Jump to content
BatNasko

Радиатор на парно. Евентуален проблем.

Recommended Posts

Здравейте! Колата е Accord 2.2 преди фейслифт-а. Имам теч на антифриз (понеже в казанчето намаля течността) в краката на шофьора и най-вече на пасажерското място. Доста е мокър мокета. Мисля си, че може да е от радиатора на парното (защото зад централната конзола отдолу пластмасата, където може би се крие радиатора на парното е мокра и капе) или някое съединение/маркуч към парното вътре в купето. Като пусна парното на макс и степента на вентилатора на макс да духа на предното стъкло няма замъгляване, омазняване и т.н и си духа горещо. Ако не съм пуснал парно и в студеното време и дъжд започне да се замаглява, в момента, в който пусна парното на предното стъкло да обдухва и прозореца става чист кристал. Не знам къде точно е радиатора на парното, но гледах това видео, на което колата е 2006 година. Имам чувството, че този пич след махането на жабката тази пластмаса пред филтър купе му е рязана нарочно, защото при мен е излята цяла с останалата част от таблото..... Таа, това ли е радиатора на парното от клипа и трудно ли се сменя... разглобил съм я до някъде колата. Ето и клипа: 

 

Редактирано от BatNasko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На опаковката се вижда надпис "EVAPORATOR". Това е изпарител. Изпарителят е част от климатика. 

 

Също, в клипа показва, че по този радиатор се вижда теч на флуоресцентната течност, която се слага в климатиците за проверка. 

 

Най-вероятно не е това радиаторът, който те интересува. За съжаление не знам къде е и не мога да ти кажа по-точно. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след постването ми на темата продължих да разучавам и разбрах, че това е част от климатичната уредба. Все още съм в търсене да разбера къде е радиатора за парното и от къде идва този теч на антифриз. При мен мокрото е ето тук, мокро е точно в средата зад централната конзола и се стича явно в страни, защото пода е доооста мокър особено пасажерското място.

Untitled.thumb.jpg.c672194395c94d50929d9d2c102a329b.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа се вижда къде е и радиатора за парното. Другото лъскаво(светлосиво) между пластмасите и тръбите му минават под изпарителя. Смяната му ще е подобна като на изпарителя предполагам.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отбелязал съм ти кое е радиаторчето и къде стои. Имаш късмет че не е като на акорд 5, да трябва да исипеш таблото да стигнеш до него. 

IMG_20190428_111214.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.04.2019 г. at 11:17, pantany написа:

Колега отбелязал съм ти кое е радиаторчето и къде стои. Имаш късмет че не е като на акорд 5, да трябва да исипеш таблото да стигнеш до него. 

IMG_20190428_111214.jpg

Аха, ясно. Тоест два са си радиаторите в купето - този, който изважда на клипа е климатичния изпарител, а за парното ще е пред него, както и май се вижда и на клипа и на схемата. Ако е така наистина се надявам по този начин да достигна до него. А дали случайно знаеш от същата страна (на пасажера) ли се изважда парното или трябва от шофьорската страна? 

Благодаря за обяснението на схемата още веднъж! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало колега да излиза от пасажерската страна. Но мисля, че ще ти е трудно да извадиш трабите  от маркучите. До сега не съм свалял на 7 ген. но ми се струва че ще доста по лесно от предните акорди. Защото там играчката беше голяма

received_1045387615495825.jpeg

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уухх мале. Гледам, че доста извита е едната тръба, направо се чудя как ще излезе, но на следващите почивки ще продължа, че сега колата ми трябва. Дано, дано да е по-лесно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако текне много направи байпас изолирай радиаторчето. Свържи маркучите още в двигателния отсек преди да влезнат в купето. На стария акорд бръмчах така близо 2 седмици докато не намерих радиаторче

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да байпас е временното решение.:)

Някога на "вентото",така изтече антифриза в купето,само че пътна помощ,предпочете да ме върне от автомагистрала "Тракия"около 40км от последния мост преди тунела посока София до Пазарджик. Гонехме и самолет, но тях това не ги бъркаше да изсмучат сумата от 140лв. до сервиз,където направиха байпаса.:ranting:

А хората които карах за летището, им викнахме такси за още 120лв. 

Е такива работи..,като си на зор така е.Здраве да е,сега знам вече!:)

Извинявам се за лиричното отклонение!:D

Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана малко време от 18:00 часа до към преди малко и успях да стигна до тук, липсваше ми една дълга и тънка кръстата отвертка да развия един винт за да падне и страничния въздуховод. Другите почивки пак ще се мъча да видим ще се стигне ли до този радиатор само така или ще трябва да се сваля по-голяма част от таблото..... "Апостолов" сигурно за тая работа ще ми вземат една торба с пари за труд и парно - колкото един маховик сигурно :D : 

58737435_386730172057002_5852522157803831296_n.thumb.jpg.30dbf424108768dfd1d29a84fb40b54c.jpg58772353_571950376541918_1279597605042520064_n.thumb.jpg.6caff66750dd1700f79ee1ef709c666e.jpg57485689_341255783193331_3819804167711490048_n.thumb.jpg.96f399fcab7f244616f4ac5f26d6f928.jpg58961516_334293093900285_3998467501485719552_n.thumb.jpg.6434bb517eb9643bf36b7f3ae4c490f0.jpg59536069_412657272862582_1959305226498342912_n.thumb.jpg.c5508639c31e841c68708419ee656dfc.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен ще трябва да падне и страничния панел на централната конзола, за да имаш достъп до радиаторчето. Цената която ми искаха за смяна на радиаторчето на акорд 5 преди 4години беше 180лв. Когато го направих два пъти сам осъзнах, че това си е реалната цена за работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отново! Началото на седмицата взех колата от сервиз за смяна на радиатора на парното (след свалянето му се установи, че беше проблема в него - не самата пита, а гърловината). Направиха ми го, защото за нов бил само оригинален 700 лева... На друго място след това разбрах, че за тези хонди правили радиатори за парно до колкото си спомням в Дупница. Оригинално са с реотан, а там в Дупница били без и по-евтини, но не знам колко. Значи... сваля се ЦЯЛОТО табло, доооста играчка... Както и да е, за сега всичко е ОК. Понеже бях започнал разглибяването на жабката и вентилатора и пепелника с жабката над него. Сега реших да го сложа обаче вътре намерих ето това, мисля че е за маса... Някой да знае нещо, какво е това кабелче и трябва ли да го сложа някъде за маса. Намира се под CD-то от лявата страна с този дебелия сноп кабели... 

IMG_20190609_185900.thumb.jpg.917193da4b5371b1a47bdde2c7633570.jpg

 

IMG_20190609_185915.thumb.jpg.f8cc393a312e3d3ff615e88ff77fc869.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, BatNasko написа:

Здравейте, отново! Началото на седмицата взех колата от сервиз за смяна на радиатора на парното (след свалянето му се установи, че беше проблема в него - не самата пита, а гърловината). Направиха ми го, защото за нов бил само оригинален 700 лева... На друго място след това разбрах, че за тези хонди правили радиатори за парно до колкото си спомням в Дупница. Оригинално са с реотан, а там в Дупница били без и по-евтини, но не знам колко. Значи... сваля се ЦЯЛОТО табло, доооста играчка... Както и да е, за сега всичко е ОК. Понеже бях започнал разглибяването на жабката и вентилатора и пепелника с жабката над него. Сега реших да го сложа обаче вътре намерих ето това, мисля че е за маса... Някой да знае нещо, какво е това кабелче и трябва ли да го сложа някъде за маса. Намира се под CD-то от лявата страна с този дебелия сноп кабели... 

IMG_20190609_185900.thumb.jpg.917193da4b5371b1a47bdde2c7633570.jpg

 

IMG_20190609_185915.thumb.jpg.f8cc393a312e3d3ff615e88ff77fc869.jpg

 

Всичко е оправено, голям зор беше да се постави това чудо с болтчето, защото се падаше на много ш****о място, нооо... винаги съм искал да имам по-дебели ръце и пръсти, а след поставянето на кабелчето ги целувах тези тънки пръстчета :D:D:D:honda::drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...