Jump to content
rambisimos

Honda CRV съдействие за джанти

Recommended Posts

Здравейте

 

колеги, харесал съм си следните джанти за моето CRV II 2002 2.0 бензин.      https://www.olx.bg/ad/15-tsola-5-h-114-3-mm-mengels-yaponski-standart-CID360-ID7xazi.html

 

До колкото знам за тези джанти ще е необходим фланец за централния отвор, но тези неща ЕТ23 и 7джей са различни от фабричните джанти.

 

Те с какво могат да повлияят на движението на колата?
 

Като цяло тези джанти подходящи ли са за ЦРВ-то и ще станат ли?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не фланци, а втулки.

За другото @Чавдар K ше помага. :D

 

Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари?

Или има някакъв скрит замисъл? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dindin написа:

Кажи честно, между другото не можа ли да намериш много по-яки алуминиеви джанти, че и 16-ки за тея пари?

Или има някакъв скрит замисъл? 

Мии харесват ми такива джанти тип "навътре" не знам как се водят като наименование. Мисля да ги ползвам за зимни.

Летни алуминиеви тип "навътре" не мога да намеря... Пък и си мисля да са 15ки защото сегашните са ми 15ки и са  на 70високи и ако намеря 16ки ще трябва да са на 65 високи, а в момента ми харесва возията така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш по бързо да строшиш окачването на колата купи си ги.Всичко се променя по натоварването на окачването,а с това ЕТзимата цялата кола ще е в кал

.Мисля че дори ще опират в подкалниците,железни джанти за 400лв за тези пари ще си вземеш много добри лети.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега кара такива колата изглежда мн добре, но втулките нямат намиране мн нестандартни бяха и ги няма масово(ако са същите джанти де, по визия изглеждат същите)ще трябва стругар да ти изработи така че занимавка си е дори да изключим другите неща споменати по горе.За тези пари ще вземеш оригиналните за модела.Но ако се интересуваш повече пиши на колегата от форума Clabble (отговаря само на англиски) тои кара такива. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поради естеството на алуминиевата може да се сложи втулката тук трабва да е много специално според мен като фланците, там е много тънко ако се сложи фланец допълнително ще изкараш гумата навън още повече кал върху колата. С тези джанти променяш основно натоварването но окачването  ,трябва да се повдига колата не промениш ли и окачването пиши го заминало.Та трябва да прецениш дали заради една визия и минимално подобряване на сцеплението  да направиш това, разхода ти е грантиран повече. 

Прегледай темата за мен седят грозно

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Харесва ми как седят, но определено не искам да разбивам окачването...точно за това се надявах да ми отговорите тук. Благодаря за компетентното мнение...добре че не избързах с купуването.

Можете ли сега да ми кажете какви джанти да търся който да са близки до тези на фабричните стойности за да няма износване по окачването?

Какви са допустимите стойности на + - ЕТ   и J число?

 

Също ми изникна 1 въпрос, джантите които са за автомобили (да кажем акорд) със същите размери, могат ли да бъдат сложени на джип или са от по-мека сплав?

Редактирано от rambisimos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук са данните за оригиналите

http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html

До ЕТ 40 от моя опит няма да имаш проблем .Трябва да е съобразено с J от него зависи колко широка гума ще сложиш.Като гледам ти може да слагаш 215 65 16 с ет 46 и J6.5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

От тоя сайт този път като по чудо уцелиха параметрите поне на джантите ... :D

 

Ето един много по-детайлен сайт:

https://www.wheel-size.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да постнатия от колегата калкулатор е с много по-подробни данни и показва всичко

https://www.wheel-size.com/calc/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрее останах с впечатлението, че колкото по-малко е ЕТ-то, да кажем 30, толквоа по изнесена е на вътре джантата, кеото натоварва окачването. Ще търся нещо с минимум ЕТ40 значи.

Благодаря колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...