Jump to content
Petargazdov89

Турбото не се отваря на 100%

Recommended Posts

В момента на подаване на газ гейта на турбото не се отваря на 100%.... 

Редактирано от Zlatozator
"Помощ", "проблем" и тем подобни не говорят никому нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам но с турби не както трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има идея нещо става с гориво, въздух, вакум който да дръпне клапана на турбото.... Първоначално вдига клапата и веднага пада при подаване на газ... Accord 2.2 140 2007г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо си до Маркони  закарай я да я види тази  кола докато не се потрошила цялата.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорил съм с човека каза че се занимава с бензин :) като цяло всичко си е наред на колата не съм сменил малко неща не са фрапиращи но просто е много мудна развърта след 2500 3 000 обрата както трябва и с мой приятел майстор остановихме че клапана на турбото не се влияе от вакум който се създава и остава до някъде отворен което не е добре... Механично хо дърпахме да е отворен при подаване на газ всичко е добре но нещо го кара да се затваря.... Имаме предположение, че може би е недостиг на въздух и от там на по малко гориво до 60 80 100 км го няма това усещане за залепяне при подаване на газ развърта се към 120 и нагоре и пак не се знае целия потенциал ли е.... Така си го обяснявам.... На диагностика няма грешки дебитни на всичко е както трябва според майстора който я закача.... Но не се знае дали наистина чете нещата както трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След запалване актуатора издърпва шпилката около сантиметър. Това е макс наситеното състояние на турбината. Ако не е пипана де. След потегляне леко разтоварва и в зависимост от натоварването на мотора този актуатор разтоварва или не турбината поддържайки исканото налягане в колектора. За да е точна диагностиката трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината и след него. Ако имаш теч на вакуум преди него,много неща ще са объркани и колата ще е в ужас. Като за начало може да направиш една добра диагностика на налягането което поддържа турбината в колектора в графичен вид и да я качиш тук за да се умува имаш ли проблем там или не. Сигурен ли си че дебитомера е добре?

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.04.2019 г. at 3:00, KrIv написа:

След запалване актуатора издърпва шпилката около сантиметър. Това е макс наситеното състояние на турбината. Ако не е пипана де. След потегляне леко разтоварва и в зависимост от натоварването на мотора този актуатор разтоварва или не турбината поддържайки исканото налягане в колектора. За да е точна диагностиката трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината и след него. Ако имаш теч на вакуум преди него,много неща ще са объркани и колата ще е в ужас. Като за начало може да направиш една добра диагностика на налягането което поддържа турбината в колектора в графичен вид и да я качиш тук за да се умува имаш ли проблем там или не. Сигурен ли си че дебитомера е добре?

За кой соленоид говориш,горния или долния,който е към дроселовата клапа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.04.2019 г. at 4:00, KrIv написа:

...трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на дебитомера, че отчита по-малко количество въздух и компа подава по-малко гориво. Трябва да се видят живите данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата, че и при мен се случват някакви аномалии и ще я закачам другата седмица да видим какво ще е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е за смяна на спукан испускателен колектор според майстора губи газове за турбото в ниските и от това е проблема но много ме съмнява, че не е от него :) ще пиша пак по темата след някакъв резултат :)

Редактирано от Petargazdov89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.04.2019 г. at 13:20, BatNasko написа:

Следя темата, че и при мен се случват някакви аномалии и ще я закачам другата седмица да видим какво ще е. :)

Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет :D Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече :D

58796948_2392102470829654_4735058829450936320_n.thumb.jpg.be08b347e3d0c41b88bbd26c2d9471ba.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та от какво е породена тази грешка и само с исчистване ли се оправи или има някакви друга интервенция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, BatNasko написа:

Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет :D Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече :D

58796948_2392102470829654_4735058829450936320_n.thumb.jpg.be08b347e3d0c41b88bbd26c2d9471ba.jpg

Бушон номер 22 провери 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, benjamin4o написа:

Бушон номер 22 провери 

Ще погледна утре, че чак сега видях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменен испускателен кулектор двигателят работи по-тихо тествах на по дълъг път турбото си реагира нормално.... На разстояние от 200км всичко е пей сърце спирам на отбивка за кафе загасям... Паля и при подаване на газ се усеща как или гориво не достига или въздуш понеже на 2ра 3та при подаване на газ турбото почва осезаемо да реагира след 2500 оборота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин за работа паля колата  всичко си е в нормите... Нзн на какво се дължат тези аномалий

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...