Jump to content
Damasko

Има ли разлика в окачванията?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте. Някой знае ли дали има разлика в очакванията между Акорд 2.4 фейс комби TYPE S и Акорд 2.4 фейс но без TYPE S? Аз имам TYPE S и отзад е леко клекнала, а отпред е доста висока.Това ме навежда на мисълта че евентуално има разлика в пружините и предния собственик е сложил други пружини (ако ги е сменял) или другия вариант ако няма разлика задните да са доста омекнали и затова да ми се струва така.

Другия ми въпрос е дали някой знае откъде може да се намери регулируемо окачване евентуално за тоз параход?

На снимката долу горе се вижда за какво става въпрос

IMG_20190206_0954317.jpg

IMG_20190206_0954527.jpg

Редактирано от Damasko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в окачването няма. Всички комбита отзад са леко виснали. Едно от решенията е гумени подложки на пружините. Аз съм с такива и ефекта е страхотен. Има подложки точно по размера на пружината, които всъщност се навиват по спиралата на пружината. За около 30-40 лв. парахода се вдига отзад много приятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък седана ми се вижда леко вирнат отзад, но няма значение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Pascualle написа:

Разлика в окачването няма. Всички комбита отзад са леко виснали. Едно от решенията е гумени подложки на пружините. Аз съм с такива и ефекта е страхотен. Има подложки точно по размера на пружината, които всъщност се навиват по спиралата на пружината. За около 30-40 лв. парахода се вдига отзад много приятно.

Откъде мога да ги намеря тези подложки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Pascualle написа:

Разлика в окачването няма. Всички комбита отзад са леко виснали. Едно от решенията е гумени подложки на пружините. Аз съм с такива и ефекта е страхотен. Има подложки точно по размера на пружината, които всъщност се навиват по спиралата на пружината. За около 30-40 лв. парахода се вдига отзад много приятно.

Може ли снимки от страни (преди и след поставянето), както и линк от където си ги поръча?

Моето не е клекнало, но си мисля че ще изглежда по-добре ако между гумите и веждите на калниците отзад, разстоянието стане колкото на предните - тоест 1-2см повдигане.

IMG_2097.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих ги в обикновен магазин за авточасти. За съжаление нямам снимки преди и след.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледате колата в покой. Тогава предницата се повдига. Когато колата тръгне и амортисьорите заработят предницата се снижава. С повдигане на задницата се променя центъра на тежеста и от там поведението на колата. В минус разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е чак пък толкова, няма да ги правим off road. Тук Колега търсим да ги върнем в заводския вид защото с годините пружината се уморява. На сивика го постигнах идеално и ляга по малко при товарене, но там окачването е различно. Когато имам време се захващам и с тази защото  и газовото оказва голямо влияние. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, KrIv написа:

Гледате колата в покой. Тогава предницата се повдига. Когато колата тръгне и амортисьорите заработят предницата се снижава. С повдигане на задницата се променя центъра на тежеста и от там поведението на колата. В минус разбира се.

Теоретично, крайно и отчасти невярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Теоретично, крайно и отчасти невярно.

А защо отчасти, абсолютно е невярно... Ролята на амортисьорите е съвсем друга, само гасят/успокояват люлеенето нагоре/надолу. Дори без амортисьори колата ще стои по същият начин.

Височината отпред/отзад зависи единствено от дължината/твърдостта на пружините.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не съм саркастичен. :)

Единственото вярно е че при движение, и то с висока скорост, предницата леко кляка - заради въздушното съпротивление. При добра аеродинамика кляка и задницата - от подналягането под колата (ако дъното е що годе обтекаемо).

Сивикът от подписа ми е наглед тухла, обаче над 160 прикляка към асфалта и до 200 вече е стабилен като 2-тонно Бентли, а е разработван на око - без компютри и аеродинамичен тунел. Както казваше 1 руски авио конструктор "Красивият самолет лети добре". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, ceco_accord написа:

 

Единственото вярно е че при движение, и то с висока скорост, предницата леко кляка - заради въздушното съпротивление.

Там в поста не ставаше въпрос за висока скорост... как заработват едни амортисьори?

Когато колата тръгне и амортисьорите заработят предницата се снижава

За въздушното съпротивление при висока скорост, по точно е да се каже- ефекта на антикрило на предния капак, който е наклонен напред.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...