Jump to content
ecobo

Маркуч хидравлика от eBay

Recommended Posts

Здравейте,

Някой купувал ли е евтин маркуч за хидравликата от eBay? Има доста произведени в Тайван, предлагат се и в щатите, а цената е подозрително ниска.

Оглеждам се за нещо читаво, че с ремонтиран маркуч помпата постоянно издава един слаб звук, който много ме дразни.

Оригинален маркуч в Щатите има за около 120$, но не намирам търговец, който да ми го изпрати в България на прилична цена, FedEx услугата е 140$, а като се сложи ДДС и мито, цената идва почти като тази в България.

Някой с опит с алтернативен маркуч или с поръчка от чужбина на прилична цена?

Става дума за 53713-SDC-A02 или 53713-SDC-A52. Доколкото разбирам, първия вече не се произвежда и е заместен от втория.

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~hose~feed~53713-sda-a52.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих и не бил за мойта, нищо че така пишеше...
Ако някой го иска го давам за колкото съм го взел от там...

BGN 43.18 32%OFF | For Honda for Accord 2.2L Diesel 2003 2004 2005 2006 2007 Power Steering Pas Feed Pressure Hose Pipe
https://s.click.aliexpress.com/e/b4uWZMwG

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите за дизел/бензин са различни, за ляв/десен волан също, т.е. трябва да има 4 вида маркучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 16 минути, JapCar написа:

Маркучите за дизел/бензин са различни, за ляв/десен волан също, т.е. трябва да има 4 вида маркучи.

Знам, затова съм написал парт намбъра 😉

Но питането ми е по-скоро за това откъде да си купя читав маркуч, който да не е на цената на Опел, и да е с добро качество.

Редактирано от ecobo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това примерно:

https://www.ebay.com/itm/283080930318

Дали китайското копие повтаря добре оригинала? Ако всичко са копирали 1:1, а това го могат, качеството на материалите не би трябвало да е проблем при тази цена - и 1/3 от пробега на оригинал да устиска, пак ще е добре. Въпросът е дали с такъв маркуч ще ги има шумовете, които се появиха след ремонта на оригиналния маркуч?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как сте правили ремонта, опиши го.

В средата на маркуча има демпфер, вероятно пружина и съчма. Най-вероятно там може да има шум, иначе как може самият маркуч да шуми, освен ако е критична дължината му и резонира при определена дължина и обороти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не свири маркуча, а помпата, понеже новия маркуч е по-твърд и няма вътре "пружина". Описано е в много теми защо става така. Звукът е по-силен при ниски температури, но го има и лятото. Карам така вече 2 години и няма проблем с управлението, но ме дразни това свирене, особено зимно време. А 600 кинта за маркуч от Бултарко ми се вижда прекалено, предвид цената на същия маркуч в САЩ. Ако не успея да си го поръчам от САЩ (само един сайт праща до БГ, поне от тези, които открих, но цената за доставка е повече от цената на самия маркуч), ще пробвам вероятно един такъв китайски, затова питам дали някой си е купувал такъв евтинджос и как се държи въпросния китайски маркуч.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ecobo написа:

 

Не свири маркуча, а помпата, понеже новия маркуч е по-твърд и няма вътре "пружина". Описано е в много теми защо става така.

Дай някой линк за тези много теми, да видя какво е обяснението, защото за сега мисля, че маркуча издава звуците. "Пружина" наричаш демпфера ли? При всякакви обороти ли го има и ако да, променя ли се с оборотите?

Опитай да локализираш шума с дървена пръчка опряна в ухото ти и другият край допираш различни места по помпата и маркуча.

Тези  които правят маркучи (поне тук в Англия) искат стария маркуч и използват всички метални части, сменят само гумените, та става като оригинален.

За китайски не мога да дам отзиви, защото аз си взех от БГ морга употребяван за десен волан (там "обратните" не са дефицитни).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния маркуч има вътре една пружина по цялата си дължина, която действа като успокоител. Освен това, самия маркуч е еластичен, за да обира тласъците на помпата. Ремонтът е направен както трябва, всичко от стария маркуч е сложено на новия, но самия маркуч е за много по-високо налягане и съответно е по-твърд. Хората ме предупредиха, че е възможно с новия маркуч да има промяна в поведението на волана и помпата да свири. Но това е така, както е. От тук насетне, ще се купува нов маркуч, въпросът е от къде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм минал по този път ето линк

Не представлява проблем нито за помпата, нито за рейката да караш така. Проблема е, че дразни.

В темата от линка, на пост №18 има мнение, че маркучите от Китай са сполучливи. Ако дадат точен модел едва ли е проблем да си викнеш.

Вариантите са ти 3. Караш си така, или се ръсиш за оригинал, или играеш на късмет с по-евтино, явно и те са ОК.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, smirky написа:

Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт?

Тече, пръска, омаслява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, smirky написа:

Колеги, какви са симптомите, че маркуча е за смяна при дизел, фейслифт?

Няма симптоми, просто започва да капе малко, после повече и ако не го проверяваш разбираш когато видиш капки по земята където си паркирал или изтече повечето течност и управлението става по-трудно, може би и шумно...

Аз го хванах навреме, беше по средата в съединението на демпфера с маркуча. Завързах по подходящ начин найлонов плик, който събираше изтеклото и от време на време го изливах обратно в резервоарчето. така карах докато намерих и смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, h5rov написа:

Тече, пръска, омаслява :)

Е, при мен не пръскаше, капеше малко, но се увеличаваше...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, h5rov написа:

Колега, аз съм минал по този път ето линк

Не представлява проблем нито за помпата, нито за рейката да караш така. Проблема е, че дразни.

В темата от линка, на пост №18 има мнение, че маркучите от Китай са сполучливи. Ако дадат точен модел едва ли е проблем да си викнеш.

Вариантите са ти 3. Караш си така, или се ръсиш за оригинал, или играеш на късмет с по-евтино, явно и те са ОК.

Странно как съм го пропуснал това мнение №18, а изчетох всичко за хидравликата. 
Благодаря!

Цената на китайския маркуч е смешна, ще взема един да пробвам. Ако не стане - отивам на вариант Б, Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш и 3ти вариант:

Аз маркуча го взех от https://www.hondapartsnow.com/ , но през приятел който живее в Америка. Направи си сметка и реши как ще процедираш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша на човека с общата поръчка да видим каква е цената. Благодаря отново за помощта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен прокапа, утре си решавам проблема с монтаж на нов оригинален.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна информация. 
Можеш ли да дадеш повече информация от кого взе маркуча, линк или доставчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взеха на приятел за акорд 2.0 2004 от този   https://www.aliexpress.com/item/32837288536.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.76d24c4dMHGHug

Пасва идеално и вече половин година никакви проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...