Jump to content
diezz

Нужда от съвет за грешка P0137

Recommended Posts

Колеги здравейте,
Имам нужда от вашите съвети затова и отварям тази тема, колата е CRV 2 фейслифтова с мотор к20а4. На кратко, наложи ми се да изляза малко извънградско да покарам и лампата на check engine-a светна. Веднага я закачих и видях въпросната грешка - P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Изчистих грешката, но след няколко километра пак светна check engine-a. Ясна е работата, че втората ламбда сонда не работи най-вероятно както трябва. Прибрах се в града, покарах малко градско и check engine-a спря да свети. Отидох при Слави и от там ми казаха, че сондата е за смяна. Сменихме сондата, след което този уикенд пак ми се наложи да изляза извън града, като след 20-30 минути каране check engine-а пак светна, със същата грешка. Обадих се в сервиза и от там ми казаха, че най-вероятно катализатора е за смяна, но са претрупани с работа и другия месец да се обадя. Колата има и газова уредба Romano Antonio, незнам дали е възможно от нея да го прави този проблем, но до сега съм и навъртял около 12к километра с тази газова и съм нямал проблеми (може би ще бъде добре на бензин извън града да я покарам за да видя дали пак ще светне). Интересното е, че тази грешка светва само в извънградско каране, като в момента в, който почна градско да крама до ден два check engine-a загасва и в града въобще не светва. Сега на проба грешка не ми се иска да сменявам и катализатор, тъй като ако е в катализатора проблемът, то значи е било излишно купуването на нова ламбда сонда, а ако не е там значи ще съм се обзавел и с катализатор излишно :).
Лошото е, че моята ламбда сонда я оставих при тях, и разполагам само с тази, която те ми сложиха с код es20142-12b1, която излиза, че е за акорд, но може и да са еднакви. Направи ми впечатление, че кабелът и е доста дълъг, и буксата съответно смениха, като сложиха тази от моята. Всеки един съвет от ваша страна би ми бил полезен. Друго, което ми хрумва евентуално да взема от някоя морга въпросната сонда и да си я сменя аз и да пробвам.

 

err1.thumb.png.79d034326f831cc3b0855da792e1b2c6.png

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на мен ми светва тази грешка от време на врреме и то само като я карам на газ.Дори в момента си мисля че въпросната  ламбдата ми пали и другите грешки които ми светят в момента p0300...03001,p0302,p0303,p0304,колата забива носа и чека ще се побърка ,долу ше приложа и снимка как в комплектб ми святкат няколкото грешки наведнъж60100320_687682568357287_4956039367891091456_n.thumb.jpg.546aa2c86ff84a488559d1a14156a7ee.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има сондата с мисфайърите 1-4 на фона на газова. Ей научете едно реглаж клапани и настройка на газовата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор е на базата на икономик и работи 12/16 клапана. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, fenabg написа:

Какво общо има сондата с мисфайърите 1-4 на фона на газова. Ей научете едно реглаж клапани и настройка на газовата. 

Това е така.

А ако почне да чезне и някой цилиндър може и някой инжектор да е сдал багажа.

преди 1 минута, fenabg написа:

Тоя мотор е на базата на икономик и работи 12/16 клапана. 

И това е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисфайъри колко щеш, кнок, сонди, банки и тн. Я да видим какво ще разчетете по тази снимка? 

20190501_163655.jpg

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, fenabg написа:

Какво общо има сондата с мисфайърите 1-4 на фона на газова. Ей научете едно реглаж клапани и настройка на газовата. 

Тва едното нещо съм го научил отдавна, клапаните са регулирани преди 10000км и в сервиза отваряха наново да видят евентуално да не е допусната грешка при реглажа, но всичко си беше ок. И гсзовото му пускахме диагностика от до но и там всичко е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, teho написа:

Тва едното нещо съм го научил отдавна, клапаните са регулирани преди 10000км и в сервиза отваряха наново да видят евентуално да не е допусната грешка при реглажа, но всичко си беше ок. И гсзовото му пускахме диагностика от до но и там всичко е 6.

А за мисфайърите и сондите просто попитах дали имат свързаност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, fenabg написа:

Я да видим какво ще разчетете по тази снимка? 


Бедна смес?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, teho написа:

А за мисфайърите и сондите просто попитах дали имат свързаност

 

Сондите са ти обратната връзка на компа за сместа. Имат разбира се.

Иначе газаджията покара ли с тебе вързан за газовата та рече сичко е 6? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да покара следи графиките и другите там настройки... Но кофтито е че като реши дейба и колица не го прави постоянно и явно затова неможе да го хване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dindin написа:


Бедна смес?

Точно, редовен причинител на тези проблеми. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен след реглажа на клапани проблемът с грешката за ламбда сондата остава. Няма значение дали карам на газ или на бензин, тръгна ли да карам извънградско по някое време светва чека с въпросната грешка. Това, което ми прави впечатление е, че като карам на газ извънградско и чека свети, ако тръгна да я вкарвам в по-високи обороти 4000+ чек енжина почва да мига, докато на бензин само свети без значение оборотите. Искам да използвам темата да благодаря на fena и dindin, за помощта която ми оказват в обхвата на проблема, бъдете все така отзивчиви и човечни!

Редактирано от diezz
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за алтернативни горива.

Имах възможност този месец да пътувам доста извънградско и установих че чека за ламбда сондата светва само и единствено на газ в извънградско каране. След като светне чека и особено ако съм на пуснат климатик дойде ли баир  и оборотите са ми 3500+ "Олеле Мамо" едно мигане започва на чек енжина и колата спира да ускорява, в този момент ако превключа на бензина чек енжина спира да мига и колата започва да ускорява нормално. Закачих я на кламера и видях че мигането на чек енжина е следствие от грешка misfire на 3-ти цилиндър. Отидох при газаджията като му обясних за какво иде реч, сместа ми беше доста бедна, след което я фиксира, но проблемът с ламбдата и misfire-те на трети цилиндър останаха. Предложих на майстора да развърти газовата дюза от 3-ти на 2-ри цилиндър и да видим дали реално от нея идват проблемите, като след теста misfire започна да излиза на втори цилиндър. Смени ми гаранционно дюзата на втори цилиндър, но нямах възможност да тествам някъде на по широко защото от работата ми даваха зор. След 2-3 дена ми се наложи пак да изляза извън града и познайте същата работа. Misfire на 2-ри цилиндър, като преди това задължително светва чека за low voltage на втората сонда. Разхода ми падна значително, тъй като коригирахме сместа, но проблемите с ламбда сонда и misfire-те остават. Прави ми впечатление, че като карам на газ без климатик misfire-a започва от 4000+ оборота, а с климатик може да започне и на 3200+ оборота на баир в извънградско каране, като в тези моменти превключвам на бензин за да може колата да ускорява нормално.

Ясно е, че проблемът е свързан с газовата инсталация и по конкретно според мен с дюзите, като ще ходя да тормозя колегата който ми я е монтирал, просто го чакам да се върне от отпуска. Газовата ми е Romano Antonio, слагал съм я миналата година по същото време, монтажът е перфектен както и всички останали компоненти, НО в рамките на тази година по често сменявам дюзи от колкото филтри. Първите дюзи ми бяха Fast 2, на 7 хил километра колата започна да прекъсва на газ, смениха ми клапанчетата в дюзите, колата спря да прекъсва но започна да не пали след престой. Оказа се, че една от дюзите изпуска газ когато мотора не работи и няма палене на бензин. Сменихме гаранционно и 4-те дюзи като от fast 2 минах на fast дюзи с уговорката, че са по надеждни. Това се случи зимата, направи ми впечатление, че още на първия студен старт при преминаване от бензин на газ, мотора започва да прекъсва и в рамките на 10-15 секунди се оправяше, но това само при първо преминаване от бензин на газ при студен двигател, след това на топъл двигател това не се наблюдаваше, колата си вървеше нормално, Говорих с газаджията и той каза, че това е нормално да си карам така, просто някоя дюза е по студена и докато загрее прекъсва ..., както и да е това не е сериозен проблем и го оставих така. Да, но сега проблемите са по сериозни, питането ми е следното към хората които карат с Romano Antonio - имате ли проблеми и вие с дюзите? Аз в рамките на година сменявам два пъти дюзи, като последния път ми смениха само проблемната дюза, но се оказва, че и тази която са ми сложили също най-вероятно е проблемна, тъй като на същия цилиндър на газ има misfire-a спъвайки колата, а на бензин ги няма и ускорението си е нормално, т.е. в рамките на година съм на път да правя трета смяна на дюза/зи, изглежда има доста дефектни, при вас как е положението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Газовата ми е сложена при Маркони работи само с Романо ще направи вече 1год никакви проблеми с нищо.Колата върви мога да кажа по добре на газ.Мисля че здраво те лъжат и не могат да я настроят, кои изпарител ти сложиха.

И аз съм с фаст2 Дюзите . Изпарителя ми е големия  на Романо за 250 коня. Колата има същото ускорение като на бензин.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителят ми е 67R01-0149 (който го препоръчват до 250 коня). Може да се види и тук http://fobosgas.com/product/950/komplekt-reduktor-izparitel-za-propan-butan-za-gazov-inzhektsion-romano-ris-hd-s-otdelen-klapan-f8-mm-preporachitelno-do-250-ks.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сменял съм 2 или 3 броя Fast2 инжектори гаранционно със същите, но друга партида.

Около 50 000 км грубо преди да почнат проблемите.

Последният пикаеше, та на празен ход оборотите играеха, почти гаснеше.

Такива проблеми в движение като тебе не съм имал.

 

Бая километри съм навъртял вече откакто съм ги сменил и нямам проблеми.

При Иво Ленков ли беше?

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да при Ленков съм я слагал. Освен да говоря с него пак да мина на fast 2, ще го изчакам човекът да се върне от отпуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 23.07.2019 г. at 9:12, diezz написа:

Да при Ленков съм я слагал. Освен да говоря с него пак да мина на fast 2, ще го изчакам човекът да се върне от отпуска.

Здрасти колега. Май имаме идентични проблеми с тебе. Като чета поста ти по горе аз имам същите проблеми с мисфаери но ми ги върти както си иска и то винаги след като ми светне грешка 0138.Имам пост точно под твоя в началото.Газовата ми е Томасето.Ходих при газаджията-всичко нормално,сложих нови свещи NGK,също и чисто нови бубини Денсо,реглаж клапани, уж да реша проблема.След изминати 3000км за месец юли по Гърция и България никакъв проблем до завчера когато грешката ми с втората сонда започна пак да святка и хоп мисфаерите отново налице.В съботя ще сменят и сондата и дано проблема се реши.Незнам дали и катализатора ми не е заминал.При мен грешката сети и на бензин и на газ .

Редактирано от teho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисфаер на бензин нямам. В момента, в който почне на газ да ми премигва чека за мисфаер (само на 2-ри цилиндър) колата буквално умира и спира да върви. В този момент ако включа на бензин чека с мисфаерите спира да мига и колата започва да ускорява нормално.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 17 часа, diezz написа:

 

Аз мисфаери на бензин също нямам, има ги само на газ. На бензин и газ имам само грешката за втората сонда, след катализатора. Днес пак чека на газ взе да премига и умря в баира. Прочетох я и отново p0138 и след нея наредени p0300, p0301и p0303-мисфа

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, teho said:

Аз мисфаери на бензин също нямам, има ги само на газ. На бензин и газ имам само грешката за втората сонда, след катализатора. Днес пак чека на газ взе да премига и умря в баира. Прочетох я и отново p0138 и след нея наредени p0300, p0301и p0303-мисфаери

 

Значи при мен проблемът с мисфаера е от газова дюза 100%. Като въртим проблемната дюза сменя и мисфаера на цилиндъра, просто последния път имам съмнение, че газаджията смени дюзата на грешния цилиндър, тъй като в гаранционната книжка е написал друг цилиндър. Утре съм при него сутринта и ще споделя по късно какво се е случило. По интересно е, че като времето е по хладно навънка по рядко имам мисфаери, но включа ли климатика и навън е зверска жега, тогава изглежда малко в повече идва натоварването и понякога над 3к оборота не мога да вдигна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По между другото мога да ти дам сонда за тест да не се набиваш с пари излишни, аз нали си бях взел две :), имам и камък някъде с който да я отвиеш лесно ако нямаш инструмент, ако го намеря и с него мога да ти услужа.

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивоста колега. Донесоха ми чисто нова сонда от Англия,с букса на страхотно добра цена. В събота ще я сменят и ще пиша, макар че моите проблеми като реши и не го прави с месеци. Аз си мисля че специално мисфаерите идват следствие на друг проблем. Навремето имах проблем с ТПС сензора и на газ като карах пак ми редеше мисфаери. Проблема го хванах на бензин смених дросел заради него и проблема се реши, но сега за кво иде реч незнам 😕

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме сутринта проблемната дюза и направих едни бързи 100 км извън града за тест. Няма помен от грешка за ламбда сонда и мисфаер. Предстоят ми този месец доста пътувания извън града, тъй че по някое време ще дам обратна връзка дали всичко е отшумяло при мен.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега радвам се че проблема се е решил. Днес забелязах и че  преди като спускам по инерция ми държеше 1500об, а от едно известно време не се вдигат над 1000об...незнам на какво се дължи и дали има нещо общо с моя проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми светна същата грешка. :D

image.png

 

Бях зареждал преди много време на един Газпром в Харманли. Малко след бензиностанцията колата взе да се държи странно, направо изгасна и не можех да я запаля. После на магистралата пак даде някакви проблеми и така. Бях се заклел там повече да не зареждам.

Явно не съм се клел достатъчно, защото вчера не знам защо ама пак заредих там. :D

Като изключим, че колата нямаше хала и че ми изгори доста, ми светна чека. Спрях на магистралата, вързах диагностиката и очаквах да ми дойде нещо от рода на бедна смес.

Да, ама не!  P0137! Изчистих я, карах още 50-60 километра и пак светна. Еми ок ...

 

Ръководството казва следното:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3k.htm#184070

 

Сега мисля да я изгоря тая газ, да си заредя където си зареждам по принцип и да дебна. Ако пак светне - ще покарам на бензин.

Ако и на бензин светне -  ще ръчкам по кабелите и буксата. 

 

Това се случва точно след като бях на ГТП преди 3 седмици и ми казаха, че мога спокойно да дишам това, което излиза от аспуха. Катализаторът работил идеално. :D

 

П.П. Още малко предистория:

Известно време и при мен не можеше да запали добре когато е топла.

На 22.07.2019 г. at 10:23, diezz написа:

Оказа се, че една от дюзите изпуска газ когато мотора не работи и няма палене на бензин.

Това се оказа и при мен. Markony даде напътствия и наистина два от инжекторите изпускаха.

Единият направо го смених с нов, а другия с ремонтен комплект - пластинка и пружинка.

Отделно ми е фъскало около маркучите след изпарителя и около филтър газова фаза, че и при маркучетата след рейкат.

Всичко подмених и оправих, колата взе да си пали.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи за теста някъде в багажника имам чисто нова ламбда, ако проблемите продължават ще ти я дам да си я смениш за тест. Лесно става имам и инструмент, който също ще ти дам. Но при мен след смяна на газова дюза тази грешка изчезна, за това и ми артиса една сонда защото бях взел две хаха. Както съм написал по горе, след известно време започнаха missfires в обороти над 3.5 и по този начин хванахме че е дюза на въпросния цилиндър. Интересно беше, че  и на бензин същата грешка излизаше, но аз я тествах за малък пробег на бензин 10-20 км макс. Може би ако по дълго време се кара на бензин тримовете да се оправят грешката нямаше да светва, именно това ме подлъга да взема и сонда ..., а после и втора :D

Редактирано от diezz
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, diezz написа:

имам чисто нова ламбда, ако проблемите продължават ще ти я дам да си я смениш за тест. Лесно става имам и инструмент, който също ще ти дам.

 

Много благодаря, ще го имам предвид! То ключът за ламбдите е един специален и той ...

Иначе missfire нямам. А и си смених проблемната дюза, че и другата, която също леко пускаше.

Ама истината е над 3000 оборота наистина. Затова диагностиката ще играе тези дни.

Не мисля, че има някакво отношение към тримовете, нещо ме гложди дали няма връзка с количество вода, ама явно си въобразявам.

На префейса имаше един ъпдейт на компа, който открих:

 

Поне е задната сонда, че е по-евтина ако ножът опре до кокала. Че предната е широколентова и там е дебело. :D

Ти NGK/NTK, Denso ли, какви сонди си взел?

 

Off Topic

Днес ми заредиха над 36 литра и още щяха при положение, че имах от оная гадната газ в бутилката и никога не съм събирал повече от 34.

Още повече, че там никога не се е случвало. Така че сега съм на втора фаза - "хубава газ". :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
10 hours ago, dindin said:

Ти NGK/NTK, Denso ли, какви сонди си взел?

Тази, която е в момента на колата е Blue Print от ebay (28.84 паунда), навъртял съм и около 17к км. Тази, която остана е Delphi, Слави ми я беше сложил от Овча Купел (140 лева), карал съм я не повече от 1000 км. Моята, ОЕМ-ската остана при Слави защото си мислех, че не работи.

Моята кола в момента пали нормално, но като стане по топло времето на топъл мотор понякога не пали (въртя 2-3 пъти), и го отдавам на дюза която изпуска газ, но задържам все още, че не ми се занимава (рядко е).

 

10 hours ago, dindin said:

А и си смених проблемната дюза, че и другата, която също леко пускаше.

 

Ти ли си диагностицира дюзите или при Ленков ходи?

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
10 hours ago, dindin said:

Иначе missfire нямам.

И аз отначало нямах missfire, после се появиха (може би след месец), и то само в оборотите между 3-4к, тъй като над 4к оборота рядко я вкарвам. Просто колата спираше да ускорява както трябва, и за тест в тези моменти я обръщах на бензин за да имам база за сравнение, осезаема беше разликата!

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, diezz написа:

Ти ли си диагностицира дюзите или при Ленков ходи?

Сам пред блока, Markony даде акъл. :) Едната беше просто под всякаква критика. Лошото е, че вече не помня кои са били сменяни, кои не са .

 

Преди 14 часа, diezz написа:

само в оборотите между 3-4к, тъй като над 4к оборота рядко я вкарвам

Ами да, на следващото извънградско ще си проличи явно.

 

П.П. Наистина отиваме към "Алтернативни горива", но това си е стандартна грешка, хубаво е да се знае, че газовата може да е причинител.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...