Jump to content
fenabg

Двигатели и скоростни кутии. Тема за лакърдии и локуми.

Recommended Posts

Преди 1 час, vespa написа:

По добре да каже, дали става 6 стената ск. кутия от другите седмици, че много ме дразне Цецо с неговите 2100об. при 100км. а аз съм с 3000об. Ако може да сваля още литър на 100 няма да е зле. То е ясно, че автоматика няма да го стигна, но все пак минавам 20хкм на година 

Абе, гледай си живота и се радвай на колата. При тея 3000 оборота имаш сила почти колкото моят на 1800. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, fenabg написа:

Коя година е твоята че доколкото знам , по спомен 1вите 3 години от производството на к20 е  проблема с валовете .

2004 е моя. Догодина ще го отворим, може да е сменяна главата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно Фен,тегля го и слагам в рамка!:thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да не кажа че говоря измислици. 

Screenshot_20190922-002147.png

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се търси видеото на онзи Accord Aerodeck от 93г на едно милионче мили без ремонт където от Хонда му подариха нова 7ца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.08.2019 г. at 23:10, ceco_accord написа:

Абе, гледай си живота и се радвай на колата. При тея 3000 оборота имаш сила почти колкото моят на 1800. :)

А тук много уважаемия колега доста се е заиграл. Аз тия 190магарета ги смятам като американците 166кс. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Даже и тея 166 рядко ги ползвам мсичките, ама ги поя обилно. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли и аз да ''открадна" малко инфо за тип масло за моя мотор..

Б16а2 на около 15хил е от пълен ребилд,до сега съм карал с мотул 10/30 и сега съм с мотул 10/40,карам го най-често градско,от както съм го суапнал да съм го вкарал 2-3 пъти в червено даже не и до прекъсвач,карам само със 100 октана и е със б16б бутала,ако има значение.

 

п.п. Темата е уникална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.08.2019 г. at 20:11, fenabg написа:

20190826_154505.jpg

20190823_193654.jpg

20190827_101646.jpg

20190827_125056.jpg

20190827_125106.jpg

20190827_150225.jpg

дискове УБИЕЦ са това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха сега да обърнем внимание...

Защо преди разпределителните валове се износваха така:

p009_124.thumb.jpg.edbdc01ce8ff7478352fce463e752103.jpg

Забележете вкопаването в гърбиците!

 

А сега се износват така:

fena1.jpg.70edb694b4539479b6660cfb5f17206b.thumb.jpg.b93b7908c16807d91b501941372f929f.jpg

На тези гърбици цементацията е като "лаково покритие"...

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2019 г. at 21:35, dandilov написа:

Ха сега да обърнем внимание...

Защо преди разпределителните валове се износваха така:

p009_124.thumb.jpg.edbdc01ce8ff7478352fce463e752103.jpg

Забележете вкопаването в гърбиците!

 

А сега се износват така:

fena1.jpg.70edb694b4539479b6660cfb5f17206b.thumb.jpg.b93b7908c16807d91b501941372f929f.jpg

На тези гърбици цементацията е като "лаково покритие"...

Дани за горния вал  съм отварял мотор с такова износване . И е вал които трие директно гърбицата във вала . В ерата на икономиците се появиха и ролките и драмата не е в толко в циментацията а липсата на масло . отвори снимката и проследи оцветяването на вала и ще видиш че вала е посинял от прегряване . Липса на смазване . Между другото днес отворих к20ката за клапани . За мой късмет главата е топ  , ще следя за разход на масло . Подлъгало ме е черно/кафявото най вероятно много старо масло . Прилагам снимка.

fen4.thumb.jpg.24760c87c6f9fa6270dc4e696a54ec8c.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко история в картинки с k20a4 

 

20191107_094046.jpg

20191107_094056.jpg

20191107_120542.jpg

20191107_120555.jpg

20191107_121505.jpg

20191107_125913.jpg

20191107_125920.jpg

20191107_144712.jpg

20191107_144717.jpg

20191107_183440.jpg

20191107_183554.jpg

20191107_183503.jpg

20191107_184555.jpg

20191107_185931.jpg

20191107_194934.jpg

20191107_194939.jpg

20191107_195012.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка ще ти бъда благодарен и за лек коментар на снимките, когато имаш време разбира се. Тая кола сигурно ти е подарък 😂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е црв на клиент от последната седмица . С моята ударих джак пот  , правена си е в италия и под капака на клапаните е чисто нова , изключвам проблемите  ми с нок сензора и втцето   , които имах.

20191018_165931.jpg.6a1dbd5c45271a3ac3f7a8253d1a3a50.thumb.jpg.e488c2d45d8d9f1a98c36e8bf065df09.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се износва първата гърбица на изпускателния, когато е най близко до веригата, а знаем тя как се смазва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разминаване в белезите на зъбните колела това прекалено разтегната верига ли е ,и това е следствието.

Първата гърбица наистина много зле.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA тази верига е точно за смяна на около 250хкм. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, vespa написа:

CARPERA тази верига е точно за смяна на около 250хкм. 

Точно 253  веригата се смазва през опчегача и един от бананите , ще кача снимка  . Силно се нядявам някои ден да се видим и ще ти покажа на какво и как се разчита да се маже вала . Гарантирам ти че ще се смееш с глас.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей в този участък се вкарва масло към банана*

20191109_205012.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно затова моята е запалих без капака на главата 😂

Пп сега виждам снимката ти и смятам, че от там има допълнително смазване. Основно се маже отдолу, според мен. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз имам К20А - фейслифтов, 2006та в ЦР-Вето - кажете по какво се решава че веригата е за смяна? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сложи на горна мъртва точка и белезите на ролкаите са така :20191107_094046.jpg

 

 

При всеки реглаж на клапани може да се провери. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е.  - белезите не са един срещу друг?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Restless написа:

т.е.  - белезите не са един срещу друг?  

:thumbs1:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние си говорим за консумативи в двигателя, а той вече целият е консуматив. С тея старт/стоп системи по кръстовищата и приложението му в хибридите (където е помощен агрегат), кога тоя мотор ще вдигне нормална работна температура и колко време ще я държи? Стартера и акумулатора и те в кюпа - ползвайки се не веднъж на тръгване от къщи, а при тръгване от всяко кръстовище. Иначе пропагандират тока, ма той се прави чрез тецове иии - прах в очите на ората и смях в залата. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно екологичността на електричките, безспорно не е 0 емисии, както някои си мислят (или по-точно не се замислят), защото има замърсяване при производството на колата, батериите и самата електроенергия. И въпреки това в почти всички случаи е по-еко електричка от двг. Но разликата не е колосална.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-еко би била само и единствено, ако смяташ че за производството на тока се използва само енергия от  ВЕИ, в противен случай въглища, нефт.. и в най-добрия еко случай атомна енергия, която при една авария ще бълва радиация за хиляди години пък там не се смята в пари а в животи.

Редактирано от Vancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

 И въпреки това в почти всички случаи е по-еко електричка от двг. Но разликата не е колосална.

 

Дори обратното - минимална е.

Според 1 изследване на АМС подобен ел. автомобил (да не говорим за хибрид) трябва да навърти над 60 000км, за да изравни вредните емисии при производството на батерии и изразходената ел. енергия произведена по конвенционален начин. Това сравнено с аналогичен ДВГ като мощност. Ползата усещат само някои северни "бели" държави (като Холандия), където повечето енергия е от вятъра и слънцето, но и там като духне вятъра от към Дойчланда, и "ойде коня у ряката".

Всичко е заради банкерите - странно, нали?

Евро парламента дири сметка на отделните държави да повишават данъците.

Те от своя страна въвеждат квоти за вредни емисии на всяка от фирмите - за общият обем производство на всички модели. Марките във всяка от по-големите фирми са принудени да разработват екологични возила, за да им падне общия обем вредни емисии и да се поместят в тези квоти, защото има глоби. На някои от малките премиум брендове не им дреме и въпросната сума е зачислена към себестойността на колата ( Ферари, Ламбо) - нищо че са под други "шапки". Останалите даунсайзват, турбинират и навиват мед по ел.моторите, чакайки мръсните батерии от Чайна, ма планетната атмосфера е една за всички. Иначе Европските квоти се постигат, а на клиентите се предлагат "модни (а не модерни) технологии и маркетинга върти едни еко тирирамби.

В някои държави има бонуси от цената за покупка на еко автомобил. Тоест - държавата дотира производители, на които е сложила глоби. Тоест - въртят се едни пари и им се плащат такси обслужване, та и банките да живеят, щото без тях - какъв бизнес.

У нас, както и другаде, облекчения при покупка няма, щото няма на кого да се върнат тея пари - нямаме си производство.

Всичко е "шики мики" и "шменти капели", но иначе "планетата - мамата - децата - ... ". :(

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

Относно екологичността на електричките, безспорно не е 0 емисии, както някои си мислят (или по-точно не се замислят), защото има замърсяване при производството на колата

А при производството на колите с двг няма ли замърсяване?

 

Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

батериите и самата електроенергия.

А при добива на петрол няма ли замърсяване? А при последващото производството на бензин, дизел, LPG, NPG, няма ли замърсяване? А като добавим и производството на масла, филтри, антифризи?

Абсолютно едно и също си е, само с една съществена разлика!

Електромобилите не "пърдят" изгорели газове... ;)

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното в случая е локалното замърсяване в процеса на експлоатация, което се равнява на 0 емисии.

На натоварените кръстовища в големите градове не може да се диша.

Колите с ДВГ ни разкатават майката на здравето.

Час по-скоро да ги забраняват, че с това темпо всеки 2-ри с кола скоро едвам ще избутваме до пенсия.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 % сте прави, но локално погледнато - за кръстовището. Просто там е видимо, а нагоре и глобално имат значение и преднулевите емисии.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Глобално хората вредят да цялата планета, защото не се нагаждат към средата а брутално и безцеремонно я изменят .И никой не може да ме убеди че добива на петрол не е едно от най-вредните на земята.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...