Jump to content
Nikito82

Почистване и адаптация на дроселова клапа

Recommended Posts

Ами така мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никой ли не знае дали има разлика в дроселовуте клапи? Понеже ми предлсгст същара като моята от две места, обаче едната е от ръчна, другата е от автомат. 

Моята е като на снимката в дясно, обаче сега същата намерих ама е от атомат. В друга морфа ми предлагат като на снимката отляво и казват че е от ръчка. 

В трета мога ми казват, че в момента има ли само от автомат и имало разлика, но не знаели каква. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

A обмислил ли си варианта да не правиш нещо както трябва с обучението и с новият дросел пак да стигнеш до същата задънена улица, защото по всяка вероятност и той ще иска обучение.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това може да го има, но докато не опитам няма как да разбера. Следва точно инструкциите, но това е резултата. За съжаление софтуер не ми изписва статуса на клапата. Та имат ли разлики тия клапи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих почистване и адаптация на Акорд префейс, аз съм с обикновен дросел и адаптацията стана по описаният начин: 

Screenshot_20191006-121838.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз едно време го пробвах този начин ама не стана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, каква магия точно очаквате да се случи? 

Демек на какво се надявате след успешно изпълнена процедура? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dindin написа:

Колеги, каква магия точно очаквате да се случи? 

Демек на какво се надявате след успешно изпълнена процедура? 

+10 коня

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход викаш може и да ги докарат. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпрос-как седят нещата при дизел префейс? там май няма нужда от такива донастройки заради ИМРЦ-вентила или някъде сбърках с сметките?благодаря предвварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.06.2019 г. at 14:47, Nikito82 написа:

Да и това може да го има, но докато не опитам няма как да разбера. Следва точно инструкциите, но това е резултата. За съжаление софтуер не ми изписва статуса на клапата.

Мина доста време..., как завърши сагата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм сигурен и аз, направих няколко пъти инструкциите, но клапата не се държи както преди почистването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Nikito82 написа:

Ами не съм сигурен и аз, направих няколко пъти инструкциите, но клапата не се държи както преди почистването

Т.е. по-зле от преди почистването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам не зная и аз точно. Докато загре малко преди да паднат оборотите ги вдига до 1700 един път и после си падат нормално. Аз я Чистих клапата, заради едно предърпване при натискане на педала на газта. Не се оправи сега го има и при пускане на педала. Ако педала е леко натиснат и подам газ няма проблеми, от от начално положение първо придърпва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи  след почистването не е под нужния ъгъл за правилното и функциониране .

Този ъгъл се регулират от ТПС са и това се оправя с нужния софтуер и диагностиката не е нужен чак оторизиран сервиз. 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам опция да нулирам тпс. Например видях коментар при црв 3, как колегата е нулирал тпс.При мене тази опция липсва. Така както липсва индикация та, че е обучена клапата. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТПС е на два болта  които имат ход. Трябва да знаеш какъв е ъгъла  на клапато мисля че го показваше в проценти.

Гледа се на  компа и се наглася на правилния ъгъл. 

Поне така стана при моята 1ген когато бях свалил ТПС по невнимание и оборотите луднаха. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За различни неща говорите и двамата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам, когато се прави адаптация на дросела, трябва ли прозорците са са затворени, както и да е сложен колана, за да не свети лампичката? Другото което е как мофюга да направя ресет на ECU и да съм сигурен, че е направено, без да имам кабел и hds? И последно, Сега когато не съм я свалял, може ли на ново да се направи адаптация на дроселовата клапа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, тъй като реших да си почистя и моята дросел клапа, на Акорд 2.4 мотор 8 генерация с механична скоростна кутия, исках да ви съдействам за обучението след това. При мен се получиха нещата на 100 %. Първо да споделя след почистването, колата започна да държи 1000 оборота при загрял мотор и при превключване на предавките вдигаше рязко оборотите с около 500/600 оборота. Към съществената част, след като почистите дросела, без да го разкачате от буксите, трябва да запалите мотора и да вдигне нормална работна температура 70/90  градуса. След това преди да загасите мотора се изключва всичко в автомобила: светлини, климатик, радио и т.н. Откачате буксата на минуса на акумулатора за 1 минута и го закачате обратно, след което завъртате ключа на предпоследно положение, преди палене и изчаквате от 40 секунди до 1 мин., палите двигателя и чакате да паднат обороротите на 750, колкото е нормата за празен ход. При мен нещата се получиха и съм доволен. :) Имайте предвид, че ще ви трябва код за радиото в колата след тази процедура, да не останете изненадани. :)Аз си го намерих в сервизната книжка на автомобила. Успех, дано да съм ви бил полезен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...