Jump to content
IBM

Газифициране на К20

Recommended Posts

Колеги, много моля да споделите опит с газификация на К20 (2005). Искам да сложа газова уредба висок клас като бюджета ми е 1 300 лв. макс.

Моля да ми препоръчате читав газаджия в София, който е слагал газов инжекцион на този двигател. Имам добри предишни впечатления от Лавато, но не знама дали би работила добре и на този двигател. Благодаря предварително на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ловато , ще работи отлично , стига да е с бързите (КР) инжектори.И много други марки ще работят добре , стига да ти е свестен газаджията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко газово ще роботи добре стига газаджията да знае как роботи Хонда. Повечето си мислят че това и някво Голфче  и ти оцапват колата  а ти късно го разбираш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук са споменати газаджии в София

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на сервиз -  Progas - София и на уредба висок клас Романо без OBD за 1 000 лв. Момчето, което ми беше препоръчано каза, че за този двигател не е необходимо да е OBD, което до колкото разбрах е някаква директна връзка с компютъра. Ще споделя мнение, след като я инсталират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Романо за 1000лв внимавай мисля че ще спестят доста и част от газовото няма да е от марката всяка част трябва да е с щампа Романо дори пълначката.Ако имаш възможност да е с ОБД е в пъти по добре съветвай се и с други които поставят тази марка.Обикновено препоръчват по евтиното защото надценката  и печалбата е по голяма.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, модела на уредбата  е следният - http://progas.bg/висок-клас-romano-eco Проверих в още 2-3 сайта и там също е от порядъка на 1000-1050 лв.

Иначе, другия вариант на Романо е около 1 300 лв. и ако не е от такова значение това OBD, бих изхарчил разликата за други подобрения по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз бих избрал това

Газов инжекцион Romano AIS OBD 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Промоция : 1250лв !

заради това  5 години/150 000 км безусловна гаранция на цена 1250лв !  

Аз съм с такава Romano AIS ECO 4 цил и съм много доволен нямам OBD ако имах нямаше и да се замисля обяснено е тук с синия шрифт   защо  http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio

 

Но все пак внимавай нагледал съм се на супер маркови уредби на които само едната част е от марката

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм с българското БСМ (реално само софтуера е български) за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа дори в лютеницата. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. Всичко беше сложено за ден, донастроено след около 1000км, бутилка около 50 литра на мястото на резервната гума. 2.4 мотор. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sashua написа:

Аз съм с БСМ за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. 

Демек сме глупаци...?:thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми както искаш го разбирай, аз казвам, че не е редно да се робува на дадена марка, а да се избере правилния майстор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прогаз е добър избор , даже много добър.Въпреки това попитай дали работят с Ловато.Романо имат един невидим на първо време недостатък.Това че работят с единични инжектори означава 10 връзки на тънки маркучи със скоби, 8 между разпределителя и инжекторите и два между разпределителя и МАП сензора.В един момент някоя винаги почва да изпуска по-малко и колата да мирише на газ.На ловато изпарителя работи по-прецизно, Романо държи пък на повече мърсотия.OBD  общо взето не ти е нужно, функцията му е да коригира сместа  ако стане бедна или богата и да не ти светне чека.При добра настройка това може да стане само ако заредиш лоша газ и в този случай се вдига разхода за да компенсира.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията.

Българска газова няма да си сложа ако ще на половин цена да ми я дават.

Иначе, явно съм го решил и нямам време за размотаване. Понеделник съм при Прогас да слагам Романо без OBD. Ще направя последна консултация с тях преди да взема крайното решение. Ще искам да ми съпоставят плюс и минус между Газов инжекцион Lovato Smart 4 цил. и Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил.  Предвид, че са някакви официални на Романо, сигурно ще ми я изрекламират, но така или иначе не съм компетентен да знам, коя е по-добра реално.

Тази на Лавато, мисля, че е същата, която монтирах на Сивик 7  преди това. Карах 4-5 години (90 хил.км) без абсолютно никакви проблеми, но все пак Сивика беше 1,6 - 110 коня и може би това е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ловато Смарт го има в два варианта , със нормално бързи инжектори (квадратни като форма) , и с бързи(кръгли).За К20 са подходящи бързите , разликата в цената не е голяма.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че колегата взе правилното решение,ще има едно на ум при слагането на уредбата ще провери какво са му сложили.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша след монтажа за информация. Все пак, трябва да се знае къде трябва да се ходи и къде не.

Благодаря за съветите!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.03.2019 г. at 19:59, CARPERA написа:

Ако е Романо за 1000лв внимавай мисля че ще спестят доста и част от газовото няма да е от марката всяка част трябва да е с щампа Романо дори пълначката.Ако имаш възможност да е с ОБД е в пъти по добре съветвай се и с други които поставят тази марка.Обикновено препоръчват по евтиното защото надценката  и печалбата е по голяма.

Колега, прав беше. Спестиха ми няколко части на Романо за сметка на други. Бутилката ми е MCM В.Търново. Това, което е на самата бутилка, мисля, че му казват евроклапан е на Атика (Турско) и някакви кабели друга марка. Всичко останало поне по Приемо-предавателен протокол е  Романо. Незнам дали това би влошило работата на системата, но за сега всичко е наред. Като цяло съм с добри впечатления от хората в сервиза, но все пак има малко и разочерование, тъй като в сайта им пише, че всики компониенти по системата са, цитирам: Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Та, май малко подвеждащо, но се надявам да нямам проблеми.

Тъй като имат вид на точни хора, според мен е добре да си оправят инфото в сайта, иначе това, че има други части не са го крили, тъй като са го описали в Приемо-предавателния протокол, но все пак при свършен факт :)

Като игнорирам горното, бих ги препоръчал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбра ли откъде идва промоцията.Как да няма значение  турския струва 60 лв а италянския тройно повече и е с 5 степенна защита,това е часта отговорна за бомбата в багажника ти ,аз бих настоявал да ми сложат обещания на Романо. Турския едва ли е толкова добра изработка от него зависи много работи най вече там има налягане. Търновските бутилки са добри но все пак не е това което са писали.Провери всичките части ,ако са ти сложили от черните а не сивите дюзи са също по евтините на Романо. Виж изпиаритела какъв е ,рейката,двата филтъра,пълначката,всичко трябва да е Романо . Провери не само по протокол виж ги частите,това го прави уж голям сервиз а какво остана малките.Най фрапантния случай е на мой приятел обещана газова Ловато,след монтирането и последващ оглед нищо Ловато чести само втора употреба. Може да качиш снимки на протокола и частите,да видим кое и как.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Сега разбра ли откъде идва промоцията.Как да няма значение  турския струва 60 лв а италянския тройно повече и е с 5 степенна защита,това е часта отговорна за бомбата в багажника ти ,аз бих настоявал да ми сложат обещания на Романо. Турския едва ли е толкова добра изработка от него зависи много работи най вече там има налягане. Търновските бутилки са добри но все пак не е това което са писали.Провери всичките части ,ако са ти сложили от черните а не сивите дюзи са също по евтините на Романо. Виж изпиаритела какъв е ,рейката,двата филтъра,пълначката,всичко трябва да е Романо . Провери не само по протокол виж ги частите,това го прави уж голям сервиз а какво остана малките.Най фрапантния случай е на мой приятел обещана газова Ловато,след монтирането и последващ оглед нищо Ловато чести само втора употреба. Може да качиш снимки на протокола и частите,да видим кое и как.

Ще кача снимки в близките дни. Тъй като не разбирам много, незнам къде да снимам дюзите, под пластмасовия капак на двигателя ли? До колкото те разбирам, за да бъдат дюзите "бързодействащите дюзи Romano FAST 2" , както са описали в сайта трябва да са сиви, така ли? Ако са черни, не са това, което са описали в сайта, така ли?

 

Цитирам: "Моделът Antonio Injection System (AIS) е най-новата система газов инжекцион на водещият италиански производител Romano. В резултат на дългогодишният опит на фирмата е създаден сложен компютър със софтуер, покриващ стриктните изисквания на съвременните автомобили с Euro 3,4,5 стандарти за вредни емисии в новите автомобили. Това в комбинация с бързодействащите дюзи Romano FAST 2 , гарантират прецизно впръскване на горивото в двигателя, което запазва динамичните характеристики на автомобила и осигурява оптимален разход. 

Иначе, когато си взимах колата, след като попитах,  ми обясниха, че евроклапана (ако така се казва) отзад на бутилката е Атика, защото на Романо не били толкова надеждни. Странно ми се видя това обяснение, но тъй като за първи път чух тази марка Атика, не успорвах и взех обяснението за ок. В последствие видях, че е турска марка и съм почти сигурен, че не може да е по-надеждна от на Романо. Кво да ти кажа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много плоска лъжа сравни цените на турския и този  на Романо и ще разбереш.Защо не ти сложиха Ловато ,ЛандиРенцо а най-евтиния турски, и защо не ти свалих от цената и на по-евтината бутилка и по -евтиния клапан,и незнам още колко от други работи са спестили.За да не спамим темата пиши на ЛС  за да ти кажа всичко.

 

Това е инжектора

http://elenagas.com/shop/газов-инжектор-Romano-Fast2

 

Ето ги видовете 

http://ipgas.bg/romano

  • Благодаря 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за BRC ГИ за същия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е BRC всичко ,а не обещано едно  сложени ефтини турски заместители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бутилката се очаква да е турска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвяй нагледах се на сглобки само маркови и очаквани, сложено боклуци.

За твоя мотор трябва голям изпарител за повече коне и бързи дюзи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разпозная оригинал от заместител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emz, BRC е най добрата АГУ която се монтира и на всички нови коли поне тук в Италия. Аз съм карал пет Хонди всички с BRC, три от които аз съм монтирал (сервиза не лично) Никога никакви проблеми. Акорда който купих е от нов с BRC на 250хкм. продавача ми каза, че не е сменял нищо по уредбата. Що се касае до бутилката тук монтират полски но сондата е винаги оригинална. Така че бутилката която е едно парче желязо няма значение каква е. За да си сигурен, че няма да е менте отиваш в сервиз на марката. Романо тук го хвалят много, но пък тук в Италия е най евтината уредба. Успех в избора ти. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като споменах заместител  визирам  замяна на оригинална част с много по-евтина и от друга марка.

Бутилка каквато си избереш важно е да е нова,има и много добри Български.BRC,Романо много добри газови важни са после настройките ,и  компонентите отговарящи на твоя двигател.

В темата на колегата и газовата на промоция го бяха метнали с турски мултиклапан и малък изпарител. Това беше промоцията слагане на по-евтини части.

Мога да помогна както в случея с колегата,накрая сложиха частите които трябва,да не отклоняваме темата пиши на ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Монтираха ми BRC Sequent 32 OBD. Засега съм много доволен! :)

Редактирано от dindin
Офтопик в мнението.
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Малко да съживя темата!

Вживявам се и аз с тези ГИ и май ще сложа това http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio/

Изписано е доста по темите, но някой с прясно инфо ако има за К20Z2 ще е супер. (: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...