Jump to content
ogi28b

За културата на българските шофьори

Recommended Posts

Някой да е видял жена да дава предимство на пешеходна пътека на жена?

Аз съм бил свидетел на няколко пъти как нагло минава на метър от нея без да намали и то съвсем умишлено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и с локвите по пешеходците се забавляват. :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете жените на мира, стига плюхте!

Чиста случайност е, че в моя случй темерутът се оказа женски.

Знам, че темата е за България, но споделих случката, за да не остане някой с впечатление, че простотията е само в България.

Напротив.

"Случва се и в най-добрите английски семейства жена да роди от мъжа си!" ... простак. :D

 

Случка от сутринта.

Днес аз си карам половин камион, само 7.5 тона.

Приближавам червен светофар на "Т"-образно кръстовища. Две секции на светофара, със стрелки само за наляво и само за надясно. Аз съм на дясно, втора кола. Светофарът е настроен първо да светва стрелка наляво, съответно опашката в тази лента изчезва. В момента, когато светна за мен, надясно, и аз тръгнах, през лявата, вече празна лента виждам да се изстрелва черно BMW X3, 2020-та г.,мъж шофьор. Така както си е без никакви мигачи, вместо наляво, кръшна надясно пред мен, на боя разстояние. Веднага наби спирачки, защото не сме сами на пътя, в улицата, в която завиваме имаше бавнодвижещи се коли. Да, ама камионът ми е 2019-та и има аварийна система за спиране, ако някой ми влезе в опасната зона. Това означава, че сам спира на място и ме лЕпи на предното стъкло. Естествено, оказах се спрял на средата на кръстовището, псувайки на всички езици, на които знам псувни.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вината е в теб, ти като професионален шофьор си длъжен да разбереш на момента поглеждайки в огледалото за какво иде реч. Бих те изпратил на психотест 😎

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самосезирам се и се пращам на опреснителен курс. :D

 

Това беше едно от важните неща, на които ме научиха през 4-годишния курс за професионален шофьор - да гледам повече в огледалата, отколкото напред. Знаеш ли, колко пъти съм спирал, при завой на кръстовище, защото бързакът зад мен няма време да ме изчака, а се опитва да се промуши покрай камиона?! Това, защото изобщо не му минава през ума, че завивайки задния ъгъл на камиона се изнася и направо му отнася огледалото, барабар с част от покрива. Затова очите ми са на 16, когато завивам в кръстовище. Ама тоя с бима-та (английски жаргон за BMW) ме изненадА, изобщо не очаквах такава наглост.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bmw e диагноза в цял свят, за разлика от голф! 

Хубави коли, не толкова бързи и постоянно развалящи се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Културата на шофьорите е пряка функция на общата ни култура...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук напоследък си говорехме за минаване на червено... За съжаление беше въпрос на време да се случи много тежък инцидент в такава ситуация. Вярно, че нашите коментари са предимно за коли, минаващи до 1-2 секунди след светване на червено, а в случая с Милен Цветков става въпрос за нещо съвсем различно. 

 

Друго е учудващо - появява се един клип, който е очевадно на забавен кадър, но сигурно половината общество не е разбрало за това и сега се появи някакъв човек, който им "отвори очите", като го пусна на нормална скорост и разкри великата УЖ манипулация, че клипът нарочно така е пуснат, за да изглежда, че го удря по-бавно. Ама те тия хора не виждат ли колко бавно върви броячът на DVR-a? Как може да има такива хора, които грам мисъл не влагат... И какво видяхме на нормалната скорост - автомобил, който се движи като всеки друг автомобил с видима скорост 60-70 км/ч. 

 

А на самия клип има толкова много ориентири, по които може да се изчисли скоростта, дори и в това му лошо състояние - клип, качен в ю-туб/фейсбук, сниман с вертикално разположен телефон, който снима хоризонтален монитор, с ясно видим OSD-часовник, а на самия запис - ясно се виждат коли, маркировка, предпазната ограда, колчетата ѝ... Всеки с някакви средни познания може веднага да изчисли скоростта на Аудито по тези ориентири, а ако го прави експерт - за него няма да е дори като 2+2=4, ами още по-лесно, сигурно като 1+1. По модела на камерата и обектива веднага може да се изчисли ширината на кадъра на съответното разстояние и така пак да се изчисли скоростта. Дори човек без никакви познания може да преброи, че в кадър се виждат 15 колчета от оградата, като за 1 секунда от появяването си в кадър (секунда 47 от брояча на ДВР-а) до малко след удара (секунда 48 на ДВР-а), Аудито изминава 10-11 от тях. Айде, 12 да са, това са ПРЕКО СИЛИ 20 метра. 20 метра в секунда са 72 км/ч. А разни свидетели - 90, 100, 140 км/ч... Обикновено в стресова ситуация свидетелите са склонни силно да преувеличават, но някои прекалиха. 

 

Като излезе експертизата, аз залагам на 70 км/ч, +/- малко грешка, значи между 65 и 75 км/ч, защото нямам специализиран софтуер и няма да ходя да меря с рулетката там на място. 

 

Ето на този линк прекрасно се вижда колко е разстоянието от въздуховодите за метрото до светофара. Тези въздуховоди - едва, едва се вижда долната им част на записа. Те са между колчета 14 и 16 на оградата. 

 

ЛИНК

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези клипове се пускат с ясното съзнание да се изкара някой лев от YouTube... 

 

Иначе кумът попадна в подобна ситуация преди месеци.

Чакал на левия завой на Драган Цанков към Семинарията в посока стадиона и една лелка се натресла в него, засилена и без спирачки. 

Тоно тогава минавах оттам, пресичам на светофара и тогава го познах в средата на платното с единия полицай. 

Обясни ми какво е станало, а аз викам "добре де, а колата къде е" и той ми я посочи... На поне 5 метра от мястото, където е чакал за левия завой, затова не съм я видял.

Кумът се размина с уж лека травма на врата от камшичния удар, колата за скрап, но добре че беше сам, без децата. 

А лелката се обадила по телефона и казала "ами аз пак се ударИх". 

И после почнала да върти схеми, ма не ми се влиза в детайли. 

 

Пред нас по булеварда редовно се силят БМВта, Мерцедеси, Аудита. 

Има пешеходни пътеки през 200 метра. 

Докога така? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не кажем дружно - "Баста - писна ни"!

Днес в Монтана 1 "коп" пак ми сече пътя нагло, карайки "шахматно" между колите в двулентово еднопосочно - без мигач и включена сигнализация за "специален режим на движение". Аз карах с малко под 50 (има пешеходни пътеки), а той поне с двойно отгоре. Просто се радваше на новата си служебна китайска жипка и се фукаше пред мацката на предната седалка до него.

Недоумявам как може да не му стига до ума какво прави?!?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogi28b, съгласен съм с мнението ти като цяло. Гледайки кръстовището в Гугъл Мапс, може да се измери дистанцията от стълба, който се вижда вдясно до ръба на видеото, до стоп-линията – около 21.5 м. Дължината на Субаруто + ~1м до линията (вижда се на видеото, че оставя разстояние до нея) скъсяват дистанцията от стълба до задницата на около 15м. Доколкото мога да измеря, Аудито изминава разстоянието за около 0.6–0.65 секунди, което са 83–90 км/ч. Не са заявените по новините „поне 140“ със сигурност.

 

То и да го смятаме, смисъл никакъв, но е факт, че „експертното“ мнение „на око“ не е много експертно (поне такова изявление чух по новините). Нека видим официално какво ще обявят.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "културата" на българските шофьори - сега като се замисля над тоя израз ми се струва абсолютно безсмислен, в крайна сметка шофирането е професия, купища закони, наредби и правила, които подчертавам са задължителни, когато някой "шофьор" седне зад волана на МПС за да се придвижи от т.А до т.Б, а тука при нас положението е - купища туристи са излезли да разглеждат природата - това не е шофиране, а опит да убиеш околните и себе си.

Примери бол:

- подаването на светлинен сигнал или тъй наречения мигач е мираж в БГ, според мен всички тия хора са си взели книжките без курсове и изпит, все ми се струва, че там поне това ги учат да правят и това е лично наблюдения на всяко ниво - леки коли, джипове, баничарки, микробуси, камиони от всякакъв калибър и тонаж, пресен пример от вчера - от Чепинско шосе автобус на градски транспорт, превозващ невинни пътници се включва към Ботевградско шосе точно пред мен, малоумния турист, който е излязъл да разглежда природата, а не да вози пътници се престрои през всички 3 пътни ленти без да даде мигач !!! сигурно си е погледнал в огледалото, че няма никой ..... за какво да го дава тоя мигач, то там ток се хаби, сигурно тоя ток му се навърта в тях на електромера и му качва сметката за тока ??

Масово хората не знаят, че карайки по път с 2-3 плътна и налагайки се да изпревариш по бавно движещ се автомобил е нужно да дадеш мигач за да преминеш в друга лента и след като изпревариш и искаш да се прибереш в твоята си лента пак трябва да подадеш мигач, че се прибираш.... никой не го прави, явно и на тия им са дебели сметките за ток ??

- друга малоумщина, която виждам - мъгла, дъждовно време или най общо казано време с намалена видимост- никой не се сеща да си пусне халогените и задния габарит за мъгла, даже лично съм виждал дебил в джип, който кара само на дневни светлини, които имат опция да пускат само предни светлини, без да му светят габаритите на стоповете отзад - караш и изведнъж нещо изкача пред теб ?? - потрес, ама кво му пука туриста е излезнал да разглежда природата, другите около него да се оправят.

- нещото, което най ме дразни и приключвам, че ще стане голям роман - туристите, които се правят на ни чул, ни видял - карам с километри по някакъв, ни мигач, ни нищо, изравнявам се и го питам - човек къде са ти мигачите, направи 20 маневри пред мен - аааа кога това бе, нищо незнам - при което му тегля една майна, защото е тъп на галош и тъпака на следващия светофар сваля прозореца и почва и той да ругае ..... е такива дебили са ми най симпатични, прави грешка, прави се на луд и после сипе обиди, сигурен съм, че това го има само в БГ, даже се чудя при толкова туристи как все още се движат коли по улиците.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

......То и да го смятаме, смисъл никакъв, но е факт, че „експертното“ мнение „на око“ не е много експертно (поне такова изявление чух по новините). Нека видим официално какво ще обявят.

 

Павка, тук за пореден път си абсолютно прав.

Естествено всеки има право да преценява и мисли , с каква скорост се е движел убиеца.

Но според моята некомпетентна преценка, скоростта е била около числото 100 (с лека корекция -5 км. или + 15км.).

Важно е обаче какво ще обявят експертите -  обаче реалното, или поръчаното, защото и това ще е под въпрос.

Не знам защо, но според мен ако удара е бил с 70 км. и вместо Субарото (оценено с 5 звезди на краш тестовете) там беше нищо и никаква Дачия , от нея би останало много повече, от колкото е останало от Субарото:

 

4.thumb.jpg.57a1580009d7369508575bd8329bfae1.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама хубостници от вчера.

 

Пътят, от който идва Опела, е без предимство.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Pavel_Pavlov написа:

Гледайки кръстовището в Гугъл Мапс...

 

Гледайки кръстовището, видях, че въобще не съм уцелил линка с гледната точка :D Дал съм линк с изглед на кръстовището откъм Черни Връх, а то било на другата улица случката. Абе зачудих се по едно време защо на клипа оградата свършва на 8-мо, 9-о колче, а на Стрийт Вю-то е чак до 15-16, ама реших, че на клипа просто не се вижда. 

 

Но общо взето идеята е ясна - има достатъчно ориентири за определяне на скоростта с голяма точност дори само от клипа. 

 

Ето пак линк, малко по-точен от предишния:

 

ЛИНК

 

-------

 

Иначе като изключим Тошко Автографа (незаменим свидетел на всички важни събития!),  също ми хареса и жената със скритото лице, която първа се обадила на 112. Според нея колата минала като изтребител и прахоляка се вдигнал до 4-ти етаж... Чудя се кога ли ще намерят клошар, който да заяви, че всъщност той е откраднал джипа на предния светофар и е карал толкова бързо за да избяга.

 

Ред.: Както казах, по модела на камерата веднага може да се изчисли ширината на кадъра, а дори и на място също могат да измерят разстоянията. Това, което на горния линк мислех, че е основата на въздуховодите, всъщност на истинския линк се вижда, че са кашпи. Гледната точка на камерата обхваща почти до чупката на тротоара. Останалото е ролетка и калкулатор. 

 

544709775_Annotation2020-04-23100406.thumb.png.4579d0a5dd51dff7c3e0c194fbc944ab.png

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да разсъждаваме за конкретната скорост. Експертите ще се изкажат по този случай за скоростта, състоянието на водача, вина и т.н. Аз в това съм сигурен.

 

Но не съм сигурен, защото вярвам на родните институции, а защото убития е известен журналист. Най-тъжното е че на месец стават по 1-2 подобни инцидента из страната, които се покриват и ние не разбираме за тях. Сега трупа е на журналист и колегите му няма да оставят нищо покрай случая неразнищено. Тук ще видим справедливост, но само за този изолиран случай, с останалите убийци ще се разминаваме по булевардите и ще си ги снимаме как минават на червено.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 години имаше един друг келеш, дето на "цар Борис" влезе в насрещното и претрепа една възрастна жена от Благоевград. Бил внук на първия български космонавт.Имаше навършени 18 години и с книжка от 2 месеца. Доколкото знам с навършени 18 години може да те съдят пълноправно. Тръбиха по медиите за седмица и после се потули случая. Никой никога не каза какво е станало с въпросния вече пълнолетен убиец. Аз ще кажа няколко новини от кухнята: въпросната жена дето почина тогава не беше просто бедна пенсионерка, а майката на определен голям "бизнесмен" от Благоевград. Естествено тя си беше част от всичките бизнеси дълги години и предполагам,че е била с голямо участие в основаването на въпросните "бизнеси". В блока където живееха се тръбеше след смъртта и следната мълва: "Изкара парите на сина си приживе и със смъртта си пак му даде". Както се сещате въпросът е бил "уреден вътрешно" между страните... в кеш до колкото твъртяха накои. Мисълта ми е ,че  страните тогава не бяха случайни ,така да се каже. И сега е така и виждам същата ситуация със смъртта на Цветков. Малко повече ще поговорят понеже има записи и понеже Цветков е малко по-известен. Изходът, очаквам, да е пълна забрава и никакво наказание, заради вътрешно уреждане и корупция. Двете момчета да ме извиняват , но съвсем спокойно могат да си престоят в затвора за известно време, макар и на такава ранна възраст. Особено втория наркоман. По-важното е ,че това е показател на болното ни общество. Показва дълбоки проблеми с всички ни. От наркомана , през майка му ,дето му дала джипа и дето се предполага,че го е  възпитала,до всички нас дето гледаме отстрани  всички неуредици и откровени гаври, и нищо не правим. Заради тия неща някои хора не издържат и си тръгват от тая държава и е тъжно. Това е , калпав народ сме си и си заслужаваме съдбата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за обесване пред публика... Като в шериата!  Зъб за зъб, око за око! 

Но, първо трябва да се почне от горе надолу по веригата.  🤬🤔🙄

Някой против...??? 

Преди много години, един такъв уби на завой майка  и пеленаче в количка( жената  и дете на мой познат) ... Размаза ги буквално в стената на завой... Същият, по стечение на обстоятелствата ми беше съсед по стая в болницата, два месеца по-рано... И изруда се хвалеше как давал газ всеки ден пиян по улиците, и от полицията не се страхувал... Още тогава си помислих, че такива, като него са за доживотна каторга! Бях само на 16 години... 🙈🤐 

Лежа в затвора и излезе за да умре от алкохол и дрога... А, можеше да убие и още други... 🙄

 

Редактирано от mitaka0007
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тоя с маската на очите ли, дето си стяга колана като първия селинджър? И дето вика "Как па турихме тея сини тръби бе де#ба? Той ли? 

 

С оня Стависки - същия цирк стана. И така, керванът си лае, кучето планина повдига. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, бесене по веригата не е масова практика в шериата, доколкото аз съм запознат. Прилага се , когато трябва да се направи публичен пример. И там си имат затвори. Имат си и камшик, който си се прилага като основно наказание , освен ако не си го платиш, разбирайте парична глоба. Колкото до българина: отдавна сме застанали върху счупен стол с въже около врата. Нацията е умираща, просто още не го знае. Ние сме се наредили за влизане в дългия списък на изчезнали народи като траки, минойци и т.н. . И подчертавам ,че не се определям като песимист,  черноглед или държавен изменник или нещо такова... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко резюме от скорошно пътуване по пътя Пловдив - Карлово.

За целия преход от 60км изпреварих следните превозни средства - камион, който караше с 50км/ч; трактор, който караше с 30км/ч; едно пежо 206 и един 30 годишен опел кадет.

Поддържал съм навсякъде където няма ограничения скорост от 93км/ч по GPS, което е към 96-97км/ч по табло. Бях изпреварен от поне 20-25 автомобила и това при положение, че пътувах някъде към 19:00 там (не е било точно след час пик). Ако бях час по-рано, предполагам щяха двойно повече коли да ме изпреварят. 
Населени места, пътна маркировка, ограничения - това нищо не значи. 

 

Средностатистическия български шофьор е карач и можач. За него 90км/ч е обидно ниска скорост, непрекъсната осева не значи нищо, а знаците 50-60 не са поставени заради търговски обекти, кръстовища и пешеходни пътеки, а са капани, където да го глобят.

 

Специални поздрави и за "колегата" с чисто новото CR-V, който в едно от селата ми се залепи на бронята до степен, в която на огледалото за обратно виждане му виждах от чистачките нагоре, който си ме изпревари с мръсна газ на непрекъсната осева, въпреки че в негова чест ускорих дори до 60км/ч и след това пред сляп завой изпревари още 2 автомобила на излизане от селото.

 

В заключение мога да кажа, че бях изпреварен от коли като Порше Макан до Голф 3, а най-бързия участник в рали отсечката беше едно БМВ е46 дизел. Колкото до избора на евентуален следващ автомобил, все повече си мисля за нещо по-високо и тежичко, пък да върви колкото си иска. Очевидно карайки по ограниченията не съм в състояние да изпреваря почти никой, поне ако някой галфон реши да ме затрива от лицето на земята, да имам някакъв шанс.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Движението по този път е отвратителено. Дори и сега, когато е може би на 1/3. Пълно е с камиони и тъпанари. За съжаление, и аз имам 3-4 изпълнения, заради трафика. Най-вече заради такива, дето карат с 60 км/ч, при разрешени 90 км/ч и въобще не им пука, че след тях правят километрични задръствания...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рисковите ситуации, които се създават заради хора каращи бавно съм съгласен. Често ги има, задръстват яко трафика и се започват едни рискови изпреварвания, едно чудо..

Но това не променя тенденциозното шофиране със 110-120км/ч по отсечката, защото пътя е сравнително прав и в по-голямата си част с не лош асфалт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради горепосочените причини, съм от 8 години с dashcam в колите ни... Ако стане нещо, поне да се знае, кой какво, че ма... та си е..... 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎23‎.‎4‎.‎2020‎ г. at 2:25, Emicha написа:

 

Павка, тук за пореден път си абсолютно прав.

Естествено всеки има право да преценява и мисли , с каква скорост се е движел убиеца.

Но според моята некомпетентна преценка, скоростта е била около числото 100 (с лека корекция -5 км. или + 15км.).

Важно е обаче какво ще обявят експертите -  обаче реалното, или поръчаното, защото и това ще е под въпрос.

Не знам защо, но според мен ако удара е бил с 70 км. и вместо Субарото (оценено с 5 звезди на краш тестовете) там беше нищо и никаква Дачия , от нея би останало много повече, от колкото е останало от Субарото:

 

4.thumb.jpg.57a1580009d7369508575bd8329bfae1.jpg

 

 

1587446017-eerjpeg (4).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето бе налично и удачно, та изкарах колелото.

С маршрута се прецаках, понеже бях забравил че около Мездра пътят е в ремонт и всичкото трафик лази Петрохан, а аз хванах именно към Берковица. Както и да е, не ми е сефте да ме бибиткат.

След 1 от завоите излизам на километър прав участък и гледам спират, изчакват се, заобикалят нещо - минавайки в моята лента. Викам си - сигурно има труп и никой не смее да го премести. Стигам до там - ПВЦ тръба - диаметър около педя - строшена на 3 парчета. Спрях, сложих колелото легнало в моята лента (за да затворя движението), минах в другата и преместих 3-те части в канавката, а част от по-големите парчетата сритах пак натам. Някои от чакащите ми кимнаха благодарствено, а 1 пък си мърдаше устата в стил Хр. Стоичков, но е факт че никой не бе спрял и свършил това преди мен, а щом е строшена, някой явно не и е отреагирал своевременно.

Кво им стАа на ората - нинам. :( Ша съ избиат от мързел да са спасат!

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота и изящество:

 

https://www.youtube.com/watch?v=k_nNNEAptZc

 

П.С. Тази маневра от шофера на мерца брои ли се за засичане или в София това си е нормално престрояване между две ленти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нормално е. Имам същото от сутринта, само че отдясно. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Понякога дори използваме мигачи.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Културата не е само свързана с поведението ни по пътищата, а и с безхаберното ни отношение към колите.

Редовно виждам коли, които си развяват корите под двигателя с над 100 по магистралите и не ми се мисли ако това нещо се откачи какво може да се случи с някой каращ отзад. Веднъж дори спрях един, неговата направо метеше асфалта, не знам как отби, но ми благодари човека.

Днес на едно ЦРВ 3 нещо му висеше под двигателя. Софийска 17нещо си може и да бъркам с цифрите, ако чете да си провери под колата. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Гледаме светофара вдясно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преброих най-малко 5-ма бързаци развяващи червения флаг. 

Днес един мина на зелен пешеходен, на натоварено кръстовище, ако исках можех да му пробвам реакциите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква толерантност към "шофьори", които не дават мигач. Пресен случай преди малко с един Акорд комби по Симеоновско. Колега/колежке, като се буташ ту в ляво, ту в дясно платно и правиш резки маневри без мигач, къде си мислиш, че ще стигнеш?

Нямам абсолютно никаква толерантност и към "карачи", които не спазват дистанция и се лепят отзад с трошляците си. Вчера купил милионника, днеска тероризира всички по пътя.

Ако четат, дано да си вземат поука - ама надали!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък след две седмици и доста километри навъртени голяма част от които в София виждам доста по културни и толерантни хора. Нека бъдем по позитивно настроени има и по зле от нас. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позитивни - винаги, толерантни - в разумни граници, безкритични - никога! 🙃

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има! Има и едни клипчета в тубата от дашкамерите на руснаците, направо се хващаш за главата. Аз там с кола няма да стъпя, тук все едно всички сме на изпит за курмуване сравнени с тях. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как само си свършиха "добре" работата полицаите...

 

https://www.youtube.com/watch?v=06H_hCLine4&feature=emb_logo

Редактирано от 5 GTT
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да сме културни и с "органите", когато ни спират за проверки.

Сега, предсезонно, те са масирани.

Бъдете търпеливи когато ви мерят гумите, а ако искат и нещо друго, не се изнервяйте:

http://www.bgnow.eu/news.php?y19&cat=2&newsid=151948

Най ми хареса това: "одеяло, лопатка, зарядно за акумулатор". За последното може да се усетят че е нелепо и да добавят преносим агрегат.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък пътувам нощем и забелязвам следното отклонение:

Не знам дали е въпрос на култура, или незнание - несъобразителност, но освен тировете, масово хората си карат на къси светлини извънградско. 

Това е проблем за застигащите ги, понеже нямат видимост пред тях. При липса на насрещно движение се кара на дълги, или при застигане от друг автомобил, те се включват и при изравняване на колити, изпреварваният отново минава на къси, за да не заслепява този който го изпреварва. 

Не вярвам някой тук да не го знае, или да не го прави, но споделям, че е опасно и бъдете внимателни!

Аз го понасям, а и повечето шосета ги знам, но ...

За добро или лошо, в момента нощният трафик е почти нулев - сигурно е заради пандемиятя.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, ceco_accord написа:

Напоследък пътувам нощем и забелязвам следното отклонение:

Не знам дали е въпрос на култура, или незнание - несъобразителност, но освен тировете, масово хората си карат на къси светлини извънградско. 

Това е проблем за застигащите ги, понеже нямат видимост пред тях. При липса на насрещно движение се кара на дълги, или при застигане от друг автомобил, те се включват и при изравняване на колити, изпреварваният отново минава на къси, за да не заслепява този който го изпреварва. 

Не вярвам някой тук да не го знае, или да не го прави, но споделям, че е опасно и бъдете внимателни!

Аз го понасям, а и повечето шосета ги знам, но ...

За добро или лошо, в момента нощният трафик е почти нулев - сигурно е заради пандемиятя.

Нещо не ми ясно как искаш да карат хората? Дълги светлини се ползват когато няма движение срещу теб или движение пред теб в твоята лента ако не се лъжа на 150м. пред теб. 

Тоест не говорим за застигане, а доста прилично растояние на което трябва да мехнеш "дългите". Как да караш на дълги след като има движение стабилно, поне по пътищата по които минавам аз. Друг е въпроса, ако са ти добре късите светлини и си виждаш ОК.

Мен на последък ма дразнят идиоти, които карат на дълги през деня. Много е дразнещо и мисля, че трябва да ги санкционират.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...