Jump to content
Untouchable

Хонда Акорд 8 ген. въпроси

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Даааа ето как чадъра в задника се отваря бавно но сигурно. Вие такъв филтър някога на кола сменяли ли сте ??? Като махнах капака и останах с отворена уста. Сега ще карам с 5w30 ако го бара ще си мисля нататък, ако не ще мина на 0w30 след като обере мизерийте вътре. И честно няма да се женя за колата аз жена и деца си иам е.ах ти аз и тенекиите, като не става си отива и после следващата.

IMG_1360.jpg

Редактирано от Untouchable

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и по-мръсни. Снимал си грешната страна - важна е другата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 10 минути, ceco_accord написа:

Виждал съм и по-мръсни. Снимал си грешната страна - важна е другата.

Мен тая ми сига, той опечен яко едвам си е взимала въздух. Аман от коли със сервизна история па и обслужвани си е.е майката. Никога не съм сменял подобен филтър на кола която съм имал а те са били повече от 20. ся като отворя и горивния и ако намеря вътре  стружки ще я запаля ритуално.

Редактирано от Untouchable
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Untouchable написа:

Даааа ето как чадъра в задника се отваря бавно но сигурно. Вие такъв филтър някога на кола сменяли ли сте ??? Като махнах капака и останах с отворена уста. Сега ще карам с 5w30 ако го бара ще си мисля нататък, ако не ще мина на 0w30 след като обере мизерийте вътре. И честно няма да се женя за колата аз жена и деца си иам е.ах ти аз и тенекиите, като не става си отива и после следващата.

IMG_1360.jpgнищо му няма филтъра нормално е ;) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това кой филтър е.

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

Това кой филтър е.

 

въздушния ;) на 7цата е почти същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова замърсен съм виждал но филтър на купето климатик но въздушен наистина е отчайващо мръсен . Откъде толкова листа не съм запознат с всмукателната система но не трябва да има толково листа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, Untouchable написа:

Мен тая ми сига, той опечен яко едвам си е взимала въздух. Аман от коли със сервизна история па и обслужвани си е.е майката. Никога не съм сменял подобен филтър на кола която съм имал а те са били повече от 20. ся като отворя и горивния и ако намеря вътре  стружки ще я запаля ритуално.

не се трови много сменяш и си бягаш бях с подобен филтър сменен на 25хил км така че няма смисъл всяка година сменяй си филтъра и си ти.Не е много зле филтъра само да знаеш ;) казвам ти го защото съм виждал и по зле ;) гледай като сменяш от чистата страна дали ти е омаслена, ако не е няма за какво да се притесняваш:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

Толкова замърсен съм виждал но филтър на купето климатик но въздушен наистина е отчайващо мръсен . Откъде толкова листа не съм запознат с всмукателната система но не трябва да има толково листа.

има си ;) но не са проблем 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2019 г. at 20:21, CARPERA написа:

Откъде толкова листа не съм запознат с всмукателната система но не трябва да има толково листа.

Тва е НИЩО, при мене е като хербарий. :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Пичове, на тоя Акорд като проследя тръбата свършва високо горе в пространството между левия калник и коша на колата, откъде от там дърпа въздух е.а ли му майката , ма там е тръбата завършва с отвор и толко. Демек някой трябва да е хвърлял вътре тея шишарки за да влезнат във филтъра Сменях подкалника с нов че стария го бяха строшили долу и видях какво има от долу.  А си мисля че работата е следната, понеже е строшен подкалника, и е правена там, сваляли са броня и калник и докато го съберат се е напълнила тръбата с боклук който никой не е махнал или поне да я затапи нали ма бълграската работа отива към циганска. Иначе подкалник от S-type, ахаха свалиха го от една англичанка 70лв. яка работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж резонаторна кутия от долу имаш ли..,нямаш ли...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@5 GTT в друга тема попита, но ти отговарям тук.

 

Въпросът ти:

„Някой може ли да сподели за Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) нещо повече за еластичността на двигателя?! Например на 6-ск. каква минимална скорост може да поддържа на равно, за колко сек. ускорява от 60 до 120 км/ч на 3-та и на 6-та, от 120 до 180 км/ч на 6-та ...?!“

 

Нямам личен опит, а и не знам дали някой ще се наеме скоро да ти тества реално, но мога да ти споделя теоретично (от излисления, базирани на официални данни от Хонда). Считам че питаш за седан, тъй като не си споменал.

 

6та скорост със 205/60R16:

1000 rpm: 39 km/h

2000 rpm: 78 km/h

 

Ускорение:

60–100 на 2ра: 4.7 сек

60–100 на 3та: 7.2

60–100 на 4та: 9.7

 

80–120 макс. ускорение (2ра+3та): 6.5

80–120 на 4та: 9.8

80–120 на 5та: 13.9

80–120 на 6та: 18.3

 

60–120 макс. ускорение (2ра+3та): 8.7

60–120 на 3та: 10.6

 

100–180 макс. ускорение (3та+4та): 24.9

120–180 макс. ускорение (3та+4та): 21.2

120–180 на 6та: 44.5

 

За изчислението съм ползвал:

и данни от този сайт:

www.automobile-catalog.com

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много благодаря!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не мога да намеря инфо за типа на автоматичната скоростна кутия на 2.2i dtec- само намерих, че е с хидротрансформатор. Някой би ли споделил ? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам в Хонда Акорд 2.0 i-vtec 156 коня бензин.

Мога ли да сложа друг размер акумулатор понеже имам на  ръка един с размери 

Ширина:175 мм.

Дължина:278 мм.

Височина:190 мм.

72 AH.

Питам понеже оригиналния ми се струва малък и незнам дали ще влезе.

Ако имате опит пишете.

Screenshot_20190718-190159.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери му гнездото - дължина/широчина и ако е до 20%по мощен мисля,че можеш.Задължително спазвай обаче височината.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.

Поогледах го днеска и обмислям да го сменя. Поогледах и найстина незнам дали ще пасне и ако пасне дали ще мога да го контрирам.

Найстина не искам да го свалям да не ми излезе някаква грешка и мисля,че е оригиналния акумулатор и е все едно болтовете където се захваща с гайките е лепен с нещо като (смола, восък) нещо подобно.

Ще пробвам в близко време да видя дали ще се получи  нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и друг въпрос ще сменям скоро Масла и филтри.

Търсих по колата този горивен филтър но не мога да го намеря и с малко помощ на Гугъл установих,че е в горивната помпа може и да се бъркам.

Гледах по интернет какъв е този филтър и ми излизат части(филтър) все едно ще сменям компонентите на бензиновата помпа.

Това така ли е  или трябва да е друг филтъра.

Слагам и снимка.

Ако някой има опит да сподели.

Screenshot_20190718-224312.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Тази тема е много хубава и мисля,че е  бистрен въпроса ти тук за филтъра на кошницата.

Жалко,че модовете не искат да я закачат като важна.В нея има всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря разгледах я. Конктето явно никой не е пробвал сам да смени този филтър.

Незнам само на мене ли е ,но като дам на задна и не ми се сваля страничното дясно огледало автоматично. Пробвах както е описано с бутончето на всички страни не става.

Има ли някаква Вероятност да трябва да се пусне от програма с компютър един вид да се зададе да го прави.

Ако е така каква програма трябва да е.

Понеже на стара кола VW успяхме да го пуснем с VCDS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря разгледах я. Конктето явно никой не е пробвал сам да смени този филтър.
Незнам само на мене ли е ,но като дам на задна и не ми се сваля страничното дясно огледало автоматично. Пробвах както е описано с бутончето на всички страни не става.
Има ли някаква Вероятност да трябва да се пусне от програма с компютър един вид да се зададе да го прави.
Ако е така каква програма трябва да е.
Понеже на стара кола VW успяхме да го пуснем с VCDS.
Май само екзекутива я има

Изпратено от моят SM-A505F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.

Искаше ми се да го имам ама шанс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за отговора.
Искаше ми се да го имам ама шанс.
Аз лично не я използвам,виждам и без нея,даже по скоро ми пречи,нищо не губиш.

Изпратено от моят SM-A505F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да не обера някой по висок бордюр.Обмисля са сложа една камера с wifi връзка към телефона и по е на заде да виждам къде съм ,че ми е дългичка  малко.

Имам една синя светлина на горната конзола където пускам светлините ръчно да светят  в купето до жабката за очила.

Има една синя светлинка играе ли някаква роля въобще или просто е така,че ми стана  много интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да си "килнеш"огледалото при нужда на долу ако се наложи по екстремно паркиране.Проблема при постоянното му навеждане е,че котато паркираш успоредно на паркинги с много коли (супер маркети, молове и дори и пред блока ) това с навеждането не е опция и за това аз не го използвам,но това е от моята гледна точка.

Синята светлина не знам да значи нещо и никога не съм я виждал да си сменя цвета което ме навежда на мисълта,че си е просто маркер,но нека колеги които са по наясно с нея да се включат за разяснение.

Имаш ли люк и обдухване на задните седалки (шлюзове на гърба на подлакътника )?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синята светлина е да свети синьо:afro:Друго приложение няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам люк и въздуховоди на подлакътника.Просто ми съм Интересно дали има някакво значение. :)

както колега написа да си свети и това  е.

Колата много ми харесва  в интерес на истината.

Скоро и други неща ще питам за в момента не се сещам. :D

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи не е Екзекутив.Добре беше да се знае,за в бъдеще го подчертавай. И кВо от това,карай си.

Попълни си профила колега (под аватара). Има много знаещи колеги които не пишат на "фантоми" и в случай на нужда няма да ти обърнат внимание.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се моя е грешката.

Сега ще го попълня.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, искам да попитам тези уплатнения по вратите и по точно предните като се разлепят или скъсат сменят ли се и ако да как и с какви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.07.2019 г. at 21:09, policeman написа:

Синята светлина е да свети синьо:afro:Друго приложение няма.

 

100% си свети синьо:D.

Обаче :rolleyes:, на CRV-то, миналата година като карах през ноща,ми помагаше малко, да нацелвам пепелника :lol:.

 

Абе няма майтап. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро съм собственик на Хонда Акорд 8  ген. EX ,2.2 DTEC дизел 172 к.с. 2009г.  Та питането ми е именно за мощността , понеже не намиеам информация за подобна мощност, записана и в талона ми като  128 KW. Позната ли е тази модификация и къде има информация за спецификите?

Номера на двигателя е N22B11108221

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дизел на Honda 172 к.с! N22B1 е 150 к.с., а N22B2 е 180 к.с. Вашата е с чип-тунинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото тунинга е направен в студио което си плаща данъците,и по всяка вероятност е дало и гаранция.За това и конете са с двайсетина,това е златната среда.Някои ги вдигат с по 35/40 и след 30 000 км. мотора е за Надин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.07.2019 г. at 3:21, Emicha написа:

 

100% си свети синьо:D.

Обаче :rolleyes:, на CRV-то, миналата година като карах през ноща,ми помагаше малко, да нацелвам пепелника :lol:.

 

Абе няма майтап. 

Синия диод е абсолютно безполезен. Изобщо не осветява нищо. Сложен е хей така "да има",защото други модели коли в този клас имат (но при тях върши реална работа). 

Аз го замених с оранжев 5мм с 1kOhm резистор,като изпилих диода от пред да стане "разпръскващ" и махнах пластмасовия световод. Воала ,най-после диода осветява средната конзола.

Защо "оранжев"? Пробвах и с бял ама ми светеше в очите,с оранжавия стана супер,не дразни изобщо вечер,не е толкова ярък като бял диод.

На едната снимка се вижда оранжевия кръг светлина върху централната конзола.

IMG_20190611_200836.jpg

 

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...