Jump to content
pakana

тропане на предни спирачни апарати K20A4

Recommended Posts

Здравейте колеги.След смяна на предни амортисьори прахоулователи и тампони,се получи много конфузна ситуация.Започна тропане отпред ,все едно няма окачване и тампони.След преглед в сервиз се оказа че спирачните апарати трополят при нашите"хубави"пътища.И казаха че трябва да се сменят водещите втулки на супортите на спирачките.НО греда след смяна с нови пак същата работа,и имам чувството че леглата на супортите са износени.Може ли някой да даде отговор за отстраняване на този проблем.Благодаря предварително.

автомобила е 2.0i 150 к.с бензин 2003г 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е там проблема .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно преди всичко ок,след смана амортисьори  изведнъж започват да тракат,тук нещо не ти ли намирисва.

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намириса ми,но нямам отговор.Два сервиза два еднакви отговора .Спирачните апарати тропат.Ако някой има идея да каже.Мерси

Редактирано от pakana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Играх я тази игра и аз сменях водачи и нищо пак тропане ,не сажелявам че съм ги сменил,при мене се оказа биалетки стабилизилаща щанга.Смених и тампончетата към нея.

Но пак не не е сащата кола от близо год и половина и смяна на сервизи.

Чак сега намерих точния човек които лично с мен под колата бутахме навсякъде,сега знам състоянието на всяко тампонче.

Оказа се едни тампончета на носачи за мижави пари,ноооооо работата по свалянето огромна момчето си игра 5 часа.

Та това което установих ако труда и играчката е голяма а парите малко,първо от частите защото те си ги поръчват и имат стабилна отстъпка за тях и второ не могат да вземат много за труд.НИКОЙ не иска да се хваща и те отсвирват.

Успех в намирането на точния сервиз и майстор.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря CARPERA,ще има тото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, възможно е тампоните над амортисьорите да са проблема - при мен ги смених и започнаха да тропат и пукат след два дни - има тема и за тях, мега ментета са...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се чува нещо да потропва в ляво и не мога да разбера от къде е. Интересно е че при малки неравности се чува при големи дупки не се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тръгнете от биалетки и тампончета на стабилизираща щанга.

Добър майстор които да прегледа тампон по тампон, хубаво е с вас ако може,и най вече да не го е страх от работа за която взима малко пари.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ВИ дам верен отговор на загадката.Проблема наистина е в супортите на спирачките.Леглата на водачите са разбити,  сега ще търся правилния вариант.Но нещо не мога да закупя в БГ само супортите.И някой знае ли дали има разлика в частите с американките 2003 г 2.4 мотор.На снимката проблемните чаркове.

spira4ki.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв шанс, пружините на накладките за чий дедов са там, или по скоро не са. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоест цилиндрите на спирачния апарат (в които лагеруват водачите) са разбити?! Елипси?!

Спирачното усилие(въртящият момент) от накладките пада върху скобата, не върху апарата.

Дори да са липсвали подложните пластини, върху които лагеруват накладките пак ми се струва невъзможно.

Таа кола да не е идва от Льо Ман?! :ph34r:

Да не са разпробивани апаратите за грешно подбрани водачи някога?

старите и новите водачи сравнихте ли?

Имам японка на 340К км. Запекъл водач съм виждал, но разбито легло...

 

За разлика между американките и наще незнам, но като пазарувах ремонтрни комплекти ми бяха дали за система лукас, която явно е за префейса.

Моите са акебоно, че ходих да ги сменям. Маншона на буталото се защипва към апарата по различен начин при 2-те системи.

При система акебоно се вмъква една C-образна тел(C-clip) между маншона и апарата, а при лукас е гумена устна на самия маншон, която не може да се извади от канала на апарата, когато я затисне спирачното бутало.

Някой да ме коригира, ако съм неточен.

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Главанов тя от Льо Ман ще е  бонбон. Къпат го колегата с хладка водица. 

Редактирано от fenabg
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.06.2019 г. at 22:35, pakana написа:

Колеги да ВИ дам верен отговор на загадката....

 

И верния отговор е:

 

Цитат

......След смяна на предни амортисьори прахоулователи и тампони.......

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мчи то... заприлича на "Минута е много"! 

Ква хладка вода?! Той кристализирал в мариянската падина завалията.

Пуста сган майсторска.

15-тина години като младеж всичко сам си ремонтирах. Ама вече челяд, работа, ангажименти.

Няма време, главата и ръцете ме болят. Взех да тичам по сервизи, ма като ги гледам кви са...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Glavanov написа:

 да тичам по сервизи, ма като ги гледам кви са...

 

Припомни си младежките години, какво лошо има. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, лошо няма, ама кой те оставя... ай да не цивря, че и темата не е за това! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...