Jump to content
ACID BURN

Препоръки за реставриране/кърпене на шаси

Recommended Posts

Здравейте! 

Искам да събера малко информация по конкрения въпрос. Сивика, който имам има проблеми с ръждата. Има не малко места с ръжда. Попринцип обмислям много дали да не сменя шасито и да си прехвърля всичко, което имам на ново шаси, но не знам дали ще мога да намеря здраво шаси. За да обобща какво си мисля:

1. Реставриране на сегашното шаси (Може да се съчетае с подсилване и направа на клетка вътре в колата)

2. Купуване на ново шаси

3. Купуване на направена кола и сегашната да я разпродам на части или нещо от тоя сорт.

Тъй като момента за действие ще бъде в някво бъдеще време искам да обсъдим само първата точка. Тоест може ли някой да препоръча човек, който ще направи качествено работата? Заедно със самото реставриране може и шасито да се подсили. Трябва ми човек, който ще извърши този процес качествено и с дълготраен ефект. 

И за да обобща и насоча темата: Търся човек, който да направи качествен ремонт на шасито с което разполагам. Също така да направя една дискусия с него какво би препоръчал за направа на клетка, с която обаче да не се повлияе функционалността на колата. 

Другите две точки на този етап са по-скоро в краен случай, ако не успея да намеря такъв човек. Колата има сантиментална стойност за мен и не бих искал да я сменям.

Благодаря на всички отзовали се!

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще намериш човек, които да се занимае с колата по начина по който искаш. Ако, намериш такава фирма, то цената ще надхвърли дори поносимата граница за кола със сантименталната стойност, но знам ли.

"Класиккар-бг" реставрират стари коли, предполагам качествено, но и скъпо.

Все пак, успех.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза адаша, всичко зависи от бюджета.

И да, в класиккар има човек с неограничени възможности за тенекеджийска работа (не само по ретро автомобили). Изработва и всякакви детаили от метал на ръка, е не с чука, ама се водят ръчноизработени. Може да те посъветва, какво и как да направиш.

Пак в класиккар има друг ентусиаст, който си прави сам реплика на спортен автомобил - Шкода 130RS. Може да говориш с него относно клетката, освен за всичко останало.

Има и много други, да не ги изброявам.

 

За клетката можеш да пробваш и в оффроуд форума. Вярно, там целите са малко по-други, но можеш да научиш нещо за клетките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че бюджета ще надхвърля себестойността на колата това е ясно, но въпроса е дали ще си заслужава, дали ще има налични материали и разбира се инструменти, с които тази операция да се направи качествено и най-вече с дълготраен ефект. Аз много бих искал да се премахне ръждата и да се поцинкова. Даже щях да се свързвам съз завода на грейт уол по едно време да ги разпитам какво биха могли да направят по този въпрос. 

Някакви координати на тези хора от класиккар? 

Като цяло акцента на темата е - Препоръки към хора, които се занимават с такава работа и имате добри отзиви от тях. Предполагам, че тези хора ще са малко, защото малко хора се хващат на такова нещо. 

А целта на темата е да си направя сметка какво да правя в някво бъдеще време. Като за сега само проучвам и цялата тази инициатива е встрани от приоритетите ми, но искам да събера мнения лека по лека. 

Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да знаем твоя бюджет. Второ имам почти ново купе от седан, ако те интересува пиши на лични. 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще кажа, че ако ще се прави нещо вероятно ще е поне края на тая година такаче не бързам. Бюджета не е чак толкова от значение, ако ремонта си заслужава както казах. Като очаквам, че от такъв мащабен ремонт респективно резултата ще бъде дълготраен. Тоест очаквам 10 години да нямам проблем с ръждата.

Благодаря за предложението за седана. Интересува ме купе, ако ще сменям шасито.

Този човек от класиккар изглежда сериозен ще го имам предвид. Все пак няма да е зле да има още контакти с хора по-близко до мен. Че ще бъде трудно организирането до Бургас.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болна тема. Преди време бях питал познат, дали ще се захване със Сивика ми, че е поизгнил. Той рече да си преценя дали си заслужава, щото няма да е евтино. Моята е ръждива и на няколко (не важни) места даже изгнила (с дупки). За цялата кърпенка + подготовка и боя пожела минимум 1500лв (цена като за мен), като срока е отворен - почваме я, пък когато стане. Понеже панели за купето се намират трудно - купих си още 1 Сивик - за части, но си се движи още. И той е "тръгнал", но е само на 800000км и повечето неща са по-добре, а ненужното ще се продава или за скрап.

Сантименталната стойност е безценна и много скъпа, та още не сме я почнали. Темата си я виждал:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...