Jump to content
Trapp

Хонда Акорд 2.0 2007 вода в багажникА.

Recommended Posts

При мен странното е че след дъжд няма никаква вода и корите са изцяло сухи. 

След автомивка отново корите са сухи, но под тях е мокро и се стича при резервната гума. 

Затова си мисля че няма да е от уплътнението. 

Но може и от там да е. Незнам около стоповете дали не влиза някаква вода като се оттича и минава оттам водата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма представа. Няй добре махни всичко, извикай някой да полива обилно багажника, така че фугата между калника и капака на багажника да прелива и гледай дали ще локализираш проблема. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ви представлява проблем, може да надигнете лайсната на тавана, в задната й част и да видите колко ръжда има под нея и дали дупката е станала голяма ;)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл? Имаш предвид че водата влиза през гумената лайсна на тавана (там където се слагат релсите)

от там може ли да влиза под корите на багажника?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, ВесКо написа:

Ако не ви представлява проблем, може да надигнете лайсната на тавана, в задната й част и да видите колко ръжда има под нея и дали дупката е станала голяма ;)  

Правил съм го мин. година, изглеждаше добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се откача. Мога ли да счупя нещо. Нещо специфично или просто дърпам нагоре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иска да отиде напред или назад 1см и тогава излиза свободно нагоре

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ВесКо написа:

иска да отиде напред или назад 1см и тогава излиза свободно нагоре

 

Тя май продължаваше и до долу на предното стъкло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, ВесКо написа:

иска да отиде напред или назад 1см и тогава излиза свободно нагоре

 

А при теб също ли е имало теч при резервната гума. И от там ли е било?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, моите коли са без ръжда засега, но лично съм виждал този проблем при две други хонди от Англия и Германия

Редактирано от ВесКо
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да махна уплътнението, но ще видя някой майстор да го махне, дано да не го скъса само. днес ще пробвам да сложа хартия около уплътненито на багажника основно около двата края горе и ще видя дали след мивка се е намокрило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви резултати в изследванията?

Аз още си карам с махнати кори и няма успех... След като сложих силикон на клипсовете на бронята отвътре, може би намаля, но все още влиза от другаде.

Залепил съм с тиксо за проба капака за зареждане с бензин..., но не е от там. Наслагал съм тук-там смачкани салфетки отвътре да видя от къде идва. (проблема е, че с поливане не показва, трябва дъжд).  За сега установих, че  се стича по улея на калника под гърловината за зареждане. Там салфетката е мокра, но няма как да разбера от къде идва, тясно е и не се вижда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че чак сега пиша, да реших си проблема по нелеп начин... Какво направих, ми боядисах багажникът със водо устойчива боя и се получи чудесно. Малко меришеше първите дни но после изчезна. Това е решение само ако не е проблем уплътнението и толкова. Изисква се целият ден и хубаво време, трябва да се покрие абсолютно на всякъде и няма да имате проблем за напред,ако някой се заема може да ми пише че има едни особени места които лесно се пропускат, ще ги снимам и ще ги постна, толкова от мен. 

 

 

Междо другото за да не отварям нова тема, да попитам тук. От скорокато дам на контакт и съответно показателите се покачват(за гориво, температура и прочие). След като завъртя ключа да запаля, показателят за горивото се връща до доло и пак измерва на ново. Някой да има представа какво се случва? Някой датчик ще е, но е дразнещо. Един път се качва стрелката и като запаля пада и пак се качва... 

Редактирано от Trapp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Trapp написа:

Извинявам се че чак сега пиша, да реших си проблема по нелеп начин... Какво направих, ми боядисах багажникът със водо устойчива боя и се получи чудесно. Малко меришеше първите дни но после изчезна. Това е решение само ако не е проблем уплътнението и толкова. Изисква се целият ден и хубаво време, трябва да се покрие абсолютно на всякъде и няма да имате проблем за напред,ако някой се заема може да ми пише че има едни особени места които лесно се пропускат, ще ги снимам и ще ги постна, толкова от мен. 

 

 

Междо другото за да не отварям нова тема, да попитам тук. От скорокато дам на контакт и съответно показателите се покачват(за гориво, температура и прочие). След като завъртя ключа да запаля, показателят за горивото се връща до доло и пак измерва на ново. Някой да има представа какво се случва? Някой датчик ще е, но е дразнещо. Един път се качва стрелката и като запаля пада и пак се качва... 

Ами дай снимки, така не е ясно какво си направил... То не може навсякъде да се боядиса..., при мен е някъде назад зад калника в тясното...

На снимките се вижда къде съм намазал клипсовете и отдушника със силикон и там вече не тече (то беше малко). Основното идва над калника, под гърловината за зареждане, означено на  снимките с бялата стрелка. Там съм сложил салфетка (вижда се на третата снимка )и тя се мокри, но няма как да видя навътре от къде идва...

За другият ти въпрос отвори друга тема, тук четат само интересуващите се от теч в багажника...

111.jpg

222.jpg

333.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със силикона има вероятност да пропуснеш някъде, главно съм намазал с боя същите места както и ти, около резервната гума  и от другата страна, също съм мазал... След като махнеш всичко от багажникът, си избираш един ъгъл и започваш. Навсякъде където има заводско уплътнение, клипси и прочие мажеш, аз сложих повечко на места от където евентуално би могла да влезне вода. Така спорен мен много хора пропускат едно място, и то е прага на багажника, този който е пред теб като отвориш багажникът. След като махнеш палстмасата и се наведеш достатачно, във двата края има отвори и там има черни клипси. Аз там също имах вода, малко но беше там. Те също се мацват с боя. На първата ти снимка се пада от ляво. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Trapp написа:

Със силикона има вероятност да пропуснеш някъде, главно съм намазал с боя същите места както и ти, около резервната гума  и от другата страна, също съм мазал... След като махнеш всичко от багажникът, си избираш един ъгъл и започваш. Навсякъде където има заводско уплътнение, клипси и прочие мажеш, аз сложих повечко на места от където евентуално би могла да влезне вода. Така спорен мен много хора пропускат едно място, и то е прага на багажника, този който е пред теб като отвориш багажникът. След като махнеш палстмасата и се наведеш достатачно, във двата края има отвори и там има черни клипси. Аз там също имах вода, малко но беше там. Те също се мацват с боя. На първата ти снимка се пада от ляво. 

Ако е от видимите заводски уплътнения и прага които споменаваш, то бих забелязал като проверявам веднага след дъжд. При мен събира вода само отляво долу под отдушника и идва отгоре, навътре, напред където не е видимо и съм отбелязал със стрелките...

Не разбрах и за кои черни клипси споменаваш в двата края на задния праг. (пластмасата отзад е първото което съм махнал).

Направи все пак някоя снимка за да илюстрираш обясненията си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам днес да ги снимам въпросните клипси. То ако влиза вода от там няма да забележиш, изсъхва прекалено бързо по ламарината, но ако има вода там то тя ще се види. На мен ми се беше насабрала и там. Иначе това което ти обесняваш, от където ти влиза вода, то там е невъзможно да го третираш с каквото и да било. Ако е толкова на вътре, по добре започни от доло да гледаш, все пак трябва да идва от някъде тази вода. Може би над гимата, калници и прочие. Надявам се да се реши проблема ти скоро. Междодругото вече и влага няма по задният прозорец, преди редовно имаше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, JapCar написа:

Ами дай снимки, така не е ясно какво си направил... То не може навсякъде да се боядиса..., при мен е някъде назад зад калника в тясното...

На снимките се вижда къде съм намазал клипсовете и отдушника със силикон и там вече не тече (то беше малко). Основното идва над калника, под гърловината за зареждане, означено на  снимките с бялата стрелка. Там съм сложил салфетка (вижда се на третата снимка )и тя се мокри, но няма как да видя навътре от къде идва...

За другият ти въпрос отвори друга тема, тук четат само интересуващите се от теч в багажника...

111.jpg

222.jpg

333.jpg

Колега на прав път си, сега свали бронята и може би ще видиш проблема който отвътре не можеш.

При мен е друга колата, но проблема е принципен. Жълтата линия е дъното на багажника, дупката я нямаше, появи се след като поразръчках с една отвертка, просто се беше надуло от ръжда, а отвътре нямаше нищо притеснително на пръв поглед, освен водата която влизаше. :P От другата страна беше идентично в по- умален вариант. Махни салфетката и се загледай за кафяво около фабричното мазано уплътнение. Реших временно проблема, и така.

IMG_20181217_140822.thumb.jpg.889da893738f4dd7aad293badbdb2072.jpgIMG_20181210_151521.thumb.jpg.fb4f74b8cda83d17d428f851a0e3880e.jpgIMG_20181210_161512.thumb.jpg.3c6a3e28a04981e9942c4cf9c3751054.jpgIMG_20181210_163200.thumb.jpg.6f5e993118701498c4e5f98bcf79dc3a.jpgIMG_20181210_163532.thumb.jpg.846a64d07ffdee3f91e25a97897da2ae.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Trapp написа:

 Междодругото вече и влага няма по задният прозорец, преди редовно имаше. 

Е, на топло разбира се, че няма влага, сега влагомерите ми в багажника и купето показват 20-30%, а зимата 80-90%. Кондензът по стъклата се появява зимно време, когато въздухът вътре е влажен, а стъклата студени... То ако не се запотяваха стъклата зимно време, нямаше въобще да се занимавам. По-лошото е и което малко ме демотивира е, че и да намеря/спра там теча, който е видим, то може и на други места из багажника и купето да има малки овлажнявания, които не са фрапиращи и не се виждат (попиват по килимите)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, kvd74 написа:

Колега на прав път си, сега свали бронята и може би ще видиш проблема който отвътре не можеш.

--------------- Махни салфетката и се загледай за кафяво около фабричното мазано уплътнение. Реших временно проблема, и така.

 

Навътре зад салфетката няма видимост/достъп, че да го проверя, а и мисля, че това място при салфетката, назад след последния клипс , е извън бронята.

Имам камера с гъвкав хобот 9мм и инфрачервено осветление с който мога да надничам на тесни места, но не мисля, че ще се види нещо, защото с поливане не мога да имитирам теча в момента...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвах вода в улеите на шибидаха, ми тече си от четирите места под колата. Като сипя много вода горе, в маркучите в багажника виждам, че се събира1-2 пръста вода и  за 2-3сек изтича. Вероятно под колата маркучите не са напълно отворени, а има гумен процеп/клапа за да не се пълнят с боклук/кал.

Смятам да сваля кората/облицовката на задната колонка да огледам там, защото от там някъде трябва да идва.

Някой знае ли как се сваля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава свали гума и прегледай подкалника / металната част / там където се съединява с калника, целия ръб от бронята до най- високата част на веждата и малко повече. Предполагам трябва да поизмиеш подкалника за да видиш евентуална дупчица от ръжда. Ако го направиш подсуши преди това отвътре, където държиш салфетката за проба и я провери след измиването. При дъжд, ако проблема е този, малко трудно от там ще влезе вода, но това при положение, че не се кара колата. Тръгнеш ли на мокро, вече гумата я праща водата навсякъде отдолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, kvd74 написа:

Тогава свали гума и прегледай подкалника / металната част / там където се съединява с калника, целия ръб от бронята до най- високата част на веждата и малко повече. Предполагам трябва да поизмиеш подкалника за да видиш евентуална дупчица от ръжда. Ако го направиш подсуши преди това отвътре, където държиш салфетката за проба и я провери след измиването. При дъжд, ако проблема е този, малко трудно от там ще влезе вода, но това при положение, че не се кара колата. Тръгнеш ли на мокро, вече гумата я праща водата навсякъде отдолу.

Случва се без да се кара, бистра вода. Не мога да хвана закономерност, защото всеки път май количеството е различно, сигурно зависи от продължителността на дъжда, посоката на паркиране (улицата почти няма надлъжен наклон, но напречен има). Нямам условия за проба да паркирам известно време със силно вдигната задница или предница...Лошото е, че със заливане или силен кратък дъжд не се показва, трябва бавно и продължително, т.е. пропускът не е голям.

Не знам конфигурацията на тръбичката от шибидаха дали е цяла - от щуцера на шибидаха до багажника където се вижда или има снадки. Не знам, въпреки, че при пробите водата си минава, ако малко изпуска при щуцера, би ли стигнала водата до задната колонка/багажника. Задният щуцер не се вижда в канала на шибидаха, че да го затапя за проба...но може да опитам по някакъв начин.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, aleksandur написа:

 

 

image.thumb.png.eb5eb2366593477d683b9396daa7c5f2.png

 

Благодаря. Това някъде съм го виждал, но много ситно...Тук добре се вижда, че няма снадки по маркуча, тези удебеления са дистанционни дунапрени...Горният край е стегнат с телена скоба. Ако там изпуска малко, не е ясно къде капе, не е ли на тапицерията на тавана?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи валя на два пъти по 5-10мин силен дъжд. Сега ходих до колата и погледнах- салфетката на калника е леко влажна...Не знам дали от дъжда или от наливането на вода преди това за проба проходимостта на маркучите.

Погледнах и в каналите на шибидаха, въпреки дъжда, са сухи назад, около предните отвори за маркучите е леко мокро Задният отвор не се вижда и не е достъпен за да го запуша както мислех....

Ще свалям облицовката на задната колона, но трябва да сваля преди това хоризонталната черна пластмаса пред говорителите от която излизат коланите и тапицерията м/у облегалката и вратата (на снимката колана е върху нея).

Някой знае ли как се свалят?

Inner trim.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, JapCar написа:

... и тапицерията м/у облегалката и вратата (на снимката колана е върху нея).

Някой знае ли как се свалят?

Inner trim.jpg

Съдейки по това че Хонда не променят някои компановъчни похвати дори през няколко модела - вероятно е като на предишният ми Акорд (от подписа).

Отдолу тази част се държи на болт към купето. Не се вижда, но като потърсиш - може да го напипаш. Като го отвиеш, целият тапициран детайл се освобождава плъзгайки го нагоре (в хлътналата зона на бялата тапицерия за задната колонка) и после го махаш. Под мястото на което е стоял вероятно ще има крепежи за кората с говорителите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ceco_accord написа:

Отдолу тази част се държи на болт към купето. Не се вижда, но като потърсиш - може да го напипаш. Като го отвиеш, целият тапициран детайл се освобождава плъзгайки го нагоре (в хлътналата зона на бялата тапицерия за задната колонка) и после го махаш.

Потвърждавам, че това е начина да я свалиш.Свалях я за да прекарам кабела на парктроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, JHM написа:

Потвърждавам, че това е начина да я свалиш.Свалях я за да прекарам кабела на парктроника.

А като се свали има ли изглед/достъп до задната част на калника или трябва да се свали и облицовката на колонката където е възд. възглавница/завеса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там,където искаш да видиш мисля не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали може от оставен леко отворен заден прозорец при дъждовно време да влезе вода до резервната гума ? Другото което си мисля е уплътнения на стоповете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на сивика беше от уплътнението на стопа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да не е намерил някое ново подозрително място за теч до сега?

Цяло лято бях в БГ, в средата на дек. се върнах, изкарах колата от гаража и си стои на улицата както обикновено. За лош късмет с камък през нощта ми счупиха задното стъкло, та идваха да го сменят на място. Тогава сваляха декоративните пластмаси на задните колонки, но там са механизмите на възд. възгл., нагъчкано е и не се вижда нищо... Залепил съм с тиксо вратичката на капачката на резервоара и шибидаха, но при един нощен дъжд отново имаше много вода на същото място (по-нагоре преди няколко месеца съм писал подробности и снимки). С голяма спринцовка изтеглих над 200 мл вода зад левия калник под отдушника и отново е идвала отгоре, над калника, както съм означил със стрелката на снимките преди.

Е, елиминирал съм шибидаха, капачката на резервоара, задн. стъкло сменено...не знам вече какво да подозирам, но като, че ли водата е още повече от преди...При сухо време с поливане с вода не мога да получа теча, става след продължителен дъжд на място, очевидно е слабо и трябва повече време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради скуката заради корона вируса и факта, че скоро не си бях нанасял щети върху собствената си кола заради моя си простотия реших да сваля и аз корите в багажника след няколкото дъждовни дни. Изкарах патерицата, изгребах 1-1.5 л вода и махнах корите. 

IMG_20200326_170059.thumb.jpg.af1ea2c1608a0e5131ee0f3f5922ae65.jpg

Отзад в дясно беше по-влажна самата  кора.

 

Polish_20200326_172017236.thumb.jpg.9ff93838eb88505e96b167e6d046b5d4.jpg

От ляво имаше и други екстри като пясък и ситни камъчета 😵

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пясъка ме изненадва, но пък поне е ясно че водата не се стича отгоре по багажника, а се вдига от пътя и влиза вътре през клапата на отдушника. Явно при по-висока скорост между бронята и калника се образува подналягане, гумената клапа се приотваря леко и от там водната пелена от задната гума заедно с песъчинките прониква вътре. Пробвай да опаковаш кутията на отдушника с найлон отвсякъде, а ако искаш да не ти глъхнат ушите като затваряш вратите, пробий в него няколко дупки, но в най-горната част. Ако съм прав и го облепиш водонепроницаемо в долната чест, в найлона след време ще имаш отново песъчинки, но поне водата няма да влиза и остава в багажника, а ще си изтича през клапата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм писал отдавна..., не знам защо след известно време настройките ми за уведомяване при нови отговори в интересуващи ме теми не работят...Нека модераторите кажат нещо по въпроса. От години от тойотския форум все още получавам уведомления за теми в които съм писал...Би трябвало ръчно да махна уведомленията ако искам, а не автоматично по някакъв незнаен критерий..

Дойдох си в БГ февруари за ските и трябваше днес да се върна в Англия..., ама греда. Полета беше отменен, резервирах друг за 2 апр, но и него отмениха...явно ще си стоя в Плевен дълго... :)

Преди да дойда в БГ, като последна мярка, свалях лайсните на покрива и въпреки, че  пукнатини в каналите са трудно видими, залепих каналите с широко тиксо за проба и май имаше ефект. После махнах тиксото, намазах с обикновен прозрачен силикон от край до край каналите. След един дъжд нямаше вода, сложих лайсните и  я прибрах в гаража. Когато се върна ще видя как е.

Преди време бях мацвал с боя видими пукнатини в каналите, но очевидно като изсъхне пак се отварят микро пукнатини...

Таа, който не е открил друго място, нека пробва и това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че доста хора са си останали с проблемът(вода във багажникът). Общо взето,само съм си мислел,че съм си разрешил проблемът. Преди време,след като оголих багажникът и почти го боядисах целият,пак нямаше решение на проблемът.. Проверил съм отдушниците  над задните гуми,на шибедаха.Всичко беше чисто и пак си влиза вода от някъде. Интересното е че водата се събираше при мен единствено при резервната гума,на горе си беше сухо. Проблем ставаше,когато започваше да се събира и да се мотае на около. При мен специално,водата не влиза от отгоре,а някъде от доло или от стоповете...Както и да е проблемът си е наличен,единственото което направих е да го облекча,или поне да не се събира водата в багажникът...Има 2 тапи под резервната гума(почти са най долната точка). След като ги отстраните,водата ще си се изтича,и поне няма да се събира. Както казах,това е облекчение на проблемът,не решение. Според мен си е фабричен дефект,или водата влиза от стоповете. Просто не ми се разглобява за да поглеждам, дали е от там. Все пак,стоповете,както знаем също имат уплътнение по ръба,така че най вероятно да се стича водата от там и на доло към резервната гума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Trapp написа:

 Просто не ми се разглобява за да поглеждам, дали е от там. Все пак,стоповете,както знаем също имат уплътнение по ръба,така че най вероятно да се стича водата от там и на доло към резервната гума...

Ако багажника оставиш оголен известно време (като мен), не може след голям дъжд да не виждаш от къде стига водата до резервната гума. Ако е от стоповете, ще има следи, сложи сухи хартии/салфетки наоколо. Заливай с кофа стоповете и гледай...

При мен при гумата нямаше вода, само в лявата част под отдушника, но допускам, че ако не я махам известно време и се събере много, би могла при рязък завой, да прелее към гумата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Trapp написа:

...Както и да е проблемът си е наличен,единственото което направих е да го облекча,или поне да не се събира водата в багажникът...Има 2 тапи под резервната гума(почти са най долната точка). След като ги отстраните,водата ще си се изтича,и поне няма да се събира. Както казах,това е облекчение на проблемът,не решение. Според мен си е фабричен дефект...

При комбито няма такива тапи в "легена" на резервната гума. Моят е сух, а и не съм чувал някой с комби да се е оплаквал от вода в багажника.

Споменавам го в случай че някому е в полза за разсъжденията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

При комбито няма такива тапи в "легена" на резервната гума. Моят е сух, а и не съм чувал някой с комби да се е оплаквал от вода в багажника.

Споменавам го в случай че някому е в полза за разсъжденията.

Потвърждавам и за осма е сухо,поне за сега.

Редактирано от Митко Йотов
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...