Jump to content
Bizzito

Съпоставка на Honda 2.2 CTDI (CR-V) с други марки дизели.

Recommended Posts

Здравейте, от два месеца избирам кола, смених марки и модели бензин, но в крайна сметка се спрях на CR-V дизел трето поколение преди фейслифта с CTDI мотора. И аха да взема и майстора ми почти ме отказа. Като цяло съм запознат с "консумативите" на дизела по 2000 лв всеки и съм подготвен. Човекът който ме отказа обаче мисля, че прави сравнение на дизела на Хонда с бензина на Хонда. Разликите в поддръжката са ясни, но пък цените на дизелите в момента са с няколко хиляди под бензина на този модел. Какво ще кажете за сравнение на дизел на Хонда и дизел на друга марка? Съпоставими ли са проблемите и поддръжката? Има ли нови мнения по въпроса? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не питаш майстора как върви бензинова атмосферка на това купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да си представя как върви, няма смисъл да го питам :) Между другото покарах няколко и за 1600 кг тегло си върви доста добре. Като цяло каза, че тези коли са чупливи, а за дизела да не говорим колко възможни проблема изброи. Затова питам за съпоставка с други дизели. Ако и при тях е така да си направя сметката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сменяй майстора, не колите. При втора ръка или поостарял автомобил болежки да искаш, въпрос на късмет е колко добре поддържана е определената бройка. Лоша кола няма в крайна сметка, целта е да ти вози г*за. Ако майстора е "твой човек" няма как да плюе колата и да казва да не я вземаш, ако той ще прави ремонта и ще взема пари от това съответно, нещо не ми се вързва. Но да казва да бягаш от този модел като дявол от тамян, значи той самия не е запознат с марката. 

И за да не бъда спамер в темата ще кажа, че бях пред същата дилема, кое сувче е по-добро. В крайна сметка се спрях на crv 3 преди фейса дизел и не съжелявам. 

Редактирано от SystemError
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Запознат е доста добре. И е прав, но проблемът е че няма избор на бензинки и трябва да огранича избора  до 1-2, а с дизелаци е пълно. Било то сивик, акорд, тойоти и т.н. Затова и искам мнение за съпоставка на поддръжката и здравината спрямо дизели на други марки. Немски, френски, италиански...

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Евтин за поддържа автомобил няма(зависи от  индивидуалния бюджет), както няма и безплатни ремонти. Аз като избирах кола избирах по критерий удобство и разход на гориво, а второто е основния фактор за бюджета дори и да имаш проблеми с колата, ако са дребнави. На единия модел едни части са евтини на друг други, и никой не може да ти даде гаранция че няма да се счупи скъпото колкото и "здраво" да го водят. Така че пак стигаме до фактора колко добре е била поддържана колата. Подръжката никой няма да тръгне да ти я вади по списък като имаш целия интернет и бг сайтове с цени за всякакви консумативи като дискове накладки ремъци и прочие. Влизаш пишеш модела от който се интересуваш и съпоставяш цените. 
За здравината вече може да се изкажат тези, които обичат да си сменят колите като парцали или ако има майстори във форума. 
Няма да е лошо ти самия да се ориентираш към определени модели, за да получиш конкретни отговори. Пазара не се състои от 3-4 марки и модели, че да може да се да даде мнение за всяка пооделно. До тук стана ясно само хондата. 

 

 

 

 

Редактирано от SystemError

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че цените на дизела в момента са няколко хиляди под цените на бензина, но същевременно си запознат с "консумативите" на дизела по две хиляди лева? Според това което казваш излиза, че парите не са водещото. Тогава остава да решиш какво искаш. Нормално е да има 2 бензинови на 20 дизела, защото тея години когато са купувани нови на запад се караше само дизел. За хубава кола се чака. Аз лично бях решил точно какво искам и не правих компромис с нищо, дори и най-малките детайли. Е почаках си, но накрая дойде нещо което дори има някой "екстри" за които не се и надявах. Помисли какво искаш, какви са ти приоритетите и тогава дейставаш. Най-важното е да не бързаш. В момента в Италия има дизели вече по 4000 евро, дори и по малко, но скоро време с тях в по-големите градове ще може да караш само по околовръстното...Бензиновите обаче са от 7/7.5 евро нагоре.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, SystemError написа:

Подръжката никой няма да тръгне да ти я вади по списък като имаш целия интернет и бг сайтове с цени за всякакви консумативи като дискове накладки ремъци и прочие. 

 

Питането е за поддръжката на дизела специално. Нямам идея дали съединителите на другите коли са консуматив, веригата и проблемите с дпф например. 

Другото съм го проверил по начина по който казваш и няма нещо фрапиращо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах кои са "другите коли"? Но каквито и да са няма такива на които съединителите и веригата не са консуматив. Колко са консуматив зависи много от човешкия фактор. ДПФ проблем в даден момент ще има ако мислиш да я караш дълго време. За тези проблеми главна роля имат хубавите горива и масла. Тези проблеми се рашават мисля с различни действия според зависи собственика ама тука някой с дизел да се изкаже. 

С кои други дизели съпоставяш този мотор? Такова общо питане е нищо. Имаш ли конкретна идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вече съпоставка например с френските 2.0 HDI и немските 1.9 TDI, тъй като са най разпространени. Ако хондовския е малко по-надежден от тях няма какво да му мисля. Все пак са под път и над път и хората си ги карат.

За д4д на тойота не говорим. Там филма е друг. Кривене на блокове и глави, гарнитури. При хонда не съм чувал за подобни сериозни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или аз съм тъп и не разбирам или до тук си говорим само общи приказки. Питам за конкретни проблеми с дизелите, върху които аз нямам наблюдения, тъй като съм фен на бензина също.

 

CARPERA, не разбрах защо не може да има съпоставка с френски и немски.

 

Питал съм подобни въпроси във форуми на други марки и честно да ви кажа тона е съвсем друг, приятелски. Тук винаги се стига до едва ли не виж колко си тъп и кво ни занимаваш с твойте проблеми. Изчетох доста теми.

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бюджета е 13 000 с предвидени няколко хиляди за първоначални ремонти и обслужване.

Автомобилът ми допадна и ми харесва. 

Това, което ме притеснява най-много е че като стане нещо с двигателя или системите, колата влиза в сервизен режим или просто спира на пътя, т.е. става неизползваема. Дори за дребни неща. Това има ли го при бензина?

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дизелови коли имат еднакви болежки с оглед годитините и километрите. Съединител и маховик, дюзи, вриги, дпф филтър - всичко е еднакво ( не разбирай 1:1). Всичко опира до поддръжката и с оглед на това, ако искаш да е стар дизел търси от Швейцария или Германия, вероятността да не са поддържани правилно е по-малка. В този ред на мисли, търси нещо, което е ударено леко.  Абстрахирай се изцяло какви километри пише на таблото, в Европа дизелите се карат и предполагаемите километри за тези години са поне 200 000км и нагоре !!! Гледай интериора, запазен ли е, похабен ли е. Всичко останало е късмет. Може на огледа двигателя да мърка и като му смениш маслото да се разтропа като трактор ( то това важи и за бензинките ). 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Bizzito написа:

Най вече съпоставка например с френските 2.0 HDI и немските 1.9 TDI, тъй като са най разпространени. Ако хондовския е малко по-надежден от тях няма какво да му мисля.....

 

Френския 2.0 HDI е доста разпространен и доказал се във времето - като много здрав и надежден двигател.

В същото време е доста ремонтопригоден и сравнително евтин за поддръжка и ремонт.

Относно немския 1,9 TDI , преобладаващите мнения са , че е доста зле - доста чуплив.

Е има и доста хубави немски, примерно  3.0-та на БМВ , 320 и 280 на МБ, дори 3.0-та на Ауди, но там е друга работа и тези коли не са почивали много - та когато и да ги вземеш, все ще са над 500х.км. и изненадите са задължителни.

Хондовия 2.2 i-CTDI е доста балансиран и здрав мотор, нечуплив, икономичен и отговарящ за предназначението си  и лично на мен, ми харесва повече от другия 2.2 i-DTEC.

Относно "консумативите" на 2.2 i-CTDI , имам познат който го купи нов от Бултрако /но 2-ра ген./ , като в момента е на реални 350 х.км. и още не е сменявал нито съединител, нито притискателен диск, нито демферен маховик, нито пък вериги, турбо или дюзи. Ти си направи сметка дали е здрав, но обикновено си купуваме коли "нов внос", на "реални километри" та всичко е на късмет.

 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 32 минути, Emicha написа:

 

Френския 2.0 HDI е доста разпространен и доказал се във времето - като много здрав и надежден двигател.

В същото време е доста ремонтопригоден и сравнително евтин за поддръжка и ремонт.

Относно немския 1,9 TDI , преобладаващите мнения са , че е доста зле - доста чуплив.

Е има и доста хубави немски, примерно  3.0-та на БМВ , 320 и 280 на МБ, дори 3.0-та на Ауди, но там е друга работа и тези коли не са почивали много - та когато и да ги вземеш, все ще са над 500х.км. и изненадите са задължителни.

Хондовия 2.2 i-CTDI е доста балансиран и здрав мотор, нечуплив, икономичен и отговарящ за предназначението си  и лично на мен, ми харесва повече от другия 2.2 i-DTEC.

Относно "консумативите" на 2.2 i-CTDI , имам познат който го купи нов от Бултрако /но 2-ра ген./ , като в момента е на реални 350 х.км. и още не е сменявал нито съединител, нито притискателен диск, нито демферен маховик, нито пък вериги, турбо или дюзи. Ти си направи сметка дали е здрав, но обикновено си купуваме коли "нов внос", на "реални километри" та всичко е на късмет.

 

 

 

 

Това мнение доста накланя везните. Аз като цяло съм го решил, но колкото повече информация преди покупката, толкова по-добре.

Има бройка, регистрирана, със сменена верига и съединител (без демпфер) преди 60 хил км и два чифта гуми 18". Карана 2 години в България и в момента се кара. Бих казал поддържана. Мисля, че е по-добър избор от нов внос на който тепърва могат да изгърмят тези неща. 

 

А чували ли сте за датчик на дизела който струва няколко хиляди?

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си пропуснал тази тема

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Не знам какво толкова им се плашите на тези дизели. Това им се повреждало, онова им се повреждало - всичко си зависи от поддръжката от предишният собственик. Предната ми кола - MB 220 CDI - 125 кс., комби - 99 год. - карах я 10 години, колко са и били километрите не е ясно, но по степента на овехтяване със сигурност 400К+++, катализатора си го бяха "вземали" още в автокъщата. Аз и навъртях 120К, за това време единственото нещо което се е повредило беше MAF сензора. Иначе съм сменял прагове, изгнил носач, предните и пружини бяха пробили талерките дето ги държаха - абе ръжда да ти види окото - със кофи да я събираш. Предишният и собственик, австриец - явно си я беше поддържал ама няма как да я опази от химиите по техните пътища. Двигател, трансмисия и ходова част и сега са си перфектни - племенника ми си я кара. Сега директното сравнение между двата мотора: - На Хондата мотора почва да тегли още откъм 1600 оборота а на Мерцедеса откъм 2000, за сметка на това при 140км/ч Хондата вече е "умаляла" а Мерцедесовият мотор си запазва тягата до 170 км/ч. Разхода на MB e около 500-600 грама по малко, на един и същ път Русе-София - ама Хондата е доста по висока и това е основният фактор. Хондата се кара изключително лесно, на практика е повече лек автомобил отколкото СУВ (аз и такова търсих и за това не взех Тойота примерно). Невероятно добро управление има при висока скорост - това е приятната изненада - автомобила си е доста висок. Това което не ми харесва: - нуждата от периодично регулиране на клапаните (абе тия японци за хидравлични клапани не са ли чували?), нуждата от смяна на маслото на скоростната кутия (същата дивотия, кола с механични скорости - за диференцияла е друго - там си има метално маслени фрикциони както в автоматичните скорости и няма как). Има и странности като невъзможността да се свалят и вдигат страничните стъкла от дистанционното на ключа, настройване на централното заключване да се задейства когато автомобила е в движение и т.н. - но това за други хора са предимства. Мен на пример ми харесва, че огледалата са на бутон и ти си определяш кога да се сгънат и кога не.
  • Позволих си да сравня двата автомобила защото и двата са комън реел 2,2л
  • Та за добре поддържаните немски автомобили - зависи от собственика доколко е бил немец, ама ръждата им е 90% гарантирана, а както говорят патилите - жена и ръжда тръгнат ли - спирка нямат. 
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има една колица която се продава на съфорумеца golfy,и която е минала всички скъпи ремонти, обслужена как трябва и заслужава да се види.Виж има обява в продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само с четене няма се получат нещата.Истината е,че за добър екземпляр и пари си трябват.Аз никога не бих си подарил дизелчето,предполагам и всеки колега който го е съхранявал както трябва.

Успех колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, mytanta написа:

Колега има една колица която се продава на съфорумеца golfy,и която е минала всички скъпи ремонти, обслужена как трябва и заслужава да се види.Виж има обява в продава.

 

Погледнах я, много добре изглежда по описание. Ще го прослушам.

 

преди 19 минути, Митко Йотов написа:

То само с четене няма се получат нещата.Истината е,че за добър екземпляр и пари си трябват.Аз никога не бих си подарил дизелчето,предполагам и всеки колега който го е съхранявал както трябва.

Успех колега!

 

Така е, но ако искаш да го продаваш и никой не се обажда с месеци? Виж споменатата по-горе се продава вече година и половина.

Аз също огледах доста екземпяри, на които обявите им стоят няколко месеца и бях първи или втори оглед.

Останах учуден че не се търсят, а според мен са добри коли, с оглед на комфорт и практичност, и разход най-вече.

Да скъпа поддръжка, но така е с новите коли, няма да може да избягаме още дълго от този факт. 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледам си много активен в много теми включително и тази,която е за Cr-v 3 дизел.Ти 3-та генерация ли караш с дизелов мотор за да се изказваш толкова компетентно какви големи боклуци са дизелите.Писал си,че всичко опира до пари ами да си купи човека една баничарка на метан и е готов по-евтино от това няма.Осем години карах бензиново Ауди 2,8 192 коня на газ,ми неща повече.Сега ми е кеф да се изстрелвам на 4-та или 5-та от ниски обороти и това е.Незнам как върви твоя бензин на газ ама да се припотявам преди всяко изпреварване,ми да ти е.ем и икономията.Колега нищо по-скъпо за поддръжка няма хондовия дизел от всички други,а върви повече и гори по-малко от доста от тях.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми аз от 15 години карам само на бензин, като чуя за бензин/газ и икономии и спирам да слушам. Уж бензин да нямаш проблеми, а сам си създаваш проблемите. Говоря най-общо.

Да не разводняваме темата повече. След 15 години на бензин май ще пробвам дизелак да видим какво ще излезе пък дано Хонда се докаже.

Нека да срваняваме дизелите, а не дизел с бензин. Мисля че е полезна темата и дизел ще се кара в Българя още дълго. Все пак сега се купуват масово 10 год. коли от бума на дизела. Някой го беше казал по-горе.

Боли ме фара, че няма да мога да влизам в центъра на Франкфурт, Берлин или Париж, че и София. :)

Като говорим за икономии, смятал съм ги, на 10 000 км годишно с пестят около 500 лв ако съпоставим бензин/дизел. Така че може да си сменям ДПФ всяка година и да покривам нормите. В кръга на шегата разбира се.

 

За последно да разводня: Оттук нататък ще е така. Няма Хонда, няма Рено. Няма бензин няма дизел. Всички нови коли са боклуци. Убедих се последните два месеца. 

 

https://www.autoblog.com/2019/05/24/honda-cr-v-civic-engine-warranty-extended/

 

 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да намериш и кола без ДПФ,моята е фабрично така,купувана е нова от България,мисля от Испания също бяха така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам миниум 2 литра разлика в разхода между бензин и дизел.

За 10000 км това са 200 литра Х 2.30 лв  = 460 лв.

 

Аз си гледам от моята камбанария. Газ - НЕ, 90% каране градско. Разликата дори ще е повече от 2 литра. 

 

https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=12337&carId2=12335&carId3=12338

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може и да съм пропуснал нещо в четенето на темата, но не видях колегата да е питал за съпоставка бензин/дизел или нещо подобно. Той зададе доста конкретен въпрос. Няма лошо учтиво да му се спомене друга гледна точка, в случай, че не се е замислял за нещо, но тук май получава нежелани съвети. Очевидно каза, че за газова не мисли и сравнението би било бензин или дизел. Защо продължаваш с тая газ, колега Карпера?

 

И между другото превлючването на предавки при всяко изпреварване е доста разрично изживяване м/у автоматик и ръчна, така че за ръчка разбирам как на човек може да му е доста по-удобно да си издърпа на висока предавка с дизела. Друг е въпросът кое наистина би го издърпало по-бързо и там отговорът не е бензин или дизел, а мощността (позволявайки за превключване на предавки).

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 2007 2.2CTDI харчи градско 6.7.
Преди да я купя, пробвах бензинова, както и на газ. Динамиката е коренно различна.
Предполагам че има смислъл във 1 или 2 генерация бензинови на газ, но на мен 3 генерация на газ изобщо не ми допадна... а още по-малко разхода на бензиновата.
...да отбележа, че я карам от седмица

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа - явно съм от щастливите собственици на дизел. От 2011 досега (128х км до 199 сега) съм нямал никакви ядове.

 

От това, което съм срещал из форума, на N22A1 проблемите са:

- колектори (приготвил съм, но моите още не са се обадили);

- евентуално, ама евентуално дюзи;

- съединител и маховик;

- верига.

 

Като последните две са дори по-скоро консуматив. А, да - и смених потенциометър на педала на газта, който е същия като при бензиновите.

 

На някои N22A2 има и DPF, като там вече играта е друга.

 

В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея :)

 

 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bizzito написа:

Ми аз от 15 години карам само на бензин, като чуя за бензин/газ и икономии и спирам да слушам. Уж бензин да нямаш проблеми, а сам си създаваш проблемите. Говоря най-общо.

Да не разводняваме темата повече. След 15 години на бензин май ще пробвам дизелак да видим какво ще излезе пък дано Хонда се докаже.

Нека да срваняваме дизелите, а не дизел с бензин. Мисля че е полезна темата и дизел ще се кара в Българя още дълго. Все пак сега се купуват масово 10 год. коли от бума на дизела. Някой го беше казал по-горе.

Боли ме фара, че няма да мога да влизам в центъра на Франкфурт, Берлин или Париж, че и София. :)

Като говорим за икономии, смятал съм ги, на 10 000 км годишно с пестят около 500 лв ако съпоставим бензин/дизел. Така че може да си сменям ДПФ всяка година и да покривам нормите. В кръга на шегата разбира се.

 

За последно да разводня: Оттук нататък ще е така. Няма Хонда, няма Рено. Няма бензин няма дизел. Всички нови коли са боклуци. Убедих се последните два месеца. 

 

https://www.autoblog.com/2019/05/24/honda-cr-v-civic-engine-warranty-extended/

 

 

 Остави го това колега,сметката ти няма да излезе, 100%.

Дизела е хубав мотор.Това с изстрелването го забрави,не обича тормоз,не му надценявай възможностите и ще ти се отблагодари с надеждност и послушание.Това са злопаметни коли,ако го "ядосаш" през носа ще ти го изкара.

Гледай да е на малко километри и с доказан произход,за да може да се порадваш на мотора щом не те плашат бъдещи забрани и проверки.С малко повече търпение ще се случат нещата.:thumbs1:

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Zlatozator По това, което си написал разбирам че става въпрос за предифейслифтов акорд, т.е. проблемът с колектора мисля че липсва при CR-V 3 gen. Тук доколкото съм запознат се монтира N22A2. Останалите да, трябва да се преживеят.

Мисля че без DPF почти не се срещат, особено ако са внос от чужбина.

Тук вариантите са три, смяна с афтърмаркет около 1000 лв, почистване за 300 лв или премахване за под 300 лв.

Като му дойде времето ще мисля кой вариант ще избера.

 

@Митко Йотов Затова написах в кръга на шегата :)

Не разчитам на икономия от гориво, но все пак си ги бях пресметнал нещата и като заговорихме си ги казах.

Не ме плашат кой знае колко ограниченията, защото колата все пак е 10 годишна с Евро 4. Ако стане нещо ще почнат от по-старите, както и вече се случва, вдигат данъка.

Прав си, след бензина трябва да привикна да карам в по-ниските обороти, че първото ще е маховика предполагам.

 

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
26 minutes ago, Zlatozator said:

 

В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея :)

 

 

Този дизел не е на опел, а на фиат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, wwalker написа:

Този дизел не е на опел, а на фиат.

А италианските дизели уж ги хвалят много. 

Ето затова е темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво им е на италианските дизели, като всички останали, здрави и надеждни. Всичко е до късмет. Успех колега и да попадне на читава кола. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Bizzito написа:

@Zlatozator По това, което си написал разбирам че става въпрос за предифейслифтов акорд, т.е. проблемът с колектора мисля че липсва при CR-V 3 gen. Тук доколкото съм запознат се монтира N22A2. Останалите да, трябва да се преживеят.

Мисля че без DPF почти не се срещат, особено ако са внос от чужбина.

Тук вариантите са три, смяна с афтърмаркет около 1000 лв, почистване за 300 лв или премахване за под 300 лв.

Като му дойде времето ще мисля кой вариант ще избера.

 

@Митко Йотов Затова написах в кръга на шегата :)

Не разчитам на икономия от гориво, но все пак си ги бях пресметнал нещата и като заговорихме си ги казах.

Прав си, след бензина трябва да привикна да карам в по-ниските обороти, че първото ще е маховика предполагам.

 

 

Зависи.Може и нищо да не излезне.

Дано уцелиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига стига. Сега вече омазахме темата.

Всеки си преценява.

Аз не мисля, че дизел евро 4 с дпф ще умре скоро в България. 

Прав си за цената, но това е минус за тези, които си сменят колите често. Моя сивик го карам 8 години и си го поддържам, няма забележки. Такава е идеята и за новата.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега с две ръце вземай машината, внимателно подбери и ще видиш че колата е страхотна,

безплатен съвет -ако вземеш колата с стоковите 18 джанти и ако искаш да те вози по меко слагаш гуми 235*60*18, успех :)

 

имаме и фейсбук група ще се радваме да се пресъединиш, поздрави

Редактирано от Радо82
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес взех дизеларката, която бях набелязал, след обстоен преглед и диагностика. 

В сервиза за обслужване е, всички филтри и масла. Двигателно масло Yacco 0W30, скорости и диференциал масло хонда.

Хубава, лоша, ще и берем гайлето :) 

 

На 26.05.2019 г. at 20:55, Радо82 написа:

Колега с две ръце вземай машината, внимателно подбери и ще видиш че колата е страхотна,

безплатен съвет -ако вземеш колата с стоковите 18 джанти и ако искаш да те вози по меко слагаш гуми 235*60*18, успех :)

 

имаме и фейсбук група ще се радваме да се пресъединиш, поздрави

 

@Радо82Взех я със стоковите осемнайски и два комплекта гуми, но размер 235*55*18, и все пак не ми направи лошо впечатление возията.

 

Коя група, мисля че членувам в няколко, но не и в брадърите? Или говориш за CR-V. Дай линк моля.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.

След обслужването на камиона ,същото може да направиш и с аватара.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 25.05.2019 г. at 15:42, zograffa написа:

...Сега ми е кеф да се изстрелвам на 4-та или 5-та от ниски обороти и това е.Незнам как върви твоя бензин на газ ама да се припотявам преди всяко изпреварване,ми да ти е.ем и икономията....

Хе-хе, големи ракети били тези дизели, бре...Най-вече от към пушек...

Редактирано от dimkaraganchev
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...