Jump to content
mitaka_t

Смяна на съединител 2.2 i-CTDI - препоръчайте сервиз

Recommended Posts

Здравейте, 

за съжаление и аз се наредих сред "изтеглилите късата клечка" след смяна на съединител. 


Преди 2 години смених комплект съединител + маховик. Поръчвах ги от coxmotorparts, уж genuine, но реално са си LUK. Сменях ги в Овча купел, при Слави (по-точно другото момче - Цецо ги смени). 
Наскоро обаче забелязах, че съединителя пак започна да приплъзва :(. Само около 30 хил. км. след смяната. На всичкото отгоре, смело мога да твърдя, че съм карал колата съвсем нормално през тези 2 години. Максимум 3-4 пъти да съм я "юркал" малко повече и то за кратко. Нямам идея дали това се дължи на кофти бройка/партида или монтажа не е направен както трябва - с преса (не съм питал в сервиза дали са използвали такава).

 

Та... искам-неискам пак ще трябва да сменям съединителя. Този път взех друга марка - AISIN от AKR-Performance. Искаше ми се го сменя и в друг сервиз, за да елиминирам евентуално и втория фактор за проблема. Не казвам, че в сервиза на Слави не са го направили както трябва. Може всичко да е от кофти бройка. Принципно и сега мисля да го сменям при тях, но ако все пак намеря друг читав и проверен сервиз за манипулацията - ще го направя там.
Само че... нямам идея къде. Бихте ли ми препоръчали читав сервиз в София (или евентуално някъде наблизо около София), където да ми го сменят както си трябва - с преса и следвайки всички изисквания? 

 

Благодаря предварително! 
... и Весели празници на всички :)

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти ,аз си смених съединителя при Жоро -Autoclinic ,се казва сервиза,по принцип много разбира от Хонди,сервизът се намира на Околовръстното с пресечката за Горубляне ,вторият вариант е при Боби в Дружба-Honda power performance,цар е на Хонда ,ето ти и номер :0888725721.Весели Празници!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!

 

Чух се и с Жоро и с Боби. И двамата казаха, че не е проблем да сменят съединителя, но и двамата казаха, че това с пресата е пълна глупост и въобще не е необходимо да се използва. Съвсем обикновен съединител с маховик бил и нямало нищо сложно и специфично в монтажа. Жоро каза, че за първи чува за такава преса, но все пак ще провери какви са спецификациите и изискванията за съединителя и ще ми каже. А Боби каза, че знае за каква преса говоря, но тя се ползвала само в определена ситуация, не било необходимо при смяната на комплект съединител. 

... Жоро дори каза, че на 99% проблема с приплъзването идва от маховика, а не от съединителя. Каза, че имали и други такива случаи и проблема бил в некачествен маховик. 
Вече не знам кое е вярно и кое не, кой прав, кой крив, кой да слушам... :(

 

Ще вземе да си пробвам късмета този път при Боби пък... каквото стане... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко инфо относно въпросната преса...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблема с приплъзването на 4 и 5 като подам газ  до долу  и ми вдигаше оборотите несъразмерно със скоростта-приплъзваше ,смених си съединителя при Жоро със комплект съединител на LUK и проблемът изчезна.Не знам защо ти е казал ,че е по-вероятно да е маховикът .аз не съм майстор ,но това ,което съм чел тук там ,съм останал с впечатление ,че по-скоро е съединителят .дано само да не е заминал и маховика ,че ако трябва и двете да се сменят си е ..... Мамата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз вече ги сменях веднъж. И след няма и 30 хил.км. - пак приплъзва. От това, което бях изчел се насочих към съединителя. Затова и този път взех само него. Хич не ми се иска да сменям и маховика пак.

А Жоро, по телефона ми каза (цитирам по спомен): "Проблема ти е в маховика, затова приплъзва. Можем да продължаваме да си сменяме съединители, но ще получаваме все същия ефект, докато не се смени маховика. Особено, ако това му е 2-ри, 3-ти и т.н. брой съединител". След като му казах, че предния път съм ги сменил в комплект - съединител+маховик, каза че са имали подобни случаи, оказвало се маховика. Нямало какво да му се обърка при монтажа, най-често се дължало на производствен проблем, т.е. калпава част. За съжаление, нямало много избор, даже никакъв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, afe написа:

Може ли малко инфо относно въпросната преса...

 

Не съм много в час за какво точно става въпрос. Но, намерих ето тези материали в пост от друга тема: => цък <= (мнение #743). 

Най-вероятно има достатъчно инфо в нета, все пак не е някаква супер иновативна технология или пък да се ползва само в нашите Хонди....  но не съм се ровил за подробности. Все си мисля, че хора които с това се занимават би трябвало да са по-наясно от мен, а не да им казвам аз какво представлява и трябва или не трябва да се ползва. А особено в сервизи като на Слави или Боби, които пък и само с Хонда се занимават. Но пък ето - противоречиви мнения - някои казват твърдо че трябва да се позлва такава преса, други - не. Знам ли кое е вярно и кое не.... 

 

М/у др, тези дни смятам да мина през сервиза на Слави и Юби-Ко, да разпитам на място и ако ми обяснят на по-разбираем език за какво става въпрос и би ли могло не-използването на тази преса да причини проблема - ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaa на туй ли казват преса...е то тоя тул е 100euro.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Така, по темата... вчера минах през сервиза на Слави да разпитам за смяната на съединителя. Говорих си с Цецо, каза че "пресата", за която го питах всъщност не е точно "преса", а скоба за монтаж на саморегулиращи се съединители. Имат такава и я ползват. Каза, че без нея всъщност няма как да ми монтира читаво съединителя. Питах и за маховика, каза че няма шанс приплъзването да е от него. При заминал маховик има тресене, тропане... но няма как приплъзването да е от него. 
  Чух се и с Юби-Ко, също потвърдиха, че се ползва скоба за монтажа на съединителя. И те казаха, че няма шанс приплъзването да идва от маховика. 
  Явно при мен проблема не е от калпав монтаж. С оглед на това, че до сега колата ми е поддържана основно в сервиза на Слави, доволен съм от всичко - отношение, работа, цени, реших да им се доверя пак и направо си записах час за смяната на съединителя. Да се надявам, че монтажа наистина е бил, а и сега ще бъде както трябва и че този път няма да уцеля калпава част. Та до тук с питането ми за сервиз, избрах вече. Благодаря отново на включителите се.

 

  Сега малко извън темата, но смятам че би могло да е полезно. 
    - в първия си пост споменах че този път съм взел друга марка съединител - AISIN. Откакто пристигна го метнах в гаража и си стои там, неразопакован. Вчера ми скимна да пиша на AKR-Performance (от там го поръчах). Чатих си с едно момче и го питах каква е разликата м/у AISIN, EXEDY и Genuine Honda съединителите (и трите варианта ги продават, на различна цена) и дали AISIN-а е саморегулиращ се и съответно ще ми трябва въпросната скоба за монтажа. Отговори ми, че Genuine са си всъщност LUK, те произвеждат съединителите за първоначално вграждане. За AISIN-a трябва да провери в склада. След малко ми прати снимка на разопакован AISIN и... вътре LUK (вечерта естествено веднага разопаковах моя и да - баш LUK си е). Само опаковката на AISIN. За EXEDY, каза че нямат наличност и няма как да каже със сигурност, но няма да се учуди ако и там пак е LUK. 
    - вчера докато си говорих с Цецо в сервиза, Слави също се включи в разговора и каза хич да не се изненадвам от факта че съм си купил LUK в опаковка на AISIN. Виждал, че SACHS (и други също, но не помня кои точно каза) също опаковали LUK. Те си били нещо като "монополисти" на този съединител и най-вероятно де що има марка - опаковат LUK (въпреки, че за EXEDY не съм чувал да опаковат, уж са си все тяхни части, японски, ама знам ли).
  Друго, което сподели е че не за първи път им се случва да имат проблеми и оплаквания с части от Англия, уж оригинални. Не разбрах дали конкретно за съединители става съпрос или за друго, както и дали поръчвани от coxmotorparts, но... явно не им е за сефте. Лошото е, че даже и да се случи в гаранционния срок, който обикновено е 1 година, връщането и замяната по гаранция в Англия е като цяло сложна работа... 

  С две думи - имайте едно на ум като поръчвате части от Англия, а конкретно за съединителите на такъв Акорд - бай LUK дебне от (може би) всяка опаковка, не разчитайте много, че ще успеете да му избягате :)
 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил линкове към "лукавия" съединител и маховик, които си закупил? Искам да имам някаква представа за цени и конкретния модел, тъй като може да ги сменям догодина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам питаш за първата ми смяна, преди две години, тогава поръчах и смених => това <= - комплект съединител + маховик. 

 

Иначе сега взех само съединител, ето => този <=

А => това <= е EXEDY-то, за което се чудех дали да взема, вместо "AISIN"-а, но ми се стори прекалено голям срока за доставка (а и не знаех за изненадата в кутията на AISIN, не че е гаранция, че с EXEDY-то няма да е същото де :) ).

 

Ако те интересуват конкретна цена за труд колко ми е излязла смяната, както и колко са ми искали по другите сервизи - пиши на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, mitaka_t написа:

... (а и не знаех за изненадата в кутията на AISIN, не че е гаранция, че с EXEDY-то няма да е същото де :) ).

 

100% ти гарантирам,че EXEDY няма нищо общо с LUK. И докато продължават да се монтират автърмаркетни вариации на съединители с механизъм на притескателя за саморегулиране ще Ви продължават драмите с буксуването след 30к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А EXEDY не са ли и те афтърмаркет? :) За мене всичко различно от Honda е афтърмаркет, но може и да не съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това че EXEDY-то e по-различен и няма саморегулиране е добре да се знае. На който му предстои смяна може да го има предвид и да се ориентира към EXEDY. Аз вече съм взел "AISIN"-а, така че няма връщане, ще го слагам пък дано изкара повечко. 

 

Само че... какво имаш предвид с: 

Преди 1 час, KrIv написа:

автърмаркетни вариации

... нещо различно от OEM ли?

Защото ако "да" - аз при първата смяна преди 2 години сложих ОЕМ/Genuine (Part No: 22105PGE325), но то реално си е LUK. Взел съм го от coxmotorparts (оторизиран Хонда дилър в UK). Дори вчера говорих с тях, за инфо просто (преди това само бях проверил в сайта дали имат други марки), питах ги дали могат да предложат друга марка съединител освен LUK. Отговора беше: "Сори, но ние предлагаме само оригинални съединители, които са на LUK". Така че... 

То затова и бях тръгнал да търся афтърмаркет и взех AISIN-а, уж известна японска марка пък... кой да знае че са опаковали LUK.

Редактирано от mitaka_t
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато правих моята кола COX предлагаха съединителя на две различни цени,като едната цена беше аналогична на цената която се предлагаше в БГ,а другата около 2 пъти по висока. На въпрос защо е така ми отговориха,че така ги получават. И двете им оферти бяха за ОЕМ. Успоредно с това в друг сайт за honda parts предлагаха комплекта на високата цена и при разговора с тях в опит да ми предложат по-ниска цена на същият артикул ме насочиха към COX където имали вариант на комплекта,но рециклиран с уговорката,че и опаковката била различна. Пак е ОЕМ и пак е LUK,но е различно... Бултрако също ми дадоха цена около 1000 лв.От COX повториха-така ги получаваме,без повече обяснения. При цялото това противоречие и прекалено високата цена на уж истинското качество заложих на EXEDY с цена малко по-висока от ниската оферта на COX. Всичко това се случи преди точно 2 години. В момента офертата за комплект ори съединител на COX е ниската цена от преди 2 години. В другият сайт цената също е променена и е аналогично ниска. Предвид и поведението на съединителите и отзивите които научавам,всеки може сам да си направи изводите за качеството на LUK. В нета има вече много информация,както и добрите сервизи също знаят много и е добре преди да се избере и да се купи предварително да се знае КОЕ и КАКВО.

Редактирано от KrIv
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, KrIv написа:

... заложих на EXEDY с цена малко по-висока от ниската оферта на COX...

Супер, а би ли споделил какво ти е мнението за този комплект? Какво е усещането и има ли някакви минуси спрямо LUK?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеален е! Двигателят ми е вече с близо 500 Nm въртящ момент и съединителят се държи разкошно. На 60к км. е след монтажа. Достатъчно е мек за работа и в градски условия се работи с него с лекота. Аз лично нямам никакви забележки.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, KrIv написа:

Когато правих моята кола COX предлагаха съединителя на две различни цени

 

Това само за съединителя ли е било или за комплекта съединител+маховик?

Интересно ми е, защото аз преди две години, когато поръчвах от там гледах само за комплекта с маховик и не съм забелязал да е имало различни цени. Може би е било ако взимаш само съединител... 

Сега пък предлагат 2 маховика - единия е даден като Genuine и е по-скъп, другия е LUK и по-евтин. Съответно, ако поръчваш комплект съединител+маховик има опция да избереш дали маховика да е Genuine или LUK. Не съм питал каква е разликата между двата, но ще взема да го направя. Ако по-евтиния маховик е рециклиран.... тъпа история.

 

И още две питания: 

- ти само съединителя ли си сменил или и маховика? Ако и маховика - какъв си сложил? Има ли EXEDY и ако да - също ли е по-различен или там няма друга опция освен LUK?

- от къде си взел EXEDY-то? От България или някъде от чужбина? Може ли да дадеш линк?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офертите бяха 2 за комплект съединител. Отделно си вървяха оферти за маховик и за комплект съединител с маховик. Маховика ми беше добре и не съм го сменял. EXEDY предлагат и маховик. Когато купувах моят,офертата им за маховик беше в комплект със съединителя. Цената беше (по спомен) около 1600 лв.Отделно не го продаваха. Не зная сега как са им офертите.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, значи EXEDY-то става и на LUK маховика. 
Договорих се с AKR-Performance да им върна AISIN-а, а те да ми върнат парите, въпреки че мина доста време от покупката. Та ако успея да намеря EXEDY до 2 седмици, когато съм записан за смяна, ще го взема и ще върна другия :)

 

В тази връзка @KrIv, би ли споделил от къде (сайт, магазин) ти си взел EXEDY-то? Ако може и линк направо ще е супер...  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя го взех от тук. От БГ. Работя с едно магазинче и те ми го доставиха. Дойде абсолютно същият комплект,който очаквах с тази разлика,че не чаках 10 дни за доставка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. 

Аз вече намерих вариант да го взема (също от тук) и даже вече го поръчах. Очаквам го днес/утре или понеделник даже да си го получа, пък "AISIN"-а най-вероятно ще го върна. 

 

Междувременно, още малко (надявам се полезна) информация за бъдещи покупки.

Говорих си с coxmotorparts за различните маховици, които предлагат и съединителите.

Казаха ми, че маховиците, които предлагат в момента са на практика едни и същи, с едно и също качество и са на LUK. Разликата била само и единствено в опаковката. След като попитах как е възможно само заради опаковката единия да е с почти 300 Е по-скъп, няма ли разлика и в качеството, отговориха: "някои хора просто искат оригинални/ОЕМ Хонда продукти, сглобени в Хонда, заради гаранцията която получават при монтажа". В допълнение, казаха че нямат нито една рекламация на LUK маховик при повече от 1000 продадени. 
За съединител, казаха че вече предлагат само Genuine, защото "Хонда го ревизираха/променяха вече 3 пъти, за да го направят по-издръжлив/дълготраен и има някои обстоятелства, които трябва да се приемат и които не могат да оправдаят разликата в цената".

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни AISIN-a да го продаваш ако връщането е скъпо. :) Все пак комплектът е тежък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помислих си го и това, само че проверих цените по сайтовете тук в Бг, за да го пусна на по-ниска или подобна цена, но е доста по-евтин отколкото аз го взех. А според сайта на една от куриерските фирми, изпращането до Холандия би ми излязло 50 лв. 

Трябва да го занеса до някой офис на въпросния куриер, за да видя колко точно ще ми искат и дали няма да се получи сериозно разминаване и тогава ще реша какво точно да го правя. Но даже и двойна да е цената, пак бих си върнал по-голяма част от парите, отколкото ако го продам.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За да не пускам нова тема ще използвам тази. След смяна на съединител и маховик, първа, втора и задна влизат трудно. Когато спирам до покой на първа предавка с натиснат педал на съединителя се усеща леко клатене, претрисане. Все едно маховика увлича. Не е обезвъздушавана и течността е тъмна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест казваш, че са ти сменили съединителя и маховика без да ти сменят течността на съединителя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dakatash написа:

Здравейте. За да не пускам нова тема ще използвам тази. След смяна на съединител и маховик, първа, втора и задна влизат трудно. Когато спирам до покой на първа предавка с натиснат педал на съединителя се усеща леко клатене, претрисане. Все едно маховика увлича. Не е обезвъздушавана и течността е тъмна.

1.Течността е хубаво да се смени 

2.И при мене взлизаха трудно,но след определено време това се оправи.И преди съм го споделял този проблем тук,доколкото разбрах не е монтиран правилно съединителя.Издържа 2 години тоест около 70000 км и ми го смениха гаранционно

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като сменях, не съм обезвъздушавал и сменял течността и нямах проблем със скоростите, но след 30-40хил. км. започна да приплъзва. Преди месец момчетата за които ти писах на ЛС ми регулираха педала на съединителя и започна да отделя още по горе. Според тях заради този педал вероятно не е сработило саморегулирането на съединителя и за това се е износил. Не знам вярно ли е това, но след две седмици отваряме пак и ще стане ясно надявам се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.06.2020 г. at 15:25, goga написа:

 Според тях заради този педал вероятно не е сработило саморегулирането на съединителя и за това се е износил. Не знам вярно ли е това, но след две седмици отваряме пак и ще стане ясно надявам се.

със сигурност саморегулирането не е сработило при мен на 70000 се пързаляше и си мисля че при мене е точно това,защото предния изкара 80 000 км без ядове като преди това не знам кога е бил сменян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...