Jump to content
to-shiba

Ремонт на фарове

Recommended Posts

Здравейте, от скоро се занимавам с разучаване на тунинг по Хондата ми и съм решил да сменя лупите. Забелязал съм че от вътрешната страна на стъклото има петна и се чудя как да ги изчистя, четох тук там и разбирам, че е невъзможно и можело по-зле да стане. Искам да попитам някой занимавал ли се е с подобни неща и как може да се оправи това и как се е образуват такива петна. И ако някой продава читави фарове съм склонен да ги купя за Хонда Сивик 1.6-2004 г. фейслифт.5511eb5e5be8c633d3e3fd70fd998eec.jpg

 

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някой, който се занимава с рециклиране на фарове, отварят се и се полират отвътре /може и да се оправи/ - мисля, че ще ти помогне. А, ако ще ги отваряш слагай и червените лупи направо, много искам да видя Хонда с такива. :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не ми работи регулирането на фаровете от скрола в купето. Някой имал ли го е този проблем. Едва ли е болка за умиране, но когато не ти дават да минеш техническия преглед заради това, се налага да обърна внимание. Не съм отварял фаровете, но предполагам няма да има връзка с ръчното регулиране с отвертка. Някакви идеи, моля помагайте!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е изгоряло моторчето, което ги регулира, но не знам къде се намира и дали можеш сам да го смениш, а за отваряне на фаровете няма смисъл не е там проблема.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в UK живееш?

 

Много оскъдна информация подаваш. Какво точно се случва, когато въртиш копчето, рефлектора мести ли се?

 

Във центъра за МОТ трябва да са ти обяснили, какво точно не е наред, и какво трябва да се направи.

 

Проверката на фаровете се прави в позиция 0 (нула) на копчето за регулиране. Ако не е възможно фаровете да се преместят в тази позиция причините са неработещо моторче, или откачено от рефлектора моторче. Ако моторчето не работи може да е изгорял бушон, или изгоряло моторче. Ако моторчето е откачено от рефлектора може да се закачи без да сваляш фара, ако имаш късмет, а може и да се наложи да свалиш фара. За да свалиш моторчето не е необходимо да сваляш фара. То е монтирано към тялото на фара, както се монтира крушка - пъхаш в отвора и завърташ леко в посока на часовниковата стрелка.

 

Щом са го писали феил, значи проблемът не може да се отстрани веднага, т.е. фаровете не могат да се регулират просто с отвертка. Ако можеше, щяха да го направят на момента и да си платиш за услугата. Винта за регулиране на фара с отвертка във височина се намира на самото моторче. Значи поставяш копчето в позиция 0 и ако трябва рефлектора се донамества с отвертката.

 

Твоят проблем може изобщо да не е в моторчето. Има вероятност да е счупено, или разкачено захващането на рефлектора към тялото на фара.

Рефлектора е монтиран към фара на 3 ябълковидни болта. Единият е фиксиран, т.е. в тази точка рефлектора е неподвижен. Втория е моторчето, което регулира фара вертикално (на ток и с отвертка). Третия е болта, с който с отвертка се регулира фара хоризонтално.

 

Регулиранията на фара хоризонтално и вертикално са взаимно свързани. Значи, почти винаги, когато регулираш фар вертикално се налага да го пипнеш и хоризонтално (и обратното).

 

Таааааааа, какъв точно е твоя проблем?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Та значи с отвертка се регулират фаровете, но от копчето вътре не помръдва рефлектора, а от тази година било ново изискване да работи. Ще проверя бушоните и буксата. Щом се върти с отвертка, значи щипките са захванати към рефлектора, а моторчето не работи. Поне аз така си го обяснявам. Фаровете ми ги регулираха миналата година на МОТ и понеже ми писна да си ги нагаждам и те да ми ги преправят, просто ги оставих така. Поискаха ми 50 паунда, за да проверят какъв е проблема. Мисля, че за 20 минути сам ще го намеря къде е, те така или иначе не включват евентуален ремонт в тази цена. Чудя се как ще изгорят и двете моторчета едновременно, но ще ги замеря все пак. Още веднъж благодаря за насоките!

Редактирано от Yolo Denev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.11.2019 г. at 9:26, Krasi-mir написа:

Къде в UK живееш?

 

Много оскъдна информация подаваш. Какво точно се случва, когато въртиш копчето, рефлектора мести ли се?

 

Във центъра за МОТ трябва да са ти обяснили, какво точно не е наред, и какво трябва да се направи.

 

Проверката на фаровете се прави в позиция 0 (нула) на копчето за регулиране. Ако не е възможно фаровете да се преместят в тази позиция причините са неработещо моторче, или откачено от рефлектора моторче. Ако моторчето не работи може да е изгорял бушон, или изгоряло моторче. Ако моторчето е откачено от рефлектора може да се закачи без да сваляш фара, ако имаш късмет, а може и да се наложи да свалиш фара. За да свалиш моторчето не е необходимо да сваляш фара. То е монтирано към тялото на фара, както се монтира крушка - пъхаш в отвора и завърташ леко в посока на часовниковата стрелка.

 

Щом са го писали феил, значи проблемът не може да се отстрани веднага, т.е. фаровете не могат да се регулират просто с отвертка. Ако можеше, щяха да го направят на момента и да си платиш за услугата. Винта за регулиране на фара с отвертка във височина се намира на самото моторче. Значи поставяш копчето в позиция 0 и ако трябва рефлектора се донамества с отвертката.

 

Твоят проблем може изобщо да не е в моторчето. Има вероятност да е счупено, или разкачено захващането на рефлектора към тялото на фара.

Рефлектора е монтиран към фара на 3 ябълковидни болта. Единият е фиксиран, т.е. в тази точка рефлектора е неподвижен. Втория е моторчето, което регулира фара вертикално (на ток и с отвертка). Третия е болта, с който с отвертка се регулира фара хоризонтално.

 

Регулиранията на фара хоризонтално и вертикално са взаимно свързани. Значи, почти винаги, когато регулираш фар вертикално се налага да го пипнеш и хоризонтално (и обратното).

 

Таааааааа, какъв точно е твоя проблем?!

Та наложи се да си поиграя уикенда и да сваля фаровете. Моторчетата са капсоловани вътре в самите фарове, като само буксата им е изведена извън фара. Рефлектора се регулира с отверка, захванат в горния си край с червяк, а в долния край на рефлектора е моторчето. След замерване с мултицет се оказа, че моторчетата не работят. На буксата мерих тока, има го. На моторчетата мерих съпротивление, което е безкрайно. Остава ми да отворя фаровете с нагряване, но проблема идва от това, че не мога да намеря такива моторчета. Нови фарове ми идват около 150 паунда, което ми се вижда налудничево заради "проблема", който имат моите. А те с отверка си се регулират идеално, но в МОТ сервиза ми искаха само 50 паунда, за да ми кажат, къде е проблема. Аз като машинен инженер мисля, че не ми е нужно да давам 50 паунда на бозав англичанин с гимназиално образование, за 30 мин. работа. Попитах тук защото реших, че може да имат слабо място и вие да знаете от опит. Първо проверих бушоните, после проверих и скрола в купето, но за жалост не ми провървя. Моята е от преди фейса, явно са различни фаровете. Благодаря все пак за подробните обяснения колега, хубаво е когато някой се отзове на зов за помощ. За сега се насочвам към тъмните МОТ сервизи, че май ще ми излезе по-евтино...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Извинявай колега, изках да ти сложа лайк но....... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Веспа, в десктоп режим има опция да изтриеш усмивката и да сложиш стрелка.

 

Признавам си, говорех по дефолт :D

През годините съм сменил много фарове, на различни марки и модели коли. Не помня да съм срещал капсуловани моторчета. Обикновено новия фар идва "гол" и прехвърляш моторчето от стария.

 

Не помня, дали съм пипал Сивик 7, ама явно не съм, щом не знам, че нейните моторчета са капсуловани.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта-фейслифт и друга преди фейса,които съм виждал-моторчетата не са капсуловани вътре в фара,а са си отвън.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...