Jump to content
nedjalko1

Как да развия болтовете на задните амортисьори

Recommended Posts

Колеги купих подсилини пружини за отзад на срв 2, но се оказа голяма греда с клеясали болтове на задните амортисьори. Дайте идея как да ги развия. За да запазя амортисьорите и тампоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От едната страна, гайките са заварени - да не си пробвал от там да развиваш?

Иначе се случва да клеясат в самия тампон и наистина няма развиване.

Ако там е клеясването и с накисване/спрей нищо не стане, режеш болтовете с флекс, като слагаш от тънките дискове /режеш между тампона и вътрешните страни на планките/ иначе няма спасение. 

И при мен единия не можа да се отвие и го рязах по този начин.

Намери си болтове предварително.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реже се също със саблен трион ,че флекса  не винаги може да влезе,а си е и опасен като подкара гумата.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Markony написа:

Реже се също със саблен трион 

Много ми хареса термина, аз го имам това чудо в гаража и гарантирам, че върши идеална работа. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да запазя амортисьорите, че са в одлично състояние макар и малко ръждясали в долната част.

Ако се прецака гумения тампон имали такива да се продават отделно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от какво да се прецака тампона.

Естествено, може вече да е прецакан от времето, или да се скапе при избиването на останалото парче от болта,но няма страшно - има ги тези тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се боря с този проблем, може ли някакъв линк или номер на тампона за амортесьора, тъй като нищо не ми излиза. Върви си едно с амортесьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си! Благодаря! Запазих си го да си ги имам, ако в бъдеще се наложи сваляне на амортесьорите.
Не се наложи смяна на втулките, тъй като изобщо не свлихме амортесьорите, направо всичко падна. но успешно сменихме всичките тампони по задницата, както и големите. По твоите схеми съм ги поръчвал, с няколко допълнения и с включени тампоните на диференциала. Само един се оказа, че не е този, който трябва да е и ще го търся в бъдеще. 

Редактирано от D_I_V_A_K_A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега отиди да ти направят реглаж за сходимоста  , пък и на предницата и ще караш съвсем различна кола.

Щом си от София, за реглаж ти препоръчвам да отидеш при Стефан, на Люлинския тунел .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.04.2019 г. at 10:10, vespa написа:

Много ми хареса термина, аз го имам това чудо в гаража и гарантирам, че върши идеална работа. 

Абе върши, ама само за някои неща, иначе ъглошлайфа си е най универсалния уред, гледай и какви чудеса могат да се правят с него .

https://www.facebook.com/janebennert/videos/1087823101426141/?app=fbl :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често помага и горелката - нагряваш до червено и охлаждаш рязко с вода

Резултата е гарантиран ! Развива се всичко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Emicha написа:

Сега отиди да ти направят реглаж за сходимоста  , пък и на предницата и ще караш съвсем различна кола.

Щом си от София, за реглаж ти препоръчвам да отидеш при Стефан, на Люлинския тунел .

Вече я свърших тази работа, лошото е, че една лека вибрация все още си стои и последното, което остана е кардана да профилактирам. Мислех, че със смяната на тампоните отзад и тези на диференциала ще изчезне, но си е там. Каретата са рециклирани при Омбре, тресенето вече го няма. има едно подрусване като, че пътя е неравен, а пътя ако ще и стъклен да е пак си подрусва. Отзад сложих и 10мм подложки, железни с цел да "опъна" малко пружините, уви освен малко по-висок клиренс и видимо приятна визия(не увиснала задница), както и грамотна твърдост във возията друг резултат няма. Едното колело си влезна в нормите, но дясното си стои, както си беше около - 2 в червено. Нямам иде дали е заради подложките. Ще покарам така, ако не свикна с твърдата возия ще махна подложките и ще видя дали колелата най-накрая ще заемат истинска вертикална позиция без наклон :) 
Ще мъча каретата на диференциала, имат минимални наченки на прихрупване. 
Може ли някой, който е минал по пътя да каже точните данни на каретата, 52х20 излизат, но на първа генерация. За втора няма никъде никакво инфо? Аз ги мерих 20х51, но такива данни няма никъде все са с +/- някакви милиметри и не смея да поръчвам така нищо... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните колела фабрично си имат наклон и той е около 1o + 45' .

Нещо ВАЖНО, дано сте го направили така :- Всички щанги, болтове и т.н. по задницата, се стягат когато колата е стъпила на земята с колелата.

В противен случай, скоро  може тампоните на щангите пак да заминат, а и това може да е причината да не са ти е излезли стойностите на едното колело.  Същото важи и за големите тампони на носача към купето - ако не са набити правилно.

Подложките не са виновни за нищо - напротив с тях просто компенсираш част от омекването на пружините, което се е получило с времето.

Да возията става по-стегната , но колата е много стабилна отзад .

Каретата на кардана и да ги намериш и смениш сам, няма да направиш нищо без баланс на кардана. Има си фирми, които се занимават само  с това, дават си  гаранция и си вършат нещата както трябва.

Тук има теми и сме коментирали, ама потърси че не си спомням къде бяха.

Редактирано от Emicha
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...