Jump to content
monkos

Сервиз за ремонт на двигател

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,

Ако може да ми препоръчате проверен сервиз за ремонт на двигателя на HR-V-то, понеже ми писна да доливам масло. Гори над литър на 1000 км. и вече не се трае.

Пробвах схемата с масла с различен вискозитет и почти няма разлика.

Сервизът да бъде в южен централен район - по възможност Кърджали, Хасково или Пловдив. В краен случай може и в София.

Също така, ако може да ме ориентирате за стойността на ремонта във финикийски знаци.

Благодаря предварително!
 

п.п.

По принцип не бих се замислил и бих закарал харвито директно на @Markony, но ми идва адски далече.

Харвито е преди фейс лифта, три врати, с двигател D16W1.

Редактирано от monkos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо друго друго , освен коментираното от теб далечно , немога да предложа. Сивик 6 D16Y8 правен от него , никога повече не доливах. От среда до малко над минимум за една смяна на масло.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

По принцип не бих се замислил и бих закарал харвито директно на @Markony.

 

По принцип изобщо не се замисляй ами я карай там,за да няма после тема колеги кой ще ми оправи стореното от майсторите.

  • Объркан 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Пловдив мога да ти дам два гарантирани сервиза, при желание пиши на лични. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 10 часа, monkos написа:

Гори над литър на 1000 км. и вече не се трае.

Пробвах схемата с масла с различен вискозитет и почти няма разлика.

       Аз се разминах само със смяна  семеринги на колянов и разпределителен вал и вече 3000 км.не го бара. А бях я нарочил за маслоядка. 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма какво да го мислиш,щом се е стигнало до там ремонт,експерименти със маслата е безмислена,като е закупих джамбаза беше и сложил 10w40,след като е обслужих и сложих 5w40,на 10 000 км,да се орентирам какво става състояние мотор ми лапна между 800-900 мл масло на 10 000 км,четенето тук в форума със темата масла и сложих какво трябва 5w30 вече съм на 6 000 км леко е пипнала и кило да отиде до 10 000 км пак съм на кон,слагай си 5w30 ,близко в твоя район мога да ти предложа само газаджия,не съм майстор но съм чул основен ремонт на двигателя като хората ,трябва да си подготвен поне 1000 лв,ако си късметлия и останат е супер ...мога да ти пожелая само успех!

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз съм правил ремонт на маслени сегменти при Слави - Мотобокс (София , кв. Овча Купел). Доволен съм , колата стоя около 3 дни и всичко излезе под 1000 лв + смяна на свещи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих това упражнение със смяна на сегменти на буталата и гумичките на клапаните, по блед спомен и май биелен лагер или лагери, частите ми струваха около 350 лв, самия ремонт 250 + 20 или 40 лв шлайф на главата, майстора е далеч от Кърджали в Айтос е, вече 35000 км карам безгрижно, не че не наливам масло, но има теч от някоя семеринга която ще правя по някое време, иначе ауспуха като му ударя парцала вади само ръжда, а преди беше сажди и масло, доливам около 500 мл на 10 000 км, карам с Бардал 5х30. Надявам се да съм помогнал с финикийците.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да купиш двигател от морга,не знам как вървят но поне видях моя приятел продаде от ударената си хонда  ХРВ 124 к.  витек за 500 лв,то май стана чух предполагам  ..х а ха ,има си богове тука в форума Маркони и Фена.бг могат да изкарат и ценова листа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтът е скъп и като цяло като си направиш сметките спрямо цената на цялата кола е малко неразумно. Иначе малкия двигател се намира по-лесно и доста по-евтино, но няма гаранция за разхода на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на колегите, дали адекватни и по темата отговори.

Искам да споделя част от нещата, които са ми направили впечатление по харвито, ако може някой да ме насочи в  проблемните части по мотора:

- При вкарване на колата в по-високи обороти се чува дрънчене(не мога точно да го опиша, но мога да се опитам да го запиша).

- Когато запаля, хвърля капки масло от ауспуха, които по краищата са прозрачни, а в центъра - черни(ще кача снимки по-късно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, monkos написа:

 

- При вкарване на колата в по-високи обороти се чува дрънчене(не мога точно да го опиша, но мога да се опитам да го запиша).

- Когато запаля, хвърля капки масло от ауспуха, които по краищата са прозрачни, а в центъра - черни(ще кача снимки по-късно).

Прегледайте изпускателните тръби и предпазните ламарини, които се намират между тръбите и пода на купето. 

По второто, това е конденз със сажди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имах такъв проблем с предпазната ламарина на катализатора дрънчеше та се не трае ,след премахването на горната част всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.05.2019 г. at 13:14, monkos написа:

По принцип не бих се замислил и бих закарал харвито директно на @Markony, но ми идва адски далече.

Харвито е преди фейс лифта, три врати, с двигател D16W1.

А София по-близо ли е?

От къде си колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът да бъде в южен централен район - по възможност Кърджали, Хасково или Пловдив. В краен случай може и в София. ......Колегата е написал,че в краен случай София, само да пише

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Колега Eks може ли координати на този майстор от Айтос?

При разход 1л/1000 и на мен ми предстои отваряне..

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма майстор там.Вече правих няколко двигателя от региона.Хората са ходили по мъките...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...