Jump to content
5 GTT

Проверка реални километри

Recommended Posts

Не ми е известно да може. За коли от Швейцария - е почти абсурдно кола от първи собственик да няма изрядно пазена сервизна история, поне първите 5 години. Ако няма - почти гарантирано е "загубена" с цел по-добър търговски вид. Подобно нещо мога да кажа и за коли от Германия. От там доста по-често има коли, които са давани под наем или са били служебни, на които загубването на сервизната история води до доста по-добър търговски вид :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне за Англия не могат да скрият пробега. В мобилето ми хареса едно Митсубиши Л 200 с обявени 128000км., а се оказа на 315000 мили /510300 км/. Направо ужасТ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Veseliq написа:

Не ми е известно да може. За коли от Швейцария - е почти абсурдно кола от първи собственик да няма изрядно пазена сервизна история, поне първите 5 години. Ако няма - почти гарантирано е "загубена" с цел по-добър търговски вид. Подобно нещо мога да кажа и за коли от Германия. От там доста по-често има коли, които са давани под наем или са били служебни, на които загубването на сервизната история води до доста по-добър търговски вид :)

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами прати му я тази информация на тоя селски тарикат, да му видиш реакцията, защото 100% стои зад тази машинация! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да не му я праща, за да не започнат той и останалите му колеги да крият оригиналните рег. номера/табели, ако има такива. Така поне купувачите които положат старание и намерят информацията във форума, как и къде да сверят, ще могат после да отидат подготвени на оглед. Или пък изцяло да го пропуснат.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione

 

В този сайт може да се провери кога за последно и на какъв пробег е преминат технически преглед в Италия. В полето тарга се въвежда италиянския регистрационен номер. 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Благодаря колега! Супер е това с проверката в Англия и особено Италия! Без проблем излезе инфо за "новия" ми двигател от мома англичанка. Станимир от моргата ми каза, че е на под 100к мили и вЕрно - на под 90к е:worthy: 

За жалост, като вкарам 'тал'янския номер/targa BJ433TR и излиза само една дата 22.02.2008, която я има и в талона!?, но нищо повече. Вероятно услугата е нова, а нашата хонда е вкарана от Италия есента на 2009:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Италия от 2016 се записват показанията на километража при минаване на преглед. Трябва да се знае също, че прегледа е на всеки две години. 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, според швейцарското законодателство, въртенето на километри се води опит за непредумишлено убийство на едно и ли повече лица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли за автомобил с БГ номер да се провери някъде какви са реалните километри на колата или показанията при минат ГТП ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/6/2021 at 12:59 PM, balin said:

А може ли за автомобил с БГ номер да се провери някъде какви са реалните километри на колата или показанията при минат ГТП ?

С вероятност, клоняща към 0....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувах моята кола (внесена от Испания), я проверих в CARFAX  за около 5 или 10 евро(не си спомням). Излязоха километрите на последния преглед, които съвпадаха с показанията на километража приблизително. Това ми помогна при покупката. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли, че не бихте си купили кола без сервизна книжка? Понеже всички само за това питат. Не, че не ви е ясно как може да се поръча и направи и тук такава. Даже в последно време се стараят доста хората и са почти без разлика от оригинала. А проверката в оторизираните сервизи по вин не винаги дава резултат. От опит ви го казвам! А иначе относно покупката винаги съм казвал - При втората употреба всичко си е до късмет! Понеже в последно време всички искат да карат колите преди покупка в сервиз и да имат сервизни книжки да питам и друго - Нима после не правите ремонти? Тия коли никога ли не се развалят? Да не говорим, че по нашите пътища и чисто новите след година виждат зор. Щото аз мноооого отдавна не робувам нито на марка, нито на километри, нито на цвят. За мен важното е да е Японска, чисто технически да е добра и да ми е по джоба.

 П.С. И последно, вчера се прибрах на ход от Швейцария с една кола (Общо съм изминал с нея над 2500 км.). Купих я от втори собственик лично! Има сервизна книжка и километрите, които показва са 180.000 а е 2003 год. по първа регистрация. Проблема е ,че в книжката има печати и история до 120.000 х.км. След това все едно нищо не е правено. Да, ама колата е с нови масла в автомата и мотора, нови филтри, предни накладки и акумулатор. Та, въпроса ми е ...... какво да пиша в обявата??? С или без сервизна книжка? Ако я махна- Що я няма? Ако я оставя- Ма тя тая кола не е обслужвана! Ха сега де? А най-интересното е , че колата е още в техническа контрола МФК, валидна почти до края на 2021 год. Уверявам ви, че това при тях НЕ става с почерпка!!!

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, има 2 вида хора.

Едните си имат критерии за преценка и чуждото мнение не им е приоритет, а на другите някой трябва да им каже че тая сделка е добра.

Кой в коя графа е си е негова работа.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, daniel-atanasov написа:

Има сервизна книжка и километрите, които показва са 180.000 а е 2003 год. по първа регистрация. Проблема е ,че в книжката има печати и история до 120.000 х.км. След това все едно нищо не е правено. Да, ама колата е с нови масла в автомата и мотора, нови филтри, предни накладки и акумулатор. Та, въпроса ми е ...... какво да пиша в обявата??? С или без сервизна книжка? Ако я махна- Що я няма? Ако я оставя- Ма тя тая кола не е обслужвана! Ха сега де?

Off Topic

Върни километража на 121 000 км! Сори, но не се сдържах😉

 

Редактирано от kalintry
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с връщането на км. никога не съм го разбирал, но явно масовите продавачи с времето се адаптираха към заблудата на масовите купувачи, че стара кола с малък пробег (предимно градски), е по-здрава от същата но с голям пробег (предимно магистрален).

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, daniel-atanasov написа:

Истината е ,че имаме претенции като за 2-3 годишен Ролс Ройс, а всъщност парите ни стигат за 20-25 годишна трошка.

 

Такава е истината. Сиромах човек - жив гявол. Как ли не я въртим: ще я взема от еди-къде си и ще е хем по-запазена, хем по-евтина, мой човек ще ми я намери, ще е пазена в някакъв гараж специално за мен, ще я купя с десен волан, през океана ще дойде...За съжаление всичко е на късмет, а освен за покупка човек трябва да приготви доста средства за първоначално обслужване, ремонти и поддръжка.

 

Преди 2 часа, daniel-atanasov написа:

Убеден съм, че ако живеехме в една идея по-читава страна нещата щяха да са коренно различни.

 

Тук не съм съгласен. Хората са същите навсякъде, а където стандартът е по-висок, там и ремонтите са по-скъпи.

Само у нас да имаше по-малко разбойници, поне с каско да не се товарим излишно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното нещо което гледам е пробега и никога не съм проверявал дяли е реален.

Двете ми настоящи (в подписа) са над 300К и от към механика са ТОП. Едната е на 13 години, другата на 33.

За търговците не генирализирам - виждал съм всякакви и с годините съм спрял да слушам какво ми хортуват. Карам и слушам колата - тя говори достатъчно, ако човек разбира "езика и".

Търговецът си има харчове и знае колко му стлува, и до къде (и кому колко) да отстъпи. Цената няма отношение към стойността на колата, а само към стойността на сделката, но за мнозина това е едно и също.

Рецептата ми е проста:

Не обикалям да гледам екземпляри, а другото е лесно - Хонда + автоматик + най-големия мотор, а екстрите "кола не карат".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те разбрах (все е нещо), а и мнозина други са прекосявали Европата за ден.

Другото си е занаят и си има тънкости. При добрите занаятчии те не са в манипулациите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: и двамата сте прави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата имате право. Не трябва всички да се поставят под общ знаменател. Но и не вярвам, че „джамбазите“ правят услуги. По-скоро предоставят услугата срещу заплащането, което преценят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...