Jump to content
flerfler

Проблем Автоматик

Recommended Posts

Здравейте попрегледах темите и не открих такава за съжаление аз трябва от опит да отворя темата.Та от около месец имам Акорда 2009г.автомат дизел и от известно време ми светва на таблото зъбно колелце с удивителен знак-дано никога никой не вижда символа на таблото си.Попрочетох и видях че се касае за някакъв проблем при скоростите .Много малко инфо има на въпроса сигурно трябва да я закача на комп.та да покаже същността на проблема.Забелязах въпреки че няма зависимост но мисля че като карам повече към час време излиза-най вероятно като позагрее маслото на автомата.На първо време ще го опресна-(дал съм поръчка на колегата тук в сайта)и дано в това се състой проблема .Все пак тя е Италиатка и всички знаем колко сменят консумативи жабарите иначе освен светенето и мигането на лапмичката на директна не съм усетил някакъв проблем.След като я изгася и почакам около 10мин.изчезва та така до следващия път.Кой с каквото да помага все ще е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отиваш в https://www.bultraco-sofia.bg/

Ще видят как стои въпроса със сигнализацията на таблото и ще кажат какъв е пътя от там на сетне.Не гадай,с това шега не бива.Иначе рискуваш да го разбереш по трудният начин.

Не те питам какъв ти е цвета на маслото защото каквото и да кажеш ще е твое виждане, не професионално.То и филтър се сменя там не само маслото.

Не напразно не можеш да намериш тема за автомата на акорда защото никой не импровизира.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо точно в София в преставителството в Пловдив не ги ли бива?

Преди дни бях там за цялостен преглед и сервизна акция там ми изкараха 3страници параметри и нищо не казаха.Та затова реших да питам и Вас.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти сам си отговори

Quote

3страници параметри и нищо не казаха

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив до колкото знам са останали старите майстори. В София е трагедия.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смени маслото и филтъра и тогава ако не изгасне отивай на диагностика но  не пак при тези които не са ти казали нищо, не казваш като са  я провели мигаше ли ти D.Провери като вдигнеш щеката на какво ниво е маслото и най вече цвета му,всичко от светлокафяво до тъмно черно говори за много старо масло,което вече няма никакви своийства на такова.Ако желаеш може да снимаш на бяла салфетка. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, като ходих не светеше то излиза от време на време и не винаги.Къде се намира този филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето за да знаеш  в бъдеще кое  къде се намира

https://www.parts-honda.uk/

Това ръководството за обслужване също е добро

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя най отзивчивия форум.За съжаление аз лично към момента няма да съм полезен за никой с знания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте малко развитие на темата.Вчера смених маслото пэрво подгрях хубаво хондето исписа на таблото въпросната грешка и изтече около 4литра страшна гнас на цвят по скоро кафеникава отколкото червена и досега не ми е светнала лампата(не дай Боже).Въпроса ми е към знаещите и можещите защо 4литра като във всички спецификации и "манюели"дават опресняване 2.6литра ?Пускам и снимка на салфетка на цвета

20190320_161136.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как беше болта от пробката той завършва с магнит и обира всичко метално.Цвета е наистена зле след 5000хил км направи още едно опрасняване,намерихте ли филтъра сменихта ли него.

тук

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001489.html

 

Да тук  нистина дават че не е 4л но мануала може да не е за твоя двигател, незнам как ги източихте вие,

последните редове причети има някъкво сефтуерно обслужване

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000001485.html#i100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Толкова изтича, малко това дет пише и реалното се разминават. между 3.5 и 4.5 може да стигне. А дано повече не светка тва че е на пари

Редактирано от hahy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не намерих филтъра и софтуерно нищо не съм правил, но не искам да се филмирам от около 10год.карам хонда автомат верно друго поколение но мисля че не са толкова лесно чупливи.Засега съм в очакване надявам се положително да привърши всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Eто тук към края на клипа се вижда къде е,ако наистина имаш такъв впредвид маслото   и той ще е зле,няма смисъл от ново масло с стар филтър

Както виждам от клипа може да се подмени и след наливане на маслото.

 

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такова животно нема при мен разглобих половината кола и проследих охладителната тръба и другата до нея .Няма филтър не се вижда и да е имало.Ще се задоволя след 5-10х на ново опресняване с една 4литровка и това е

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко странно, но и аз не го намирам? Да не би да е #10

Дизел

Докато бензинките имат външен.

Бензин

#4 е филтъра при този вариант.

Редактирано от h5rov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е неговата е дизел, няма да го скива :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За кое е адекватно и кое не има модератори.Да никой не е на заплата но за това е форума да се помага, дори с няколко реда които могат до ориентират питащия да вземе правилно решение.С твоя  пост 19 ти какво допринесе за това.

Пуснали темата може да каже СПАМ ли са писанията ми или не.Аз спирам че трупам като твоите постове ,нищо не помагащи на колегата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, flerfler написа:

Е такова животно нема при мен разглобих половината кола и проследих охладителната тръба и другата до нея .Няма филтър не се вижда и да е имало.Ще се задоволя след 5-10х на ново опресняване с една 4литровка и това е

Първо не е възможно по принцип да няма филтър, ако при твоята кола няма, то или не знаеш къде се намира или е премахнат, за това закарай колата в хонда или при някой дето разбира и поискай да ти сменят филтър, автоматична трансмисия със запушен филтър или без филтър си е смърт за трансмисията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, h5rov said:

Малко странно, но и аз не го намирам? Да не би да е #10

Дизел

Докато бензинките имат външен.

Бензин

#4 е филтъра при този вариант.

 При CRVот до 3 ген филтъра е вътре в кутията  сменя се само и единствено при ремонт на същата.

От схемите постнати  от колегата ако е за модела на питащия то и при дизеловите е вътре в кутията .Колегата каза че е търсил на местата насочени от нас, значи няма. Може да се обади в Бултрако и да пита за модела си или да провери на място.Така ще реши дискусията ни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
57 minutes ago, CARPERA said:

Ти базикаш ли се това е филтъра за газовата уредба  дори на маркуча пише LPG.

Оп, съжалявам, грешка. Ето го АТФ филтъра.

IMG_20190322_105402__01.jpg

IMG_20190322_105409.jpg

 

Модераторите могат да изтрият предния ми пост или поне снимката, да не се бърка някой.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се пак светна тъпата лампа.Ще направя още едно опресняване и тогава ако се появи пак ще се самоубивам в Бултрако иначе на запитването ми там отговориха че няма външен филтър а същия се намира в кутията.

Светва като загрее тъпия автомат впоследствие гасне като я изключа и така до другия път,ако я нямаше лампичката да ме притеснява засега не усещам промяна(ритане.прескачане или трудно превключване на какъвто и режим.Дано се оправи с другото свежо масло АМИН.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я бъде.Колегите са услужливи,но за съжаление нямат грам опит.Върви си в Бултрако или в друг сервиз за автоматици да ти сменят маслото с промивка на кутия .Занеси им масло ,че да не импровизират.За проблемна кутия някой път и 9 литра не стигат...В Бултрако или на друго място ,където имат про диагностика за Хонда,може да се пусне специален режим на повдигач с цел пълна проверка на кутията.Отделно водния ти радиотор може да е пострадал и т.н.Нещата не са толкова прости и ако държиш на колата си ще подходиш по-внимателно ,а не с ютуб. Накарай ги и да ти пуснат пълна адаптация на компютъра на автомата..

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ще пиша впоследствие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, виждам, че си от Пазарджик. Защо не идеш да попиташ в ето този сервиз. Link

Преди няколко месеца съживиха една VAG кутия на един Пасатор, на доста разумна цена (колкото смяната на съединител с маховика на дизел).

Просто отиди да видиш дали се занимават с кутии на Хонда и попитай за мнение или диагностика.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново най после направих диагностика и излезна следния проблем

4ст.съединител на трансмисията-превключвател за налягането на течността късо съединение.(блокирал в изкл.положение)

Според майстора нищо страшно но трябва да се смени този превключвател отвън на кутията е някъде?Р0873 пак чичко Гугъл на помощ.

Стигам до извод че найстина" Козата си сака пръч"без диагностика тези системи са само гадаене.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново някой има ли идея и дали разчита тази схема та да уцеля именно правилния превключвател за 4 скорост.Тази скоростна кутия е бъкана със сензори?:)мисля че е 11номер но и те са 2бр.ЛУДНИЦА

5f024e6212c3624f2d1283383c7904cf-1056x527.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на 11-ти номер, който е челно на кутията. Този страничния(пак номер 11) миссля, че е за втора скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно майстор закачил а на диагностика ,ами да намери датчика като е блокирал сигурно има начин да се замери и провери.Ако трябва да ги замерва един по един,какви са тези майстори само на компа и после бега някой да го оправя,, егати лабиринта в който са те набутали.Ршението е сервиз които да намери този датчик и да го смени не само  това е,  но се оправяй сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...