Jump to content
Rafaelo

Вентилатори

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

Вчера след пороя в Пловдив нещо се накисна по колата и двата вентилатора за охлаждане започнаха да работят постоянно. След няколко рестарта проблема си остана. Тази сутрин проблема го нямаше. Ако някой има идея какво може да е окъсило, моля да сподели. 

Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази тема съм я чел. За 1 г. откакто съм купил колата не съм имал проблем с вентилатори те. Проблема се появи след вчерашния потоп, и тази сутрин след като изсъхна в гаража проблема изчезна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година имах същият проблем на потопа в Плевен.Бях със Зафирата,даже и чека и светна.Оказа се намокрена платка на вентилатора и даваше постоянна връзка.На другият ден след изсъхване нямаше и спомен от проблема.Немците са я сложили в най долната част на вентилатора,може би за да избегнат топлината в коша ако влияе по някакъв начин.Не твърдя,че при теб е това,може да е от друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола, MB ми се е случвало с вентилаторите на охлаждането и на отоплението:

1. На охлаждането - при изгасен двигател вентилатора се включи на максимум и единственият начин да го спра беше с изваждане на бушона. Причината - драйвера за вентилатора е изключително масивна алуминиева кутия, напълно херметична, но разположена от външната страна на носещата греда до предна лява гума - немските луги, соли и т.н. въобще не му бяха простили на халюмина и бяха стигнали до платката вътре. Лечение - нов драйвер от моргата, с допълнителни лакиране на печатната платка и усилване херметизацията на корпуса със силикон.

2. На отоплението - при голямото наводнение в Поморие, не помня годината, вследствие запушен дренаж на джоба на парното, същият се напълва с вода, транзисторите на драйвера се отпушват, вентилатора си върти докато скапе акумулатора до 6V :). Лечение - дренажа се изчиства от листа, кал и т.н. - на края му има една гумена тапа на него с нещо като еднопосочен клапан - еластично примерно като пеперудката в клапана на противогазите - идеята му е ако влезеш в локва да не влезе оттам вода в тръбите на парното или да не засмуква оттам въздух от моторният отсек, не помня точно за какво беше- махнах го - щото като го няма водата както ще влезе, така и ще излезе, ама като е там е винаги предпоставка лесно да се запуши дренажа отново.

 

Та просто огледай дренажа и предпоставките за омокрянето на платката - и дано е от това щото се оправя лесно и евтино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започва регенерация на ДПФа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, mccoy написа:

Започва регенерация на ДПФа

ДПФ-а е елиминиран от 1г. и от тогава не съм имал проблем с него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой случайно да знае къде се намира блока за управление на вентилаторите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти оправят софтуера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема се проявява само при много яко накисване, така че какво общо може да има софтуера. По скоро го свързвам с проблем с инсталацията. Затова и питам има ли такъв блок и къде се намира той. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах по този път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...