Jump to content
Емо accord7

Автоматичен реглаж на фаровете

Recommended Posts

Здравейте колеги,даите съвет от каде да намеря една биалетка за сензора за автоматичните фарове.Питах в Хонда бг,ама тия са цифромани.

FB6F7788-D276-4C3A-9D05-A69163EFB7EA.jpeg

099CD402-10DE-4C7D-8615-A5B8376D07A0.jpeg

1BB077B2-88F6-4FAF-97B1-0B2EC35343BB.jpeg

Редактирано от Емо accord7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема, може да се свържеш с автора и да си поръчаш като него. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето се счупи също. сега леко играя хазарт и съм поръчал оригинално лостче, но за CRV. В края на месеца трябва да дойде, та ще знам дали съм хвърлил 40лв на вятъра. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 40 лева е добре,че за акорда нямаше и предложиха лостчето и датчика за 540лева.Сега съм сложил едно втора ръка,но нз колко ще изкара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам дали е от CRV, но стана! Колегата Izanagi го поръча и директно ми го даде - заспа! 

Не знам парт номер и от каква кола е, затова се свържи с него да то поръча! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматични фарове всички 7ма ли го имат 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, някои са с ръчно регулиране от купето. Мисля, че автоматично регулиране имат колите с фабричен ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Pavel_Pavlov написа:

Не, някои са с ръчно регулиране от купето. Мисля, че автоматично регулиране имат колите с фабричен ксенон.

 

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете от известно време са прекалено вдигнати, явно автоматичното регулиране не работи. 
Биалетите на предния и задния сензор са здрави.
От къде да започна с търсенето на проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може моторчето на фаровете да не работи. Ако насочиш колата в тъмното към стена и натиснеш задницата с повечко тежест (например с някой приятел едновременно), трябва да можеш да видиш как се регулират. Другия начин, който съм виждал, е спираш под наклон, гасиш двигателя и спираш фаровете. После палиш двигателя без фаровете, обръщаш колата (наклона да е на обратно) и палиш фаровете. Мисля, че при тези стъпки, след като запалиш, трябва да видиш как се изместват нагоре или надолу. Може и някоя от стъпките да е излишна, но мисля, че, ако пробваш и видиш движение, можеш да изключиш моторчето като проблем.

 

ПС: иначе можеш ръчно да регулираш фаровете с кръстата отвертка.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Преди 4 часа, gmarinov написа:

Фаровете от известно време са прекалено вдигнати, явно автоматичното регулиране не работи. 
Биалетите на предния и задния сензор са здрави.
От къде да започна с търсенето на проблема?

Започни със снимка, за да ни покажеш проблема. Колата да е на 10 метра от стена, земята да е равна (паркинг на мол) и снимай на каква височина свети фарът. На 7-ца фарът е на 65 см от земята, а на стената трябва лявата половина на хоризонталната черта между светлото и тъмното да е на около 50 - 52 см. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско вадя очите на катериците. 

Първото са снимки от 10 метра, вторите от 5 метра, последните от 1 метър. 

Пробвах както казват повечето, да седна в багажника, но от това спортно окачване изобщо не мърда. IMG_20190730_153207.thumb.jpg.72ac696c5d470885da603faf63417408.jpg

IMG_20190730_153151.jpg

IMG_20190730_153140.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, няма как да сложа ролетка на тези снимки, но виж, ти - би могъл. Единствено виждаме, че левият е много по-високо спрямо десния. Или десният - по-ниско, зависи от гледната точка.

 

 IMG_20190730_153140.jpg.7bf2efa59cce5b2f0c8c76cd95fe7146.thumb.jpg.d09131c409416fb14925f39ecbe00197.jpg

 

Сега измери от червената линия до синята линия, после измери от червената до жълтата. Синята ти е левият фар, жълтата - десният, червената - земята там при стената. Напиши резултатите от измерването. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десния трябва да е горе-доло на жълтата линия, левия и десния преди правиха идеална черта. 
Въпроса е как да разбера дали реглажа ми работи без HDS диагностика?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десният е на жълтата линия. Левият обаче е твърде нагоре, в такъв случай. Трябва синята линия (тя е нивото на левия фар) да слезе на нивото на жълтата (жълтата е нивото на десния фар), т.е. синята да я се прожектира там, където е зелената. Зелената е само илюстративно на картинката, да покаже точното положение. Жълтата и зелената трябва да съвпадат по хоризонтал, тук са разминати съвсем леко, само с цел да се виждат и двата цвята. Ето ти картинка на двата снопа:

 

IMG_20190730_153140.jpg.7bf2efa59cce5b2f0c8c76cd95fe7146.thumb.jpg.3a1589f8b1439113e5395ab02f2bddf2.jpg

 

 

Еми това ти е вариантът, щом си с толкова твърдо окачване - товариш няколко човека в багажника и гледаш на всеки следващ дали светлината няма да мръдне. Допълнително може да си набавиш два крика и да вдигаш предницата, но без да отлепваш гумите от земята. Така гумите и окачването ще паднат надолу и системата ще си мисли, че колата е много вдигната отпред, съответно - ще свали светлината. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигах колата с крик, сензора не мърда. Биалетите са здрави, задната малко скърца но я смазах. 
От реглажа с успях само да събера двата фара, не виждам да може да се регулира дългия спрямо късия. 
На единия фар крушката на късия не беше добре закопчана, но нямаше съществена разлика след поставянето. 
Реглажа на височина само с HDS диагностика ли става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългият спрямо късия не може. Регулира се позицията на целия вътрешен блок-фар, спрямо корубата и стъклото. Има врътка за горе/долу и друга, за ляво/дясно. Става на ръка, с HDS диагностика не става.

DSC06486.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са за наляво-надясно, за нагоре-надоло не е ли през малката дупчица на моторчето за автоматичен реглаж на фара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, през нея е, а отгоре на пластмасата точно до дупката, през която се бърка, за да достигнеш тази на моторчето, е написан и наклонът, който трябва да спазваш. 

 

Имай предвид, че някой трябва сериозно да си поиграе, за да вдигне толкова много левият фар, което на практика няма как да се случи. Най-вероятно имаш проблем в системата за регулиране, която не възприема позицията на окачването, или самите моторчета не работят. Това, че като си натиснал задницата, не помръдва нито левият, нито десният - по-скоро подсказва за проблем в тази система, а не за проблем с някое моторче или отделен сензор. Не съм сигурен, но мисля, че ако имаш проблем със сензорите, с диагностичен софтуер трябва да може да се проверят и тестват. Тестът е да им се подадат изкуствени команди за придвижване в крайно горно и долно положение. Това не е критична грешка и от нея едва ли ще ти светне лампата, но е твърде вероятно да стои записана и текуща в паметта. 

 

Накратко: не пипай ръчното регулиране, преди да си сигурен, че автоматичното е в изправност. 

Редактирано от ogi28b
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах възможност да направя малко картинки, ето нещо ако ти е от полза: 

 

Това е ДЕСЕН ФАР, сниман откъм гърба му. Най-отляво (по посока на движение на колата), се намира врътката за регулиране в посока ляов-дясно. Червените стрелки сочат към нея. В средата на фара се намира моторчето за движение на фара нагоре и надолу, а с жълтата стрелка е посочено мястото, където се бърка с отвертка, за да го регулираш ръчно. Ръчното се прави когато колата е натоварена с шофьор, стандартното оборудване като резервна гума и инструменти, и резервоар пълен догоре или по-възможност - над половината. 

 

IMG_20190803_121122.thumb.png.8611ca8b74b6dad99e95e3132e2f68e1.png

 

IMG_20190803_121503.thumb.png.14944823a885141d0ad41bc8ee1e993d.png

 

IMG_20190803_121129.thumb.png.0d2a7650bf832b8a8d8c8fcfbf19f12b.png

 

Регулирането се прави с отвертка тип PH2, даже дали не е и с PH3. Това не пробвах, но мисля, че преди време го правих с 2-ка. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...