Jump to content
katri71

Нивопоказател за LPG

Recommended Posts

Имам монтиран газов инжекцион BRC на моето CR-V.Ползвам го вече 3 години и досега не ми е създавал проблеми.Вътре в купето,където е превключвателя за газ/бензин има около 6 светодиода, разположени по окръжност които светейки трябва да показват остатъчното количество газ в бутилката.С намаляване на остатъчното количество , намалява и бройката светещи в зелено светодиоди.Когато газта е на привършване по принцип остава да мига само единия светодиод и се включва звуков зумер, предупреждаващ ,че трябва да се зарежда газ.Да ,ама не - от известно време, газта ми свършва напълно, включва се зумера, но светодиодите остават да си светят всички постоянно.Така разбирам,че ми е свършила газта в последния момент, което не ме удовлетворява.Някой, може ли да помогне с инфо - на какво се дължи проблема?Какво мерят тези светодиоди - налягане в бутилката ли,на какъв принцип работят?Освен това вече втори път имам проблем с допълване на бутилката - не иска да се пълни при зареждане.Натискам за секунда съчмата на дюзата за зареждане принудително за да падне налягането в бутилката и чак тогава  започва да зарежда.Имам чувството, че има някакво остатъчно налягане в бутилката, което пречи на нормалното зареждане на газ и "лъже" светодиодния нивопоказател.Това въздух ли е и как мога да реша проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Глупости говоря - въздух няма как да постъпи по какъвто и да е път в бутилката :).Изглежда, че проблема май ще е в евросондата (заседнал поплавък).Нищо не разбирам от газаджийски истории, така че ще карам докато свърши всичката газ и от там право при газаджия.Явно, колкото и да не ми се иска, няма да успея се справя сам и ще трябва да се ходи в сервиза.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отиди на газаджия отзад се регулираше това как да паказва и да ти го оправи.Светодиодите  се задействат от поплъвъка,отзад имаш също датчик с стрелка който показва колко газ имаш мисля че бяха свързани двата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отзад нямам нищо или поне нищо не се вижда да има (бутилката е тороидална), но да светодиодите би трябвало да са свързани с положението на поплавъка - не се следи налягане както си мислех първоначално.В случай ,че поплавъкът е заседнал в горна позиция е ясно защо светодиодите светят постоянно.Звуковия сигнал,обаче си работи коректно и зумера се включва при напълно празна бутилка и това не мога да си го обясня как става.Освен това не знам какво общо има поплавъка с това да не може да се допълва бутилката с газ. Зареждането е възможно само при напълно празна бутилка.

Иначе, ще се ходи на газаджия, това е ясно :), ама и там е една история....Уредбата е още в гаранция - сега ще се почнат едни филми, едно мотане, прехвърляне на топката и т.н....,нормалните български номера и ще си загубя поне един ден в разправии.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, katri71 написа:

Иначе, ще се ходи на газаджия, това е ясно :), ама и там е една история....Уредбата е още в гаранция - сега ще се почнат едни филми, едно мотане, прехвърляне на топката и т.н....,нормалните български номера и ще си загубя поне един ден в разправии. 

Точно защото е в гаранция трябва да отидеш. И какви разправии? Нещо което е в гаранция не работи без ти да си правил нищо, че да е предизвикано. Може ли да кажеш къде е слагана и защо си останал с такова впечатление, че ще правят номера? Аз съм слагал BRC на 2 места в Пловдив и на 2-те не съм имал проблеми освен разкарванията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за разкарванията и чакането става дума - на мен колата ми трябва ежедневно (пътувам всеки ден извън Пловдив) , а пък и времето ми е пари.Гаранцията няма как да не я признаят - тя се дава директно от BRC , а не от сервиза , който монтира уредбата.Те нищо не губят от тази работа.Обадих им се вчера по телефона и обясних проблема.Отговорът беше да им закарам колата и да я оставя там за един ден да преспи и щели да решат проблема.Така не можели нищо да кажат.Не знам за колко време се сменя тази част , но те за по-късо време ми монтираха цялата уредба.

Сервизът се намира почти на края на града (умишлено няма да му споменавам името).Времето , което ще си загубя и такситата до там и обратно ще ми струват сигурно повече от тази скапана евросонда.Така е за съжаление - човек си слага най-скъпата уредба с мисълта ,че монтира нещо качествено и не прави компромиси, а то какво излиза.....най-напред гаранционно се предаде изпарителя,след това евросондата, остана бутилката, ама тя не е BRC :).Такъв ми е бил късмета явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като махнеш капака на тироидалната ботилката там  е.

Тироидалната ботилката никога няма да ти се  настрои да покаже вярно от опит с две такива.Аз  смятам според км и разход.  Поплавъка задейства клапън да се затвори  и да неможе да се напълни,това също се настройва от газаджията, аз съм махнал тази опция да се спира. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

аз съм махнал тази опция да се спира. 

И много умно си направил :angry:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та какво те  притеснява това  че я няма  тази опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройва се трънки. Това че някой им криви поплавъка и се заиграва със сондата, не значи , че се настройва. БРЦ сонда със БРЦ сензор бих казал, че е една от най-точно показващите комбинации за тороидална бутилка.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, jijane написа:

БРЦ сонда със БРЦ сензор бих казал, че е една от най-точно показващите комбинации за тороидална бутилка.

Не ме е лъгала никога,лъжат само на газстанциите..!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.05.2019 г. at 8:00, katri71 написа:

Именно за разкарванията и чакането става дума - на мен колата ми трябва ежедневно (пътувам всеки ден извън Пловдив) , а пък и времето ми е пари.Гаранцията няма как да не я признаят - тя се дава директно от BRC , а не от сервиза , който монтира уредбата.Те нищо не губят от тази работа.Обадих им се вчера по телефона и обясних проблема.Отговорът беше да им закарам колата и да я оставя там за един ден да преспи и щели да решат проблема.Така не можели нищо да кажат.Не знам за колко време се сменя тази част , но те за по-късо време ми монтираха цялата уредба.

Сервизът се намира почти на края на града (умишлено няма да му споменавам името).Времето , което ще си загубя и такситата до там и обратно ще ми струват сигурно повече от тази скапана евросонда.Така е за съжаление - човек си слага най-скъпата уредба с мисълта ,че монтира нещо качествено и не прави компромиси, а то какво излиза.....най-напред гаранционно се предаде изпарителя,след това евросондата, остана бутилката, ама тя не е BRC :).Такъв ми е бил късмета явно.

  Колега,

 тия пичове от края на Пловдив,  първият път ми бяха забравили да затегнат скобата на филтъра, и след 3 километра , колата заби... Отварям капака, и какво да видя- гумената тръбичка се откачила ...?! Хайде обратно. Пфуууу..  След две години с другата кола, забравили да вържат кабела за нулата, като бях при тях да ми сменят дефектния сензор на бутилката (преди 2 години)... Шефа им, ми каза  тогава  :  -  Ето това момче тук, работи малко бавно, но се справя чудесно с техниката....!

Отивам 4 месеца по - късно на TÜV , и инженера, го  забеляза за 10 секунди , че бутилката не е занулена... Хайде обратно и да търся газаджия... едни 50 евро ей така на вятъра...

Може да са добри, но понякога са и мърлячи,  въпреки, че  като ги слушаш- други като тях няма!  Иначе, бяха винаги любезни, оправяха нещата... ( май са по-добрия избор от официалният сервиз на BRC в София)

Точно на 30 метра от  тях има и  една колонка за газ-не зареждай от там!!!

 

Сега за  сензора на BRC:  - и на двете ми коли, не показва точното количество! Слагани са от различни сервизи тук... Не разбирам много, но свиквам за две три зареждания, да знам колко мога да карам, при различните зелени лампички! Важното е, газовата да ми работи без проблеми!

 

                                Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сещам за 3 сервиза "в края на града". Едни на околовръстното на Тракия, друг на Асеновградско, както и срещу ПУ. Все "оторизирани" за BRC. Като се замисля и за трите съм чувал много лоши мнения, както и много хвалебствия. Явно все кой тегли късата клечка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е да смениш сервиза като плачеш толкоз. Аз винаги ще ходя при тях. Ти сам си разбрал, че проблемът е винаги дребен, нали така? 

Колега katri71 с тези проблеми ще се сблъскваме още повече когато започнем и нови коли да си купуваме. Тук в Италия е страшно, нова кола стои с месеци в сервиза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Цитат

тия пичове от края на Пловдив,  първият път ми бяха забравили да затегнат скобата на филтъра, и след 3 километра , колата заби... Отварям капака, и какво да видя- гумената тръбичка се откачила ...?! Хайде обратно. Пфуууу..  След две години с другата кола, забравили да вържат кабела за нулата, като бях при тях да ми сменят дефектния сензор на бутилката (преди 2 години)... Шефа им, ми каза  тогава  :  -  Ето това момче тук, работи малко бавно, но се справя чудесно с техниката....!

Защо ли ми звучи толкова познато?...:).Сервиза ще го сменя със сигурност.Само да изтече гаранцията и повече няма да стъпя там.Благодаря на всички отзовали се на въпроса ми, колеги.Проблемът вече е напълно ясен.Планирам 2 дена отпуск като част от времето ще загубя за неговото разрешаване.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, h5rov написа:

Аз се сещам за 3 сервиза "в края на града". Едни на околовръстното на Тракия, друг на Асеновградско, както и срещу ПУ. Все "оторизирани" за BRC. Като се замисля и за трите съм чувал много лоши мнения, както и много хвалебствия. Явно все кой тегли късата клечка.

 

  Имат един папагал и любезна дама в приемната... И тролейбуса прави при тях обратен завой...;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно... онзи където всяка втора дума му е "приятел" и ще газифицира Боинг! И там съм ходил няколко пъти...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги,да не би да говорите за различни сервизи.Бихте ли уточнили посоките изток,запад,север,юг.

Има газаджий и в четирите.

 Моята я слагах в Тракия,в официалния БРЦ. Нямам забележки,вече 70х.

Филтрите си ги сменям аз,още от 10х.,след монтажа.

Всичко което ми беше казано при монтажа,за разход на газ и др. е точно и установено вече от мен.

Даже ми спести точно този човек, едни 300 лв.за система с ОБД;),която бях намислил да сложа.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при нашия "приятел".Един ден отпуск не се оказа достатъчен за решението на проблема.Поплавъкът, явно се размърда от самосебе си и нивомера взе да показва нещо, така че , когато отидох до сервиза, точно както очаквах нашия приятел заключи мъдро, че не вижда никакъв проблем.Понеже в бутилката имаше все още малко газ, ме прати да изгоря всичката газ и тогава пак да дойда, за да отваря бутилката.Те не изпускали принудително газта от съображения за сигурност.

Толкова за гаранциите по нашите сервизи.Заключенията може сами да си ги направите :).

След няколко дни гаранцията изтича и ще трябва да си платя на някой друг за отстраняване на проблема.Както и да е.Разкарването до там,загубата на време,нерви и средства не си заслужават да се занимавам повече с този "папагал".Ще го оставя на спокойствие да си газифицира Боинг и ще потърся друг сервиз.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За протокола, вече мога да кажа името на сервиза - "Фагу" и се намира на "Асеновградско шосе".Знам, че чете форума и ще се почувства "щастлив".

Няма смисъл да разискваме повече.Темата вече може да бъде заключена.

Редактирано от katri71
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непознавам никой от въпросният сервиз, но заключението ми е колега, че "папагала" е бил прав. 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То излиза, след разследване на представените криптирани улики тип скуби ду, че има хора които са доволни от/"наиграли са се" и в трите сервиза 😆

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза с "боинг-а" е официалния сервиз на БРЦ. Фагу са дилъри просто и моят допир с тях е преди доста години и резултата беше оле майко.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога, на каквато и да е газова и с каквато и да е бутилка, не може да се направи да отчита вярното количеството на газта на ключето!Сещам се за няколко причини......

1.Поплавъка е механично устройство и то има някаква неточност в какво положение ще застане при 20л. газ газ примерно.

2.Датчика обикновено и той е механично устройство което има някаква точност/неточност.

3.Какво ще отчете датчика/поплавъка зависи от това дали колата е в хоризонтално положение или не.

4.Колонката като отчете 20л. газ,няма гаранция че сте заредили това количество.

Предполагам има и други фактори за които не се сещам в момента!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо да добавя сондата не е в комплект с бутилката, която може да е 30л.... 60л. Газ да изпускаш  ръчно е абсурдно. Но те само 'папагалите' го знаят това, нали колега katri71?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам, кое е абсурдно.Знам само, че карам кола на газ от поне 20 години.Досега съм сменил 3 различни газови уредби и 2 пъти са ми изпускали гата от бутилката принудително.Навремето имаше изискване на определен срок (мисля 5 години) да се прави хидравличен тест на бутилката.Карал съм си колата до затвора (само там правеха този тест) с бутилка наполовина пълна.След 2 часа газта беше изпусната , бутилката хидравлично тествана и издаден сертификат за това.Не знам как го правеше г-н Попаров, но ставаше , а въпросният "папагал" ми каза,че за да се изпусне газта от бутилката трябва да караме колата някъде "на къра", то не че сервиза е в града де :).Аз нямах нищо против , разбира се да идем "на къра", само и само да свършим работа :).

В случая не става въпрос за точност на отчитане.Аз не гоня такива.Става въпрос за това ,че на път (някъде по Панагюрските баири) ми свърши изцяло газта в бутилката ,а индикатора в купето (всички светодиоди) все още отчитаха пълна бутилка и си светиха в зелен цвят.Така ,ако нямах наличен бензин в резервоара, щях да си остана някъде по байрите и то посред нощ.

Преди да тръгна на път, разбира се , се опитах да заредя газ на бензиностанцията на Петрол, но индикаторът отчиташе пълна бутилка и човека не можа да зареди и литър газ, като ми заяви ,че бутилката ми е пълна.След това минах около 200км и индикатора в купето, все още отчиташе пълна бутилка (нито един от светодиодите не изгасна).Ако това не е проблем и е нормална работа, здраве му кажи - ще си хвърля някъде инженерната диплома.

Редактирано от katri71
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, katri71 написа:

Навремето имаше изискване на определен срок (мисля 5 години) да се прави хидравличен тест на бутилката.Карал съм си колата до затвора (само там правеха този тест) с бутилка наполовина пълна.След 2 часа газта беше изпусната , бутилката хидравлично тествана и издаден сертификат за това.Не знам как го правеше г-н Попаров, но ставаше , а въпросният "папагал" ми каза,че за да се изпусне газта от бутилката трябва да караме колата някъде "на къра", то не че срвиза е в града де :).Аз нямах нищо против , разбира се да идем "на къра", само и само да свършим работа :).

Да тези пет години са на всеки 5г.,след 12-13-та от поставянето и.Така ми беше казал същият човек "от затвора":D.

Това за изпускането на газта,мисля че не трябва да му се сърдиш,а да приемеш,че работи по някакви правила и норми,които спазва!:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам коментара, колега.Аз не се сърдя на никого.Само споделям случката.Повече, ме засегна факта ,че се опита да оспорва ,това че има проблем с уредбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно сондата каква е, че не се разбра? Снимка нещо или модел, обикновено в протокола за монтаж пише каква е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко освен бутилката е на ВRC

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, katri71 написа:

 

Преди да тръгна на път, разбира се , се опитах да заредя газ на бензиностанцията на Петрол, но индикаторът отчиташе пълна бутилка и човека не можа да зареди и литър газ, като ми заяви ,че бутилката ми е пълна.

В случая, поплавъка в бутилката е заседнал в горно/пълно положение!А той скапания поплавък, като е пълна бутилката не разрешава да се зарежда газ!

Прочети предното ми мнение дето съм писал, че поплавъка е механично устройство!

Аз пък на моята кола имам дневен километраж.Като заредя газ го нулирам и гледам километрите на този километраж.Зная си разхода горе-долу на газ и по изминатите километри се ориентирам какви километри мога да мина още на газ.А освен това, като ми останат 10л. бензин в резервоара,зареждам 10 литра(не 10 лева).

Монтирай си дневен километраж, много е полезен!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега - точно това е станало.Напълно съм съгласен с теб. И аз в последствие стигнах сам до твоето заключение.

Имам дневен километраж.Просто в случая бях забравил кога съм го нулирал, понеже отдавна не бях карал колата и се доверих на светодиодния индикатор, което явно не е трябвало да правя :).Каква, според теб може да е причината за да заседне поплавъка в горно положение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега katri71 смятам, че ти стана ясно къде е проблема. Аз на две различни коли съм го имал проблема, как го реших. С чук преди зареждане удряш по бутилката близко до гърловината където е сондата, така поплавъка пада долу и освобождава клапана. Подлагах парче дъска да не се жули боята на бутилката. Така десетина пъти и поплавъка се раздвижи сам. Успех ти желая. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е Москвич, че да се ремонтира с тел, чук и пирони. Като се скапе сондата се сменя с нова. Не смятам, че за сто и някакъв лев си заслужават интервенции по сондата с неясен резултат. От БРЦ дават 2 години гаранция независимо от пробега и ако от Фагу имаш 3 години, то тази допълнителна гаранция си е за тяхна сметка.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на чисто нова уредба може да блокира поплавъка в горно положение, това не е ремонт а само раздвижване при което вече 10г аз нямам никакви проблеми с него. Колегата няма време да ходи по майстори затова му го предложих. А това дали е Москвич или Хонда в случая няма никакво значение. 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за следващия път ще знам.Яко чукане ще падне :).То с чук,пирони и тел всичко се оправя :).Благодаря за съвета, колега!

Интересно, ако бях млатил с чука преди да отида в сервиза каво щеше да се случи с гаранцията.И без това първите им думи бяха: "Ти колко време я караш тази кола, откакто е монтирана уредбата".Идеята беше да отпадне гаранцията поради несменен филтър.Да, ама при мен всичко бе ОК и филтъра беше сменен точно както се изисква за да имам валидна гаранция и нормална експлоиатация :).По същия начин постъпиха и първия път, когато трябваше да сменят гаранционно изпарителя.

Както казах по-горе нищо нямаше да им струва да сменят сондата с нова, както е редно в случая.Нейната гаранция се дава от БРЦ, не от сервиза.Те, обаче взеха да оспорват, че има проблем изобщо, защото явно не им се занимаваше с това, по простата причина ,че няма да получат и лев за подмяната.

Кой каквото си иска да ми разправя, за мен това е истината.Направил съм си съответните изводи и считам тази тема за приключена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си представям ситуацията с ремонта с помощта на чук и парче дъска. 

35 градуса навън и на път за морето, спираш да зареждаш и греда, поплавъка заседнал. Изкарваш целия багаж на бензиностанцията до колонката и смело и безотговорно с чук и дъска в ръка почва ремонта. Само си представям каква трагикомедия би била тази сценка.

Относно липсата на време за ремонт, аз със стария навес за 3 години съм изгорил около 10 000 литра газ и не можех да си позволя да остана без кола. Ремонти съм правил след работа, събота и неделя, та съм се оправил по някакъв начин.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, jijane написа:

Това не е Москвич, че да се ремонтира с тел, чук и пирони. Като се скапе сондата се сменя с нова. Не смятам, че за сто и някакъв лев си заслужават интервенции по сондата с неясен резултат. От БРЦ дават 2 години гаранция независимо от пробега и ако от Фагу имаш 3 години, то тази допълнителна гаранция си е за тяхна сметка.

Гаранцията се поема от сервиза който е взел парите за монтажа!Ако ти е монтирана газта в един сервиз на BRC и отидеш за ремонт в друг сервиз на BRC, предполагам няма да ти направят безплатен ремонт!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо безплатно няма на този свят за съжаление, колега.Не съм за 100лв., но ме подразни отношението на собственика на сервиза, който вместо да си свърши работата се направи на тежък.Собственоръчно изхвърли всичкия ми багаж от багажника на колата (същия си го бях грижливо подредил преди това, защото при мен всяко нещо си има определено място), направо на земята, върху пръста, на пътя пред сервиза,отвори пластмасовия капак на бутилката и след като отново го затвори, ме прати да си вървя по живо , по здраво.Както и да е, ще си купя въпросната сонда и ще я сменя, ако трябва и сам, за да съм сигурен за в бъдеще, че всичко ще е нормално.Колегата jijane, по-горе много добре  е описал ситуацията, в която мога да изпадна и тази случка ми се вижда съвсем реална.

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, ivan_pop написа:

Гаранцията се поема от сервиза който е взел парите за монтажа!Ако ти е монтирана газта в един сервиз на BRC и отидеш за ремонт в друг сервиз на BRC, предполагам няма да ти направят безплатен ремонт!

Да поясня - Фагу е много близо до БРЦ България в Пловдив. Ако е в 24 месечния гаранционен срок, Фагу ще загуби единствено 30 минути труд на някой гайкаджия работещ там. Ако е извън тоя срок, то те ще загубят пак 30 минути на същия гайкаджия , но вече и новата сонда ще е за тяхна сметка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...