Jump to content
xfls

Грешка P1399 - Random Cylinder Misfire

Recommended Posts

Здравейте, от изестно време имам следния проблем. След продължително каране по магистрала с 130-140 км/ч се усеща как колата губи малко мощност, но не дава грешки и TRIM-овте са ОК. След слизане от магистралата започва да тресе при каране на 5-та с 80-90км/ч и ако не сваля предавката веднага, дава върпсоната греша. Това продължава 3-4 минути и след това се нормализира. За жалост не го прави винаги... 

 

Колата се кара на газ от 80к км. Направих тест на бензин и нямаше проблеми, но както казах, не винаги го прави и на газ. 

 

Преди околко 8к км е направен ремонт на главата. Преди 2к проверка на клапаните, смяна на въздушния филтър и филтъра на газовата фаза на газовата уредба. Преди 4-5к са сменени свещите. Същият проблем го имаше преди и след всички изброени ремонти/сервизирания..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапани , капачка ,палец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са сменени при ремонта на главата и проверени още един път след това. 
След малко четне и аз нарочих капачка/палец, но има ли логика такъв проблем да се проявява само за кратко, ако е от тях? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изброил съм редовните заподозрени . На какви хлабини са клапаните ?  На бензин тества ли я , само на бензин 100км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са на 0.10/0.20. На бензин е тествана 70-80 км по магистрала без да прояви проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ги 15/20 щом на бензин няма проблем, сам ще се сетиш къде е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, fenabg написа:

Направи ги 15/20 щом на бензин няма проблем, сам ще се сетиш къде е. 

И къде е?

Преди около месец идва един отворко с HRV със същите оплаквания.На газ пропуск в запалването,на бензин няма проблеми.Изгоних го културно(че беше философ) и му казах да си оправи проблема с мотора.Около две седмици след това дойде и каза,че проблема е бил в бобината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем, само че не записваше грешка, а на живи данни се виждаше че имаше мисфайер на 3 цилиндър и то само на газ, на бензин не. Газаджията каза смени свещи и бобини и си остана пак същия проблем. Накрая се оказа от дефектни газови дюзи, смени ги с нови гаранционно и се оправи колата. Та сега съм с 4 нови бобини в багажника 100лв едната. А за реглажа на клапаните мога да споделя, че след кофти реглаж имах проблем с светване на чека за бедна смес и държане на много ниски обороти на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, ivan_pop написа:

И къде е?

Преди около месец идва един отворко с HRV със същите оплаквания.На газ пропуск в запалването,на бензин няма проблеми.Изгоних го културно(че беше философ) и му казах да си оправи проблема с мотора.Около две седмици след това дойде и каза,че проблема е бил в бобината!

Колко двигателя си направил на црв1, основен ремонт имам в предвид? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя още един проблем, който съм забравил. При запалване, без значение дали е загряла или не, повечето пътите претриса след запалването или запалва след 3-4 завъртания. До 30 градуса работи на бензин. 


Свещите в момента са иридиеви Denso, преди смяната бяха NGK по каталог. Симптомите бяха еднакви преди и след смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от чий зор са иридеви? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишния майстор реши, че иридиевите ще решат проблема в темата.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, fenabg написа:

Колко двигателя си направил на црв1, основен ремонт имам в предвид? 

Нито един.

Като има проблем докато не се докаже къде е той е фърляне на боб!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От постването на темата се появи още един проблем. Колата започна да не може да превключва на газ. Смених капачката, върнах старите свещи NGK по каталог и изчистих клапънът на на изпарителя, който беше като залят с асфалт за 3 години употреба.. 

 

За моемнта изглежда, че са решени всички проблеми. 

 

Благодаря за съветите!

Редактирано от xfls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана не е толкова скъп смени го нов ,какво беше му станало с графит ли беше задръстен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го смених, защото неделя нямах от къде да взема нов, а след чистенето работи без проблем. При следващото залепване ще е.

 

Нямам представа с какво точно беше пълен, но се наложи да се чукне, за да се отлепи и след това да се изчисти с водна шкурка, за да може да се движи. Въпросния клапан е преди филтъра в изпарителя и напрактика преди него няма друг филтър.

536795000.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ииии малко след последния ми пост една от сложените използвани свещи проби и при ваденето на кабелите (Bosch на 3 години), единия се разпадна..  Смяна на кабели, свещи NGK ZFR6F-11 и 1200+ км по магистрала без проблеми и грешки.

 

За жалост се появи и следващ проблем. Пълнененто на газ стана много бавно. Явно мизерията по клапана на изпарителя се е натрупала и на друго място. Утре е на сервиз.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...