Jump to content
Hursa

CR-V Hybrid

Recommended Posts

Здравейте,

Ако някой се е интересувал - дайте, моля, повече информация за трансмисията, електродвигателите/генератори и двигателя на хибридния CR-V. Ако някой се е интересувал, как е реализирано AWD при хибрида (на Хонда).

Редактирано от Hursa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си написал какво точно те интересува, затова ще посоча малко сухи данни:

1) бензинов двигател - 2.0L i-VTEC работещ в Atkinson цикъл и 145 PS (107 kW) при 6.200 rpm

2) два електромотора, като единия е генератор, а другия отдава макс. мощност 184 PS (135 kW) с макс. въртящ момент 315 Nm.

3) всичко това се управлява от i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive), който не позволява батерията да остане празна

4) lithium ion batterie

5) три различни възможности - „EV Drive“ (задвижване на ток), „Hybrid Drive“ (бензиновия двигател задвижва автомобила и генератора, който пък подава енергия към ел.двигателя) и „Engine Drive“ (бензиновия двигател задвижва директно и само колелата).

6) около 2км предвижване на ток (в зависимост от температура, наклон и т.н.)

И едно видео, което "казва" много повече:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един колега във форума, който си е взел хибрид. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

За съжаление клиповете практически не показват нито трансмисията, нито какви са електродвигател/генераторите, не показват и нищо за ДВГ. Как е реализирано задвижването на 4те колела при хибрида също не се разбира. Другата информация я прочетох на сайта и в брошурите, дори я покарах малко. Но за съжаление не мога да намеря по подробна информация - специално за хибридната система. Обещаха да изпратят схема, надявам се да не забравят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основните версии са само с предно и само най-скъпата е 4х4, с кардан и заден диф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават, че има три нива на оборудване, в които се предлагат, както 2WD, така и AWD. А вместо "среден" диференциал - какво има при хибрида?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествахме 50км колата в градски условия, около Враждебна и района.

Даде 5.9л/100км.

Този хибрид нещо не отговаря на Акорд Хибрид 2014г,  плъг ин за САЩ,

който харчи 2.3 градско и 2.7 извънгадско.

 

Опа, забравих, умопомрачителна цена 86 000лв.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...