатор или средно гърне било почти невъзможно да се запушат. Може би отговора трябва да се търси в предисторията - какво може да се запуши, след 3 седмици каране с дупка на тръбата межу катализатора и средното гърне?

 

Всякакви предложения ще са от полза. Нямам намерение да сменям цялата генерация, още по-малко да заменям катализатора с резонаторно гърне.

Благодаря предварително!

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на катализатор.Имал съм подобен проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за катализатора и от мен. Свали го и го замени с обикновено гърне или само тръба. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт:

Махнах всичко отдолу - задно гърне, после средно, после и катализатор - проблема си го имаше пак.

Явно е нещо по запалването.

1. В неподвижно състояние при подаване на газ колата се разтриса в интервала 1000-1500 оборота, но нагоре до 5-6 -7000 проблем няма.

2. В движение проблем няма в интервала 2000-3000 оборота, ако движа по равно или нанадолнище, но след 3000 оборота, при подаване на газ, започва да тресе.

Ако катеря баир, демек колата е натоварена проблема го има постоянно, при всякакви обороти.

 

А сега де?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша, че на празен ход (неподвижна и без газ), оборотите са стабилни само когато е студена и са над 1000. Падне ли на около 900 стават нестабилни и колата започва да пърпори и тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти си IACV-то. Имаше някъде тема тук във форума подробно обяснено как се прави със снимки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроселната клапа е почистена, писах още в първия пост.

Май отивам към електрическата част, без свещите защото са сменени преди месец - кабели, бобина, делко...

Довечера на тъмно ще видя кабелите, да не хвърлят някъде искра.

Проблема може да се обощи по следния начин - при подаване на повече горисна смес, започва да тресе, т.н. някой цилиндър гасне.

Иначе ако плавно вдигам оборотите, ама много плавно, проблема го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И мойта кола не върви. Англичанка D14A2, като я настъпя и все едно карам на ръчна... :unsure:  Преди беше по-добре.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам бобината, но ще видим...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, прегоряла тръба точно преди средното и сякаш имах запушване. При по-рязко подаване на газ дори препукваше сякаш генерацията е пълна с нещо.

Всичко се влоши като я натопих в големите  дъждове. Първото форсиране след като я запаля я караше да играе с висока честота между 1800 2300 оборота за няколко секунди преди да може да се вдигнат след това оборотите, независимо дали мачкам педала или съм нежен.

Чека обаче ми светеше и се оказа грешка с датчика за положението на коляновия/разпределителния вал. Намира се в делкото, а уплътнението на капачката ми го нямаше наполовина. Като отворих делкото имаше червеникави наслагвания вътре, които почистих. Замервах датчика по каталог, но нищо не излезе от там.

Покарах я още няколко дни и се оправи и чека изгасна. Но и след това като минавам през вода която е на средата на врата (в Пловдив не е рядко явление кръстовищата да са под вода последните седмици) генерацията пак пука и се задавя, дори след заварката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...