Jump to content
ZzaJ_AdnoH

# Jazz & Често срещани проблеми(радио,EGR,вода в багажника,придърпване ниски об.

Recommended Posts

Здравейте!И аз съм вече в клуба на Джаза.За съжаление имам 4-5 от типичните за нея проблеми,които се появяват(от доста четене по темите тук го разбрах)1.Водата в багажника.2.Вода под стелката на задния десен пасажер.3.Това придърпване на ниски обороти(1-2 скорост с малко газ).4.Радиото(неадекватно,а cd-то незнам още как е,но знам ,че издава равни звуци за 1мин. и при изключен мотор.5.Въпросният (chek engine),който светна на изминати 100км. след 20-30 изгасна и преди влизането в сервиза пак се появи.Автомобилът има и други забележки и ще кажете,къде съм гледал при покупката,но съм решил да я спася от предишния собственик и да си я стегна.А и все пак колата е 2002г.(1,2 -78к.с.) и при това неправилно "отглеждане" е нормално да почне да вехне.Та днес и направих обслужване в сервиз на Хонда.1.Смяна на масло и м.ф.2.Смяна на 8бр. свещи NGK(старите бяха  шампионки)3.Смяна на маслото на скоростната кутия(хонда)4.Смяна на Въздушен филтър.5.Смяна на филтъра в купето(поне това си смених сам).6.Тестер-проверка за chek engine лампата.Накрая резултатите са:2 грешки 1ва- свщите(по думите на механика се оправила)2.ЕГР клапана.След 10км. каране придърпването си остана(очаквано)След 4дни ще я оставая в Хонда за почистване на ЕГР клапана и реглаж на клапаните за сумата от 80лв.След ремонта ще видя резултата ще засека разхода на гориво и ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, дай отзиви като приключи всичко. За теча в багажника се оправя. Горе отстрани на капака за багажник се пука купето по заварките, със силикон се оправя, обаче при последния дъжд и при мен имаше влага по монета под стелката на задно седящото за шофьора място. Не знам от къде е.

Всичко друго, което си направил мисля, че е в реда на нещата за всяка новозакупена кола. След като я стегнеш е много приятна за каране градска количка. Това с престъпването може да е от дросела и при мен го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.02.2019 г. at 0:07, ZzaJ_AdnoH написа:

След 4дни ще я оставая в Хонда за почистване на ЕГР клапана и реглаж на клапаните

Не само ЕГР клапанът е за почистване, а и целите ЕГР пътища по изпускателния колектор! Сваля се изпускателния колектор за целта. Иначе ефект няма да има. Имаше тема някъде тук с описание и снимки.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и пътищата почистиха(поне по техните думи).Взех колата вече и проблема с придърпването изчезна,но cheka светна отново..сега засичам разхода поне да видим,как ще е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, simeonpor написа:

Ами, дай отзиви като приключи всичко. За теча в багажника се оправя. Горе отстрани на капака за багажник се пука купето по заварките, със силикон се оправя, обаче при последния дъжд и при мен имаше влага по монета под стелката на задно седящото за шофьора място. Не знам от къде е.

Всичко друго, което си направил мисля, че е в реда на нещата за всяка новозакупена кола. След като я стегнеш е много приятна за каране градска количка. Това с престъпването може да е от дросела и при мен го има.

А седи ли ти тва с придърпването или не си проверявал откъде може да ти идва?А това с водата под стелката е неприятно,защото предполагам и на теб ти се запотяват стъклата повечко,а за багажника,ще проверя,когато остане време,че съм взел пасти вече да почвам фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.02.2019 г. at 21:27, simeonpor написа:

Ами, дай отзиви като приключи всичко. За теча в багажника се оправя. Горе отстрани на капака за багажник се пука купето по заварките, със силикон се оправя, обаче при последния дъжд и при мен имаше влага по монета под стелката на задно седящото за шофьора място. Не знам от къде е.

 

IMG_20190218_173858.jpg

IMG_20190219_155545.jpg

Редактирано от ZzaJ_AdnoH
снимка инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 100 км. след почистването на ЕГР-клапана и реглажа на клапаните разхода ми е 8,2 най-вече градско или почти смесен разход.Сега се занимавам с водата в купето има доста за подсушаване под мокета, ето и снимки,а това е 1/10та от общото количество вода,което имаше.Иначе по насоките на колегите и от доста клипове в нета и аз сложих силикон горе на пукнатините на багажника и да видим дали ще се спре тая вода.

IMG_20190219_155545.jpg

IMG_20190218_161337.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има теч отзад зад шофьорското място , след всяко миене на колата отзад плува мокета и се оказа че влиза от стъклото уплътнението не прилепва хубаво до стъклото и водата излиза от  кората дупчиците отдолу не могат да я поемат .

Някой ако се е сблъсквал с това да каже какво да направим да прилепне уплътнението плътно до стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с придърпването мисля, че е от дроселовата клапа, веднъж я чистих, и беше добре, след това пак се появи.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.02.2019 г. at 21:22, ZzaJ_AdnoH написа:

Първите 100 км. след почистването на ЕГР-клапана и реглажа на клапаните разхода ми е 8,2 най-вече градско или почти смесен разход.Сега се занимавам с водата в купето има доста за подсушаване под мокета, ето и снимки,а това е 1/10та от общото количество вода,което имаше.Иначе по насоките на колегите и от доста клипове в нета и аз сложих силикон горе на пукнатините на багажника и да видим дали ще се спре тая вода.

IMG_20190219_155545.jpg

IMG_20190218_161337.jpg


Колега, правилно си се ориентирал. Бих те посъветвал (ако не си го направил вече) да откачиш лайсните. Почисти си хубаво канала и мини със силикон по цялата му дължина (от предното стъкло до багажника). Аз ползвах полиуретанов силикон, тъй като е по-устойчив на вибрации. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здрасти! Нов съм тука, обаче от скоро имам проблем с ЕГР-клапана на Хонда джаз 1.4 /2004/, играят ми оборотите след като загрее и е на свободна, понякога и гасне. На диагностика като премахна грешката, карам малко и се пооправя, но пак ми светва чека с грешка ЕГР и оборотите отново започват да играят. Разбрах от писаното по форума, че някои прибягват към почистване на "пътищата на газовете", може ли да дадете телефон или контакт на читав майстор в Пловдив, да пробвам с почистване и аз, ако някой е имал този проблем и го решил с почистване на тези пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианки ли са повечето с течащи заварки? Да не е от жегата, защото на моята севернячка не капеше отникъде. Ти е ясно, че имат слабо място там, но въпросът е дали при годините припек се проявява.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , и аз съм в джаза със  моята джазка 1.4 2006 година и аз като вас имам проблем с ЕГР клапана. Като ми светна чека го почистиха със спрей но , след 1 ден пак светна. Грешката е че, има въздух в ЕГР клапана.  Засега ще я карам така  , но търся решение на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой да има идея за какво са тези кабели . Колата е Хонда Джаз 2005 спорт 83 к.с.9a3ab8495874b872f99da453055ccdb7.jpgd51940d34725edc26e90d872406f9988.jpg94a7e0620ce9ec0faac4a31752831ca7.jpgcbff6f62545fcfc0934972ee34ed031b.jpg

Sent from my iconBIT using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За античен айфон/айпод

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този за какво е? Има знак за usb.2ccd9b406038f524003618e7dd6ed019.jpg

Sent from my iconBIT using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Търся втора семейна кола, която ще се кара основно в града. Вниманието ми се спря на Honda Jazz I, 2002/08г. От прочетеното до момента разбрах, че по-сполучлив вариант е този с 1.4 куб. см. мотор и по-конкретно фейслифтовият, който се произвежда след 2004/05г. Прочетох и тази тема за често срещани проблеми при модела. Това с водните течове в купето и багажника, явявящо се  фабричен недостатък, ми се стори доста неприятно. Не успях да разбера дали изброените в темата проблеми са често срещани само преди фейслифта на конкретния модел или се наблюдават и след това. Предварително благодаря на отговорилите!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...