Jump to content
ico76

Тампони макферсън CR-V

Recommended Posts

Колеги, някой би ли споделил от къде и какви качествени тампони да си купя! Скоро ги сменях, но каябите много бързо "дадоха   фира". Единият още след като ги смених се скъса, а другият изкара около 1000км. И така 100лв. отидоха на вятъра. Та, някой ако е играл това упражнение скоро нека да сподели.  Става въпрос за 2.2 дизел 2006г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на оригинални - от Бултрако или от чужбина....... има варианти. Не знам как е при CR-V, но със сивика пробвах 3-4 вида (включително и Каяба) и постоянно имаше проблеми - блокирал лагер, трудно въртящ се лагер, лесно се късаха, потропване. Още повече - оригиналните се оказаха два различни, а по техния каталог е един и същ тампон за двете страни.  Сложих OEM и всичко заспа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня има значение как се монтират ( ляв десен). Аз за 5 години съм сменил три к-т и сега ми предстои пак подмяна. Почвам да се замислям  за амортисьори, но ще е скъп експеримент.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, колеги. Поръчах оригинални тампони от Бултрако. Дано да са стока и с това да приключи тампонената ми сага ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели цена моля, че и на други ще им се наложи да играят този филм. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах ги от Бултрако София. Единият е на цена 111лв., а другият 133лв. Става въпрос за ляв и десен. Но, цената е без лагерчето, което струва 64лв. за брой. Време за доставка- 5 работни дни. Обещаха да ми ги изпратят с Еконт след като ги получат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста се дърпах за смяната и на лагера - все пак двата са 100 лв за Сивик. В крайна сметка ги прежалих и останах доста доволен. Волана ми почна да се връща супер приятно след навиване в завой. Със заместителните (няколко комплекта) се връщаше частично и беше гадна работа. Така че ако при неясен произход на лагерите - си заслужава да се вземат комплект.

 

 

Редактирано от Steee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано ми се досвидяха още 130 лв. за лагерчета, но ако има проблем ще се набутвам и за тях. И без това вече със затворени очи мога да разглобя и сглобя пустите му амортисьори ☺. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш оплаквания със задържане и невръщане на волана - предполагам няма много смисъл да се сменят. При мен всичко се предаде остро и се наложи цялостна смяна - амортисьори, тампони и лагери. Но пък се реши един проблем от 4 години.

 =]

Редактирано от Steee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни успях да си инсталирам новите оригинални тампони. За сега се държат добре, само при въртене на волана се чува едно кофти припукване. Но, дали ще са шарнири или кормилни накрайници ....?!  Явно подмяната на части по предницата ще продължи 🤔. Между другото колегите от Бултрако София излязоха сериозни. На 6- ият работен ден тампоните бяха при мен.  Цена тампони+ доставка=255лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен след подмяната започна да се чува това "пукане" и то само от дясно, но аз го отдадоха на това,че частите не са оригинални (тампон + лагер). Ако някой се е сблъсквал с този проблем - нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че и на мен ми предстои смяна на преден-десен тампон на макферсъна.

Чува се скърцане и потропване по слух точно от там. Преди време само на студена кола първите 1-2 минути, сега все по-дълго и дразнещо.

Лесна ли е смяната и ако е за сервиз да ми пропоръчате в района на Света троица?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се амортисьора и ще ти трябва скоба за да се освободи тампона от прожината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, wwalker написа:

Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора?

С гаечен или звездогаечен ключ /мисля беше 17/ - слагаш го  върху гайката на амортисьора и пробваш на завиване с нормален /не много силен/ натиск. Ако скърца по тоя начин тампона, значи е тръгнал да се закъсва отвътре /гумата е капсулована вътре в тампона и не можеш да я видиш, гумата която се вижда е отгоре/, ако ти се усуква на превъртане, значи е скъсан. По тоя начин диагностицирах моя левия тампон, тъй като имах скърцане на гума от ляво при преминаване на неравности, поради което бях сменил два комплекта тампони на стабилизираща щанга и след като последните сложих оригинални такива, отпадна варианта скърцането да е от тамп. стаб. щанга. За тампоните на макферсона по съвет на Емича, а и по мой такъв, използвайте само оригиналния вариант по възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ще пробвам утре с гедорето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с камък 17 и при даже лек натиск за навиване поскърцва отчетливо.

Опитах и от другата страна и трябва доста силен натиск да приложа за да се чуе съвсем леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, купувай оригинални тампони и сменяй. Тукашните боклуци се късат изключително бързо и едни 100-200лв. отиват на вятъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да раздвижа малко темата, колеги. Днес сложих оригинални лагерчета на макферсъна и оригинални опори( може да бъркам наименованието) , кръглата ламарина под лагера , върху пружината. Ииии пак си припуква и прещраква мамка му. Явно проблемът е другаде. Сложих 5мм. подложки от гума на тампоните, дали това променя нещо, та от него да е това пукане?! Става така, че много пари пръснахме и никакъв не го о..........! ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.колеги!Днес смених 3-ти по ред тампон десен.Първите два бяха каяба смених със закс и го скъса на мига. Фалшиви, добре но поне триаа да изкара някакъв пробег!Възможно ли е амортисьора да е причина?Или да се набутам до ушите в Бултрако?

Редактирано от pako123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид колко време след това ще ги караш, по добре слагай тапи в ушите и цамбуркай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.04.2019 г. at 22:23, pako123 написа:

Здравейте.колеги!Днес смених 3-ти по ред тампон десен.Първите два бяха каяба смених със закс и го скъса на мига. Фалшиви, добре но поне триаа да изкара някакъв пробег!Възможно ли е амортисьора да е причина?Или да се набутам до ушите в Бултрако?

Всичко е възможно - може и в макферсона да ти е проблема.

Познат на същото СРВ смени 2/3 комплекта измислени тампони и все ги късаше.

Първо купи един комплект и ги монтира на оригиналните си макферсони - няма и за 10-на дни заминаха.

Купи нови макферсони  (съмняваше се че проблема е от тях), пак монтира нови тампони и на втория ден пак ги скъса.

Гледаха умуваха и накрая разбраха , че оста на новите макферсони, не се върти в нито една посока, а се движи само нагоре надолу. Мъчиха да се опитат да ги  раздвижат, но не можаха и накрая смениха макферсоните гаранционно.

Пак комплект тампони, на новите макферсони , (но пак някакви измислени) и този път изкара около месец.

В момента е в изходна позиция .

И всичко това, защото се беше заинатил и не искаше да даде по 100-на лева за два оригинални тампона.

 

п.п. Забравих да  спомена,  че Има значение  дали тампона е ляв или десен.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди две седмици смених комплект предни амортисьори + тампони + прахоуловители - всичко KYB. Преди смяната  предницата не се чуваше, все едно е нова, но поради омаслили амортисьори реших да ги сменя (това беше най-голямата ми грешка). Сега при потегляне имам пукане и от двете страни + потропване по неравности. Всичко е стегнато, но потропването продължава и не знам какво да правя. Ако съм сигурен, че с оригинални тампони ще спре пукането, ще се прежаля, но дали ще има ефект или пак пари на вятъра. Чак толкова ли са скапани неоригиналните тампони, а не са по 5 лв , че да ги тропат и да ги сменяме през месец...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си първият които реве от каяба тампони. Ако са ти здрави старите си ги върни. Има няма над 15 оплаквания има точно от каяба. Не че ги  монтирам тях де има едни бюджетни по 34 лева държът повече. 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко извън темата, а ме е Яд! Някой от тези около 15 човека направи ли е рекламация на дефектните части, които е купил. Аз още се боря за скапания маслен филтър, който за малко да ми прецака двигателя и ме набута с два литра скъпо масло.

Рекламирайте хора, връщайте боклука на търговците, белким се пооправят малко нещата!

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на Каяба са си боклуци по принцип. Аз  ги купих от Англия от реномиран търговец и пак дадоха фира за две три седмици. После четох от нета, че не биват и се оплакват всички дори и в Америка, които са ги слагали. Писал съм тук по въпроса, че тампоните и лагерите трябва да са оригинални. Става въпрос за Сивик 7-ма , ама те са еднакви с на ЦРВ-то.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рекламация нямам и идея, много рядко извършвам услуги свързани с окачване. Имам магазин за авточасти и малко или много трябва да следя какво се случва с определени марки и артикули. Лично съм приемал рекламация на други части което е реда на нещата. Дори ми се е случвало да откажа заявка за нещо което е под съмнение. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тези бюджетни по 34 лева, дето държат повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги! Интересува ме има ли нужда да се ходи на реглаж след смяна на тампоните на амортисьорите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, rim написа:

Здравейте , колеги! Интересува ме има ли нужда да се ходи на реглаж след смяна на тампоните на амортисьорите?

Да, колега, отиди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте!Днес отидох на проверка на сходимост имаше минимално отклонение , което беше корегирано.

Редактирано от rim
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм влизал и ще повдигна темата за тампоните,защото теглих това тегло дълго и скъпо,надявам се да помогна на някой който се двоуми и е на кантар да "спести" едни 100 лв

Само и единствено оригинални тампони,защото те са си ляв и десен,а не както афтърмаркета унисекс...даже са с различен парт номер...имат милиметри разлики в отстоянията -централен отвор /3те болта,но това явно оказва сериозна разлика.Лагерчетата са просто две търкащи се повърхности и поне при мен не се наложи смяна,а почистване и смазване.Има процедура при стягане-по спомен беше нещо като 60NM като се внимава да не се засуче гумата на тампона....тоест урбулешкото стягане с гайковерт отпада.Хубаво е гайката да е точно колкото втулката на тампона.Реглаж аз не съм правил,въпреки че най първата смяна на тампоните беше извършена от безкадърници суперразбирачи и на десния бяха засукали освен тампона с 1/3та и пружината с 90%..

В момента тампоните са ми на близо 2 години+поне 40к км и все още изглеждат все едно сега са сложени.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз мисля да слагам оригинални тампони от Бултрако - някой да има прилична отстъпка от там , ще бъда благодарен, ако помогне - ще почерпя :)

 

Каяба-та, които сложих преди има няма два месеца са тоталки  - ще ги рекламирам - обещаха да ми върнат парите, но ще видим...  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поръчах тампоните с лагерчета от  Бултрако, очаквам ги следващата седмица - да видим дали филма с пукането и тропането ще приключи 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с пукането при мен си остана. Много е дразнещо, но все още не съм открил тайнствения причинител 😃. Ако някой открие причината, нека да каже, че има десетки чудещи се колеги 😊

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, смених тампоните с оригинални и за сега всичко е наред. Няма тропане и пукане, ще видим до кога. 😀 Ето снимки на новите с парт номераDSC_0206.thumb.JPG.4c2765d089770b255979af2403b6986d.JPG

Старите са тоталки, дори на лагерите греста се е разтекла, всичко KYB. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме, че KYB не стават, а някой пробвал ли е с нещо марково, доста по-евтино от оригинала, например SNR/NTN за по 60лв. бройката?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, wwalker написа:

Разбрахме, че KYB не стават, а някой пробвал ли е с нещо марково, доста по-евтино от оригинала, например SNR/NTN за по 60лв. бройката?

 

Може би ще е същата бира като KYB.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...