Jump to content
Mitkoto_tt

Проблем с климатика

Recommended Posts

 

Здравейте имам една хонда англичанка 2000 година и от както съм собственик имам проблеми с климатика ту работи ту не зареден е до горе 520 грама обаче когато иска се включва и работи отлично и охлажда а понякога не????Може ли някой ако се е сблъскал с такъв проблем да сподели явно е токов както и знаете ли къде е датчика или реле за температура този който когато вън е под 5 градуса и не позволява на компресора да се пуска за него имам съмнения

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8-ките и на Акорд 7,8 проблем прави релето на климатика.Търси го в кутията с бушоните при двигателя.Търсиш подобно какво да е,стига да има същата форма и си ти(става от всичко).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с англичанка 1999 г.Имам същия проблем ти работи,ти не .Проверих в бушонната кутия релетата , махах ги 1 по 1 ,но никакъв ефект ! Някой ако е намерил решение на проблема,моля да сподели !

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка 97 година. Същия проблем. Установих следното. Стружки в системата и филтъра забит, вдига над 25 бара и изключва от предпазния клапан на компресора /аварийно/. Включва като разтовари налягането, а то става за 30-40 секунди толкова за колкото работи. Понякога се разсърди и включва доста по късно. Втора година го карам така за да разбера дали стружките са от моя компресор или е сменян. Майсторите твърдят, че ако е от него няма да вдига такова налягане но не знам. За дврте сета си работи все едно и за другото ще го оправя. Смяната на филтъра с продухването сус спрей и фреона приблизително 100тина лева, но ако се окаже че компресора пак вкарва стружки 100+компресор, за това изчаках. Като изключи колата се освобождава и направо скача. Това си го обяснявам от високото налягане се затруднява въртенето на копресора, а и тя е една бегачкаааа с тия 90коня и особенно с тази малка литрова мощност 1.4. Има си и предимство, по данолнището го ползвам като моторна спирачка :tooth:.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм също с англичанка 1.4 90 коня. Моя климатик си работи без проблем, но като го допълвах и машината отчете много високо налягане, чак се побърка стрелката на уреда. Вибрираше супер бързо наляво и дясно. Това опасно ли е ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик аеродеск 1,5витек1998  .климатика работи ,но е слабичак.някой да знае как да се позасили  малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, dragob написа:

Сивик аеродеск 1,5витек1998  .климатика работи ,но е слабичак.някой да знае как да се позасили  малко?

 

Ми освен да го допълниш, ако липсва фреон.. иначе няма какво. Той си е слаб по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам че,по принцип е слаб.ще пробвам другата година с допълване на фреон ако трябва.та въпроса беше дали няма някакъв начин да се засили ако всичко е наред?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...