Jump to content
Georgiev crv

CRV III I-CDTI - Шум от хидравликата

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на въпросният автомобил. Сигурно е излишно да казвам колко ми харесва колата, но все пак ще го спомена :)

Накратко : при загряване (но не и на студено) при въртене на волана наляво-надясно се чува някакво бучене. Предполагам, че е от хидравличната система. Някъде бях чел, че един от малкото хронични проблеми на този модел е маркучът за високо налягане. Предстои ми смяна на масло и ремък. Дали е добра идея да сменя и маркуча? Оригиналния в Хонда Варна струва 600лв. В Бургас ги изработват за около 50 лв, като ползват металните връзки от оригиналния маркуч. Другия вариант е да не се втелясвам толкова и да карам докато се спука...евентуално. Моля за съвети! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има тема за това ето :   

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект.

Редактирано от golfy
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, golfy написа:

 

Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. 

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегата най-напред да провери нивото на хидравличната течност в казанчето. Ако нивото е ниско, в системата влиза въздух и се получава подобен звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , но защо си мисля че при 3 та генерация на ЦРВ няма хидравлика. Може и да бъркам , но май по клоня да е електрическо усилването на волана.  Пак се извинявам . Не съм сигурен. Не съм запознат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела е с хидравлика, а бензина е с електрическа.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела си е чиста хидравлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък :). Събра около 800 мл PSF - S.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А казват,че не се сменя.

Няма течност която да не се подновява.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...